Jump to content
Dionisis N

To νέο μικρό SUV Volkswagen T-Roc είναι πραγματικότητα

Recommended Posts

On 14/11/2019 at 9:22 ΜΜ, pafsi said:

1) Για να είμαι ειλικρινής, ούτε εγώ κατάλαβα αν ήταν θέμα κινητήρα ή κιβωτίου...Βάσει λογικής όμως κι επειδή το kangarooing εμφανίζεται μόνο στους TSI 1.5 (απ' ο,τι λένε, τουλάχιστον) καταλήγω στο ότι μάλλον είναι θέμα του DSG...2) "Νομίζω ότι ο μόνος τρόπος να το αποφύγεις είναι να αφήσεις το φρένο, ώστε να ρολαρει λίγο το αυτοκίνητο και μετά να πατήσεις ελαφρά και σταδιακά το γκάζι"...Τελικά φίλε μου, με βλέπω να εκπαιδεύομαι από τώρα σε εκκινήσεις slow motion!!! :lol: Άντε να δούμε τι άλλο (και αν) θα δούμε...Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία !!

 

On 14/11/2019 at 10:43 ΜΜ, topmar said:

Έχω 2 μήνες - 4.000ΚΜ το Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 και δεν έχω παρατηρήσει καθόλου κάποιο πρόβλημα με το εν λόγω κιβώτιο ταχυτήτων.....



Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

https://www.zougla.gr/automoto/news/article/3-ekatomiria-aftomata-kivotia-dsg-apo-to-ergostasio-tis-skoda

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα. Δεν είναι σίγουρα vw Tiguan 2.0 tsi. Είναι μια κατηγορία πιο κάτω. Τα σκληρά πλαστικά δεν με πείραξαν. Με πείραξε ο κινητήρας που για πετρέλαιο τον είδα ψιλοψόφιο. Τις ρεπριζ των 200 αλόγων δεν τις είχε. Κατανάλωση είδα σε ανηφόρα 7.4. Σε δρόμο ίσιο έφτασε 5.6. Αναμονή για τα τέλη που θα είναι μόνο 115 έναντι 1000 που είχε το προηγούμενο. Επίσης φούλαρα με avio και έβγαζε αυτονομία 540 που μετά ανέβηκε σε 580. Πολύ με στεναχώρησε καθώς εγώ περίμενα αυτονομία πάνω κάτω στα 700 και χιλιόμετρα.

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα. Δεν είναι σίγουρα vw Tiguan 2.0 tsi. Είναι μια κατηγορία πιο κάτω. Τα σκληρά πλαστικά δεν με πείραξαν. Με πείραξε ο κινητήρας που για πετρέλαιο τον είδα ψιλοψόφιο. Τις ρεπριζ των 200 αλόγων δεν τις είχε. Κατανάλωση είδα σε ανηφόρα 7.4. Σε δρόμο ίσιο έφτασε 5.6. Αναμονή για τα τέλη που θα είναι μόνο 115 έναντι 1000 που είχε το προηγούμενο. Επίσης φούλαρα με avio και έβγαζε αυτονομία 540 που μετά ανέβηκε σε 580. Πολύ με στεναχώρησε καθώς εγώ περίμενα αυτονομία πάνω κάτω στα 700 και χιλιόμετρα.
Σε ποιο αυτοκίνητο και με ποιον κινητήρα αναφέρεσαι;
Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , forza said:
1 hour ago , vastil said:
Εγώ προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα. Δεν είναι σίγουρα vw Tiguan 2.0 tsi. Είναι μια κατηγορία πιο κάτω. Τα σκληρά πλαστικά δεν με πείραξαν. Με πείραξε ο κινητήρας που για πετρέλαιο τον είδα ψιλοψόφιο. Τις ρεπριζ των 200 αλόγων δεν τις είχε. Κατανάλωση είδα σε ανηφόρα 7.4. Σε δρόμο ίσιο έφτασε 5.6. Αναμονή για τα τέλη που θα είναι μόνο 115 έναντι 1000 που είχε το προηγούμενο. Επίσης φούλαρα με avio και έβγαζε αυτονομία 540 που μετά ανέβηκε σε 580. Πολύ με στεναχώρησε καθώς εγώ περίμενα αυτονομία πάνω κάτω στα 700 και χιλιόμετρα.

