Jump to content
chalou284

Scoda Karoq vs Vw Tiguan Επιλογή Αγοράς

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, αυτές τις μέρες κοιτάμε για αγορά καινούργιου suv. Και το Karοq και το Tiguan μας αρέσουν εξίσου. Το Karoq έχει ελαφρώς μικρότερη τιμή από το tiguan. Συγκερκριμένα στο Karoq κοιτάμε για την εκδοση Style ( την ανώτερη) με τον 1,5 κινητήρα με τα 150 άλογα και στο tiguan την έκδοση advance 1,4 με τα 150 ( βενζίνη παντα). Το karoq ειναι ελάχιστα μικρότερο, κατά 80 κιλά ελαφρύτερο και με κατά 0,5 μικρότερες καταναλώσεις από το tiguan. Η τιμή τους ειναι πολύ κοντα με 1-2 έξτρα που θέλουμε να βαλουμε, το karoq βγαινει κανα 1000άρικο λιγότερο. Αυτό που με εξεπληξε στο karoq είναι η ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό της καμπίνας που ίσως σε καποια σημεία να ξεπερνούν και του tiguan. Ενας προβληματισμος ειναι οσον αφορα τον καινούργιο 1500άρι κινητήρα που δεν τον ξερουμε καθόλου σαν κινητήρα και ειναι πολύ πιθανο να βγαζει στην αρχη καποια προβλήματα . Απο την αλλη ο 1400 αρης του tiguan τον ξερουμε απέξω έχουν γινει και καποιες διορθωτικές αλλαγες τοσα χρόνια οπότε ίσως ειναι πιο safe απο ενα ολοκαινουργιο κινητήρα. Και τα 2 ειναι πολύ ωραία εξωτερικά κατά τη γνώμη μου οπότε σαυτό το κομματι υπαρχει ισοροπία. Έχω παρακουληθήσει παρα πολλα reviews στο internet και για τα 2 και συμπεραίνω οτι πρόκειται για 2 παρόμοια και πολύ καλά αυτοκίνητα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Εσείς τι λέτε, Tiguan ή Karoq ; Εμπειρίες απο ήδη κατόχους του καινούργιου tiguan καλοδεχούμενες

37D73FE1-B526-4224-B23A-74747EF71BEF.jpeg

A914C49C-7681-4748-91F3-6BF5869D232C.jpeg

5EEFC8F0-1993-43FE-B159-02F91B08D296.jpeg

3A3E04CC-5271-4229-B46F-685315EEAC5F.jpeg

A8E0FEE9-2DF7-4C76-83C1-47E53D4191DE.jpeg

CCEDA38D-A8D9-4413-B434-D0392164CC8F.jpeg

Edited by chalou284
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα επέλεγα tiguan για πολλους λόγους ,υποκιεμενικούς κυρίως, το σιγουρο όμως είναι ότι αν το δεις μςλλοντικα η μεταπωλητική αξία του skoda θα είναι μικρότερη  ,επίσης θα το πουλήσεις και πιο ευκολα το tiguan

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , DIMIV said:

Εγώ θα επέλεγα tiguan για πολλους λόγους ,υποκιεμενικούς κυρίως, το σιγουρο όμως είναι ότι αν το δεις μςλλοντικα η μεταπωλητική αξία του skoda θα είναι μικρότερη  ,επίσης θα το πουλήσεις και πιο ευκολα το tiguan

 

Θα θελα πολύ να μαθω αν έχεις χρόνο το τι σαρέσει παρεπάνω στο tiguan. Έχεις δίκιο στο κομμάτι της μεταπώλησης αλλά δεν παίρνεις ενα αυτοκίνητο με αυτό το σκεπτικό ( εγώ τουλάχιστον)

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την εμφάνιση,το πίσω μέρος του tiguan είναι πανεμορφο, του skoda αδιαφορο

Το υπόλοιπο και κυρίως η μούρη στο karoq μου θυμίζει πολύ τη σειρά q της audi ..κάπως σας αντιγραφή ... το tiguan έχει πιο δικό του χαρακτήρα

 

Μηχανικά όπως είπες και εσύ είναι πιο δοκιμασμένος ο 1,4

 

Τέλος είμαι προκαταειλημένος (κακώς) με τα skoda ..δηλαδή στα ίδια λεφτα δεν υπάρχει για εμένα δίλημα μεταξυ των δύο αλλά δυστηχως  είναι η αλήθεια

 

Πάντως θεωρώ απαραδεκτο να δινεις 27700 και να θες αλλα 5000 για την τετρακινηση ,γενικά είναι ακριβό πολύ το τιγκουαν ,νομιζω το προηγουμενο μοντελο (γιατί το κοιταζα το 2010) στα 27000 έπαιρνες και το 4motion

 

Τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις

 

 

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα μεχρι πριν 10 μερες ημουν στην θεση σου....και κοιταζα για το μεγαλο το κοντιακ κιολας τρομαρα μου....με κερδισε το τιγκουαν αλλα γιατι εψαχνα suv σπορτ να μην φυγω και πολύ απτο στυλ αμαξι...το τιγκουαν το συνδυαζει αυτό δεν είναι ψηλο πολύ και οταν καθεσαι μεσα είναι σαν καθεσαι μεσα σε αυτό και όχι πανω σε αυτό,,,,δεν σου μεταφερει την ιδεα επιβλητικης οδηγησης λογω υψους καμπινας κιολας.εγω κατεληξα στο ρλινε εκδοση μιας και αυτό με κερδισε απτην πρωτη στιγμη.τα ιδια κοιταζα και στα 2 σε εξοπλισμο..ειχα βρει τ φουλ εχτρα και των δυο και κοιταζα ποιοτητες και καμπινες και λοοκ κτλ...με εχασε η σκοντα γιατι την εχουν ριξει σε σχεση με τα γερμανικα του ομιλου....άλλο ένα που δεν μου αρεσε ειανι όταν μπαινεις στο σιτε της σκοντα ,.,,,σου λεει διαλεξε ταξι η ιδιωτικο.....τρομαρα τους  ελεος δηλαδή...στις απλες εκδοσεις βλεπω ότι κ τα δυο κουβαλάνε πολύ εξοπλισμο αλλα όταν τα κανεις Premium εκει φαινεται η διαφορα μεταξυ των μοντελων κ εγω το συγκρινα με το κοντιακ....τωρα το τιγκουαν είναι ομορφο στο νορμαλ μοντελο του αλλα όταν κοιταζει το ρλινε και μετα κοιταζεις το καροκ ..εε εκει είναι χαμενο από χερι το καροκ.μπροστα το καροκ θυμιζει εντονα την αρκουδα αφου επι της ουσιας είναι το μικρο αδερφακι...και μεσα το ιδιο...τιμιο και ισως ποιο οικονομικο στη συντηρηση του σαν σκοντα τιμολογιακα...απλα εμενα δεν μου εκανε κλικ.πατως είναι ποιο τιμιο απτο τιγκουαν σε τιμες εχτρα,,,, ξερω ότι το καροκ εχει τις ποιο μαλακες αναρτησεις από όλα.ειναι ιδιο πατωμα με το σεατ suv και όχι με το τιγκουαν ,είναι ποιομικρη πλατφορμα και νομιζω και κατά πολύ κιολας ισως 0.5 μετρο αν δεν με απατα η μνημη μου..σε όλα τα συγκριτικα θα δεις που θα λενε ότι είναι τιμιο αλλα όχι το benchmark της κατηγοριας...αυτό πλεον είναι το τιγκουαν και με αυτό πλεον συγκρινονται ακομη κ τα 50+μοντελα όπως της λαντροβερ το sport discovery νομιζω αν το λεω σωστα. στο 150 1.4 κ εγω πηγα για λογους εφοριας.πολυ τιμια λυση και με ένα προγραμματακι αργοτερα το κανεις 200 αλογάκια 32 κιλα ροπη από 25 και τελος...βγηκαν ηδη προγραμμτα και για act κινητήρες από ότι ειδα απρ για το παραπνω πχ.

