Jump to content
Dionisis N

To νέο μικρό SUV Volkswagen T-Roc είναι πραγματικότητα

Recommended Posts

35 λεπτά πριν , Αλέξανδρος Πιτ. said:

Ψεγάδια 5 ημερών αμάξι και να μην τα αναφέρω; 

Δλδ αν σου αρέσει ένα αμάξι που τρίζει δεν θα το αναφέρεις γιατί σου αρέσει;; 

 

 

Ψεγάδι δεν μπορείς να πεις ότι είναι αυτό με τα παράθυρα. Φιλικά στο λέω. Στο Tiguan μοντέλο του 2008 υπήρχε το ίδιο θέμα. Έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα συμπεριφερθεί ένα sedan διαφορετικά ένα πιο sport αυτοκίνητο και διαφορετικά ένα suv.

Απολαυσε το. Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και καμία σχέση με το καρκινιαρικο tiguan(αναφέρομαι στη μηχανή). Καλά χιλιόμετρα λοιπόν.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα σε καινούργιο troc αυτόματο 1.5 περιέργο τριγμό στο πεντάλ του γκαζιού εν κινήση κ σε στροφή δεξιά απο σταματημένος. Φαίνεται να σχετίζεται με το κιβώτιο κ είναι μερικές φορές ενοχλητικό σαν τη δόνηση του κινητου. Κανείς με αντίστοιχη εμπειρία;;;

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το θόρυβο με το άνοιγμα των πίσω παραθύρων, σήμερα έκανα δοκιμή ξανά αφού έβαλα άλλα ζαντολαστιχα (μικρότερα σε διαστάσεις, χειμερινά). Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά μειωμένος θόρυβος πλέον, πράγμα που σημαίνει ότι παίζουν ρόλο στην παραγωγή του θορύβου. Στα αφτιά μου φαίνεται σαν φυσιολογικός πλέον, λόγω στροβιλισμου αέρα.

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το Troc φοράει 215. Τοποθετήθηκαν 205 για πάγο και μετά από 8 χιλιόμετρα άναψε ειδοποίηση χαμηλή πίεση ελαστικών στον αριστερό τροχό. Η πίεση όμως ήταν όσο και στους άλλους 3 τροχούς. Όποτε από τις ρυθμίσεις έβαλα ότι ελέγχθηκε η πίεση των ελαστικών και δεν μου ξανά έβγαλε το ίδιο μήνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Guys καλησπέρα και από εμένα.
Εδώ και μερικες μέρες έχω παραγγείλει το t-roc 1.5 dsg. Λόγικα με το νέο έτος θα το έχω στα χέρια μου... Εύχομαι να είναι απροβληματιστο γιατί κατά τα άλλα ξέρω ήδη ότι θα είναι υπέροχο... Έχει όλα τα καλούδια του experience πάνω και το sport package... Μεγάλο όνειρο που τελικά δεν πραγματοποιήθηκε... Τα δερμάτινα καθίσματα... Ίσως κάποια στιγμή να απευθυνθώ στους ειδικούς όμως... Καλώς σας βρήκα λοιπον και με το καλό να το παραλάβω...

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Με το καλό να σου έρθει, και εγώ πρόσφάτ κάτοχος, θα περιμένουμε ενα αναλυτικό review μετά τις πρώτες βόλτες