Σε ποιο αυτοκίνητο και με ποιον κινητήρα αναφέρεσαι;

Δώσαμε το Tiguan 2008 μοντέλο 2.0 Tsi 200hp και πήραμε το Vw T-Roc 1.6 TDi 115hp

 

Ένα κίνητρο που επέλεξε η οικογένεια πετρέλαιο είναι τα λόγια ενός αρχιμάστορα άλλης γερμανικής μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας ότι το πετρέλαιο δεν βγάζει τα προβλήματα σε σχέση με το tsi. Δεδομένου ότι ήδη πληρώσαμε 2300 για αλλαγή καδενας στην αντιπροσωπεία, η αλλαγή έμοιαζε επιτακτική.

Ωστοσο μην περιμένει κάποιος χρήστης ότι θα εντυπωσιαστεί. Πάει ουσιαστικά σε χαμηλότερη έκδοση.

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, vastil said:

Δώσαμε το Tiguan 2008 μοντέλο 2.0 Tsi 200hp και πήραμε το Vw T-Roc 1.6 TDi 115hp

 

Ένα κίνητρο που επέλεξε η οικογένεια πετρέλαιο είναι τα λόγια ενός αρχιμάστορα άλλης γερμανικής μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας ότι το πετρέλαιο δεν βγάζει τα προβλήματα σε σχέση με το tsi. Δεδομένου ότι ήδη πληρώσαμε 2300 για αλλαγή καδενας στην αντιπροσωπεία, η αλλαγή έμοιαζε επιτακτική.

Ωστοσο μην περιμένει κάποιος χρήστης ότι θα εντυπωσιαστεί. Πάει ουσιαστικά σε χαμηλότερη έκδοση.

Ναι πας οντως σε χαμηλοτερη εκδοση. Για τον κινητηρα εχεις απολυτο δικιο. Θα τραβαει απο χαμηλα, αλλα ειναι σιγουρο οτι ψηλα θα κρεμαει.

Απο την αλλη ομως, εχεις ερθει σε ενα νεοτερο αυτοκινητο, το οποιο εκμεταλλευεται καλυτερα τους διαθεσιμους τους χωρους απο το παλιο. Το tiguan mk1 απο οσο γνωριζω δεν ειχε και τους καλυτερους δυνατους χωρους, ειδικα για τους πισω επιβατες, επομενως σε αυτο το θεμα πρεπει να βρισκεστε τουλαχιστον στο ιδιο επιπεδο.  Επισης απολαμβανεις νεοτερα ηλεκτρονικα συστημα (adaptive cruise control, καλυτερο infotainment με navigation κτλπ).

Οι ντηζελ του γκρουπ υποτιθεται οτι ειναι καλοι απο 2.0 150ιππους και πανω, αλλα εκει σκονταφτουμε στην ελληνικη εφορια.

Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , forza said:

Οσο για την αυτονομια, μην ξεχνας οτι (απο τα specs που βλεπω) το t-roc εχει μικροτερο ντεποζιτο απο το tiguan σου!

Πλάκα κανεις για το ρεζερβουάρ αχαχαχαχαχ εντάξει όλα γίνονται για την οικονομία. Του μπαμπα είναι. Εγώ μετά το γάμο σχεδιάζω να αγοράσω.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, vastil said:

Πλάκα κανεις για το ρεζερβουάρ αχαχαχαχαχ εντάξει όλα γίνονται για την οικονομία. Του μπαμπα είναι. Εγώ μετά το γάμο σχεδιάζω να αγοράσω.

Δεν ειναι παρaξενο. Οχηματα διαφορετικης ταξης μεγεθους εχουν διαφορετικα μεγεθη ρεζερβουαρ. polo 40l, golf-troc 50l, tiguan 58l, touareg 75+ l

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή Κυριακή.

Σήμερα τελείωσε η 47 /2019 build week. λογικά μου είπαν απο αντιπροσωπεια οτι το αυτοκίνητο θα έρθει τέλος Δεκέμβρη και αρχές Ιανουαρίου θα είναι προς παράδοση. Έχω 2 ερωτήσεις αν ξέρει κάποιος συμφορουμίτης:

  1. Πόσο καιρό κάνει να εκτελωνηστεί ενα αυτοκίνητο και πόσο να πάρει πινακίδες? (βδομάδα ή λιγότερο?)
  2. Έχω πάρει την experience με sport pack και μόλις διαπίστωσα στα render φαίνονται οι δίσκοι ελαφρός μεγαλύτεροι από τους κανονικούς. ισχύει κάτι τέτοιο? Σε κουβέντα με τον dealer στην αρχή μου ειχε πει οτι το πακέτο συμφέρει για τα υπόλοιπα και σχετικά με τα φρένα οτι απλά το χρώμα αλλάζει στις δαγκάνες σε κόκκινο... Υπάρχει κάποια πηγή για να μάθω λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα φρένα και δίσκους?

