NIKSKE Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Γεια σας και πάλι παιδιά.... Η ιστορία έχει ως εξής: Μετά από φουλάρισμα (σε βενζινάδικο που φουλάρω 4 χρόνια) έκανα 2χλμ και το έσβησα. Όταν πήγα να το ξαναβάλω (μετά από ώρα), έκανε κάτι περίεργα μπερδέματα, πήγε να ψιλοσβήσει, "μπουκ-μουκ" τελικά πήρε και αμέσως άναψε το λαμπάκι κινητήρα...Δούλεψε κανονικά μέχρι το σπίτι (με το λαμπάκι αναμμένο). Την επομένη πήγα συνεργείο (με το λαμπάκι συνέχεια ανοιχτό), το έβαλε στο διαγνωστικό και είχε 3 σφάλματα...Δεν τα θυμάμαι φσκ....Κάτι για υπολειτουργια κυλίνδρου, κάτι για πρόβλημα στην εξαγωγή καυσαερίου....Το βιβλίο του cc πάντως έλεγε πχ μπορεί να είναι αισθητήρας λάμδα. Έφυγα από εκεί γιατί ήταν βράδυ... Την μεθεπόμενη ίίίίίίίίσα που καταλάβαινες ένα μικρό ρετάρισμα...Με τα πολλά αυτός μου λέει κατά 99% είναι κάποιος πολλαπλασιαστής. Δεν έχει 3 χρόνια που άλλαξα 2 από τους 4 αν θυμάμαι καλά. Σήμερα θα το πάω για να το φτιάξει... Ακούω γνώμες-προβλέψεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Το έχεις με αναμμένο λαμπάκι κινητήρα και το κυκλοφορείς?! (γιατί να σου κάνει κάποιος τηλε-διάγνωση χωρίς να έχεις καν κωδικούς σφαλμάτων είναι κομματάκι δύσκολο ως αδύνατο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted September 26, 2017 Author Report Share Posted September 26, 2017 Μίλησα μαζί του.. Μου λέει θα το βάλει πάλι στο διαγνωστικό για να γράψει τους κωδικούς και λογικά θα ρωτήσει τις πηγές του για να πράξει αναλόγως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Πρόσεξε μην σου κάνει flooding σε κανένα κύλινδρο, και κάνει κανένα καμπούμ και πάρεις πιστόνι στο χέρι! Εγώ στη θέση σου δεν θα το κυκλοφορούσα ούτε για πλάκα έτσι... και σίγουρα θα έψαχνα κάποιο μηχανικό που να μην είναι με το "ίσως" ή "κατά 99.9%" αλλά που να ξέρει να διαβάζει τα σφάλματα. Εντελώς φιλικά σου το λέω φυσικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted September 26, 2017 Author Report Share Posted September 26, 2017 Ξέρω ότι τα "πονάς" τα αυτοκίνητα... Το έχω δει και και σε άλλα τόπικ και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρων. Αν δεν γίνει το αμάξι μέχρι αύριο, θα το κλειδώσω μέχρι να είναι όλα οκ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Αν αλλάξει κάτι, ενημέρωσε το θέμα ώστε να προσαρμόσουμε και τον τίτλο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted September 27, 2017 Author Report Share Posted September 27, 2017 (edited) Έχω κάποια νέα... Τα σφάλματα είναι αυτά που παραθέτω.... Παράθεση Edited September 27, 2017 by NIKSKE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 VAG Error Code: 18447/008213 EOBD II Error Code: P2015 Fault Location: Intake Manifold Flap Position Sensor, Bank 1 - Implausible Signal - Intermittent Possible Cause: Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active. Power Loss. Intake Manifold Flap faulty. Intake Flap Motor 1 (V157) stuck/faulty. Engine Control Module Software/Firmware Version faulty. Wiring/Connector(s) from/to Intake Flap Motor 1 (V157) faulty. Possible Solutions: Check/Replace Wiring/Connector(s) from/to Intake Flap Motor 1 (V157). Check Intake Manifold Flap. Check/Replace Intake Flap Motor 1 (V157). Perform Output Tests/Basic Setting. Special Notes: In some Cases the Issue can only be resolved by Replacing the whole Intake Manifold. The Intake Flap Motor 1 (V157) and Intake Manifold Flap Potentiometer (G336) may be Part of the same Unit. When found in a VW Golf/Jetta (1K): 1.9l PD-TDI (BRM), check Engine Control Module (ECM) Software Version: 03G-906-016-AB @ 7328 or 7550 as well as 03G-906-016-AC @ 7280 or 7551 do have a Software Error which requires a special Adaptation for the Intake Flap Motor 1 (V157) which at this Point can only be performed with the Factory Tool. Installing The Dieselgeek P2015 Repair Kit Installing P2015 repair bracket on loose manifold VAG Error Code: 16684/000768 EOBD II Error Code: P0300 Fault Location: Random/Multiple Cylinder(s) - Misfire Detected/Implausible Signal - Intermittent Possible Cause: Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active. Lack/loss of power. Hard start. Engine hesitation. Wiring/Connector(s). Air Intake System leaking. Fuel Supply faulty. Injector(s) faulty. Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty. Ignition coil(s) faulty.Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open. Camshaft Position (CMP) Sensor (G40) faulty. Low compression. Possible Solutions: Check/Replace all faulty Wiring/Connector(s). Check Misfire Recognition. Check Air Intake System. Check Fuel Supply. Check Injector(s) and Injector Sealing. Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s). Check Ignition Coil(s). Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18). Check Camshaft Position (CMP) Sensor (G40). Check cylinder compressions. Special Notes: This Diagnostic Trouble Code (DTC) indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the Electronic Control Unit (ECU) fails to identify the cylinder. Tech Notes: The P0300 code means that a cylinder(s) is misfiring or is randomly misfiring. Start by checking for intake leaks, intake gaskets are common caused of multi-cylinder misfiring. If no leak are found the next step is to replace the spark plugs. If the problem persist more tests needs to be done to diagnose problem. When is the code detected?: The control module monitors the crankshaft speed and has detected a misfire condition. Description: When a misfire occurs, engine speed will fluctuate. If the engine speed fluctuates enough to cause the Crankshaft Position (CKP) sensor signal to vary, the Engine Control Module (ECM) can determine that a misfire is occurring. VAG Error Code: 16688/000772 EOBD II Error Code: P0304 Fault Location: Cylinder 4 - Misfire Detected Possible Cause: Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active. Lack/loss of power. Hard start. Engine hesitation. Wiring/Connector(s). Ignition system. Fuel injectors. Fuel pressure. Running out of fuel. EVAP canister purge valve. Evaporative emission system. Low compression. Base engine problems. Engine Control Module (ECM) damaged. Special Notes: This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression. Tech Notes: The P0304 code means that the cylinder 4 is misfiring or is randomly misfiring. Start by checking for intake leaks an if no leaks are found the next step is to replace the spark plugs on cylinder 4. If the problem persist more tests needs to be done to diagnose problem. When is the code detected?: Engine Cylinder 4 is misfiring. Description: When a misfire occurs, engine speed will fluctuate. If the engine speed fluctuates enough to cause the Crankshaft Position (CKP) sensor signal to vary, the Engine Control Module (ECM) can determine that a misfire is occurring. Installing The Dieselgeek P2015 Repair Kit Installing P2015 repair bracket on loose manifold Πηγή: https://volkswagenforum.com/forum/volkswagen-gti-tdi-26/check-engine-light-36735/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου? Πολλοί λένε για μαζεμένη βρώμα στην εισαγωγή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted September 27, 2017 Author Report Share Posted September 27, 2017 110 χλδ έχει φίλε... Τα παραπάνω εξηγούν τα σφάλματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 ναι τα εξηγούν, αλλά στα 110000 παίζει πολύ δυνατά σενάριο να είναι βρώμα στην εισαγωγή (θέλει πλήρες λύσιμο εισαγωγής και καθάρισμα των flaps, των αυλών, και των βαλβίδων εισαγωγής) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 28, 2017 Report Share Posted September 28, 2017 Ψάχνε σιγά σιγά στο ebay για πολλαπλή με το p/n σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 28, 2017 Report Share Posted September 28, 2017 Με καθαρισμό δεν σώζονται λες? (δεν το έψαξα ποτέ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted September 28, 2017 Author Report Share Posted September 28, 2017 9 hours ago , nikdev said: Ψάχνε σιγά σιγά στο ebay για πολλαπλή με το p/n σου. Χμμμμ...δεν ξέρω και πολλά από ορολογίες, πόσο μάλλον συντομογραφίες... Μπορείς να μου πεις τι εννοείς? Εντωμεταξύ μετά τη δεύτερη φορά που μου έσβησε το σφάλμα ο "μάστορας", δεν έχει ξανά ανάψει κάτι... Κάποια μικρο-μπερδέματα τα κάνει, ή απλά είμαι υποψιασμένος και μου φαίνονται.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 30, 2017 Report Share Posted September 30, 2017 Part number , θα το βρεις στην παλια πολλαπληSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted October 4, 2017 Report Share Posted October 4, 2017 ζαλίστηκα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKSKE Posted March 12, 2018 Author Report Share Posted March 12, 2018 (edited) Γράφω και πάλι μετά από καιρό.....(Ξέρω αδικαιολόγητος) Το πρόβλημα λύθηκε. Στην αντιπροσωπεία μου ζητούσαν 600+ ευρώ να αλλάξουν όλη την πολλαπλή... Τελικά το πήγα σε ένα απλό συνεργείο. Το ξήλωσε, το έψαξε, 5 μέρες το είχε.... Τελικά μου λέει ο αισθητήρας πρέπει να είναι (Δεν ξέρω αν λέγεται και ποτενσιόμετρο ). Με τα πολλά τον παρήγγειλε και όλα καλά.. Βέβαια Νμζ μου πήρε αρκετά για τον αισθητήρα και μόνο (105). Τουλάχιστον είναι original part. Παραθέτω τυχαίο λινκ του ανταλλακτικού. Intake Manifold Sensor Edited March 12, 2018 by NIKSKE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Περιμενε λιγο καιρο μπορει να στο ξαναβγαλει. σε ορισμενα θελει πολλαπλη αλλαγη , αν εισαι τυχερος και τη βγαλεις μονο με το ποτενσιονετροSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...