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν , DIMIV said:

Σχετικά με την εμφάνιση,το πίσω μέρος του tiguan είναι πανεμορφο, του skoda αδιαφορο

Το υπόλοιπο και κυρίως η μούρη στο karoq μου θυμίζει πολύ τη σειρά q της audi ..κάπως σας αντιγραφή ... το tiguan έχει πιο δικό του χαρακτήρα

 

Μηχανικά όπως είπες και εσύ είναι πιο δοκιμασμένος ο 1,4

 

Τέλος είμαι προκαταειλημένος (κακώς) με τα skoda ..δηλαδή στα ίδια λεφτα δεν υπάρχει για εμένα δίλημα μεταξυ των δύο αλλά δυστηχως  είναι η αλήθεια

 

Πάντως θεωρώ απαραδεκτο να δινεις 27700 και να θες αλλα 5000 για την τετρακινηση ,γενικά είναι ακριβό πολύ το τιγκουαν ,νομιζω το προηγουμενο μοντελο (γιατί το κοιταζα το 2010) στα 27000 έπαιρνες και το 4motion

 

Τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις

 

 

Για το πίσω κομματι του αυτοκινήτου όντως υπερτερεί στα ματια μου το tiguan αδιαμφισβήτητα. Αντίθετα στο μπροστινό μερος θα βαζα ενα κλικ πανω στπ karoq. Στο κομματι της σύγκρισης των 2 brand συνφωνώ επίσης γιτί ολοι μας έχουμε στο μυαλό μας πιο κατω την σκόντα ασχετως αν ισχύει στην πράξη ή αν σιγα σιγά η skoda ανεβαίνει πολύ. Ντάξει εμεις δεν κοιτάμε για 4κίνητο ευτυχώς. Κοιτάμε για 1,4 advance με 1-2 εξτρα ( ψηφιακό κοντερ και led φώτα). Αυτό που θεωρω απραδεκστο ειναι τα αλογονου φωτα στην μεσαια εκδοση που ολοι οι ανταγωνιστες ( οπως καιτο karoq) δινουν εστω led ημέρας ως standard.

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , XIONOULIS said:

χαχαχα μεχρι πριν 10 μερες ημουν στην θεση σου....και κοιταζα για το μεγαλο το κοντιακ κιολας τρομαρα μου....με κερδισε το τιγκουαν αλλα γιατι εψαχνα suv σπορτ να μην φυγω και πολύ απτο στυλ αμαξι...το τιγκουαν το συνδυαζει αυτό δεν είναι ψηλο πολύ και οταν καθεσαι μεσα είναι σαν καθεσαι μεσα σε αυτό και όχι πανω σε αυτό,,,,δεν σου μεταφερει την ιδεα επιβλητικης οδηγησης λογω υψους καμπινας κιολας.εγω κατεληξα στο ρλινε εκδοση μιας και αυτό με κερδισε απτην πρωτη στιγμη.τα ιδια κοιταζα και στα 2 σε εξοπλισμο..ειχα βρει τ φουλ εχτρα και των δυο και κοιταζα ποιοτητες και καμπινες και λοοκ κτλ...με εχασε η σκοντα γιατι την εχουν ριξει σε σχεση με τα γερμανικα του ομιλου....άλλο ένα που δεν μου αρεσε ειανι όταν μπαινεις στο σιτε της σκοντα ,.,,,σου λεει διαλεξε ταξι η ιδιωτικο.....τρομαρα τους  ελεος δηλαδή...στις απλες εκδοσεις βλεπω ότι κ τα δυο κουβαλάνε πολύ εξοπλισμο αλλα όταν τα κανεις Premium εκει φαινεται η διαφορα μεταξυ των μοντελων κ εγω το συγκρινα με το κοντιακ....τωρα το τιγκουαν είναι ομορφο στο νορμαλ μοντελο του αλλα όταν κοιταζει το ρλινε και μετα κοιταζεις το καροκ ..εε εκει είναι χαμενο από χερι το καροκ.μπροστα το καροκ θυμιζει εντονα την αρκουδα αφου επι της ουσιας είναι το μικρο αδερφακι...και μεσα το ιδιο...τιμιο και ισως ποιο οικονομικο στη συντηρηση του σαν σκοντα τιμολογιακα...απλα εμενα δεν μου εκανε κλικ.πατως είναι ποιο τιμιο απτο τιγκουαν σε τιμες εχτρα,,,, 

