Jump to content
Dionisis N

To νέο μικρό SUV Volkswagen T-Roc είναι πραγματικότητα

Recommended Posts

Just now, pafsi said:

Προστασία ??...σε τι αναφέρεσαι ?

Κλοπή. Θα βάλουμε ολική ασφάλεια που καλύπτει και κλοπή με δυνατότητα να πάρεις σε 3 μήνες το 90% της αξίας του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , vastil said:

Κλοπή. Θα βάλουμε ολική ασφάλεια που καλύπτει και κλοπή με δυνατότητα να πάρεις σε 3 μήνες το 90% της αξίας του αυτοκινήτου.

Ααα..ΟΚ!....Καλό θα είναι να το κάνεις, γιατί τελευταίως έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα με κλοπές και πυρκαγιές αυτοκινήτων...Ωστόσο, δεν 'παίζει' για μένα αυτό καθώς θα το στεγάζω σε κοντινό κλειστό ιδιωτικό επί πληρωμή parking, με ηλεκτρονικό άνοιγμα - κλείσιμο για είσοδο / έξοδο του οχήματος...Αντε, καλοτάξιδο και να το χαρείτε! και...ανασκουμπώσου για το δικό σου μελλοντικά T-Roc !!

Link to comment
Share on other sites

Just now, pafsi said:

Ααα..ΟΚ!....Καλό θα είναι να το κάνεις, γιατί τελευταίως έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα με κλοπές και πυρκαγιές αυτοκινήτων...Ωστόσο, δεν 'παίζει' για μένα αυτό καθώς θα το στεγάζω σε κοντινό κλειστό ιδιωτικό επί πληρωμή parking, με ηλεκτρονικό άνοιγμα - κλείσιμο για είσοδο / έξοδο του οχήματος...Αντε, καλοτάξιδο και να το χαρείτε! και...ανασκουμπώσου για το δικό σου μελλοντικά T-Roc !!

Σε ευχαριστώ! Καλοτάξιδο και το δικό σου με το καλό να παραλάβεις! Απλά με αγχώνει γιατί έμαθα από γνωστό για το polo TDi ούτε ένα μήνα δεν το είχε πάρκαρε στην Καβάλα έξω από το σπίτι που έμενε για σύντομες διακοπές  και το αυτοκίνητο έκανε φτερά.

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , vastil said:

Σε ευχαριστώ! Καλοτάξιδο και το δικό σου με το καλό να παραλάβεις! Απλά με αγχώνει γιατί έμαθα από γνωστό για το polo TDi ούτε ένα μήνα δεν το είχε πάρκαρε στην Καβάλα έξω από το σπίτι που έμενε για σύντομες διακοπές  και το αυτοκίνητο έκανε φτερά.

Σ' ευχαριστώ κι εγώ!....Οσο για τον γνωστό σου και το περιστατικό που του συνέβη, είναι πολύ λυπηρό και ειδικά όταν συμβαίνει με καινούργιο αμάξι που δεν έχεις προλάβει ούτε καν να το χαρείς...Τι να πώ...ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ... είναι ακριβώς αυτό που σου έγραψα περι έξαρσης σε κλοπές και καψίματα οχημάτων...Μεγάλη προσοχή λοιπόν και λήψη κατάλληλων / ανάλογων μέτρων.....

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , vastil said:

Σε ευχαριστώ! Καλοτάξιδο και το δικό σου με το καλό να παραλάβεις! Απλά με αγχώνει γιατί έμαθα από γνωστό για το polo TDi ούτε ένα μήνα δεν το είχε πάρκαρε στην Καβάλα έξω από το σπίτι που έμενε για σύντομες διακοπές  και το αυτοκίνητο έκανε φτερά.

 

22 hours ago , pafsi said:

Σ' ευχαριστώ κι εγώ!....Οσο για τον γνωστό σου και το περιστατικό που του συνέβη, είναι πολύ λυπηρό και ειδικά όταν συμβαίνει με καινούργιο αμάξι που δεν έχεις προλάβει ούτε καν να το χαρείς...Τι να πώ...ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ... είναι ακριβώς αυτό που σου έγραψα περι έξαρσης σε κλοπές και καψίματα οχημάτων...Μεγάλη προσοχή λοιπόν και λήψη κατάλληλων / ανάλογων μέτρων.....

 

Καλώ θα είναι εκτός από συναγερμό.