Brake Disc Difference 2019.11.24.jpg

Edited by Chrisantz
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Chrisantz said:

Καλημέρα και καλή Κυριακή.

Σήμερα τελείωσε η 47 /2019 build week. λογικά μου είπαν απο αντιπροσωπεια οτι το αυτοκίνητο θα έρθει τέλος Δεκέμβρη και αρχές Ιανουαρίου θα είναι προς παράδοση. Έχω 2 ερωτήσεις αν ξέρει κάποιος συμφορουμίτης:

  1. Πόσο καιρό κάνει να εκτελωνηστεί ενα αυτοκίνητο και πόσο να πάρει πινακίδες? (βδομάδα ή λιγότερο?)
  2. Έχω πάρει την experience με sport pack και μόλις διαπίστωσα στα render φαίνονται οι δίσκοι ελαφρός μεγαλύτεροι από τους κανονικούς. ισχύει κάτι τέτοιο? Σε κουβέντα με τον dealer στην αρχή μου ειχε πει οτι το πακέτο συμφέρει για τα υπόλοιπα και σχετικά με τα φρένα οτι απλά το χρώμα αλλάζει στις δαγκάνες σε κόκκινο... Υπάρχει κάποια πηγή για να μάθω λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα φρένα και δίσκους?

Brake Disc Difference 2019.11.24.jpg

Για ρίξε μια ματιά εδώ λίγο φαίνεται ο δίσκος?

 

https://www.autoevolution.com/news/volkswagen-t-roc-sport-20-tsi-driving-impressions-surprisingly-agile-121368.html

 

Δες και εδώ γιατί εδώ φαίνεται λίγο ποίο καλά , και όντως είναι μεγάλη.

 

https://m.carsireland.ie/2229849

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

Για ρίξε μια ματιά εδώ λίγο φαίνεται ο δίσκος?

 

https://www.autoevolution.com/news/volkswagen-t-roc-sport-20-tsi-driving-impressions-surprisingly-agile-121368.html

 

Δες και εδώ γιατί εδώ φαίνεται λίγο ποίο καλά , και όντως είναι μεγάλη.

 

https://m.carsireland.ie/2229849

Δεν βρήκα κάπου τα τεχνικά των φρένων. Οι εικόνες δεν ήταν συγκρίσιμες και η έκδοση των link ήταν η R. Η experience με Sport pack φοράει τα ίδια με την R?

Αν έχει κάποιος πληροφορίες παρακαλώ ας ενημερώσει, στο εντωμεταξύ θα ρωτήσω και εγω και αν μάθω κάτι θα το γράψω για να υπάρχει σαν πληροφορία.

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Chrisantz said:

Δεν βρήκα κάπου τα τεχνικά των φρένων. Οι εικόνες δεν ήταν συγκρίσιμες και η έκδοση των link ήταν η R. Η experience με Sport pack φοράει τα ίδια με την R?

Αν έχει κάποιος πληροφορίες παρακαλώ ας ενημερώσει, στο εντωμεταξύ θα ρωτήσω και εγω και αν μάθω κάτι θα το γράψω για να υπάρχει σαν πληροφορία.

Πάντως στο γνωστό site πώλησης μεταχειρισμένων 

 

Έχει ένα για πούλημα ,σε έκδοση sport, με κόκκινα φρενα αυτό που ψάχνεις 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

 

Νέος κάτοχος ενός t-roc  tdi 1,6.

Το παρέλαβα την Παρασκευή και αμέσως φύγαμε για σκ στην Εύβοια. 

Κάπου στην μέση της διαδρομής και με ταχύτητα κάπου στα 60 χλμ άνοιξαν τα πίσω παράθυρα τα παιδιά.

Δημιουργήθηκε ένας συγχρονισμός ήχου απο τον αέρα που τα παιδιά έβαλαν τα κλάματα.

Την επόμενη μέρα πήρα το αυτοκίνητο μόνος μου να κανω δοκιμές.

 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

 

Απο τα 60 χλμ ανοίγοντας τα πίσω παράθυρα, ( δοκίμασα το ενα, και τα δυο, και τα 4)  συγχρονίζει ο αέρας και παράγει έναν έντονο θόρυβο σάν να έχεις 5  γούφερ στο τέρμα.

 

Μέτα το ανέβασα ταχύτητα κάπου στα 110- 120 και άνοιξα τα πίσω παράθυρα. Και τα 2.... Λοιπόν, νόμιζα ότι θα σπάσουν τα τύμπανα μου. Πέρα απο τον πόνο το αυτοκίνητο έτρεμε όλο. ΑΝ συνέχιζα λίγο ακόμα είμαι σίγουρος ότι θα έσπαγε καποιο παρμπρίζ ή κάποιο παράθυρο.  Το τιμόνι έτρεμε το τάμπλο οι πόρτες.

