spiros6 Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 (edited) Kαλησπερα σε ολους!!! Εχω ενα golf mk4 με κινητηρα apf 1600 8βαλβιδο..Το προβλημα ειναι το εξης.. Σε καποιες ανηφορες ο δεικτης θερμοκρασιας απο την ενδειξη 90 βαθμους που ειναι φυσιολογικα,ανεβαινε μια γραμμη ακομα και σε δευτερολεπτα επεφτε παλι στους 90 ακριβως στη μεση δλδ.Πηγα στο μηχανικο μου και μου λεει θερμοστατης.Οκ αλλαζουμε θερμοστατη οχι ολο το καβουκι που εχει,αλλα μονο το κοματι με τον ηλεκτρικο θερμοστατη που φοραει και βαλαμε της behr ιδιο με αυτον που ειχε απο εργοστασιο.Γεμισαμε με g12 της febi και το αραιωσαμε.Παμε βολτα να δουμε τι γινεται και κανει ακριβως παλι τα ιδια..Σε ανηφορα η θερμοκρασια απο το κεντρο που ειναι σταθερη,ανεβαινει παλι μια γραμμη και ξαναπεφτει αμεσως.. Οταν ομως ανοιγω το καλοριφερ ολα ειναι φυσιολογικα,η θερμοκρασια ακινητη στο κεντρο... Οταν ειναι κλειστο γινεται το προβλημα..Επειδη εχω τρελαθει εντελως θελω να ρωτησω σας εχει τυχει κατι παρομοιο σε golf??Τι γινεται με αυτο το θεμα μπορει καποιος να μου πει? Σας ευχαριστω πολυ Edited October 11, 2017 by spiros6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomilaw Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 (edited) κατι τετοια μου εκανε και μενα πιο παλια μαζι με θερμοστατη κελυφος κλπ υπαρχει και μια βαλβιδα(πρασινη) ισως αυτη δεν διαβαζει σωστα. Edited October 9, 2018 by tomilaw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted October 9, 2018 Report Share Posted October 9, 2018 (edited) 5 hours ago , tomilaw said: κατι τετοια μου εκανε και μενα πιο παλια μαζι με θερμοστατη κελυφος κλπ υπαρχει και μια βαλβιδα(πρασινη) ισως αυτη δεν διαβαζει σωστα. Η λεγομενη απο πολλους φουσκα ή αισθητηρας. Αλλαξε το καθως ειναι μηδαμινο το κοστος. Το εχω παθει και γω σε punto mk2. Ο κινητηρας επαιζε στα φυσιολογικα ορια και αυτο διαβαζε οτι νανε. Επισης μπορει το ψυγειο σου να ειναι βρωμικο και να μην αποδιδει σωστα! Επισης το ιδιο μπορει να ειναι σαπιο απο μεσα η να εχουν βουλωσει σε καποια σημεια μεσα ο χαλκος και παλι να μην αποδιδει σωστα! Edited October 9, 2018 by GeorgeSmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros6 Posted October 12, 2018 Author Report Share Posted October 12, 2018 On 9/10/2018 at 5:31 ΜΜ, GeorgeSmirlis said: Η λεγομενη απο πολλους φουσκα ή αισθητηρας. Αλλαξε το καθως ειναι μηδαμινο το κοστος. Το εχω παθει και γω σε punto mk2. Ο κινητηρας επαιζε στα φυσιολογικα ορια και αυτο διαβαζε οτι νανε. Επισης μπορει το ψυγειο σου να ειναι βρωμικο και να μην αποδιδει σωστα! Επισης το ιδιο μπορει να ειναι σαπιο απο μεσα η να εχουν βουλωσει σε καποια σημεια μεσα ο χαλκος και παλι να μην αποδιδει σωστα! Σε ευχαριστω παρα πολυ γαι το ενδιαφερον σου και γισ τη κατατοπιστικη ενημερωση... Πανω σε αυτο θεμα που εγραψα πριν καιρο εχω να σου πω κατι περιεργο π[ου πραγματικα στο τελος βρεθηκε... Αλλαξα αυτο το πρασινο αισθητηρα με καινουργιο της αντιπροσωπειας...Τιποτα δεν εγινε..Τα ιδια παλι...