 

Γιατί κακά τα ψέματα πλέων τα κλέβουν από την θύρα OBD .

 

Καλό θα είναι και μια extra ασφάλεια για την θύρα αυτή.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , OMINUS said:

 

 

Καλώ θα είναι εκτός από συναγερμό.

 

Γιατί κακά τα ψέματα πλέων τα κλέβουν από την θύρα OBD .

 

Καλό θα είναι και μια extra ασφάλεια για την θύρα αυτή.

 

Πολύ καλή η ιδέα σου. Ταιριάζει σε vw t roc? Ψηνομαι να το πάρουμε.

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , vastil said:

Πολύ καλή η ιδέα σου. Ταιριάζει σε vw t roc? Ψηνομαι να το πάρουμε.

Δεν έχει να κάνει με το μοντέλο θα έλεγα? 

 

Αλλά με την θύρα ποιο πολύ 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , ilias78 said:

Τελικά το θέμα με το kangooring το έφτιαξαν Στα 1.5 150hp?

Who knows!...Ας μας διαφωτίσει κάποιος ήδη κάτοχος οχήματος (αν υπάρχει) με τον συγκεκριμένο κινητήρα, κατά προτίμηση με μοντέλο 2017 ή 2018 και έχοντας ξεπεράσει τις 10.000 km...Να προσθέσω επί τη ευκαιρία το ίδιο ερώτημα - απορία σε κατόχους οχημάτων με τα πιο πάνω χαρακτηριστικά (έτος μοντέλου, διανυθέντα χλμ, DSG κλπ), ως προς το αν εξακολουθούν να εμφανίζονται προβλήματα στο DSG 7 (??)....

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , pafsi said:

Who knows!...Ας μας διαφωτίσει κάποιος ήδη κάτοχος οχήματος (αν υπάρχει) με τον συγκεκριμένο κινητήρα, κατά προτίμηση με μοντέλο 2017 ή 2018 και έχοντας ξεπεράσει τις 10.000 km...Να προσθέσω επί τη ευκαιρία το ίδιο ερώτημα - απορία σε κατόχους οχημάτων με τα πιο πάνω χαρακτηριστικά (έτος μοντέλου, διανυθέντα χλμ, DSG κλπ), ως προς το αν εξακολουθούν να εμφανίζονται προβλήματα στο DSG 7 (??)....

Τα dsg τι προβλήματα βγάζουν? Στο ΝΕΤ δεν βρίσκω κάτι. Μονο παλιές αναφορές (2011 2013). Επίσης σε ξένα forum δεν βρίσκω αναφορές για προβλήματα στα dsg.

Έκανα εχτές παραγγελία Κ είναι στο τσακ να ακυρώσω (1.5 150hp, dsg7)

Edited by ilias78
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , ilias78 said:

Τα dsg τι προβλήματα βγάζουν? Στο ΝΕΤ δεν βρίσκω κάτι. Μονο παλιές αναφορές (2011 2013). Επίσης σε ξένα forum δεν βρίσκω αναφορές για προβλήματα στα dsg.

Έκανα εχτές παραγγελία Κ είναι στο τσακ να ακυρώσω (1.5 150hp, dsg7)

Υπάρχουν και πιο πρόσφατες αναφορές, αλλά για μοντέλα μέχρι και το 2015-2016...ψάξου καλύτερα...Μην πανικοβαλλόμαστε όμως..ίσως βελτιώθηκε ή εξαλείφθηκε εντελώς το προυπάρχον πρόβλημα...Αλλωστε, γι αυτό αναφέρθηκα πιο πριν σε γνώμες κατόχων με οχήματα > 2017 ή 2018 και με συγκεκριμένα χλμ          (> 10.000)...Αν επιτρέπεται, ποιο αμάξι έχεις κλείσει??

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ilias78 said:

Τα dsg τι προβλήματα βγάζουν? Στο ΝΕΤ δεν βρίσκω κάτι. Μονο παλιές αναφορές (2011 2013). Επίσης σε ξένα forum δεν βρίσκω αναφορές για προβλήματα στα dsg.

Έκανα εχτές παραγγελία Κ είναι στο τσακ να ακυρώσω (1.5 150hp, dsg7)

Παρέλαβα το 1.5 DSG7 πριν 3 εβδομάδες,  στο weconnect go app της VW περιγράφεται σαν μοντέλο 2020, κ δεν έχω παρατηρήσει κάτι είτε με κρυο είτε με ζεστό μοτέρ.