Πραγματικά δεν το αντέχεις πάνω απο 2 3 δευτερόλεπτα.

Το δοκίμασα σε διάφορες ταχύτητες και ξεκινάει  απο τα 50-60 χλμ και όσο ανεβάζεις ταχύτητα τοσο βαράει. Στα 140χλμ δέν τόλμησα να ανοίξω τα παράθυρα.

 

Εγω το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.  Αν γίνει το λαθος και ανοίξουν τα πισω παραθυρα και ειναι πίσω ανθρωπος θα χάσει την ακοή του.  

Αύριο θα μετρήσω και τα ντεσιμπελ.

 

 

Το αυτοκίνητο το αγόρασα απο την automarin στην Λ.Αλέξανδρας.  Επικοινώνησα με τον πωλητή και τον ενημέρωσα οτι αύριο κιόλας θα του το επιστρέψω για έλεγχο.

 

¨εχω αλλάξει 20 αυτοκίνητα κάθε είδους....αυτο δέν το έχω ξανα συναντήσει.

 

 

Θα ήθελα να μάθω απο τους ιδιοκτήτες t-roc αν έχουν παρατηρήσει κατι παρόμοιο ή αν ειναι μόνο το δικό μου έτσι και φυσικά τι θα με συμβουλεύατε να κάνω απο εδώ και πέρα αν ειναι το συγκεκριμένο προβληματικό. 

 

Δεκτή κάθε συμβουλή. Ευχαριστώ   

Edited by alexandros 1001
Link to comment
Share on other sites

φίλε μου κάπου κάτι κάνεις λάθος :huh:

 

Με 140 να κατεβάσεις παράθυρα πέραν αποτι ειναι λάθος γιατι θα δημιουργήσει πίεση και θα ραγίσει κανένα τζάμι. ειναι λάθος αυτο που λες

 

επίσης  με τέτοιες ταχύτητες ειναι απόλυτα φυσικό να κάνει τέτοιο θόρυβο μέσα στης καμπίνα ολα τα αμάξια κάνουν θόρυβο με τέτοιες ταχύτητες  

 

επίσης   η δοκιμές που έκανες ήταν με τέρμα τα τζάμια κάτω? η σε κάποιο συγκεκριμένο σημειο      

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Δεν κανω καποιο λαθος.

 

Συμφωνώ οτι δέν ανοιγεις παράθυρα στα 140....αν τα ανοιξείς όμως πας νοσοκομείο;;

Ο θόρυβος αρχίζει να παράγετε απο το 1/4 ανοίγματος. Μετα όσο ποιο πολυ τοσο ποιο έντονος. Και με το ενα παράθυρο και με τα δυο και με ένα μπροστινο. 

 

Κανένα αμάξι δεν κανει κατι τέτοιο. Θορυβο θα κάνει ναι, συνγρονισμό σε σημείο να σου σπάσουν τα τύμπανα δεν κανει κανένα αμαξι.  

Εχω το Q3 ΄δεν το κανει. Εχω το ranger δέν το κανει σε ότι χλμ θες. Εχω και το focus δεν το κανει.

 

Δεν μιλάμε για θορυβο αέρα. Μιλάμε για συγχρονισμό. Γουφερ με τέρμα μπάσα. Δέν υπάρχει αυτο, δεν το εχω ξανα ακουσει απο κανέναν. 

 

Αυτο που μου κανει εντύπωση ειναι οτι ειναι διακεκομμένος ο θορυβος. δλδ μπουμπ - μπουμπ - μπουμπ σε γρηγορο ρυθμο. Ειναι απίστευτα δυνατος

Edited by alexandros 1001
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ακριβώς το ίδιο κάνει και στο δικό μου Tiguan Allspace, νομίζω ότι είναι θέμα αεροδυναμικής και όγκου αυτοκινήτου.

Σε προηγούμενο όχημα BMW sedan που είχα, δεν είχε τέτοιο θέμα, ισχνο συντονισμό είχε αλλά όχι τόσο πολύ.

Μία λύση που σου έχω - δοκιμασμένη στο δικό μου - για μείωση κατά πολύ του θορύβου αυτού, είναι να ανοίξεις το παράθυρο του οδηγού έστω 4-5εκ, θα δεις σχεδόν εξαφάνιση του θορύβου.



Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα και αυτό. Δεν σταματάει. Μπορεί στο δικό σου να λειτουργεί αλλά στο roc όχι.

Δοκίμασα και να ανοίξω λίγο τα δύο μπροστινά αλλά πάλι δεν σταματά.

