Jump to content
spiros6

Golf mk4 Αλλαγη καντραν προβλημα

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους!!!

Εχω ενα Golf 4 μοντελο 2000 1600 cc.

Θελω να αλλαξω το καντραν γιατι μαλλον εχει προβλημα το οργανο θερμοκρασιας.Δηλαδη εκει που ειναι στη φυσιολογικη θεση 90 βαθμους,καποιες στιγμες πηγαινει λιγο δεξιοτερα μια γραμμη και επανερχεται σε δευτερολεπτα παλι στο 90.Εχω αλλαξει θερμοστατη βαλβιδα θερμοκρασιας ολα κανονικα και παραφλου αλλαξα τα παντα.Το πηγα βολτα με το λαπτοπ vagcom να δω αν η θερμοκρασια ανεβαινει και στο λαπτοπ οταν ανεβαινει στο οργανο του καντραν,αλλα δειχνει φσιολογικη στο λαπτοπ 108 βαθμους μεχρι 103..

Οπτε το μονο που μενει ειναι το καντραν...Τι αλλο να πω δεν ξερω..

Η ερωτηση μου ειναι αν θελει προσαρμογη με vagcom μετα την τοποθετηση προφανως για προβλημα ιμπομπιλαιζερ.

Αν ξερει καποιος ας απαντησει

 

Σας ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Για να αλλαξεις καντραν με μεταχειρησμενο, χρειαζεσαι το skc απο το μεταχειρησμενο νεο καντραν, με αυτο θα κανεις κωδηκοποιηση του καντραν, αλλα και κωδηκοποιηση τα κλειδια σου στο νεο καντραν, για να το τεροιαξεις στην ecu δεν χρειαζεσαι κωδικο και τα 3 γινονται με vagcom. Αν δεν υπαρχει το skc απο το μεταχειρησμενο νεο καντραν τοτε χρειαζεαι vag k komander ή vag tacho για να το διαβασεις. Αλλιως αν το κουμπωσεις ετσι χωρις κωδικοποιηση, δεν θα παρει μπροστα ο κινητηρας λογο ιμμο.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , dasauto said:

Για να αλλαξεις καντραν με μεταχειρησμενο, χρειαζεσαι το skc απο το μεταχειρησμενο νεο καντραν, με αυτο θα κανεις κωδηκοποιηση του καντραν, αλλα και κωδηκοποιηση τα κλειδια σου στο νεο καντραν, για να το τεροιαξεις στην ecu δεν χρειαζεσαι κωδικο και τα 3 γινονται με vagcom. Αν δεν υπαρχει το skc απο το μεταχειρησμενο νεο καντραν τοτε χρειαζεαι vag k komander ή vag tacho για να το διαβασεις. Αλλιως αν το κουμπωσεις ετσι χωρις κωδικοποιηση, δεν θα παρει μπροστα ο κινητηρας λογο ιμμο.

Kατατοπιστικοτατος και σε ευχαριστω παρα πολυ φυσικα!!!

θα το κανει προφανως ο μηχανικος μου γιατι εγω δεν εχω to vagcom.

Oταν λες το skc προφανως ενοεις τον  sekurity code ,αυτος που βρισκεται?Σορρυ αλλα δεν γνωριζω πολλα για αυτο το θεμα...Και το νεο καντραν πρεπει να ειναι απο ιδιο κινητρα μαλλον?Δηλαδη το δικο μου φοραει apf 1600...H  δεν παιοζει ρολο αυτο?

Link to comment
Share on other sites

το skc ειναι γραμμενο πανω σε ενα ταμπελακι σε στυλ ξυστο, μαζι με τα κλειδια το δεινανε οταν το αγοραζες καινουριο, ή μεταχειρησμενο στο εδειναν μαζι με το 3ο κλειδι το πλαστικο. Τα μεταχειρησμενα καντραν συνηθως οι παλιατζιδες δεν εχουν τον κωδικο να στον δωσουν. Οποτε πρεπει να κανεις ανακτιση για να κανεις κωδικοποιηση τα κλειδια.