Αυτό το « κάθεσαι πιο πολύ μεσα σε αυτό παρά πάνω σαυτό» μου θυμίζει ενα review του Mat Watson για το tiguan. Το kodiaq είναι πολύ  πολύ μεγάλο για μας αλλά ειναι πολυ ωραιο για μεγάλο suv. Κοίτα το r - line προσωπικά μαρέσει αλλα το θεωρώ ασύμφορο να πληρώσω 1000€ παραπανω ( αν δεν κανω λαθος) για μονο καποιες εξωτερικές παρεμβάσεις. Αν οι εξωτερικές αλλαγες συνδυαζόντουζαν και με το εσωτερικό του R ( τιμόνι , καθίσματα) θα κάναμε αλλη κουβεντα. Έχουμε μια προτίμηση λοιπόν προς το κανονικο tiguan. Το ζήτημα που τιθεται  ειναι η συγκριση με το karoq ειναι το θεμα του κινητήρα και οτι ειναι ελαφρως μικρότερο απο το tiguan σε μηκος πλατος κλπ καθώς και πιο ελαφρύ. Τα πλαστικα του karoq ειναι παρομοια με αυτα του tiguan και οπως προανέφερα νομιζω σε καποια σημεία το karoq εχει ανωτερα πλαστικα απο το tiguan. Πόρτες ταμπλό μαλακά εκατέρωθεν αλλα του karoq τα πλαστικά ακόμα και χαμηλότερα ειναι πολύ ποιοτικά σε αντίθεση με του tiguan ( αν κάνω λάθος διορθώστε με ). Μιας και είσαι κάτοχος του tiguan ( αν το εχεις παραλάβει) θα ήθελα να μου δωσεις την συνολική σου εμπειρία μέχρι τωρα όσον αφορά τον κινητήρα, πιθανούς τριγμούς κλπ. Ενα πράγμα που επίσης με φοβίζει ( και στα 2)  ειναι το κομματι του reliability μιας και ως κατοχος golf 6 μια καδενούλα την αλλαξα στα 55.000 , καποιους θορύβους απο τα σωληνακια βενζινης τους εχουμε επισης.

Link to comment
Share on other sites

δεν το εχω παραλαβει ....ειπα πριν 10 μερες το κλεισα...2018 ερχεται ...εγω πηρα  συνδυαστικα αυτό που λες και plus  και εκει δεν επαιζε το καροκ,συν ότι όταν πηγα την γυναικα να δει την αρκουδα μου βαλε βετο ότι δεν μπορει να το οδηγησει και θελουμε ποιο μικρο ,επομένως δεν ειχα κ άλλο λογο να μεινω στην σκοντα..κοιτα για τριγμούς δεν νομιζω ,είναι γερα μοντελα και το mbq πλατφορμα τουλάχιστον σε ακαμψια σκοτωνει,ειναι ότι καλυτερο και τιγκουαν εχει βιντεο που του ασκουν πρεσσα στα πλευρα στις κολωνες και δεν στραβωνει το βιντεο λεγεται Tiguan Rollover Crash Test.χαχαχα το βιντεο ναι το χα δει το ματ...εχω κατεβασει 10 γιγα υλικου για το τιγκουαν...εχω δει ολες τις αναλυσεις και τι βλεπω δηλαδή καθεμερα ξανα κ ξανα  μεχρι να ερθει,,

θορυβους από σωληνάκια βενζίνης λες.???μαλλον επεσες στην περιπτωση γιατι και στην ομαδα στο φβ δεν μου εχουν παραπονεθεί ξανα για κατι τετοιο σε γκολφ.πρωτη φορα το ακουω σε μαμα....γελαω κιολας γιατι αμα πιανει το αυτι σου τον ηχο με την μαμα αντλια που να δεις τι γινεται όταν βαζεις κ ενισχυμενη στο ντεποζιτο για μεγαλυτερη παροχη στα σωληνάκια βενζινης...φανταζομαι ότι απλα σου σπασε καποιο κλιπ που κραταγε ισως κανα σωληνακι και χτυπαγε σε καμια λακουβα καπου και το ακουγες μεσα...γιατι σαν θορυβο δεν κανουν τα μαμα σωληνάκια ουτε το μαμα συστημα βενζίνης.τωρα την καδενα το εργοστασιο λεει ότι δεν χρειαζεται πριν τα 180 νομιζω για το μοντελο σου .βεβαια πολλοι την πηγαν 140 και εκει την αλλαξαν.εγω ποτε παντως δεν θα το αφηνα να παει πανω απτα κλασσικα που ξερουμε όπως κ  με τον ιμαντα...τα μοτερ αυτά παντως ειναι καινουργια μοτερ και δεν εχουν σχεση μετα παλια που ξερουμε στα γκολφ.ειναι η τριτη γενια 1,4 όπως μου λενε κ μενα κ πχ για το 1400 του τιγκουαν δενεχει κομπρεσορα πλεον αλλα μονο τούρμπο.με τρελη ροπη από 1800 στροφες φιλου που ειχα δει σε q3 τουλάχιστον και πολύ αξιοπιστα.απλα για μενα εχει τρεξιμο στο μετα σε tuning...(να πω εγω  ότι σε τφσι εμαθα και είναι πρωτη φορα που παω σε 1.4....)τωρα το 1500 κυββικα του σκοντα πχ δεν σκοπευουν να το φερουν ουτε το 2018 στο τιγκουαν,δεν ξερω ισως ποιο μετα γιατι ρωτησα ηδη και γιοκ...βολευόμαστε με αυτά που εχουμε....καλη αγορα σε ότι κ να παρεις και καλους δρομους...ακομη θυμησου είναι καινουργια κ καποιοα χουρια θα τα εχουν .το τιγκουαν κυκλπφορει κ απτο 16 και εχει βελτιωθεί ηδη στις ατελειες του πιστευω. για μενα o thomas είναι ο καλυτερος σε παρουσιασεις και ο ποιο λεπτομερης.νορμαλ βιντεο τιγκουαν για συγκριση θεωρο το συγκεκριμενο που δεν είναι ακριβο.δες το στο youtube κ είναι το απλα τιγκουαν ετσι.VW Tiguan Comfortline FULL REVIEW - the affordable Volkswagen Tiguan_ Test driven 1.4 TSI.ετσι τοσο απλο πιστευω το τιγκουαν είναι ακαταμαχητο...

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , XIONOULIS said:

δεν το εχω παραλαβει ....ειπα πριν 10 μερες το κλεισα...2018 ερχεται ...εγω πηρα  συνδυαστικα αυτό που λες και plus  και εκει δεν επαιζε το καροκ,συν ότι όταν πηγα την γυναικα να δει την αρκουδα μου βαλε βετο ότι δεν μπορει να το οδηγησει και θελουμε ποιο μικρο ,επομένως δεν ειχα κ άλλο λογο να μεινω στην σκοντα..κοιτα για τριγμούς δεν νομιζω ,είναι γερα μοντελα και το mbq πλατφορμα τουλάχιστον σε ακαμψια σκοτωνει,ειναι ότι καλυτερο και τιγκουαν εχει βιντεο που του ασκουν πρεσσα στα πλευρα στις κολωνες και δεν στραβωνει το βιντεο λεγεται Tiguan Rollover Crash Test.χαχαχα το βιντεο ναι το χα δει το ματ...εχω κατεβασει 10 γιγα υλικου για το τιγκουαν...εχω δει ολες τις αναλυσεις και τι βλεπω δηλαδή καθεμερα ξανα κ ξανα  μεχρι να ερθει,,