 

Και να συμφωνήσω ότι στα 100 και πάνω δεν ανοίγεις...στα 60 χλμ γιατί δλδ να μην μπορω να ανοίξω τα πίσω μόνο παράθυρα. Το θεωρώ πολύ φάουλ της vw εκτός αν είναι μόνο το δικό μου έτσι.

 

Ας το δοκιμάσει και κάποιος άλλος  κάτοχος ίδιου οχήματος να μας πει.

 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς για να μήν πλέξουμε 

 

O alexandros1001 είναι το ίδιο πρόσωπο Αλέξανδρος Πιτ.

???????? Τι γίνεται ??????

 

Είναι ένα άτομο με 2 προφίλ.?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , topmar said:

Μία λύση που σου έχω - δοκιμασμένη στο δικό μου - για μείωση κατά πολύ του θορύβου αυτού, είναι να ανοίξεις το παράθυρο του οδηγού έστω 4-5εκ, θα δεις σχεδόν εξαφάνιση του θορύβου.



Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

Αν θέλεις και μια ακόμα extra βελτίωση που θα κάνει διαφορά. 

Δοκίμασε ανεμοθραυστες στα παράθυρα,  κανουν πολύ μεγάλη δουλειά.

 

Έχω και είχα σε όλα τα αμάξια μου και ήταν τζάμι :rock:

 

Και στο Passat που έβαλα κάνουν μεγάλη δουλειά

 

 

Σε γενικές γραμμές αυτό που περιγράφεις και εσύ και ο φίλος από πάνω 

 

Το όλο θέμα έχει να κάνει καθαρά με την αεροδυναμική σχεδίαση του οχήματος.

 

Και όχι ως προς κάποιο πρόβλημα με το αμάξι γενικά.

 

 

Προσωπική μου άποψη δεν νομίζω ότι είναι αποτρεπτικός λόγος για αποφύγει του αυτοκινήτου :unsure:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , OMINUS said:

Καταρχάς για να μήν πλέξουμε 

 

O alexandros1001 είναι το ίδιο πρόσωπο Αλέξανδρος Πιτ.

???????? Τι γίνεται ??????

 

Είναι ένα άτομο με 2 προφίλ.?

Καλημέρα. Ίσως να είχα κάνει εγγραφή και να μην το θυμάμαι. 

 

 

Θα δοκιμάσω για ανεμοθραυστες.

 

Αλλά επιμένω να μάθω αν και σε άλλον έχει ακουστεί ο ίδιος θόρυβος.

Θα πάω μέσα στην βδομάδα να οδηγήσω και άλλο αυτοκίνητα να το τσεκαρω.

 

Κατά τα άλλα σαν αμάξι είναι ότι υπόσχεται. Ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο.

 

Παρά πολύ καλό στο δρομο, οικονομικό, ασφαλές, χωρίς όμως τουλάχιστον στην απλή έκδοση να σε εντυπωσιάζει.

Link to comment
Share on other sites

Για ανεμοθραυστες που ανέφερα ποιο πάνω , επειδή δεν το ανέφερα, στην αγορά κυκλοφορούν πολλές μάρκες. 

 

Η ποιο ποιοτική σε ποιότητα και κατασκευή είναι της Climair γερμανική 

 

Επίσης η Climair το 2010 ήταν η γνήσιοι της VW , που είχε τότε η VW στους στους καταλόγους της στα αξεσουάρ κτλ.

 

Της Climair στοιχήζουν γύρο στα 60€ για οποιαδήποτε αμάξι και μοντέλο.

 

Είναι κατά την γνώμη μου η μοναδική που έχουν τέλεια εφαρμογή στα παράθυρα και τοποθετούνται χωρίς, κόλλες η τίποτα μεταλλικά κλιψ που έχουν αλλά.

 

Κατά την γνώμη αξίζουν , προσωπικά από 2010 έως σήμερα σε ότι αμάξια είχα μόνο Climair έβαζα και δεν είχα κανένα θέμα.

 

 

Και επειδή μιλάμε για TROC

 

Και επειδή ειπα ότι η VW δουλεύει ανεμοθραυστες, ορίστε και τα "ΓΝΗΣΙΑ"

 

https://shops.volkswagen.com/de_DE/web/zubehoer/p/tuer-windabweiser-fuer-t-roc-vorn-2ga072193-9

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης για τον φίλο topmar (και όχι μόνο)

 

Για Tiguan ας δει εδώ στο πως είναι από μια τυχαία αναζήτηση που έκανα για να δεις- δείτε πως είναι live 

 

https://m.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2612873145437299&id=895404320517532

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.