Jump to content
AUDI7

Επίσημο: Audi A7 Sportback 2018

Recommended Posts

Επτά χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου A7, και τρεις μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου A8, η Audi μόλις αποκάλυψε την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Το ντεμπούτο του αυτοκίνητου αυτοκίνητο θα γίνει στην έκθεση του Los Angeles τον Νοέμβριο, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινήσει στην Γερμανία από τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με τιμή από τα €67.800.

 

Εμφάνιση
Όπως βλέπεις, σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από το Prologue concept, με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλώσει σε πλάτος χάνοντας κάποια εκατοστά από το ύψος το. Έτσι, έχει μήκος 4.969 χλστ., πλάτος 1.908 χλστ., και ύψος 1.422 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του ανέρχεται στα 2.926 χλστ., 72 χλστ. μικρότερο από το A8.
Ο αρχισχεδιαστής της Audi, Marc Lichte, δηλώνει ότι η δεύτερη γενιά του A7 συνδυάζει “την λεπτή κομψότητα με μια εξωστρεφή σπορ σχεδίαση“, έχοντας ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το νέο A7 είναι σημαντικά πιο κομψό από το προηγούμενο μοντέλο, προσφέροντας ένα σοβαρό αλλά ταυτόχρονα μοντέρνο σχέδιο.
Διαθέτει LED προβολείς, πιο φουσκωμένα φτερά και στο εμπρός μέρος, εντύπωση προκαλεί η μεγάλη εξάγωνη χρωμιωμένη μάσκα, με την Audi να έχει ενσωματώσει ένα σύνολο λεπτών laser οριζόντιων προβολέων στα άκρα αυτής. Παρατηρώντας το προφίλ, η Audi λέει ότι έχει σχεδιάσει μια κομψή γραμμή οροφής, χαρίζοντας στο A7 ένα έντονα “κουπεϊδές” σχήμα, με μια χαρακτηριστική γραμμή να διατρέχει το μήκος του αυτοκινήτου.

Στο πίσω μέρος εντύπωση προκαλούν τα OLED σχεδιαστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μέσω μιας φωτεινής λωρίδας, που εκτείνεται στο πλάτος του πίσω μέρους. Αυτό διαθέτει 13 ξεχωριστά τμήματα, και προσφέρει διάφορους συνδυασμούς.
Στο τελείωμα της οροφής, και στο πάνω μέρος του καλύμματος του χώρου αποσκευών, υπάρχει μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, η οποία ανοίγει σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ώρα. Τέλος, είναι διαθέσιμο σε 15 χρώματα, οκτώ εκ των οποίων είναι καινούρια, ενώ οι ζάντες φτάνουν μέχρι τις 21 ίντσες με ελαστικά 255/35.

 

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό κλέβει τη παράσταση το πλήρως ψηφιακό ταμπλό με διαγώνιο οθόνη 12,3 ίντσες, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν άλλες δύο οθόνες. Αυτή στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει διαγώνιο 10,1 ίντσες, και υποστηρίζει λειτουργίες με χειρονομίες (gestures). Πιο κάτω, η οθόνη 8,6 ιντσών είναι για τον χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, με το 3D ηχοσύστημα να είναι της Bang & Olufsen.
Tο νέο A7 διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, τετραζωνικό κλιματισμό, ενώ τα καθίσματα είναι κλιματιζόμενα και ανακλινόμενα. Υπάρχουν 41 διαφορετικά συστήματα υποστήριξης του οδηγού, head-up display, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να χειρίζεται περισσότερες από 400 διαφορετικές λειτουργίες και φέρει και τη λειτουργία self-learning.
Το νέο Α7 προσφέρεται τόσο σε 5-θέσια διάταξη, όσο και σε 4-θέσια, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 535 λίτρα, που φτάνει τα 1.390 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.

