Jump to content
Vassilis63

Polo 1.4 TDI 90 (cusb) αντλία ψυκτικού υγρού

Recommended Posts

Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν).  Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. 

Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!!

 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία.

Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας.

Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη:  γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα... 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Ευχαριστούμε Βασίλη, αν και δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το θέμα της ανάρτησης... Ακόμα ένα (δυο) ενδεχόμενο πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί... Χαλιέμαι, άσχημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 14/10/2017 at 2:45 ΜΜ, Vassilis63 said:

Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν).  Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. 

Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!!

 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία.

Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας.

Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη:  γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα... 

 

On 14/10/2017 at 9:18 ΜΜ, Polakias TDI said:

Ευχαριστούμε Βασίλη, αν και δε μου άρεσε καθόλου μα καθόλου το θέμα της ανάρτησης... Ακόμα ένα (δυο) ενδεχόμενο πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί... Χαλιέμαι, άσχημα.

Λες και το ήξερα όταν απαντούσα στον @Vassilis63...

Το βεντιλατέρ αρχίζει και γυρίζει σαν τρελό (εντός πόλης ήμουν), χωρίς να κάνει αναγέννηση.

Βάζω καλοριφέρ στο ζεστό & υψηλή σκάλα, σβήνει το βεντιλατέρ. Σβήνω το καλοριφέρ (34 βαθμούς έξω κιόλας, πέθανα...), ξαναρχίζει τρελά το βεντιλατέρ.

Με 3η καθώς βγαίνω στην Εθνική Οδό για να πάω δουλειά, 2000 στροφές, δίνω προοδευτικά & το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει. Βάζω 4η, πάω να επιταχύνω ξανά και εκεί:

Λευκή ένδειξη θερμοκρασίας στην κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων μαζί με κόκκινο θαυμαστικό (λυχνία) & ήχο, το μυαλό μου πήγε απευθείας στην παρούσα ανάρτηση του Οκτωβρίου του 2017...

Χαλάστηκα πάααααααρα πολύ, αλλά ευτυχώς ήξερα πως να το χειριστώ.

Διάγνωση: αλλαγή αντλίας νερού.


Για μένα, ήταν η τελευταία επίσκεψη στο συνεργείο με το Polo, τέλος, βαρέθηκα.

Δυστυχώς θα τύχει & σε άλλους, οπότε παιδιά γράφω και γω με τη σειρά μου πως μου έτυχε το συγκεκριμένο θέμα, ώστε να είστε προετοιμασμένοι και να αποφευχθούν τυχόν χειρότερες καταστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Πως βοηθάει το καλοριφερ σε αυτην την περιπτωση μπορει καποιος να εξηγησει, γιατι δεν το ειχα καταλαβει κ τωρα που ξαναναφερθηκε, θορυβηθηκα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
19 λεπτά πριν , spdrosin said:

Πως βοηθάει το καλοριφερ σε αυτην την περιπτωση μπορει καποιος να εξηγησει, γιατι δεν το ειχα καταλαβει κ τωρα που ξαναναφερθηκε, θορυβηθηκα.

Ουσιαστικά, απομακρύνεται μέρος της θερμότητας του κινητήρα με τη δική μας βοήθεια (μιας και μέσω του συστήματος ψύξης δεν είναι δυνατό, ούτε μόνο μέσω του βεντιλατέρ).

Διάβασε και εδώ & έχε το νου σου σε περίπτωση που δεις κάποια από τα παραπάνω "συμπτώματα".

Link to comment
Share on other sites

On 10/14/2017 at 2:45 PM, Vassilis63 said:

Ταξιδεύοντας άναψε το λαμπάκι (κόκκινο συνοδευόμενο με ισχυρό προειδοποιητικό ήχο και γραπτό μήνυμα στη καντράν).  Επιτόπου βάζω το καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και ο ανεμιστήρας στο τέρμα και η κατάσταση ελέγχθηκε και χαλαρά στηριζόμενος στη μικρή ηλεκτρική βοηθητική αντλία (παρακολουθώντας τη θερμοκρασία με το torque) κατάφερα και γύρισα πίσω. 

Η σούπερ σοφιστικέ αντλία νερού έχει επάνω της μια ηλεκτροβαλβίδα που κάνει την αντλία να γυρίζει μόνο όταν το υγρό έχει φτάσει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία. Αυτή λοιπόν κόλλησε στη θέση δεν γυρίζω καθόλου!!!

 130€ κόστος ανακατασκευής της αντλίας συν 80€ εργασία.

Ο μηχανικός μου είπε ότι μια άλλη βλάβη στην κεντρική αντλία νερού των TDI είναι και το σπάσιμο των φτερών της με αποτέλεσμα να γυρίζει σκέτος ο άξονας.

Όποιος βρεθεί σε παρόμοια δυσάρεστη έκπληξη:  γρήγορη αντίδραση με τη λειτουργία του καλοριφέρ για να αποφύγει τα χειρότερα... 

Καλησπέρα,

 

ανακατασκευή έγινε στην αντλία;

 

γιατί ρώτησα και μου είπαν ότι αν έχει πρόβλημα πάει για αλλαγή και δεν γίνετε κάποια ανακατασκευή.

 

Είχες πρόβλημα ξανά από τότε;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.