θορυβους από σωληνάκια βενζίνης λες.???μαλλον επεσες στην περιπτωση γιατι και στην ομαδα στο φβ δεν μου εχουν παραπονεθεί ξανα για κατι τετοιο σε γκολφ.πρωτη φορα το ακουω σε μαμα....γελαω κιολας γιατι αμα πιανει το αυτι σου τον ηχο με την μαμα αντλια που να δεις τι γινεται όταν βαζεις κ ενισχυμενη στο ντεποζιτο για μεγαλυτερη παροχη...φανταζομαι ότι απλα σου σπασε καποιο κλιπ που κραταγε ισως κανα σωληνακι και χτυπαγε σε καμια λακουβα καπου και το ακουγες μεσα...γιατι σαν θορυβο δεν κανουν τα μαμα σωληνάκια ουτε το μαμα συστημα βενζίνης.τωρα την καδενα το εργοστασιο λεει ότι δεν χρειαζεται πριν τα 180 νομιζω για το μοντελο σου .βεβαια πολλοι την πηγαν 140 και εκει την αλλαξαν.εγω ποτε παντως δεν θα το αφηνα να παει πανω απτα κλασσικα που ξερουμε όπως κ  με τον ιμαντα...τα μοτερ αυτά παντως ειανι καινουργια μοτερ και δεν εχουν σχεση μετα παλια που ηξερες στα γκολφ.ειναι η τριτη γενια όπως μου λενε κ μενα κ πχ για το 140 του τιγκουαν δενεχει κομπρεσορα πλεον αλλα μονο τούρμπο.με ρελη ροπη από 1800 στροφες φιλου που ειχα δει σε q3 τουλάχιστον και πολύ αξιοπιστα.απλα για μενα εχει τρεξιμο στο μετα σε tuning...τωρα το 1500 κυββικα του σκοντα πχ δεν σκοπευουν να το φερουν ουτε το 2018 στο τιγκουαν,δεν ξερω ισως ποιο μετα γιατι ρωτησα ηδη και γιοκ...βολευόμαστε με αυτά που εχουμε....καλη αγορα σε ότι κ να παρεις και καλους δρομους...ακομη θυμησου είναι καινουργια κ καποιοα χουρια θα τα εχουν .το τιγκουαν κυκολφορει κ απτο 16 και εχει βελτιωθεί ηδη στις ατελειες του πιστευω.

Σευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σου . Γι αυτόν τον θορυβο με τα σωληνακια βενζίνης το χω διαβάσει και απο 3-4 ατομα που εχουν το golf 6 παντως. Δεν ειναι κατι το επισκευάζεις , μόνο ο θόρυβος ειναι ενοχλητικός . Το θέμα της καδένας ειναι γνωστο για τα μοντέλα εκείνων των ετών. Γενικά τα Vw δε νομιζω οτι τα χαρακτηρίζει η αξιοπιστία τους σε σχέση με αλλες μαρκες αυτοκινητων. Ευελπιστώ το tiguan που ειναι δοκιμαζμένο τόσα χρονια και δεν ειναι τόσο μαζικο όσο το golf να ειναι καλύτερο σε θέμα αξιοπιστιας. Σημαντικο κατα τη γνώμη μου επίσης ειναι να ξερεις και που καταςκευάζεται το αυτοκίνητο. Αλλο να καταςκευάζεται στο μεξικό και αλλο στην γερμανία. Θελω να παω να ρωτήσω αν πρωτον μπορω να γνωρίζω τον τόπο κατασκευής και αν μπορώ να ζητήσω να ειναι η Γερμανια η χωρα κατασκευής. Γενικά είμαι πολύ επιφυλακτικός και το μόνο βεβαιο ειναι οτι θα το πηγαινω για αλλαγή λαδων στα 8-9000 χιλιόμετρα και οχι στα 15 που λεει ο κατασξευαστής. Για τους τριγμούς που προανέφερα διάβασα καποιες εμπειρίες απο κατόχους του tiguan (2016-2017) που ανέφεραν τριγμούς με ελάχιστα χιλιόμετρα. Και για το r - line που λέγαμε πριν πιστευω οτι οι διαμετροα της ζαντας ειναι πολύ μεγαλη για τους ελληνικους δρόμους και θα αυξάνει την κατανάλωση. Εμφανισιακα σαφώς ειναι πιο εντυπωσιακές οι ζάντες του r αλλά οι 17 άρες της έκδοσης advance νομίζω οτι ειναι η καλυτερη επιλογή για τους κολόδρομους που εχουμε. Όντως το kodiaq για γυναικα θα ταν κτηνος και αν δεις για την ποιοτητα πλαστικών που λεγαμε πριν και στο review του car byer και στο review του Mat watson ( carwow) αναφέρει οτι εσωτερικά ειναι πιο προσεγμενο το tiguan.

Link to comment
Share on other sites

o mat είναι τσακωμένος με τα vw...για αυτόν καλυτερα είναι τα 3008 και άλλες πα@##ριες...το τιγκι είναι το νο3 σημαντικο μοντελο από ότι ακουω με κοντα 3 εκατομμυρια πωλήσεις παγκοσμια.αρα και αυτό είναι της σειρας και μαζικης παραγωγης.αυτο δεν με φοβιζει εμενα.γιατι εκει διορθώνονται στην αλλαγη του μοντελου δηλαδή σε κανα φασελφτ η όπως είναι τωρα σε μας που το μοντελο ξεκινησε το 2016 και αλλαζει στα σημεια στο 2018.τωρα περιμενω ποτε θα αξιωθουν να μας πουν ότι θα παρει το 1.5 και η vw στα suv της,..ιδωμεν,,,,μου κανει εντυπωση πως περασε κατευθείαν στην σεατ και στην σκοντα και οι vw-audi περιμενουν ακομη να δουν πως θα παει...με τελευταια παντα την Audi σε αφοιμοιωση....αυτή βαζει τα μοτερ αφου εχουν διορθωθεί όλα τα θεματα τους...το κανονικο τιγκουαν που είναι το εργοστασιο???το 5ρι μου ειχε κομματια παντως από τουρκια φτιαγμένα,,,κατι θολους μεσα απτα φτερα πχ που εχω αλλαξει.