εν το μεταξύ πιο πρίν έιχα  Α3 stronic κ μπορώ να πω οτι είναι αρκετά πιο μαλακό το σασμάν στο t-roc,

Γενικά εκκίνηση από κρύο είτε από φανάρι  είναι πολύ Smooth.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος 1.5exp. sport pack, βενζίνης, μοντ 7/2018, μηχανικό , με 15000km.

 

Όλα μια χαρά, ευχαριστημένος περισσότερο από ότι περίμενα, πολύ καλό και πληροφοριακό τιμόνι, αψογη οδική συμπεριφορά, ευθυβολο στην εθν. οδο, χωρις ιδιαίτερες κλισεις στις στροφες, ακλόνητο από δυνατο πλευρικό άνεμο (δεν νομίζω ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να αντιληφθεί διαφορές στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με το αντίστοιχο Golf, παρά μόνο η αίσθηση ότι εποπτεύει καλύτερα το δρόμο και γυρω του λόγω του ύψους),  δεν έχει ακουστεί το παραμικρό στην καμπίνα, όλα τα ηλεκτρονικά δουλευουν άψογα (ακόμα και οι υαλοκαθαριστήρες που πίστευα ότι δεν θα αντιδρούν σωστά επειδή διάβαζα διάφορα για διάφορα μοντελα...ακόμα και αυτους τους έχω στο αυτόματο)....το kangarooing συνεχίζει να υφίσταται, δεν με απασχολεί...άλλωστε έχω μαθει πλεον  και πατω γκάζι αποσυμπλέκοντας με τετοιον τρόπο ώστε να γίνεται αντιληπτό μόνο στο συνεχες σταματα-ξεκινα του μποτιλιαρίσματος...αλλά κι εκεί μόνο αν ειμαι πιο απότομος (ισχύει ό,τι έχω αναφέρει σχετικά σε μια εκτενή παλαιότερη αναφορά μου επί του θέματος).

Θα με απασχολήσει πλέον στο επόμενο σερβις τον Ιουλιο του 2020 όταν θα τους ρωτησω αν έχουν κάποιο update που να εξαλείφει (όχι βελτιώνει) εγγενώς το θέμα....Αν έχουν καλώς...αν δεν έχουν...πάλι καλώς...

 

Φυσικά και δεν μετάνοιωσα ποτέ που το αγόρασα (παρότι θα είχα αγοράσει το civic hatchback 1.5 αν δεν είχε 7 μηνες αναμονή). Μένει να δω την αξιοπιστία του, η οποία θα χτίζεται με το πέρασμα των χρόνων.

 

Οποιαδήποτε ερώτηση αν μπορώ να βοηθησω....με χαρά...

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , Χρήστος Ζ. said:

Κάτοχος 1.5exp. sport pack, βενζίνης, μοντ 7/2018, μηχανικό , με 15000km.

 

Όλα μια χαρά, ευχαριστημένος περισσότερο από ότι περίμενα, πολύ καλό και πληροφοριακό τιμόνι, αψογη οδική συμπεριφορά, ευθυβολο στην εθν. οδο, χωρις ιδιαίτερες κλισεις στις στροφες, ακλόνητο από δυνατο πλευρικό άνεμο (δεν νομίζω ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να αντιληφθεί διαφορές στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με το αντίστοιχο Golf, παρά μόνο η αίσθηση ότι εποπτεύει καλύτερα το δρόμο και γυρω του λόγω του ύψους),  δεν έχει ακουστεί το παραμικρό στην καμπίνα, όλα τα ηλεκτρονικά δουλευουν άψογα (ακόμα και οι υαλοκαθαριστήρες που πίστευα ότι δεν θα αντιδρούν σωστά επειδή διάβαζα διάφορα για διάφορα μοντελα...ακόμα και αυτους τους έχω στο αυτόματο)....το kangarooing συνεχίζει να υφίσταται, δεν με απασχολεί...άλλωστε έχω μαθει πλεον  και πατω γκάζι αποσυμπλέκοντας με τετοιον τρόπο ώστε να γίνεται αντιληπτό μόνο στο συνεχες σταματα-ξεκινα του μποτιλιαρίσματος...αλλά κι εκεί μόνο αν ειμαι πιο απότομος (ισχύει ό,τι έχω αναφέρει σχετικά σε μια εκτενή παλαιότερη αναφορά μου επί του θέματος).