Καντραν πρεπει να δεις τι τυπο φορας αν ειναι το απλο ή αν ειναι ιμιcanbus, συνηθως τα 4αρια μεχρι το 1999 φορουσαν τα απλα καντραν και τα μετεπειτα με canbus. Δηλαδη αν το αμαξι σου ειναι 1998 δεν μπορεις να βαλεις καντραν απο 2002. Το τι μοτερ εχεις και απο τι μοτερ θα βρεις δεν παιζει ρολο, μονο μην ειναι απο ντιζελ.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , dasauto said:

το skc ειναι γραμμενο πανω σε ενα ταμπελακι σε στυλ ξυστο, μαζι με τα κλειδια το δεινανε οταν το αγοραζες καινουριο, ή μεταχειρησμενο στο εδειναν μαζι με το 3ο κλειδι το πλαστικο. Τα μεταχειρησμενα καντραν συνηθως οι παλιατζιδες δεν εχουν τον κωδικο να στον δωσουν. Οποτε πρεπει να κανεις ανακτιση για να κανεις κωδικοποιηση τα κλειδια.

Καντραν πρεπει να δεις τι τυπο φορας αν ειναι το απλο ή αν ειναι ιμιcanbus, συνηθως τα 4αρια μεχρι το 1999 φορουσαν τα απλα καντραν και τα μετεπειτα με canbus. Δηλαδη αν το αμαξι σου ειναι 1998 δεν μπορεις να βαλεις καντραν απο 2002. Το τι μοτερ εχεις και απο τι μοτερ θα βρεις δεν παιζει ρολο, μονο μην ειναι απο ντιζελ.

Και παλι σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!

Το δικο μου ειιναι μοντελο 8/2000 πρωτη αδεια...Κατασκευη αρχες 2000 το ειδα απο το vin.Tωρα δεν ξερω να διακρινω αν φοραει απλο καντραν η canbus.Eκεινο που μπορω να σου πω ειναι οτι εχει ψηφιακο ρολοι αριστερα και ψηφιακο μετρητη ταξιδιου που δεν ξερω αν αυτο σε βοηθαει να μου πεις αν ειναι απλο το καντραν.Επισης εχει αρκετες ενδειξεις οταν γυρνας το κλειδι να παρει μπροστα οι οποιες σβηνουν μετα τον ελεγχο που κανει η ECU.Επισης η εκδοση του συγκεκριμενου κοντελου ειναι με ολα τα εξτρα abs αεροσακους κτλπ.Συγγνωμη που σε ζαλιζω,αλλα αυτο το θεμα με το δεικτη μου εχει κανει τα νευρα κροσια...

 

Να εχεις μια χαρουμενη μερα

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , dasauto said:

το skc ειναι γραμμενο πανω σε ενα ταμπελακι σε στυλ ξυστο, μαζι με τα κλειδια το δεινανε οταν το αγοραζες καινουριο, ή μεταχειρησμενο στο εδειναν μαζι με το 3ο κλειδι το πλαστικο. Τα μεταχειρησμενα καντραν συνηθως οι παλιατζιδες δεν εχουν τον κωδικο να στον δωσουν. Οποτε πρεπει να κανεις ανακτιση για να κανεις κωδικοποιηση τα κλειδια.

Καντραν πρεπει να δεις τι τυπο φορας αν ειναι το απλο ή αν ειναι ιμιcanbus, συνηθως τα 4αρια μεχρι το 1999 φορουσαν τα απλα καντραν και τα μετεπειτα με canbus. Δηλαδη αν το αμαξι σου ειναι 1998 δεν μπορεις να βαλεις καντραν απο 2002. Το τι μοτερ εχεις και απο τι μοτερ θα βρεις δεν παιζει ρολο, μονο μην ειναι απο ντιζελ.

