Jump to content
stekon

Απενεργοποίηση start stop

Recommended Posts

Γεια σας...

Υπαρχει τροπος να απεργοποιησουμε το start stop;  Τουλαχιστον για μας που εχουμε το eco γιατι κατα την γνωμη μου δεν χρειαζεται ( για λογους οικονομιας αναφερομαι )

Εχω την αισθηση οτι θα μεγαλωσει η διαρκεια ζωης της μπαταριας...

Edited by stekon
Link to comment
Share on other sites

Έχω δει με το Vag Com να τα απενεργοποιούν  σε αυτοκίνητα VW, δεν ξέρω αν μπορεί (θέλει) η αντιπροσωπεία να στο απενεργοποιήσει. :D

Link to comment
Share on other sites

στο συνεργειο που παω εγω ειχαμε επιχειρησει μεσω vag.com συμφωνα με αυτα που λενε γι ολα τα αλλα vw αλλα δεν πετυχε! λογικα αντιπροσωπεια κατι θα γινεται αλλα δεν εχω ασχοληθει! απλα οποτε το βαζω μπρος παταω το κουμπι και το απενεργοποιω!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν γινεται ....απλα ρωταω..

Αν παω σε ηλεκτρολογο μπορει να κανει το κουμπι απενεργοποιησης strart stop να ειναι μονιμο αναμμενο;....

Ελπιζω να μη λεω καμια βλακεια:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Θα πω & γω τη βλακεία μου.... Το up δεν έχει ξεχωριστή μπαταρία για το start-stop όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα; Αν ναι, αν τη βγάλεις θα σταματήσει.

Επίσης, μήπως υπάρχει ξεχωριστή ασφάλεια start-stop, οπότε αν τη βγάλεις, πάλι θα σταματήσει; Ξέρω πως μπορεί να τα έχετε δει ήδη αυτά, οπότε αν έτσι συμβαινει, ζητώ συγνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Θα πω & γω τη βλακεία μου.... Το up δεν έχει ξεχωριστή μπαταρία για το start-stop όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα; Αν ναι, αν τη βγάλεις θα σταματήσει.
Επίσης, μήπως υπάρχει ξεχωριστή ασφάλεια start-stop, οπότε αν τη βγάλεις, πάλι θα σταματήσει; Ξέρω πως μπορεί να τα έχετε δει ήδη αυτά, οπότε αν έτσι συμβαινει, ζητώ συγνώμη.

Για ξεχωριστή μπαταρία δεν εχω ακούσει για μεγαλύτερη μπαταρία ναι...Αλλα και ξεχωριστή να εχει δε νομίζω οτι ειναι τόσο απλά τα πράγματα το να τη βγάλεις και να σταματήσει γτ σίγουρα θα σου ανάψει βλάβη στον κινητήρα και γενικά οτι και να πειράξεις στο αμάξι αμέσως θα σου ανάψει το check...Ειναι αλήθεια πάντως οτι αρκετές λειτουργίες γίνονται μόνο απο γνήσιο προγραμμα vag-com που συνήθως το έχουν οι αντιπροσωπείες ή μεγάλα συνεργεία...Εγω για παράδειγμα ούτε την ένδειξη service δεν μπορώ να σβήσω με το vag-com γτ λέει δεν ειναι εξουσιοδοτημένο...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρια ειναι η ιδια δεν εχει διαφορετικη απλα απο οτι λένε ειναι πιο ενισχυμένη γι αυτο και ειναι και αρκετα πιο ακριβή απο τις απλες!!

Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , crazy bill said:

Η μπαταρια ειναι η ιδια δεν εχει διαφορετικη απλα απο οτι λένε ειναι πιο ενισχυμένη γι αυτο και ειναι και αρκετα πιο ακριβή απο τις απλες!!

Δεν είναι ίδια, είναι τύπου AGM με χαμηλή εσωτερική αντίσταση δίνοντας πολύ μεγάλο ρεύμα και αντίστοιχα δέχεται πολύ μεγάλο ρεύμα φόρτισης για να είναι έτοιμη σε κάθε σταρτ στοπ.

https://www.varta-automotive.gr/el-gr/technology/agm-battery-technology

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Δεν είναι ίδια, είναι τύπου AGM με χαμηλή εσωτερική αντίσταση δίνοντας πολύ μεγάλο ρεύμα και αντίστοιχα δέχεται πολύ μεγάλο ρεύμα φόρτισης για να είναι έτοιμη σε κάθε σταρτ στοπ.

https://www.varta-automotive.gr/el-gr/technology/agm-battery-technology

Οχι δεν με καταλαβες,εννοω ιδια με την μπαταρια του αυτοκινήτου οτι δεν εχει δηλαδη διαφορετικη για το start-stop....οπως ειπα για αυτο οταν πας να την αλλαξεις ειναι πιο ακριβή απο τις απλες!

