Koullis Posted October 25, 2017 Report Share Posted October 25, 2017 Παιδιά χρειάζομαι την βοήθεια σας. Έχω ενα VW Golf mk5 20 TDi του 2005. Όταν ανεβάζω στροφες στον κινητήρα περίπου 1800-2200 με όποια ταχύτητα και να έχω στο κιβώτιο ταχυτήτων και κρατώ σταθερό το μπεντάλι, τότε αρχίζει το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται παράξενα. Δηλαδή αρχίζει να κλότσαει (λές και κόβεις την ροή καυσίμου) και οι στροφές να ανεβοκατεβαίνουν περίπου +100 -100. Σημειώνω οτι αυτό δεν μου το κάνει συνέχεια. Επίσης καμία ένδειξη δεν ανάβει και ούτε το διαγνωστικό (vcds) δείχνει όποιοδηποτε πρόβλημα. Παρακαλώ την βόηθεια σας!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koullis Posted October 26, 2017 Author Report Share Posted October 26, 2017 Κανείς ρε παιδιά? Παίζει να είναι το maf sensor? Αν βφάλω την φύσα απο πάνω το όχημα είναι πια χαρά. ΟΚ ανάβει το check engine αλλά όλα καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted October 27, 2017 Report Share Posted October 27, 2017 Υποθέτω ο κινητήρας είναι o pd140, έχεις δύο μαφ, δοκίμασε να τους καθαρίσεις και βλέπεις. Δέν νομίζω όμως ότι αυτό που περιγράφεις έχει να κάνει με μαφ, καλύτερα βρες μάστορα που να ασχολείται με τους συγκεκριμένους κινητήρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koullis Posted October 27, 2017 Author Report Share Posted October 27, 2017 Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση σου. Έχω καθαρίση το MAF μετά το φίλτρο αλλά δεν είχα καμία διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 27, 2017 Report Share Posted October 27, 2017 καθαρισες ποτε μπεκ?πποσα χλμ εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koullis Posted October 28, 2017 Author Report Share Posted October 28, 2017 Έχω 190000Km και τα μπεκ τα έχω επισκέυαση πρίν 7-8 μήνες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted November 1, 2017 Report Share Posted November 1, 2017 On 28/10/2017 at 8:58 ΠΜ, Koullis said: Έχω 190000Km και τα μπεκ τα έχω επισκέυαση πρίν 7-8 μήνες. Όπα λίγο, κινητήρας pd και επισκευή στα unit injectors με λιγότερο από 500.000 χλμ δεν πάνε μαζί! Τα μπέκ είναι παθητικά και σπάνια θα χρειαστούν κάτι σε λίγα χιλιόμετρα, οπότε υποθέτω επισκεύασες τα ακροφύσια συμπίεσης/ψεκασμού. Ψάξε να βρεις τη λύση στην επισκευή και περισσότερο στο λόγο που ευθύνεται για την ζημιά στη τροφοδοσία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koullis Posted November 3, 2017 Author Report Share Posted November 3, 2017 Παιδιά έχω καταφέρει να τραβήξω ενα βιντεάκι κατα την διάρκεια που μου κάνει το πρόβλημα. 20171103_074621.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Θα πρέπει να Logάρεις το rail Καυσίμου για να είσαι σίγουρος και μετά προχωράς στα υπόλοιπα. Θέλει ψάξιμο η δουλειά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...