 

Τεχνολογίες
Η Audi υπόσχεται πως η ενεργή της ανάρτηση “σχεδόν εξαλείφει τις δονήσεις και τους κραδασμούς από το εσωτερικό της καμπίνας”, με την κάθε ανάρτηση σε κάνε έναν από τους τροχούς να διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από ένα 48-volt ηλεκτρικό σύστημα. Εκτός από την βελτίωση της άνεσης, η ανάρτηση ενισχύει την σταθερότητα του αυτοκινήτου, ειδικά στις στροφές, κατά την επιτάχυνση και κατά το φρενάρισμα.
Παράλληλα, το νέο A7 εξοπλίζεται και με σύστημα τετραδιεύθυνσης που αυξάνει περαιτέρω την σταθερότητα στις στροφές, ενώ ο κύκλος στροφής του A7 είναι μικρότερος από αυτόν του A4. Η γερμανική ναυαρχίδα εφοδιάζεται με μια πληθώρα αισθητήρων που είναι σε θέση να ανιχνεύουν μια επικείμενη σύγκρουση. Σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης με ταχύτητες άνω των 25 χλμ, η ανάρτηση της συγκεκριμένης πλευράς ανυψώσει το αυτοκίνητο κατά 80 χιλιοστά μέσα σε μόλις μισό δευτερόλεπτο. Με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με την Audi, οι δυνάμεις από τη σύγκρουση θα κατευθυνθούν προς τα ισχυρότερα μέση του σώματος και το πλαισίου του αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, η επίδραση του φορτίου για τον οδηγό και τους επιβάτες, μειώνεται κατά 50%, με τις πιθανότητες για τραυματισμούς να μειώνονται σημαντικά.
Το νέο A7 διαθέτει μάλιστα μια προηγμένη λειτουργία coasting που λειτουργεί από τα 55 έως τα 160 χλμ/ώρα. Έτσι, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, ο κινητήρας κλείνει έως και 40 δευτερόλεπτα, προκειμένου να εξοικονομεί καύσιμο. Η ενεργοποίηση του κινητήρα θα γίνεται μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης εξοπλίζεται με ένα έξυπνο Start/Stop σύστημα που λειτουργεί από τα 22 χλμ/ώρα και ενσωματώνει μια νέα λειτουργία που ονομάζεται “έξυπνη εύκολη εκκίνηση”.
Τέλος, υπάρχει η επιλογή διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, και τέσσερις διαφορετικές αναρτήσεις. Στην βάση υπάρχει, η συμβατική με κανονικά ελατήρια, η σπορ ανάρτηση που μειώνει το ύψος του αυτοκινήτου κατά 10 χλστ., η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, και τέλος η πλήρως ενεργή ηλεκτρομηχανική ανάρτηση που μπορεί να ρυθμίζεται αυτόματα προτού το αυτοκίνητο “πέσει” μέσα σε μια λακκούβα, κάνοντας έτσι τις μετακινήσεις των επιβατών όσο γίνεται πιο άνετες. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη στο μπροστά μέρος που σαρώνει τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο 18 φορές ανά δευτερόλεπτο.

 

Κινητήρας
Το νέο Audi A7 Sportback είναι διαθέσιμο με τον 3.0-λιτρο V6 TFSI κινητήρα, απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm. Αυτός κάνει το τετράθυρο coupe να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Στο NEDC, η βασική έκδοση του Audi A7 55 TFSI καταναλώνει 6,8 λίτρα καυσίμου, που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 154 γραμμάρια. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο S tronic κιβώτιο, επτά ταχυτήτων.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος quattro, το οποίο ενεργοποιεί τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις ανάγκες. Μελλοντικά θα προστεθούν εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου. Στην οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Σε ότι αφορά την κορυφαία έκδοση RS7, θα φορά τον κινητήρα της Panamera Turbo S E-hybrid, απόδοσης 700 ίππων. Το νέο RS7 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, όταν αυτό κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018. Το “entry-level” θα τροφοδοτείται από ένα νέο 4,0-λίτρων twin-turbo V8, που θα παράγει 650 άλογα και 815 Nm ροπής, ενώ η δυνατότερη έκδοση θα είναι υβριδική και θα διαθέτει το ίδιο σύνολο με την Panamera Turbo S E-Hybrid, μόνο που αντί για 680 άλογα που αποδίδει στην Porsche, στην περίπτωση της Audi αναμένεται να έχει μια απόδοση στην περιοχή των 700 ίππων και των 850+ Nm.

Πηγή autoblog.gr

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.