Link to comment
Share on other sites

Πρωτο ποστ. Χαιρετισματα σε ολα τα παιδια του φορουμ. Περιμενω και εγω το t roc dsg. Μπορω να πω οτι ειναι πολυ ωραιο αμαξι και η οδηγηση του με επεισε να προχωρησω σε αγορα. Μου εκανε εντυπωση ποσο ομαλα (σχεδον δεν καταλαβαινεις), σε σχεση με αλλα αυτοκινητα, λειτουργει το start and stop. Οσο και αν φαινεται υπερβολικο αυτο που θα πω, σε volvo xc40 καθε φορα που επαιρνε μπρος στο φαναρι τρανταζοταν και με τρομαζε. Βεβαια εχει και αλλα καλα στη λειτουργια του και ελπιζω να αποδειχτει αξιοπιστο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άντε να σας πω τα νέα μου και εγώ... Η "συλλογή" μεγαλώνει!
Ενώ πρόκειται να φέρω το Polo μου στην Ολλανδία, την περασμένη εβδομάδα παρήγγειλα και το T-Roc Sport 2.0, 190hp με R-Line, advance, business pack και ένα σκασμό ακόμη extras (σχεδόν ότι είχε το μενού χαχα). Εκτίμηση είναι πως θα ολοκληρωθεί στην εβδομάδα 14/2020. Όσο το περιμένω ήδη κοιτάζω για πρόγραμμα ώστε να ανέβουμε λίγο μιας και φαίνεται πως το εργοστασιακό downgrade που έχουν κάνει, κάνει το κινητήρα να κρεμάει μετά τις 5,000 στροφές.

 

edit: έλαβα ενημέρωση τώρα που μπήκε η παραγγελία. Εκτιμώμενη παράδοση, εβδομάδα 17.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

@doggy

Καλορίζικο και με το καλό να το παραλάβεις.

Καινούριο παραγγελία είναι από ότι είδα, και σκέφτεσαι για πρόγραμμα εντός εγγύησης;; Δεν φοβάσαι για τυχόν βλάβες που δεν θα σε καλύψει η εργοστασιακή εγγύηση μετά;;


Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος T-Roc 1.6 tdi advance από τον Ιούνιο με 11.000km μέχρι στιγμής απόλυτα ικανοποιημένος

 

Ξέρει κανείς επιβεβαιώμενα τι ρεζερβουάρ έχει ολοι λένε για 50l αλλά δεν μου κολλάει πότε δεν έχω βάλει ακόμα και με λαμπάκι πάνω από 40l κάπου διάβασα για 45l τι ισχύει?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, lakiskir said:

Κάτοχος T-Roc 1.6 tdi advance από τον Ιούνιο με 11.000km μέχρι στιγμής απόλυτα ικανοποιημένος

 

Ξέρει κανείς επιβεβαιώμενα τι ρεζερβουάρ έχει ολοι λένε για 50l αλλά δεν μου κολλάει πότε δεν έχω βάλει ακόμα και με λαμπάκι πάνω από 40l κάπου διάβασα για 45l τι ισχύει?

Το εψαξα απο περιεργεια και ολες οι σελιδες αναφερονται σε 50λιτρα. Ειδα τοσο 1.6tdi οσο και 1.0tsi. Οταν αναβει λαμπακι ποσα χλμ ακομα σου δινει εμβελεια;

 

Στο tiguan 1.5tsi μου αναβει στα 70km. Εγω παντως εχω το αναποδο "προβλημα". Οταν γεμιζω με λαμπακι αναμμενο, βαζω περιπου 60λιτρα. Αλλαξα 3-4 βενζιναδικα γιατι αρχικα νομιζα οτι με κλεβουν :)

Link to comment
Share on other sites

Εδώ τα πληρέστερα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου, και γράφει 50L.

https://www.car.info/en-se/volkswagen/t-roc/t-roc-10-tsi-m6-2019-17838106

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 12/5/2019 at 7:19 PM, topmar said:

@doggy

Καλορίζικο και με το καλό να το παραλάβεις.

Καινούριο παραγγελία είναι από ότι είδα, και σκέφτεσαι για πρόγραμμα εντός εγγύησης;; Δεν φοβάσαι για τυχόν βλάβες που δεν θα σε καλύψει η εργοστασιακή εγγύηση μετά;;


Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
 

Από όσο φαίνεται εδώ στην ξενιτιά (το T-Roc το παρήγγειλα στην Ολλανδία που μένω από το 2012) είναι αρκετά αυστηροί και φυσικά θα χαθεί η εγγύηση. Τώρα παίζει το ενδεχόμενο να βάλω είτε νέας γενιάς εξωτερικό re-mapper που κουμπώνει στην OBD θύρα οπότε το αποσυνδέω όποτε χρειαστεί ή να πάω σε κάποιον βελτιωτή που παρέχει γραπτή εγγύηση (υπάρχουν κάποιοι "μεγάλοι" εδώ). Γιατί η αλήθεια είναι πως μου έβαλαν 4ετή εγγύηση από το εργοστάσιο σε όλα και δεν λέει να το ρισκάρω.