συμφωνω ότι οι δρομοι είναι λιγο χαλια αλλα εχω ηδη 18αρα στο Golf και το τιγκουαν σου ρχεται να βαλεις τα κλαμματα με την 17αρα...δεν γεμιζει άλλο  ο θολος...εγω η χρηση είναι ιδια με του γκολφ...απλα ηθελα ποιο μεγαλο σε χωρους και αντε να μην εχω θεμα με το υψος που εχω με το γκολφ λογω bodykit.απο εκει κ μετα το χωμα της παραλιας θα μας δει εμας μονο...δεν είμαι ο τυπος που θα παω να κανω εξερευνηση με το τιγκι....οπου εχει ασφαλτος παω...ως εκει και με προσοχη παντα..και για το μέγεθος της ζαντας και την οικονομια παιζει ρολο ποσο πλατυ λαστιχο εχεις αν είναι 8.5αρα η 8αρα η ζαντα και όχι το το 19 διασταση αν εχω καταλαβει καλα..γιατι κ σε 18 8,5αρα να βρεις την ιδια καταναλωση μ ετην 19 8.5αρα θα χεις.δηλαδή εννοω απτο ποσο πολύ λαστιχο παταει στο δρομο εξαρτάται αυτό.οσο ποιο στενα λάστιχα τοσο καλυτερη καταναλωση αμα κυνηγάμε το μιλιμετρ.

Δυστηχως στις αναρτησεις του λενε πολλοι να το παρετε μεdcc .εχουν ξεχασει ότι αυτά δινονται μονο στα διλιτρα...αρα τοκαλυτερο που μπορεις να κανεις για να μην περνει κλισεις σε στροφες πχ είναι το σπορ πακετο 150 ευρο νομιζω που κανει στο καταλογο με την σπορ αναρτηση λιγο ποιο σκληρη απτην μαμα,ως εκει.

Στα λαδια συμφωνω δικα μου και κάθε 7000 καλα είναι παμε για αλλαγη....το 15000χλμ δεν κανει για αυτους που τα κρατανε πανω από 10 χρονια...αυτους κλασσικα στα 4 χρονια εγγυησης δεν τους ενδιαφερει τι θα παθει μεσα....

Εχουμε κ την αλλη φημη να ανυσηχουμε....λενε ότι τα βενζινοκίνητα τιγκουαν είναι ο καλυτερος φιλος του βενζινα...χαχαχαχα κ ιδιως τα 4χ4...θα μαθω όταν ερθει,,,,εγω διαβαζω από τα μοντελα 1 για καταναλώσεις της ταξεως των 9 λιτρων χαλαρα λογω βαρους μου λενε....τωρα 1600 κιλα ζυγιζει με φουλ ντεποζιτο και 75 κιλα οδηγο το 4χ4. δεν είναι και διτοννο καγιεν για να καιει κ 10 λιτρα ημαρτον...περιμενω να κρινω ο ιδιος...το θετικο για μενα είναι ότι σε αυτό θα μπορω να βαζω ακομη 95 αρα και όχι 100 αυστηρα όπως στο γκολφ αρα κατι κερδίζουμε σε οικονομια από εκει.,,αλλιως πρόγραμμα για 95 η μειων ένα λιτρο στην καταναλωση από εκει.

Τα φωτα που αναφέρεις ποιο πανω, οντως τσιγκουνιά μεγαλη της σκοντα και ντροπη τους γιατι το 17 πλεον ηaudi εχει laser πλεον...τους τριγμούς αν βρουμε.....θα τους αντιμετωπίσουμε με σφυξιμο και w40 λιπαντικο..χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , XIONOULIS said:

o mat είναι τσακωμένος με τα vw...για αυτόν καλυτερα είναι τα 3008 και άλλες πα@##ριες...το τιγκι είναι το νο3 σημαντικο μοντελο από ότι ακουω με κοντα 3 εκατομμυρια πωλήσεις παγκοσμια.αρα και αυτό είναι της σειρας και μαζικης παραγωγης.αυτο δεν με φοβιζει εμενα.γιατι εκει διορθώνονται στην αλλαγη του μοντελου δηλαδή σε κανα φασελφτ η όπως είναι τωρα σε μας που το μοντελο ξεκινησε το 2016 και αλλαζει στα σημεια στο 2018.τωρα περιμενω ποτε θα αξιωθουν να μας πουν ότι θα παρει το 1.5 και η vw στα suv της,..ιδωμεν,,,,μου κανει εντυπωση πως περασε κατευθείαν στην σεατ και στην σκοντα και οι vw-audi περιμενουν ακομη να δουν πως θα παει...με τελευταια παντα την Audi σε αφοιμοιωση....αυτή βαζει τα μοτερ αφου εχουν διορθωθεί όλα τα θεματα τους...το κανονικο τιγκουαν που είναι το εργοστασιο???το 5ρι μου ειχε κομματια παντως από τουρκια φτιαγμένα,,,κατι θολους μεσα απτα φτερα πχ που εχω αλλαξει.

συμφωνω ότι οι δρομοι είναι λιγο χαλια αλλα εχω ηδη 18αρα στο Golf και το τιγκουαν σου ρχεται να βαλεις τα κλαμματα με την 17αρα...δεν γεμιζει άλλο  ο θολος...εγω η χρηση είναι ιδια με του γκολφ...απλα ηθελα ποιο μεγαλο σε χωρους και αντε να μην εχω θεμα με το υψος που εχω με το γκολφ λογω bodykit.απο εκει κ μετα το χωμα της παραλιας θα μας δει εμας μονο...δεν είμαι ο τυπος που θα παω να κανω εξερευνηση με το τιγκι....οπου εχει ασφαλτος παω...ως εκει και με προσοχη παντα..και για το μέγεθος της ζαντας και την οικονομια παιζει ρολο ποσο πλατυ λαστιχο εχεις αν είναι 8.5αρα η 8αρα η ζαντα και όχι το το 19 διασταση αν εχω καταλαβει καλα..γιατι κ σε 18 8,5αρα να βρεις την ιδια καταναλωση μ ετην 19 8.5αρα θα χεις.δηλαδή εννοω απτο ποσο πολύ λαστιχο παταει στο δρομο εξαρτάται αυτό.οσο ποιο στενα λάστιχα τοσο καλυτερη καταναλωση αμα κυνηγάμε το μιλιμετρ.

Δυστηχως στις αναρτησεις του λενε πολλοι να το παρετε μεdcc .εχουν ξεχασει ότι αυτά δινονται μονο στα διλιτρα...αρα τοκαλυτερο που μπορεις να κανεις για να μην περνει κλισεις σε στροφες πχ είναι το σπορ πακετο 150 ευρο νομιζω που κανει στο καταλογο με την σπορ αναρτηση λιγο ποιο σκληρη απτην μαμα,ως εκει.

