dasauto Posted November 5, 2017 Report Share Posted November 5, 2017 (edited) Golf 4 1.6 16v 255.000km οταν περναω πανω απο λακουβες νιωθω τρανταγμα στο εμπρος μερος, απο κατω τα σινεμπλοκ, ακρομπαρα, μπαλακια ειναι ολα ok χωρις τζογους, τα αμορτισερ ειναι 5ετιας αλλαγμενα με 45.000km γραμμενα, βασεις μηχανης δεν εχουν αλλαχτει ποτε, σκεφομαι να τις αλλαξω γιατι στο σβησιμο του κινητηρα νιωθω ενα τρανταγμα του κινητηρα. Οπτικα οι βασεις χωρις να τις εχω βγαλει στα χερια μου, δεν φαινονται να εχουν καποιο σκησιμο στο λαστιχο που εχουν μεσα, αλλα οπως και να εχει για 17 χρονων αμαξι, θα υπαρχει μια σκληρηνση και καποιες ανοχες στο υλικο. Καποιος που τις αλλαξε με γραμμενα Km στο καντραν, ειδε καποια διαφορα ή τζαμπα θα τις αλλαξω?? Και για αλλαγη?? Παμε για γνησιες ή υπαρχει καποια ισαξια σε aftermarket με τις γνησιες?? Edited November 5, 2017 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 9, 2017 Report Share Posted November 9, 2017 Γνήσιες και μόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 9, 2017 Author Report Share Posted November 9, 2017 (edited) Μεσω γνωστου που ρωτησα αντιπροσωποια Κοζανης, απο οτι καταλαβα δεν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτες Ελλαδα και δεν τους ειδε και προθυμους να τις φερουνε!!!! ...με προετρεψαν να παω σε μεταχειρησμενες!!!!??? Για aftermarket λεω να παω σε lemforder, γνωμη για lemforder??? Αν και την δοκιμασα την μαρκα για 1η φορα, γιατι πριν κανα 2 βδομαδες, στο 18αρι αλλαξα ολα τα σινεμπλοκ εμπρος-πισω, μπαλακια, μπαρακια ολα, και τα πηρα σε lemforder, και ποιοτικα φενοντουσαν ανωτερα σε σχεση με αλλα, και αυτο που προσεξα ειναι οτι οι κωδικοι που ηταν χτυπημενα πανω στα ανταλακτικα, ηταν κατα μεγαλο ποσοστο ιδια με τα γνησια, απλα με τροπο ειχαν σβησμενα τα σηματα της vw-audi, τωρα δεν ξερω αν ειναι κολπακι, ή αν οντως ειναι προμηθευτης των γνησιων και απλα πασαρει τα ιδια με σβησμενα τα σηματα. Και μια αλλη ποιο οικονομικη απο τα lemforder που βλεπω ειναι η ruville, ειχα παρει μπαλακια παλαιοτερα απο αυτην, και εντυπωση μου εκανε οτι ειχαν αντισκωριακη προστασια για να μην σκουριαζουν, που αλλες μαρκες δεν την εχουν. Edited November 9, 2017 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 9, 2017 Report Share Posted November 9, 2017 βαλε οτι ποιοτηκο βρεις.ασχετα με τη μαρκα...αλλωστε πιο πιθανο ειναι να πεταξεις το αυτοκινητο παρα να ξαναλλαξεις βασεις μηχανης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 26, 2017 Author Report Share Posted November 26, 2017 (edited) Αλλαχτηκαν οι βασεις μηχανης δεξια-αριστερα και η κοντρα κατω του σασμαν, και οι 3 βγηκανε σε αθλια κατασταση, ιδιως στη δεξια βαση ο κινητηρας ηταν πεσμενος σχεδον 1 ποντο κατω, η αριστερη του σασμαν, δυαλημενη τελειως, και η κοντρα κατω στο σασμαν...τραμπαλα!! Μετα την αλλαγη τελος οι θορυβοι, οπως και τα τρανταγματα στο αναμα-σβησιμο του κινητηρα, αλλα και τα κενα στο ασε πατα του γκαζιου, για 1η φορα μετα απο 14 χρονια κατοχης, πλεον ο λεβιες ταχυτητων, δεν κουνιετε σχεδον καθολου σε σχεση με πριν που εκανε βολτες, θυμαμαι παντα κουνιοταν εντονα στο ασε πατα του γκαζιου, και καπου στις 150.000km ειχα κανει παραπονα στον μηχανικο τοτε για την κινηση του λεβιε και μου ειχε πει ολα ετσι κουνιουνται. Βασεις αγοραστηκαν aftermarket της ruville, οπτικα καμια διαφορα σε σχεση με τις γνησιες, εντελως ομοιες, και νωμιζω η μια η δεξια πρεπει να ειναι ανακατασκευης. Η κοντρα του σασμαν μπηκε γνησια που την ειχα αλλαξει στο 18αρι προλυπτικα και την ειχα κρατησει. Και ενα βιντεακι απο την αριστερη μερια πως κουνιοταν, πλεον με το ζορι κανει μια μικρη κινηση. Edited November 26, 2017 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...