Θα με απασχολήσει πλέον στο επόμενο σερβις τον Ιουλιο του 2020 όταν θα τους ρωτησω αν έχουν κάποιο update που να εξαλείφει (όχι βελτιώνει) εγγενώς το θέμα....Αν έχουν καλώς...αν δεν έχουν...πάλι καλώς...

 

Φυσικά και δεν μετάνοιωσα ποτέ που το αγόρασα (παρότι θα είχα αγοράσει το civic hatchback 1.5 αν δεν είχε 7 μηνες αναμονή). Μένει να δω την αξιοπιστία του, η οποία θα χτίζεται με το πέρασμα των χρόνων.

 

Οποιαδήποτε ερώτηση αν μπορώ να βοηθησω....με χαρά...

 

Θα σε συμβούλευα να έχεις καλύτερα επικοινωνία με την kosmocar και όχι με την εκάστοτε αντιπροσωπεία.

 

Στείλε ένα email στην kosmocar με το αριθμό πλαισίου σου και το θέμα που έχεις.

 

Για να δεις τι θα σου πουν αυτή και όχι η αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος 1.5exp. sport pack, βενζίνης, μοντ 7/2018, μηχανικό , με 15000km.
 
Όλα μια χαρά, ευχαριστημένος περισσότερο από ότι περίμενα, πολύ καλό και πληροφοριακό τιμόνι, αψογη οδική συμπεριφορά, ευθυβολο στην εθν. οδο, χωρις ιδιαίτερες κλισεις στις στροφες, ακλόνητο από δυνατο πλευρικό άνεμο (δεν νομίζω ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να αντιληφθεί διαφορές στην οδική συμπεριφορά σε σχέση με το αντίστοιχο Golf, παρά μόνο η αίσθηση ότι εποπτεύει καλύτερα το δρόμο και γυρω του λόγω του ύψους),  δεν έχει ακουστεί το παραμικρό στην καμπίνα, όλα τα ηλεκτρονικά δουλευουν άψογα (ακόμα και οι υαλοκαθαριστήρες που πίστευα ότι δεν θα αντιδρούν σωστά επειδή διάβαζα διάφορα για διάφορα μοντελα...ακόμα και αυτους τους έχω στο αυτόματο)....το kangarooing συνεχίζει να υφίσταται, δεν με απασχολεί...άλλωστε έχω μαθει πλεον  και πατω γκάζι αποσυμπλέκοντας με τετοιον τρόπο ώστε να γίνεται αντιληπτό μόνο στο συνεχες σταματα-ξεκινα του μποτιλιαρίσματος...αλλά κι εκεί μόνο αν ειμαι πιο απότομος (ισχύει ό,τι έχω αναφέρει σχετικά σε μια εκτενή παλαιότερη αναφορά μου επί του θέματος).
Θα με απασχολήσει πλέον στο επόμενο σερβις τον Ιουλιο του 2020 όταν θα τους ρωτησω αν έχουν κάποιο update που να εξαλείφει (όχι βελτιώνει) εγγενώς το θέμα....Αν έχουν καλώς...αν δεν έχουν...πάλι καλώς...
 
Φυσικά και δεν μετάνοιωσα ποτέ που το αγόρασα (παρότι θα είχα αγοράσει το civic hatchback 1.5 αν δεν είχε 7 μηνες αναμονή). Μένει να δω την αξιοπιστία του, η οποία θα χτίζεται με το πέρασμα των χρόνων.
 
Οποιαδήποτε ερώτηση αν μπορώ να βοηθησω....με χαρά...
Έχεις δοκιμάσει να δεις συμπεριφορά αν βάλεις 100αρα βενζινη; Ρωτάω γιατί το πέτυχα αύριο σε αγγλικό φορούμ και ένας κάτοχος Tiguan είπε ότι τον βοήθησε
Link to comment
Share on other sites

1. ξερουμε ποσες εκδοσεις το dq200 εχουν βγει?

2. η εκδοση που υπαρχει κ τωρα κ μπαινει στις νεες παραγγελιες, ειναι ιδια με αυτην που εμπαινε κ το 2012 πχ?

 

παντως σε καινουρια μοντελα (2018-εως σημερα) δεν εχω βρει αναφορα για προβλημα με το dsg. μηπως οντως κατι εφτιαξαν-διορθωσαν?

