Vassilis63 Posted October 14, 2017 Report Share Posted October 14, 2017 Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν). Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!! 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία. Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας. Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη: γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted October 14, 2017 Report Share Posted October 14, 2017 Ευχαριστούμε Βασίλη, αν και δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το θέμα της ανάρτησης... Ακόμα ένα (δυο) ενδεχόμενο πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί... Χαλιέμαι, άσχημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 On 14/10/2017 at 2:45 ΜΜ, Vassilis63 said: Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν). Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!! 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία. Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας. Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη: γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα... On 14/10/2017 at 9:18 ΜΜ, Polakias TDI said: Ευχαριστούμε Βασίλη, αν και δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το θέμα της ανάρτησης... Ακόμα ένα (δυο) ενδεχόμενο πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί... Χαλιέμαι, άσχημα. Λες και το ήξερα όταν απαντούσα στον @Vassilis63... Το βεντιλατέρ αρχίζει και γυρίζει σαν τρελό (εντός πόλης ήμουν), χωρίς να κάνει αναγέννηση. Βάζω καλοριφέρ στο ζεστό & υψηλή σκάλα, σβήνει το βεντιλατέρ. Σβήνω το καλοριφέρ (34 βαθμούς έξω κιόλας, πέθανα...), ξαναρχίζει τρελά το βεντιλατέρ. Με 3η καθώς βγαίνω στην Εθνική Οδό για να πάω δουλειά, 2000 στροφές, δίνω προοδευτικά & το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει. Βάζω 4η, πάω να επιταχύνω ξανά και εκεί: Λευκή ένδειξη θερμοκρασίας στην κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων μαζί με κόκκινο θαυμαστικό (λυχνία) & ήχο, το μυαλό μου πήγε απευθείας στην παρούσα ανάρτηση του Οκτωβρίου του 2017... Χαλάστηκα πάααααααρα πολύ, αλλά ευτυχώς ήξερα πως να το χειριστώ. Διάγνωση: αλλαγή αντλίας νερού. Για μένα, ήταν η τελευταία επίσκεψη στο συνεργείο με το Polo, τέλος, βαρέθηκα. Δυστυχώς θα τύχει & σε άλλους, οπότε παιδιά γράφω και γω με τη σειρά μου πως μου έτυχε το συγκεκριμένο θέμα, ώστε να είστε προετοιμασμένοι και να αποφευχθούν τυχόν χειρότερες καταστάσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spdrosin Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Πως βοηθάει το καλοριφερ σε αυτην την περιπτωση μπορει καποιος να εξηγησει, γιατι δεν το ειχα καταλαβει κ τωρα που ξαναναφερθηκε, θορυβηθηκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 19 λεπτά πριν , spdrosin said: Πως βοηθάει το καλοριφερ σε αυτην την περιπτωση μπορει καποιος να εξηγησει, γιατι δεν το ειχα καταλαβει κ τωρα που ξαναναφερθηκε, θορυβηθηκα. Ουσιαστικά, απομακρύνεται μέρος της θερμότητας του κινητήρα με τη δική μας βοήθεια (μιας και μέσω του συστήματος ψύξης δεν είναι δυνατό, ούτε μόνο μέσω του βεντιλατέρ). Διάβασε και εδώ & έχε το νου σου σε περίπτωση που δεις κάποια από τα παραπάνω "συμπτώματα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros G Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 On 10/14/2017 at 2:45 PM, Vassilis63 said: Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν). Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!! 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία. Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας. Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη: γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα... Καλησπέρα, ανακατασκευή έγινε στην αντλία; γιατί ρώτησα και μου είπαν ότι αν έχει πρόβλημα πάει για αλλαγή και δεν γίνετε κάποια ανακατασκευή. Είχες πρόβλημα ξανά από τότε; Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...