Στα λαδια συμφωνω δικα μου και κάθε 7000 καλα είναι παμε για αλλαγη....το 15000χλμ δεν κανει για αυτους που τα κρατανε πανω από 10 χρονια...αυτους κλασσικα στα 4 χρονια εγγυησης δεν τους ενδιαφερει τι θα παθει μεσα....

Εχουμε κ την αλλη φημη να ανυσηχουμε....λενε ότι τα βενζινοκίνητα τιγκουαν είναι ο καλυτερος φιλος του βενζινα...χαχαχαχα κ ιδιως τα 4χ4...θα μαθω όταν ερθει,,,,εγω διαβαζω από τα μοντελα 1 για καταναλώσεις της ταξεως των 9 λιτρων χαλαρα λογω βαρους μου λενε....τωρα 1600 κιλα ζυγιζει με φουλ ντεποζιτο και 75 κιλα οδηγο το 4χ4. δεν είναι και διτοννο καγιεν για να καιει κ 10 λιτρα ημαρτον...περιμενω να κρινω ο ιδιος...το θετικο για μενα είναι ότι σε αυτό θα μπορω να βαζω ακομη 95 αρα και όχι 100 αυστηρα όπως στο γκολφ αρα κατι κερδίζουμε σε οικονομια από εκει.,,αλλιως πρόγραμμα για 95 η μειων ένα λιτρο στην καταναλωση από εκει.

Τα φωτα που αναφέρεις ποιο πανω, οντως τσιγκουνιά μεγαλη της σκοντα και ντροπη τους γιατι το 17 πλεον ηaudi εχει laser πλεον...τους τριγμούς αν βρουμε.....θα τους αντιμετωπίσουμε με σφυξιμο και w40 λιπαντικο..χαχαχαχα

Ντάξει αυτά ειπναι γούστα , εγώ συνφωνω μαζι σου οτι η μεγαλύτερη ζάντα ομορφαίνει πάρα πολύ αλλά ο συνδυασμός κολοδρομοι και αυξημένη κατανάλωση μας πάει στις 17 ίντσες. Επιπσης σε όλα τα review που εχω δει αναφέρεται οτι οι μεγαλες ζαντες στο tiguan χτυπάνε πολύ ( και αυτοί που τα λενε δεν ξερουν τους δρομους μας :p). Ελπίζω να σε δικαιώσει η επιλογή σου. Χαχα όσον αφορά τον Mat από τα review του καταλαβαινω οτι τα γουστάρει πολύ τα vw και μεταξύ μας νομίζω οτι το 3008 είναι ενα πολύ ομορφπ αυτοκίνητο ( ειδικά πίσω μέρος και εσωτερικό). Αυτό γι τις καταναλώσεις το χω δει και  γω. Δυστυχώς απο οτι καταλαβαινω μέσα στη πόλη δεν πέφτεις κατω απο 8,7 - 9. Στις καταναλώσεις το tiguan δεν το λες και πρωτο σε σχεση με τον ανταγωνισμό. Καποια στιγμή σκεφτόμουνα το 1,6 tdi λόγω κατανάλωσης αλλά δεν κάνω πανω απο 10.000 το χρόνο και δεν νομίζω ότι αξίζει.αλΑρα θα το πηγαινεις στην αντιπροσωπιά στα 7.000 για λάδια φίλτρο και μετά ξανα στα 15.000 που το χεις και εξασφαλισμένο;

Link to comment
Share on other sites

ναι ,προσωπικα δεν πιστευω στο 15000 ουτε το 30000 .τα θεωρο υπερβολικα πολλα χιλιόμετρα....το 15 που το επιβαλει η αντιπροσωπεια λογω πλανου αγορας.αμα το κραταγα ισως 5 χρονια μονο ...να το πηγαινα κ εγω στα 30 με τα longlife και καλα.κ θα λεγα σιγα που με ενδιαφερει τι θα βγαλει μετα....στα 5 χρονια που θα το δουλεψω εγω δεν θα προλαβει να κανει κιχ.μετα το ποσο θα ζησει είναι του επομενου θεμα,τοσο απλα..

Λογω ότι δεν αλλαζω ευκολα αμαξια και είμαι δυσκολος τα προσεχω περισσοτερο γιατι μονο αμα τρακαρω θα το δωσω,εξου κ κανω ποιο ταχτικα τα σερβισε τους και με προσεχουν κ αυτά.στα χιλιόμετρα τα ιδια κανουμε 10000 μαχ το χρονο.Πεστο γουστα την αλλαγη λαδιων στα κλασσικα 7000 χλμ.

εγω εμπειρικα μιλαω για την 18 και 19 γιατι τα χωδει στο γκολφ μου.τωρα η 17 οκ σιγουρα θα ναι ποιο κομφορτ η βολτα λογω μεγαλύτερου πελματος λάστιχου σε προφιλ για να απορροφήσει λακουβες...εγω εκει που κινουμαι είναι ενταξει οι δρομοι .παιζει σιγουρα ρολο κ τι εχεις γυρω σου σιγουρα.

Τωρα το ναπερναμε diesel λογω λιγων χλμ ειμαστε της ιδιας αποψης...

 

Link to comment
Share on other sites

Το Tiguan το έχω ήδη τρεις μήνες .Το είχα παραγγείλει τέλη Μαρτίου .Οταν ανακοινώθηκε το Karoq μπορώ να πω ότι δαγκώθηκα διότι πίστεψα ότι θα μπορούσα να πάρω  τα ίδιο προιόν σε καλύτερη τιμή και μάλιστα λίγο μικρότερο σε μήκος που θα τό ήθελα. Προχθές στην Αθήνα που είδα το Karoq και το περιεργάστηκα μπορώ να πω ότι ανακουφίστηκα διότι και οι τιμές δεν έχουν αξιόλογη διαφορά και στο εσωτερικό το βρήκα ένα κλικ υποδεέστερο του Tiguan. Οπως και το T-Roc ενώ εξωτερικά είναι κουκλάκι μέσα είναι πολύ φτηνό....