Απλά η αλήθεια είναι πως ξέρω ότι το μοτέρ είναι downgraded αρκετά από το εργοστάσιο και έχει πολλά περιθώρια. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Αν έχετε αμφιβολία για το πόσα λίτρα παίρνει το ρεζερβουάρ σας, κοιτάξτε το βιβλίο του αυτοκινήτου σας.

 

Το γράφει αναλυτικά μέσα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2019 at 7:12 ΜΜ, lakiskir said:

Γύρω στα 90km αυτονομία μόλις ανάψει λαμπάκι.... δεν ξέρω κατι δεν μου κολλάει....

Κοίτα και εγώ που είχα παλιότερα Ford diesel 1600αρι. Όταν άναβε λαμπάκι μπορούσε να βγάλει αυτονομία για 100km. 

 

ΑΛΛΆ όλα αυτά πάντα με την επίσημη απάντηση της εταιρίας ότι για να κάνει τόσα χιλιόμετρα παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης που θα κάνεις.

 

Εγώ προσωπικά με εκείνο το αμάξι το έχω οδηγήσει με αναμμένο λαμπάκι, το trip computer του καυσίμου να είναι στο "0" , και η βελόνα του ρεζερβουάρ στο πάτο.

 

Και με πολύ, πολύ όμως νορμάλ οδήγηση ακόμα το αμάξι πήγαινε.

 

Link to comment
Share on other sites

T-Roc Cabrio 

 

Το ανοικτό SUV της Volkswagen θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από την άνοιξη

 

Πηγή εδώ

 

https://www.google.com/amp/amp.yupiii.gr/135267.html

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αρχές Ιανουαρίου μου ειπαν οτι θα παραλάβω και γω το δικό μου.

 

Ερώτηση για όποιον ξέρει να εξηγήσει με λεπτομέρειες. Πότε χαλάς περισσότερη βενζίνη?

Α- οταν βαζεις νεκρα και τσουλαει μονο του μεχρι το σημειο που θες?

Β- οταν εχεις κουμπωμενη ταχυτητα μεσα? Τετοια ταχυτητα που να σου επιτρεπει να εχεις το ελαχιστο δυνατο φρεναρισμα στο κυβωτιο, μεχρι το σημειο που θες?

 

*Στα trip comp, ακόμη και σε BMW οταν κουμπωνεις ταχύτητα και απλα τσουλας δείχνουν 0 κατανάλωση ενώ οταν εισαι με νεκρα δείχνουν καταναλωση εως και 20lt/100klm στιγμιαία και δεν πέφτουν στο 0.. προσωπικά θεωρώ οτι ειναι λαθος ο αλγόριθμος ετσι κ απλα εξυπηρετεί περισσότερο τον κατασκευαστή να το δείχνει 0 με κουμπωμενη ταχύτητα, αλλα αυτο ειναι προσωπικη άποψη μου και θα ήθελα τη γνώμη κάποιου είτε τεχνικού είτε με εμπειρία πάνω στο θεμα.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@Chrisantz http://www.autogreeknews.gr/sumboules/14057-nekra-stin-katifora-sosto-i-lathos

 

Όλο το «ζουμί» προκύπτει από τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που πλέον διαθέτουν τα νεότερης γενιάς αυτοκίνητα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Πολυ αναλυτικό - κατατοπιστικό το post αλλα στην τελευταία πρόταση και ενω εχει εξηγήσει τα παντα, ξανά λεει οτι δεν ειναι καλο να βάζουμε νεκρά γιατι 1 δεν ειναι ασφαλές και 2 οτι δεν εξοικονομουμε καύσιμο... 