8998176_0_a.jpg.d824b2318a9bb88000d9e281ba92d336.jpgAυτο ειναι το καντραν που φοραει το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα εχεις το απλο, γιατι οι αλλαγες γινανε απο τα μεσα του 2000, αλλα καλα ειναι να διαβασεις τον κωδικο ανταλακτικου, ητε βγαζοντας το, ητε με vagcom, οπτικα δεν το καταλαβαινεις, αν και νωμιζω διαφερουν στο λαμπακι του κινητηρα, αν το λαμπακι γραφει check κατω απο το σημα νωμιζω ειναι το απλο, αν εχει μονο το σημα του κινητηρα ειναι το bus.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

On 20/10/2017 at 9:43 ΜΜ, dasauto said:

Λογικα εχεις το απλο, γιατι οι αλλαγες γινανε απο τα μεσα του 2000, αλλα καλα ειναι να διαβασεις τον κωδικο ανταλακτικου, ητε βγαζοντας το, ητε με vagcom, οπτικα δεν το καταλαβαινεις, αν και νωμιζω διαφερουν στο λαμπακι του κινητηρα, αν το λαμπακι γραφει check κατω απο το σημα νωμιζω ειναι το απλο, αν εχει μονο το σημα του κινητηρα ειναι το bus.

βασικά είμαι immo 2 και immo 3 .δεν υπάρχει κάτι άλλο.Το σύστημα can bus δεν παίζει ρόλο στην τοποθέτηση νέου καντράν.Μπορεί κάλλιστα να βάλει immo 3 καντράν  απο golf κατασκευής 2002 ή 2003,ΑΛΛΑ δεν μπορεί σε golf με immo3 (μαμα) καντράν να βάλει immo 2 απο παλιότερης κατασκευής golf .Απλά το αν έχει static ή dynamic can bus ή και καθόλου ,έχει να κάνει με τις πληροφορίες που λαμβάνει το καντράν σε περίπτωση που έχει trip computer.Μόνο στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι immo 2 non-can bus και βάλει immo 3 καντραν  θα δουλέψει κανονικά αλλά θα του ανάψει το λαμπάκι του αερόσακου και θα χρειαστεί κάποια κωδικοποίηση για να σβήσει και να δουλεύουν οι αερόσακοι

 

Αν ο κωδικός του καντραν είναι 1j0 919 xxx είναι non can bus (χωρίς can bus (απλό) και είναι immo2

 

Αν ο κωδικός του καντραν είναι 1jo 920 xxx είναι can bus και είναι είτε immo2 είτε immo3 

 

Για να δεις τον κωδικό του καντραν πολύ εύκολα το βλέπεις είτε απο το vag com είτε βγάζεις το μικρό πλαστικό κομμάτι στο τελείωμα της κάτω άκρης του κοντέρ πάνω απο την κολόνα του τιμονιου εκεί που είναι το δέρμα (ξεκουμπώνει  με το χέρι πολύ εύκολα δεν χρειάζεται ουτε κατσαβίδι ούτε τίποτα ) και ο κωδικός είναι πάνω σε ένα άσπρο ταμπελάκι και φαίνεται απο την  κάτω αριστερή μεριά του κοντέρ  .βάζω και φώτο.

 

Επίσης @spiros6 αν είναι να μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις καντραν βαλε με trip computer ,αν και είμαι κατα 99% σίγουρος ότι το καντραν δουλεύει μια χαρα και ότι το πρόβλημα είναι στην φουσκα  ή στον θερμοστάτη (http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=7211),να πω ότι το ίδιο συμβαίνει και στο  δικό μου golf 1.4 axp  όχι πάντα βέβαια αλλά το κάνει και απλά δεν το δίνω σημασία.

cluster.jpg

Edited by giannisb
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1 σε ολα.