Edited by ilias78
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , ilias78 said:

1. ξερουμε ποσες εκδοσεις το dq200 εχουν βγει?

2. η εκδοση που υπαρχει κ τωρα κ μπαινει στις νεες παραγγελιες, ειναι ιδια με αυτην που εμπαινε κ το 2012 πχ?

 

παντως σε καινουρια μοντελα (2018-εως σημερα) δεν εχω βρει αναφορα για προβλημα με το dsg. μηπως οντως κατι εφτιαξαν-διορθωσαν?

Α) για 1 + 2 Υποθέτω ότι ούτε η ίδια η αντιπροσωπεία θα ξέρει, αλλά ακόμη κι αν έχει κάποια πληροφόρηση / γνώση, φαντάζομαι ότι δεν πρόκειται τοποθετηθεί με σαφήνεια σε ενδεχόμενα ερωτήματα υποψήφιων αγοραστών (!)...Για φαντάσου να τοποθετούνται ακόμη και τώρα κιβώτια DQ200 (dsg) τα οποία είναι stock από προηγούμενες εκδόσεις (π.χ. 2012, 2013 plus), κάτι που προσωπικά εγώ δεν το αποκλείω εντελώς (!)

Β) τα μοντέλα από 2018 και μετέπειτα, ίσως δεν έφτασαν ακόμη στην "κόκκινη γραμμή" ή ίσως όντως δεν παρουσιάζουν πρόβλημα και γι αυτό δεν υπάρχουν σχετικές αναφορές από κατόχους...Όλα 'παίζουν' και μακάρι να είναι 'ρόδινα'...Ίδωμεν !

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν έχω καταλάβει σωστά,τα προβλήματα είναι

1. Θόρυβος σαν κροταλισμα όταν είναι εν κίνηση

2. "Κολλάει" το σαζμαν κ δεν μπαίνει ταχύτητα για να κινηθεί. 

Έχουν να κάνουν κ τα 2 Με το mechacronic? Κ κόστος αλλαγής κάπου τα 1200-1500? Συν ότι ο μάστορας πρέπει να το κατέχει το αντικείμενο του βάλε-βγάλει?

Κ η βλακεία είναι πως μπορεί να σου σκάσει το πρόβλημα χωρίς προειδοποίηση. Κ να σε αφήσει στα κρύα του λουτρού. Ενώ στο μηχανικό, θα καταλάβεις κάτι. Σκληρός δίσκος, κάνα παρκάρισμα. Τι να πω, κρίμα μετά από τόσα χρόνια να μην το έχουν φτιάξει ακόμα, αν όντως συνεχίζει να έχει θέματα.

Edited by ilias78
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , ilias78 said:

Πάντως αν έχω καταλάβει σωστά,τα προβλήματα είναι

1. Θόρυβος σαν κροταλισμα όταν είναι εν κίνηση

2. "Κολλάει" το σαζμαν κ δεν μπαίνει ταχύτητα για να κινηθεί. 

Έχουν να κάνουν κ τα 2 Με το mechacronic? Κ κόστος αλλαγής κάπου τα 1200-1500? Συν ότι ο μάστορας πρέπει να το κατέχει το αντικείμενο του βάλε-βγάλει?

Κ η βλακεία είναι πως μπορεί να σου σκάσει το πρόβλημα χωρίς προειδοποίηση. Κ να σε αφήσει στα κρύα του λουτρού. Ενώ στο μηχανικό, θα καταλάβεις κάτι. Σκληρός δίσκος, κάνα παρκάρισμα. Τι να πω, κρίμα μετά από τόσα χρόνια να μην το έχουν φτιάξει ακόμα, αν όντως συνεχίζει να έχει θέματα.