Εξηγεί, πολυ σωστα γιατι καταναλώνουμε βενζίνη εχοντας μεσα ταχύτητα (σε ποιες περιπτώσεις).

Αναφέρεται το οτι τα trip comp βγάζουν έως και 2lt/100 όντας το κυβωτιο χωρίς ταχύτητα.

Αλλά το γιατι δεν το λέει..

 

Θεωρώ οτι εχοντας νεκρά χωρίς να πατάς γκάζι σε κατηφόρα και εχοντας σε αλλη περίπτωση αντίστοιχα 6 ταχύτητα κατεβενοντας την ίδια κατηφόρα,  η κατανάλωση και στις δυο περιπτώσεις θα πρεπει να είναι 0 μιας και δεν ψεκάζεται καύσιμο στους κυλίνδρους αφού δεν πατάμε γκαζι.

 

Δεν ενδιαφέρομαι για το αν πρεπει ή ειναι σωστο, απλα αν καίει 0, και αν ναι, γιατί τα trip comp λένε 2lt/100. Μήπως στο ρελαντί και σε στάση ενα αυτοκινητο χαλαει οντως τοσα την ώρα? 

 

Επίσης όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ εχω δει σε bmw trip comp. εν κινήση να μπει νεκρά και να πετάγεται στα 20lt+/100 όχι 2, και αντίστοιχα με ταχύτητα μεσα, αλλα παντα χωρις να πατάω γκάζι να λεει 0 καταναλωση.

 

Από την αλλη τα αυτόματα για αυτο το λόγο καίνε και παραπάνω αναγκαστικά, αφού εχουν μόνιμα σύμπλεξη σαν στανταρτ..

 

Δεν μπορω να βγάλω άκρη.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Chrisantz said:

Από την αλλη τα αυτόματα για αυτο το λόγο καίνε και παραπάνω αναγκαστικά, αφού εχουν μόνιμα σύμπλεξη σαν στανταρτ..

 

Ο 1.5 κινητηρας παντως με dsg εχει την λειτουργια coasting, οπου το κιβωτιο βαζει νεκρα και αφηνει το αυτοκινητο να ρολαρει. Αυτο το καταλαβαινει ο οδηγος επειδη στην ενδειξη ταχυτητων βγαζει σκετο D (χωρις νουμερο διπλα) και αν πας στην στιγμιαια καταναλωση βγαζει "coasting". Υποθετω οτι το κανει αυτο, ωστε να μην εχει την επιβραδυνση που προκαλει η συμπλεξη ταχυτητας. Με το που τσιμπας ελαχιστα φρενο ή γκαζι (ή αν πεσει πολυ η ταχυτητα με την οποια κινειται το αμαξι) βαζει παλι ταχυτητα στο κιβωτιο.

 

Δεν ξερω αν το εχουν κανει για οικονομια καυσιμου ή για μειωση των ρυπων (ή και για τα δυο). Επισης να προσθεσω, οτι στις μετρησεις κατα wltp, το tiguan τουλαχιστον που το ειχα ψαξει, εχει χαμηλοτερους ρυπους/καταναλωση στην dsg εκδοση απο οτι στην χειροκινητη.

 