Edited by crazy bill
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , crazy bill said:

Οχι δεν με καταλαβες,εννοω ιδια με την μπαταρια του αυτοκινήτου οτι δεν εχει δηλαδη διαφορετικη για το start-stop....οπως ειπα για αυτο οταν πας να την αλλαξεις ειναι πιο ακριβή απο τις απλες!

Διευκρινίζω λοιπόν, οι μπαταρίες για τα αυτοκίνητα που έχουν start stop  με σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι διαφορετικές από της απλές που φοράνε τα υπόλοιπα. Για τις απλές το αλτενέιτορ φορτίζει  σε τάση 14.4V ενώ οι τύπου AGM στα 15V. Έτσι αν βάλεις απλή όσο και ενισχυμένη να είναι σε αυτοκίνητο με start stop δεν θα μπορεί να φορτιστεί σε γρήγορο χρόνο που χρειάζεται στο σταμάτα ξεκίνα όπως οι τύπου AGM.

Link to comment
Share on other sites

Διευκρινίζω λοιπόν, οι μπαταρίες για τα αυτοκίνητα που έχουν start stop  με σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι διαφορετικές από της απλές που φοράνε τα υπόλοιπα. Για τις απλές το αλτενέιτορ φορτίζει  σε τάση 14.4V ενώ οι τύπου AGM στα 15V. Έτσι αν βάλεις απλή όσο και ενισχυμένη να είναι σε αυτοκίνητο με start stop δεν θα μπορεί να φορτιστεί σε γρήγορο χρόνο που χρειάζεται στο σταμάτα ξεκίνα όπως οι τύπου AGM.
Οι μπαταριες για σταρτ στοπ φορτιζουν στα 14,8 ενω οι απλες λιγοτερο και για υτο δε μπορεις να τις βαλεις σε αυτοκινητα με σταρτ στοπ γιατι με την υψηλη φορτιση θα χαλασουν αμεσως

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , takpanos said:

Οι μπαταριες για σταρτ στοπ φορτιζουν στα 14,8 ενω οι απλες λιγοτερο και για υτο δε μπορεις να τις βαλεις σε αυτοκινητα με σταρτ στοπ γιατι με την υψηλη φορτιση θα χαλασουν αμεσως

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Στα 14,8V φορτίζουν κάθε φορά που αφήνεις το πεντάλ του γκαζιού ρολάροντας, ενώ κάθε φορά όταν πατάς φρένο φορτίζουν στα 15.1V

Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2017 at 11:22 ΠΜ, stekon said:

Δεν ξερω αν γινεται ....απλα ρωταω..

Αν παω σε ηλεκτρολογο μπορει να κανει το κουμπι απενεργοποιησης strart stop να ειναι μονιμο αναμμενο;....

Ελπιζω να μη λεω καμια βλακεια:unsure:

Τελικα παιδια δεν απαντηθηκε το ερωτημα...Γινεται να κανω το κουμπι απεργοποιησης μονιμο αναμμενο για να μην εχω start stop;

Χειροκινητα ξερω οτι μπορω ,αλλα μιλαω για μονιμο για να μην κανω σε καθε ξεκινημα πατημα κουμπιου...

Edited by stekon
Link to comment
Share on other sites

Στα 14,8V φορτίζουν κάθε φορά που αφήνεις το πεντάλ του γκαζιού ρολάροντας, ενώ κάθε φορά όταν πατάς φρένο φορτίζουν στα 15.1V
Σιγουρα Βασιλη? Γιατι εχω φορτιστη οπου εχει ρυθμιση για agm και τη παει 14,8. Εγω σκεφτομουν αργοτερα να εβαζα απλη μπαταρια αλλα μετα εμαθα πως θα τη παρω στο χερι με τις τασεις που φορτιζει τη μπαταρια το αυτοκινητο

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικα παιδια δεν απαντηθηκε το ερωτημα...Γινεται να κανω το κουμπι απεργοποιησης μονιμο αναμμενο για να μην εχω start stop;
Χειροκινητα ξερω οτι μπορω ,αλλα μιλαω για μονιμο για να μην κανω σε καθε ξεκινημα πατημα κουμπιου...

Αν γίνεται μόνο σε αντιπροσωπεία θα το κανεις και πάλι αν ειναι συνεργάσιμος ο ηλεκτρολόγος..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε το OBDELEVEN. Για το Golf υπάρχει σίγουρα αυτή η δυνατότητα κ είναι πολύ απλό να γίνει

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , takpanos said:

Σιγουρα Βασιλη? Γιατι εχω φορτιστη οπου εχει ρυθμιση για agm και τη παει 14,8. Εγω σκεφτομουν αργοτερα να εβαζα απλη μπαταρια αλλα μετα εμαθα πως θα τη παρω στο χερι με τις τασεις που φορτιζει τη μπαταρια το αυτοκινητο

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ναι το βλέπω με το torque 14.8V στο ρολλάρισμα και 15.1V στο φρενάρισμα. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.