volaudi Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 Καλώς σας βρήκα Μου παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα και θα ήθελα να μου δώσετε τη γνώμη σας. Γενάρη του 2010 αγόρασα το Α3 Audi. Με τα πρώτα Km άρχισε να παρουσιάζει μπουκώματα και να σβήνει. Την 1η φορά σκέφτηκα θα έβαλα κακή βενζίνη, που σαν καινούργιο έβαλα 100άρα και συμπλήρωσα και από άλλο βενζινάδικο. Ξανά τα ίδια, πήγα στην αντιπροσωπεία της Audi μου είπαν κι’ αυτοί θα φταίει η βενζίνη, μου την άδειασαν και έβαλα νέα. Και πάλι τα ίδια. Επικοινώνησαν με τα κεντρικά και αυτοί με τη Γερμανία και τους είπαν πως φταίνε τα μπεκ και να γίνει αλλαγή. Έτσι και έγινε και διορθώθηκε το πρόβλημα. Και πριν μία βδομάδα ενώ πήγαινα ταξίδι άναψε το λαμπάκι καυσαερίων, σταματώ παίρνω τηλέφωνο την αντιπροσωπεία και μου λένε είναι μία ένδειξη 30 βλαβών. Τελικά το πήγα στο συνεργείο και μου λένε πρόβλημα καταλύτη και πρέπει να γίνει αντικατάσταση. 63.000 Km. Και ερωτώ δικαιολογείται σ’ αυτά τα Km να αλλάζεται καταλύτης και αν φταίει το αρχικό πρόβλημα με τα μπεκ. Και αν μπορώ να διεκδικήσω τώρα να μου τον αλλάξουν. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI7 Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Έχει συμβεί κ στα 55.000km οπότε το θεωρώ πιθανό. Μπορείς να διεκδικήσεις καλυτερη τιμή μιας κ είναι 9ετιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volaudi Posted September 26, 2017 Author Report Share Posted September 26, 2017 Θα το δώσω μία ευκαιρία. Πήγα σε γνωστό συνεργείο και μου έσβησε το σφάλμα και που τους έτυχε παρόμοιο συμβάν και ήταν μπουκωμένο. Θα το δουλεύω με 100άρα και αν παρουσιαστεί πάλι το σφάλμα βλέπω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...