Οσο για ζάντες μακράν καλύτερο το Tiguan με τις 17άρες.Μετά από πειραματισμούς με πολλά αυτοκίνητα (αλλάζω συχνά , το Tiguan είναι το 42ο αυτοκίνητό μου) έχω καταλήξει ότι καλύτερη επιλογή είναι πάντα η βασική διάσταση σε ζάντες και ελαστικά.Αν σε κάποιους αρέσουν οι μεγάλες αυτό το πληρώνεις με πολλά μειονεκτήματα σε οδική συμπεριφορά και κάστος.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , GeorgeV said:

Το Tiguan το έχω ήδη τρεις μήνες .Το είχα παραγγείλει τέλη Μαρτίου .Οταν ανακοινώθηκε το Karoq μπορώ να πω ότι δαγκώθηκα διότι πίστεψα ότι θα μπορούσα να πάρω  τα ίδιο προιόν σε καλύτερη τιμή και μάλιστα λίγο μικρότερο σε μήκος που θα τό ήθελα. Προχθές στην Αθήνα που είδα το Karoq και το περιεργάστηκα μπορώ να πω ότι ανακουφίστηκα διότι και οι τιμές δεν έχουν αξιόλογη διαφορά και στο εσωτερικό το βρήκα ένα κλικ υποδεέστερο του Tiguan. Οπως και το T-Roc ενώ εξωτερικά είναι κουκλάκι μέσα είναι πολύ φτηνό....

Οσο για ζάντες μακράν καλύτερο το Tiguan με τις 17άρες.Μετά από πειραματισμούς με πολλά αυτοκίνητα (αλλάζω συχνά , το Tiguan είναι το 42ο αυτοκίνητό μου) έχω καταλήξει ότι καλύτερη επιλογή είναι πάντα η βασική διάσταση σε ζάντες και ελαστικά.Αν σε κάποιους αρέσουν οι μεγάλες αυτό το πληρώνεις με πολλά μειονεκτήματα σε οδική συμπεριφορά και κάστος.

Καλά το T-Roc έχει απαράδεκτα πλαστικά. Λές και έπιανα πλαστικά toyota starlet. Ειναι λογικό βέβαια λόγω χαμηλότερης τιμής αλλά αν το troc ειχε πλαστικα tiguan και αυτη την τιμή θα το αγόραζαν όλοι τόσο όμορφο που είναι. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το μέγεθος των ζαντών. 17,είναι οντως οτι πρεπει για το τριπτυχο βαρος - κατανάλωση -κολοδρομοι. Μιας και έχεις εμπειρία από πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα πως θα χαρακτήριζες την τριμηνη συμβίωση με το tiguan? Θετικά - Αρνητικά; Τι κινητήρα έχεις; 

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , chalou284 said:

Καλά το T-Roc έχει απαράδεκτα πλαστικά. Λές και έπιανα πλαστικά toyota starlet. Ειναι λογικό βέβαια λόγω χαμηλότερης τιμής αλλά αν το troc ειχε πλαστικα tiguan και αυτη την τιμή θα το αγόραζαν όλοι τόσο όμορφο που είναι. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το μέγεθος των ζαντών. 17,είναι οντως οτι πρεπει για το τριπτυχο βαρος - κατανάλωση -κολοδρομοι. Μιας και έχεις εμπειρία από πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα πως θα χαρακτήριζες την τριμηνη συμβίωση με το tiguan? Θετικά - Αρνητικά; Τι κινητήρα έχεις; 

Το Tiguan αποτελεί μια εχάριστη έκπληξη για εμένα.Δεν περίμενα να είναι τόσο καλό. Εχω την αίσθηση ότι οδηγώ ένα πολύ ακριβότερο αυτοκίνητο.Το τελευταίο SUV που είχα ήταν ένα Cayenne V6 3.6 που είχα αγοράσει καινούργιο το 2009.Ο πήχυς έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια σε όλα τα αυτοκίνητα.Δεν νομίζω ότι κάνω κάποια παραχώρηση από το παλιό μου Cayenne.Μόνο τα δέρματα του λείπουν αλλά δεν με απασχολεί. Η έκδοση που έχω είναι η 2.0TDi 4Motion με τα 190 άλογα.Είναι πιο γρήγορο καλύτερα εξοπλισμένο και εξαιρετικά οικονομικό στην χρήση.Ομοίως τα ίδια λέει και ο ανηψιός μου που έδωσε το Range Rover Evoque 2.0 βενζίνη με 240 άλογα και πήρε το Tiguan 2.0BiTDi με τα 240 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , GeorgeV said:

Το Tiguan αποτελεί μια εχάριστη έκπληξη για εμένα.Δεν περίμενα να είναι τόσο καλό. Εχω την αίσθηση ότι οδηγώ ένα πολύ ακριβότερο αυτοκίνητο.Το τελευταίο SUV που είχα ήταν ένα Cayenne V6 3.6 που είχα αγοράσει καινούργιο το 2009.Ο πήχυς έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια σε όλα τα αυτοκίνητα.Δεν νομίζω ότι κάνω κάποια παραχώρηση από το παλιό μου Cayenne.Μόνο τα δέρματα του λείπουν αλλά δεν με απασχολεί. Η έκδοση που έχω είναι η 2.0TDi 4Motion με τα 190 άλογα.Είναι πιο γρήγορο καλύτερα εξοπλισμένο και εξαιρετικά οικονομικό στην χρήση.Ομοίως τα ίδια λέει και ο ανηψιός μου που έδωσε το Range Rover Evoque 2.0 βενζίνη με 240 άλογα και πήρε το Tiguan 2.0BiTDi με τα 240 άλογα.

Σευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου. Ντάξει κοιταμε εντελώς διαφορετικούς κινητηρες (1,4 150 advance). Από τριγμούς , θορύβους μεσα στην καμπίνα πως το βλέπεις ; Ειναι πολύ νωρίς ακόμα βεβαια να σε ρωτήσω για οποιοδήποτε πρόβλημα. Από κατανάλωση πως πάει; Εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και να το κρατήσεις περισσότερο απο τα προηγούμενα σου αυτοκίνητα. Ισως να έβαζα και ενα τριτο σε σύγκριση το Peugeot 3008

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , chalou284 said:

Σευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου. Ντάξει κοιταμε εντελώς διαφορετικούς κινητηρες (1,4 150 advance). Από τριγμούς , θορύβους μεσα στην καμπίνα πως το βλέπεις ; Ειναι πολύ νωρίς ακόμα βεβαια να σε ρωτήσω για οποιοδήποτε πρόβλημα. Από κατανάλωση πως πάει; Εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και να το κρατήσεις περισσότερο απο τα προηγούμενα σου αυτοκίνητα. Ισως να έβαζα και ενα τριτο σε σύγκριση το Peugeot 3008

To Peugeot 3008 μου άρεσε αλλά ήταν απαράδεκτα ακριβό. Για 1600 κυβικά diesel με 120 άλογα αυτόματο 35.000 σχεδόν δεν έδινα.Εδωσα 2 χιλιάρικα επιπλέον και πήρα μακράν καλύτερο αυτοκίνητο.Τριγμός κανένας (8.000χλμ) αλλά και να τρίξει δεν με απασχολεί. Δεν είναι θέματα που με αγγίζουν.Μέση κατανάλωση με 50% πόλη γύρω στα 7.3-7.5. Σε επαρχιακό δρόμο από 5.9 μέχρι 6,6.Στην Εθνική με ταχύτητες 160-200 παίζει στα 8-8,5.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , GeorgeV said:

To Peugeot 3008 μου άρεσε αλλά ήταν απαράδεκτα ακριβό. Για 1600 κυβικά diesel με 120 άλογα αυτόματο 35.000 σχεδόν δεν έδινα.Εδωσα 2 χιλιάρικα επιπλέον και πήρα μακράν καλύτερο αυτοκίνητο.Τριγμός κανένας (8.000χλμ) αλλά και να τρίξει δεν με απασχολεί. Δεν είναι θέματα που με αγγίζουν.Μέση κατανάλωση με 50% πόλη γύρω στα 7.3-7.5. Σε επαρχιακό δρόμο από 5.9 μέχρι 6,6.Στην Εθνική με ταχύτητες 160-200 παίζει στα 8-8,5.