Εχω την εντυπωση οτι το νεο golf στην mild hybrid εκδοση του, παει αυτο ενα βημα παραπερα, δινοντας ωθηση απο τον ηλεκτροκινητηρα αντι να αποσυμπλεξει.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Λοιπόν οταν σε χειροκίνητα κυβωτια παμε με νεκρά ο εγκέφαλος ψεκάζει καύσιμο άπλα και μονό για να διατηρήσει τον κινητήρα ενεργό άλλιως θα σβήσει.. Επισης πρεπει να δώσει ενέργεια στο δυναμό να φορτησει την μπαταρία για να ειναι ενέργεια όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου πλέον και το τιμόνι συν ότι άλλο υπάρχει βλέπε ήχο σύστημα εγκεφάλους φώτα κλπ. Επίσης η λειτουργιά των φρένων χρειάζεται και αυτή ενέργεια που επισης έρχεται από τη μηχανή άρα από το καύσιμο. Άπο την άλλη όταν έχεις μέσα επιλεγμένη ταχύτητα και η κίνηση του οχήματος μεταφέρεται στη μηχανή ανάλογα της επιλεγμένης σχέσης η κινητική ενέργεια του οχήματος αργά αλλά σταθερά τροφοδοτεί όλα τα παραπάνω συστήματα και έτσι ο κινητήρας και δεν σβήνει και δεν χρειάζεται να ψεκάζει καύσιμο... Γι αυτό και εμφανίζει μηδέν στην κατανάλωση.
Ειδικά σε κατηφορες δεν πάμε πότε με νεκρά... Γιατί άπλα έκτος των άλλων θα κάψουμε και τα φρένα.
Τα αυτόματα από την άλλη ειναι ρυθμισμένα να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση Ετσι ώστε να καταναλωσουν το ελάχιστοι δυνατό καύσιμο σε τετοιες περιπτώσεις...

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/12/2019 at 7:22 PM, forza said:

Τα pedal boxes παίζουν αρκετά στο εξωτερικό, εδώ δεν τα ακούω να αναφέρονται τόσο πολύ.

Σωστά, αν και δεν αναφέρομαι στο pedal box μόνο. Κατά βάση δεν σκέφτομαι να βάλω pedal box αλλά ένα Tunebox.

Eίδα κάμποσα reviews με το τι βγάζουν και το πως δουλεύουν. Ουσιαστικά κουμπώνουν σε 3 σημεία στο μοτέρ με φισάκι που απλά το αποσυνδέεις όταν δε το θες (air map -in some cases-, boost pressure, fuel pressure) και απλά κοροϊδεύουν τον εγκέφαλο ώστε να νομίζει πως π.χ. δεν έχει σηκώσει ακόμη την κατάλληλη πίεση στο τούρμπο και με αποτέλεσμα να πουσάρει περισσότερο.

Αξιόπιστη φαίνεται η DTE systems που αν θέλω να μου κάνουν αυτοί την εγκατάσταση είναι στην Γερμανία και μόλις 2 ώρες δρόμο από το σπίτι μου στο Άμστερνταμ.

link: https://www.chiptuning.com/en/vw/t-roc-a11-2017/2-0-tsi-4motion-190ps-140kw-1984ccm/powercontrol.html?___SID=U

Δίνουν 2 χρόνια εγγύηση στο μοτέρ + διαφορικό + ECU, το οποίο θα μου πει κανείς δεν είναι σαν την 4ετία από το εργοστάσιο αλλά it is good enough.

Υπάρχουν άλλες 2 εταιρίες στην Ευρώπη που επίσης κοιτάζω: 

https://www.racechip.com/shop/vw/t-roc-a11-from-2017/2-0-tsi-1984ccm-190hp-140kw-320nm.html

και η: 

https://www.tuningbox.com/en/petrol-performance-chip-tuning/cars/volkswagen/t-roc/2-0-tsi-190.htm

 

οι οποίες λίγο πολύ παρέχουν τα ίδια αλλά διαφοροποιούνται ελάχιστα στα tuning settings και λίγο στο τι προσφέρουν επιπλέον.

 

Τώρα σκέψη και σίγουρα αφού παραλάβω το T-Roc θα του κάνω κανά 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα για να στρωθεί και για να μαζέψω εμπειρία για το πως ήταν, πριν μπει το tunebox γιατί μάλλον θα πάει και Dyno για να δω την βελτίωση.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν φοβάστε το θέμα της εγγύησης, όταν σε οχήματα εντός αυτής βάζετε Piggy Box ή κάνετε Remap;;

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.