Δεν έχω προσωπική εμπειρία...Ακούσματα και διαβάσματα είναι όσα (θεωρητικά) γνωρίζω...Πάντως, ξενέρωσα εντελώς χθες που έκανα ένα test drive σε T-Cross 1.0 με DSG 7 (ασχέτως που έχω παραγγείλει και περιμένω το T-Roc 1.5 / DSG 7) καθώς 'καιγόμουν' να διαπιστώσω στην πράξη τη συμπεριφορά του DSG 7...Μετά από διαδοχικά σταματήματα λοιπόν σε κόκκινο φανάρι και τον λεβιέ στο D, όλες οι εκκινήσεις με το που άναβε πράσινο είχαν ένα στιγμιαίο τίναγμα (!!!)..Είναι δε άξιο αναφοράς το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αμάξι έγραφε μόλις 12 Km κυκλοφορίας (!!) καθώς πριν 2 μέρες το είχε φέρει η αντιπροσωπεία για χρήση test drive και ήμουν ο πρώτος που το έκανε δοκιμή...Άντε τώρα εγώ να είμαι ήσυχος, ότι το αμάξι που περιμένω δεν θα κουβαλάει πάνω του 'ασθένειες' όπως π.χ. αυτή του DSG 7 ή ακόμη ακόμη και του TSI 1.5...Κορώνα - γράμμα λοιπόν η αγορά μου και είναι πολύ άσχημο συναίσθημα αυτό...Πίκρα....

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

Το στιγμιαίο τίναγμα το έχω παρατηρήσει στο polo 1.0 dsg της γυναίκας μου. Δεν ξέρω αν είναι θέμα του κινητήρα ή του κιβωτίου. Νομίζω ότι ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να αφήσεις το φρένο, ώστε να ρολαρει λίγο το αυτοκίνητο και μετά να πατήσεις ελαφρά και σταδιακά το γκάζι.

Το Tiguan 1.5 dsg δεν κάνει τέτοια πράγματα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , forza said:

Το στιγμιαίο τίναγμα το έχω παρατηρήσει στο polo 1.0 dsg της γυναίκας μου. Δεν ξέρω αν είναι θέμα του κινητήρα ή του κιβωτίου. Νομίζω ότι ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να αφήσεις το φρένο, ώστε να ρολαρει λίγο το αυτοκίνητο και μετά να πατήσεις ελαφρά και σταδιακά το γκάζι.

Το Tiguan 1.5 dsg δεν κάνει τέτοια πράγματα πάντως.

1) Για να είμαι ειλικρινής, ούτε εγώ κατάλαβα αν ήταν θέμα κινητήρα ή κιβωτίου...Βάσει λογικής όμως κι επειδή το kangarooing εμφανίζεται μόνο στους TSI 1.5 (απ' ο,τι λένε, τουλάχιστον) καταλήγω στο ότι μάλλον είναι θέμα του DSG...2) "Νομίζω ότι ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να αφήσεις το φρένο, ώστε να ρολαρει λίγο το αυτοκίνητο και μετά να πατήσεις ελαφρά και σταδιακά το γκάζι"...Τελικά φίλε μου, με βλέπω να εκπαιδεύομαι από τώρα σε εκκινήσεις slow motion!!! :lol: Άντε να δούμε τι άλλο (και αν) θα δούμε...Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία !!

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , pafsi said:

1) Για να είμαι ειλικρινής, ούτε εγώ κατάλαβα αν ήταν θέμα κινητήρα ή κιβωτίου...Βάσει λογικής όμως κι επειδή το kangarooing εμφανίζεται μόνο στους TSI 1.5 (απ' ο,τι λένε, τουλάχιστον) καταλήγω στο ότι μάλλον είναι θέμα του DSG...2) "Νομίζω ότι ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να αφήσεις το φρένο, ώστε να ρολαρει λίγο το αυτοκίνητο και μετά να πατήσεις ελαφρά και σταδιακά το γκάζι"...Τελικά φίλε μου, με βλέπω να εκπαιδεύομαι από τώρα σε εκκινήσεις slow motion!!! :lol: Άντε να δούμε τι άλλο (και αν) θα δούμε...Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία !!

 

για ρίξε μια ματιά εδώ για το kangarooing? αν μπορει να σε βοηθήσει?   

 

https://car-recalls.eu/official-vw-skoda-and-seat-recall-for-some-bouncing-1-5-tsi-engines/

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/458520-problems-with-15-tsi-across-vag-group/

 

https://www.arteonforums.com/forum/10-engine-technical-discussion/1119-possible-issue-1-5-tsi-engine.html

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω 2 μήνες - 4.000ΚΜ το Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 και δεν έχω παρατηρήσει καθόλου κάποιο πρόβλημα με το εν λόγω κιβώτιο ταχυτήτων.....



Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου (που έγραψα 2 ποστ πιο πάνω) φοράει το DQ500 από όσο ξέρω.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.