Απλα αν βαλεις bus καντραν σε non bus αμαξι, ή το αντιθετο, θα σου μενει το λαμπακι του αεροσακου συνεχεια αναμενο, λογο οτι δεν θα υπαρχει επικοινωνια bus καντραν με μοναδα αεροσακων, με κωδηκοποιηση μπορεις να σβησεις το λαμπακι, και οι αεροσακοι θα δουλευουν κανονικα οπως και με αναμενο λαμπακι, αλλα δεν θα εχεις αυτοδιαγνωση να σε ειδοποιησει αν υπαρξει καποιο σφαλμα στους αεροσακους. Επισης αν μπεις bus καντραν σε non bus αμαξι, το τριπ δεν θα δουλεψει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , dasauto said:

+1 σε ολα.

Απλα αν βαλεις bus καντραν σε non bus αμαξι, ή το αντιθετο, θα σου μενει το λαμπακι του αεροσακου συνεχεια αναμενο, λογο οτι δεν θα υπαρχει επικοινωνια bus καντραν με μοναδα αεροσακων, με κωδηκοποιηση μπορεις να σβησεις το λαμπακι, και οι αεροσακοι θα δουλευουν κανονικα οπως και με αναμενο λαμπακι, αλλα δεν θα εχεις αυτοδιαγνωση να σε ειδοποιησει αν υπαρξει καποιο σφαλμα στους αεροσακους. Επισης αν μπεις bus καντραν σε non bus αμαξι, το τριπ δεν θα δουλεψει.

Λοιπον επανερχομαι με νεωτερα μετα απο εναν ελεγχο λεπτομερη...

Τελικα οπως ειπες φιλε μου που πραγατικα θαυμαζω τις γνωσεις σου και σε ευχαριστω παρα πολυ,δεν ειναι οργανο καντραν..

Και εξηγω τι ενοω..

Τοποθετησαμε με το μηχανικο το vagcom  στο αμαξι και πηγαμε βολτα να δουμε ακριβως τι κανει σε διαφορες διαδρομες το οργανο θερμοκρασιας,δηλαδη αν ανεβαινει η θερμοκρασια ανεβαινει και στο καπτοπ?Ειχε ξαναγινει αυτη η δοκιομη αλλα οχι για καποιες αποστσεις η ανηφορες...

Το αποτελεσμα ειναι το εξης..

Οταν ανεβαζει θερμοκρασια το οργανο του καντραν,ανενβαζει και το λαπτοπ (vagcom)..Aρα το καντραν λειτουργει αψογα.Παμε τωρα στη θερμοκρασια...Αναβουμε το καλοριφερ στη δυνατη επιλογη και ριχνει τη θερμοκρασια απο 111 βαθμους που ειχε ανεβασει,(το golf 4 με κινητηρα apf 1600 lλειτουργει φυσιολογικα στους 105 βαθμους),στους 98.Οποτε κλεινουμε καλοριφερ και το αφηνομε να αναψουν ξανα τα βεντιλατερ σταματημενοι πλεον.Τα βεντιλατερ αναβουν στους 108 βαθμους,αρα υποπτη ειναι η βαλβιδα που βρισκεται πανω στο ψυγειο γαιτι δεν ειχε αλλαχτει ποτε.Μετα αναβουμε το a/c να δουμε αν ριξει τη θερμοκρασια η κινηση των βεντιιλατερ.Δεν την εριχνε με τιποτα εκτος απο ελαχιστα θα ελεγα..Αρα λεμε ας αλλαχτει η βαλβιδα του φυγειου που δινει την εντολη στα βεντιλατερ,οπως και εηινε την αλλη μερα δηλαδη την αλλαξαμε με μια καινουργια γνησια απο την Καρεντα.

Δυστυχως σε μια δοκιμη που εγινε αμεσως μετα παλι τα ιδια με το δεικτη θερμοκρασιας οπως πριν,δλδ να ανεβαινει μια γραμμη και σε δευτερολεπτα να επανερχεταιο ξανα στη μεση φυσιολογικα.

Βεβαια οταν βγαλαμε την παλια βαλβιδα απο το ψυγειο παθαμε πλακα..Ηταν γεμετη απο κατι σαν πουρι κατι σαν σκονη μαυρα και προφανως κατι τετοια θα ειναι και μεσα στο ψυγειο φυσικα που δεν αφηνει τη θερμοκρασια να λειτουργησει φυσιολογικα.Οποτε λεμε καθαρισμα ψυγειου με πιεση νερου απο τον επανω σωληνα μπας και τα πεταξει ολα οτι εχει μεσα.