Η βελονα στο οργανο ακριβως τα ιδια,δηλαδη σε λιγη ανηφορα με δευτερα και λιγο γκαζι παραπανω ανεβαινε μια γραμμη και μετα επανερχοταν σε δευτερολεπτα... Παω αντιπροσωπεια τους λεω το προβλημα,και λενε οτι χρειαζεται αλλαγη θερμοστατη γιατι εκει ειναι η βλαβη... Δεδομενου οτι στο αμαξι αυτο ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος η αλλαγη αυτη κοστισε 300 ευρω με εργασια....(Ο θερμοσταης αυτος ειναι κελυφος πλαστικο με ενσωματωμενο θιερμοσταυτη και πρασινο αισθητηρα μαζι...Ειναι ο κινητηρας APF 1600 cc.). ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΛΑ ΑΚΡΙΒΩς ΤΑ ΙΔΙΑ... Εγινε χαμος φυσικα στην αντιπορσωπεια τους εβαλα αγριο χερι και μου εκαναν δωρο μαι μπαταρια να μη φωναζω... Το προβλημα το βρηκα εγω με ενα φιλο μου που εχει λαπτοπ με προγραμμα vagcom. Παμε βολτα και φυσικα βαζουμε το λαπτοπ να δουμε αν η θερμοκρασια εκει παιζει οπως παιζει και στο οργανο του ταμπλο με το τροπο που προανεφερα.. Κατι που στην αντιπροσωπεια δεν εκαναν βεβαια και η διαγνωση τους ηταν θερμοστατης ετσι τους ηρθε φαινεται... Το θεμα λυθηκε αφου ειδαμε οτι στο λαπτοπ η θερμοκρασια ηταν η κανονικη για αυτο το αμαξι,και τα βνετιλατερ ανοιγαν ακριβως στην ωρα τους... Αρα το συμπερασμα ποιο ειναι?Οτι το πρβλημα ειναι στο δεικτη στο οργανο του ταμπλο...Κατι χαλασε εκει προφανως καποια αντιστασουλα δεν ξερω τι και εδειχνε απο τη μεση και πανω αυτο που πρακαλει πανικο στον οδηγο... Ολα τα αυτοκινητα εχουν δεικτη θερμοκρασιας που ειναι στη μεση φυσικα και εντελως ακινητος...Θ ακινηθει προς τα δεξια μονο σε περιπτωση υπερβολικης θρμοκρασιας και θα ναψει λαμπακι κοκκινο στο ταμπλο....Ναι η θερμοκρασια δεν ειναι παντα σταθερη στη πορεια του αυτοκινητου αλλα ο δεικτης ειναι συαθερος βασει ηλεκτρονικων αντιστασεων κτλπ... Αυτα τα νεα τελικα,πολλα εξοδα για το τιποτα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros6 Posted October 12, 2018 Author Report Share Posted October 12, 2018 Just now, spiros6 said: Σε ευχαριστω παρα πολυ γαι το ενδιαφερον σου και γισ τη κατατοπιστικη ενημερωση... Πανω σε αυτο θεμα που εγραψα πριν καιρο εχω να σου πω κατι περιεργο π[ου πραγματικα στο τελος βρεθηκε... Αλλαξα αυτο το πρασινο αισθητηρα με καινουργιο της αντιπροσωπειας...Τιποτα δεν εγινε..Τα ιδια παλι...Η βελονα στο οργανο ακριβως τα ιδια,δηλαδη σε λιγη ανηφορα με δευτερα και λιγο γκαζι παραπανω ανεβαινε μια γραμμη και μετα επανερχοταν σε δευτερολεπτα... Παω αντιπροσωπεια τους λεω το προβλημα,και λενε οτι χρειαζεται αλλαγη θερμοστατη γιατι εκει ειναι η βλαβη... Δεδομενου οτι στο αμαξι αυτο ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος η αλλαγη αυτη κοστισε 300 ευρω με εργασια....(Ο θερμοσταης αυτος ειναι κελυφος πλαστικο με ενσωματωμενο θιερμοσταυτη και πρασινο αισθητηρα μαζι...Ειναι ο κινητηρας APF 1600 cc.). ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΛΙ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΛΑ ΑΚΡΙΒΩς ΤΑ ΙΔΙΑ... Εγινε χαμος φυσικα στην αντιπορσωπεια τους εβαλα αγριο χερι και μου εκαναν δωρο μαι μπαταρια να μη φωναζω... Το προβλημα το βρηκα εγω με ενα φιλο μου που εχει λαπτοπ με προγραμμα vagcom. Παμε βολτα και φυσικα βαζουμε το λαπτοπ να δουμε αν η θερμοκρασια εκει παιζει οπως παιζει και στο οργανο του ταμπλο με το τροπο που προανεφερα.. Κατι που στην αντιπροσωπεια δεν εκαναν βεβαια και η διαγνωση τους ηταν θερμοστατης ετσι τους ηρθε φαινεται... Το θεμα λυθηκε αφου ειδαμε οτι στο λαπτοπ η θερμοκρασια ηταν η κανονικη για αυτο το αμαξι,και τα βνετιλατερ ανοιγαν ακριβως στην ωρα τους... Αρα το συμπερασμα ποιο ειναι?Οτι το πρβλημα ειναι στο δεικτη στο οργανο του ταμπλο...Κατι χαλασε εκει προφανως καποια αντιστασουλα δεν ξερω τι και εδειχνε απο τη μεση και πανω αυτο που πρακαλει πανικο στον οδηγο... Ολα τα αυτοκινητα εχουν δεικτη θερμοκρασιας που ειναι στη μεση φυσικα και εντελως ακινητος...Θ ακινηθει προς τα δεξια μονο σε περιπτωση υπερβολικης θρμοκρασιας και θα ναψει λαμπακι κοκκινο στο ταμπλο....Ναι η θερμοκρασια δεν ειναι παντα σταθερη στη πορεια του αυτοκινητου αλλα ο δεικτης ειναι συαθερος βασει ηλεκτρονικων αντιστασεων κτλπ... Αυτα τα νεα τελικα,πολλα εξοδα για το τιποτα.... Eπισης θελω να σου πω οτι το ψυγειο που λες δεν ειναι χαλκος σε κανενα σημειο και ουτε εχει κυψελες μικρες.Ειναι σωληνωσεςι αλουμινιου και το εχω καθαρισει με ειδικο υγρο της worth.To νερο εκει κυκλοφορει τελεια ζεστενονται ολες οι σωληνωσεςι κανονικα.Τα ειχα ψαξει ολα.Ακομα και αντλια λαδιου ελεγα μηπως ειναι και δεν εχει πιεση,αλλα ετσι θα ειχε καει ο κινητηρας σιγουρα.Τα παντα ειχα ψαξει και τελικα πολυ κακο γαι το τιποτα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomilaw Posted October 12, 2018 Report Share Posted October 12, 2018 Ελα ρε συ...που να παει το μυαλο οτι θαχει προβλημα το κοντερ..παντως νασε καλα που εγραψες την λυση για να ξερουμε στο μελλον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted October 12, 2018 Report Share Posted October 12, 2018 Που να παει το μυαλο μου. Πραγματικα περιεργο πραμα! Για το ψυγειο εχεις απολυτο δικιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros6 Posted October 13, 2018 Author Report Share Posted October 13, 2018 On 12/10/2018 at 10:36 ΠΜ, spiros6 said: Eπισης θελω να σου πω οτι το ψυγειο που λες δεν ειναι χαλκος σε κανενα σημειο και ουτε εχει κυψελες μικρες.Ειναι σωληνωσεςι αλουμινιου και το εχω καθαρισει με ειδικο υγρο της worth.To νερο εκει κυκλοφορει τελεια ζεστενονται ολες οι σωληνωσεςι κανονικα.Τα ειχα ψαξει ολα.Ακομα και αντλια λαδιου ελεγα μηπως ειναι και δεν εχει πιεση,αλλα ετσι θα ειχε καει ο κινητηρας σιγουρα.Τα παντα ειχα ψαξει και τελικα πολυ κακο γαι το τιποτα... E ναι,στα ποιο απιθανα σημεια συναντας τη λυση.... Μαι αλλη φορα ακουγα εναν ηχο χαλασμενου ρουλεμαν σε ενα σημειο κοντα στο τεντωτηρα..Ολοι λεγανε τεντωρας αλλαγμα..Ολοι ομως.... Τελικα τι ηταν??Ρουλεμαν a/c τροχαλιας ιμαντα...Θελει προσοχη γιΑτι αλλα ακους και στο τελος αλλα ειναι.... Καλο Σ/Κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...