 

Μια χαρά, να το χαίρεσαι!

Έλα να ακούσουμε τις γνώμες από περισσότερους ιδιοκτήτες του Tiguan!

Link to comment
Share on other sites

''Το karoq είναι ελάχιστα μικρότερο, κατά 80 κιλά ελαφρύτερο''

Έχω μεγάλη απορία πως δυο σχεδόν ίδια αυτοκίνητα έχουν διάφορα βάρους 80 κιλά.

Σε ποια σημεία είναι ποιο αδύνατο το Karoq;;

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , tsikis007 said:

''Το karoq είναι ελάχιστα μικρότερο, κατά 80 κιλά ελαφρύτερο''

Έχω μεγάλη απορία πως δυο σχεδόν ίδια αυτοκίνητα έχουν διάφορα βάρους 80 κιλά.

Σε ποια σημεία είναι ποιο αδύνατο το Karoq;;

 

Δυστυχώς την απάντηση δεν την έχω. Στα sites των Vw και Scoda βρήκα αυτά τα στοιχεία.Εχω την εντύπωση ότι δεν πατάνε ακριβώς στην ίδια πλατφόρμα αν και μοιάζουν πάρα πολύ

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , chalou284 said:

Δυστυχώς την απάντηση δεν την έχω. Στα sites των Vw και Scoda βρήκα αυτά τα στοιχεία.Εχω την εντύπωση ότι δεν πατάνε ακριβώς στην ίδια πλατφόρμα αν και μοιάζουν πάρα πολύ

99,9% είναι χτισμένα στην MQB πλατφόρμα. ΄Αλλωστε η MQB σώζει το κόστος!!.

Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , tsikis007 said:

99,9% είναι χτισμένα στην MQB πλατφόρμα. ΄Αλλωστε η MQB σώζει το κόστος!!.

Ναι όντως βασίζονται στην ιδια πλατφόρμα τελικά αλλά οπως προανέφερα εχουν καποιες μικρές διαφορές. 

1,5 tsi 150 ( ζάντες 17)

Βαρος Karoq (75 kg οδηγό) : 1378 kg

Μήκος Karoq : 4.382 m

Πλάτος: 1849

Κατανάλωση μικτός κύκλος : 5,4

Κατανάλωση πόλη: 5,8

Εκπομπές Co2: 124

 

1,4 Tsi 150 (ζάντες 17)

Βάρος Tiguan ( 75 kg οδηγο): 1490kg

Μήκος Tiguan: 4.486m

Πλάτος: 2099

Κατανάλωση μικτός κύκλος : 5,7

Κατανάλωση πόλη : 6,9

Εκπομπές Co2: 130

4EFAADEF-15BB-4BF8-96A0-891C9D6089DF.jpeg

6CFF75CC-4096-4159-8F35-CB0B8AB1EDB1.jpeg

9E5A2F88-FBF0-42C1-A455-488420C67326.jpeg

FB486563-9DE3-4C42-9250-BFC1D1789ABB.jpeg

6713604E-09B9-4A82-A913-1CBBB0AED245.jpeg

Edited by chalou284
Link to comment
Share on other sites

mqb 100% απλα αν ειναι οσο το σετα ατεκα ειναι 12 εκατοστα ποιο κοντο κ παλι αν ....το ατεκα παντως στο πακετο excellence ειναι respect....

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , XIONOULIS said:

mqb 100% απλα αν ειναι οσο το σετα ατεκα ειναι 12 εκατοστα ποιο κοντο κ παλι αν ....το ατεκα παντως στο πακετο excellence ειναι respect....

Υποκειμενικό αυτό που θα πω αλλά τα seat δε μαρέσουν καθόλου. Το ίδιο μάλιστα θα σου έλεγα και για τα skoda πριν βγει το kodiaq. Kodiaq και Karoq μαρέσουν πάρα πολύ και από ότι είδα θα βγει kodiaq coupe gt που επισης θα ναι πολύ όμορφο

Link to comment
Share on other sites

δες μια την παρουσιαση  απτον Honest jonh .....to βιντεο λεγεται  Car review in a few _ 2018 Volkswagen Tiguan...θα γελασεις....κατασταλαζω οτι  τελικα .στις απλες εκδοσεις ειναι περιπου το ιδιο.δεν μπορεις να πεις οτι στα 25 χιλιαρικα θα περνα το καροκ και στα 30 το τιγκουαν.δεν ειναι τοσο απλα πλεον.εγω πιστευω οτι στα 40 ξεχωριζει το τιγκουαν πχ αλλιως θα περνα το κοντιακ με 37 κ θα χα κλεισει..πας σε υποκειμενικο πλαισιο πλεον...γιατι το να παιζεις κ με την ποιοτητα πχ των πλαστικων που λεμε οτι αντε κ στο χωρο των ποδιων δεν το προσεξε τοσο η Vw  κ εβαλε σκληρα πλαστικα κτλ..ειναι λεπτομερειες τους 1% και χωρις ουσια.δεν εισαι στο χωρο που βαζεις τα ποδια σου για να στο βαλει με μαλακο...θεωρητικα θα χει λασπες κτλ..πχ ν αμου πεις γιατι αλλες εταιρειες βαζουν πχ  βελουδο εκει?για κραχτη θα λεγα...παρε οτι σου αρεσει περισσοτερο και νετα. Το σημα του παγωνιου ειναι trendy μετα απο τα δυα αυτα μοντελα στα suv.ασε που λενε οτι κοντακ ειχε βγει και νο1 στις προτιμησεις του κοσμου.

αναρωτιεμαι αν στο σκοντα κλαμπ εχουν ιδια θεματα με το τιγκουαν ?λολ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.