Δεν ξερω αν εχεις καποια ιδεα καλυτερη,θα τη δεχτω φυσικα να δω πως να καρισω αυτο το ψυγειο χωρις να το κατεβασω.

 

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , spiros6 said:

Λοιπον επανερχομαι με νεωτερα μετα απο εναν ελεγχο λεπτομερη...

Τελικα οπως ειπες φιλε μου που πραγατικα θαυμαζω τις γνωσεις σου και σε ευχαριστω παρα πολυ,δεν ειναι οργανο καντραν..

Και εξηγω τι ενοω..

Τοποθετησαμε με το μηχανικο το vagcom  στο αμαξι και πηγαμε βολτα να δουμε ακριβως τι κανει σε διαφορες διαδρομες το οργανο θερμοκρασιας,δηλαδη αν ανεβαινει η θερμοκρασια ανεβαινει και στο καπτοπ?Ειχε ξαναγινει αυτη η δοκιομη αλλα οχι για καποιες αποστσεις η ανηφορες...

Το αποτελεσμα ειναι το εξης..

Οταν ανεβαζει θερμοκρασια το οργανο του καντραν,ανενβαζει και το λαπτοπ (vagcom)..Aρα το καντραν λειτουργει αψογα.Παμε τωρα στη θερμοκρασια...Αναβουμε το καλοριφερ στη δυνατη επιλογη και ριχνει τη θερμοκρασια απο 111 βαθμους που ειχε ανεβασει,(το golf 4 με κινητηρα apf 1600 lλειτουργει φυσιολογικα στους 105 βαθμους),στους 98.Οποτε κλεινουμε καλοριφερ και το αφηνομε να αναψουν ξανα τα βεντιλατερ σταματημενοι πλεον.Τα βεντιλατερ αναβουν στους 108 βαθμους,αρα υποπτη ειναι η βαλβιδα που βρισκεται πανω στο ψυγειο γαιτι δεν ειχε αλλαχτει ποτε.Μετα αναβουμε το a/c να δουμε αν ριξει τη θερμοκρασια η κινηση των βεντιιλατερ.Δεν την εριχνε με τιποτα εκτος απο ελαχιστα θα ελεγα..Αρα λεμε ας αλλαχτει η βαλβιδα του φυγειου που δινει την εντολη στα βεντιλατερ,οπως και εηινε την αλλη μερα δηλαδη την αλλαξαμε με μια καινουργια γνησια απο την Καρεντα.

Δυστυχως σε μια δοκιμη που εγινε αμεσως μετα παλι τα ιδια με το δεικτη θερμοκρασιας οπως πριν,δλδ να ανεβαινει μια γραμμη και σε δευτερολεπτα να επανερχεταιο ξανα στη μεση φυσιολογικα.

Βεβαια οταν βγαλαμε την παλια βαλβιδα απο το ψυγειο παθαμε πλακα..Ηταν γεμετη απο κατι σαν πουρι κατι σαν σκονη μαυρα και προφανως κατι τετοια θα ειναι και μεσα στο ψυγειο φυσικα που δεν αφηνει τη θερμοκρασια να λειτουργησει φυσιολογικα.Οποτε λεμε καθαρισμα ψυγειου με πιεση νερου απο τον επανω σωληνα μπας και τα πεταξει ολα οτι εχει μεσα.

Δεν ξερω αν εχεις καποια ιδεα καλυτερη,θα τη δεχτω φυσικα να δω πως να καρισω αυτο το ψυγειο χωρις να το κατεβασω.

 

IMG_20171023_162236.thumb.jpg.4a39c6c8816766737b785b35723561ee.jpg

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι γνωστο προβλημα με τα καντραν εσυ θες μιας και εχεις το 1.6 σαν εμενα θες αυτο ενα παρομιο εβαλα

$_72.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.