Jump to content
chalou284

Scoda Karoq vs Vw Tiguan Επιλογή Αγοράς

Recommended Posts

48 λεπτά πριν , XIONOULIS said:

δες μια την παρουσιαση  απτον Honest jonh .....to βιντεο λεγεται  Car review in a few _ 2018 Volkswagen Tiguan...θα γελασεις....κατασταλαζω οτι  τελικα .στις απλες εκδοσεις ειναι περιπου το ιδιο.δεν μπορεις να πεις οτι στα 25 χιλιαρικα θα περνα το καροκ και στα 30 το τιγκουαν.δεν ειναι τοσο απλα πλεον.εγω πιστευω οτι στα 40 ξεχωριζει το τιγκουαν πχ αλλιως θα περνα το κοντιακ με 37 κ θα χα κλεισει..πας σε υποκειμενικο πλαισιο πλεον...γιατι το να παιζεις κ με την ποιοτητα πχ των πλαστικων που λεμε οτι αντε κ στο χωρο των ποδιων δεν το προσεξε τοσο η Vw  κ εβαλε σκληρα πλαστικα κτλ..ειναι λεπτομερειες τους 1% και χωρις ουσια.δεν εισαι στο χωρο που βαζεις τα ποδια σου για να στο βαλει με μαλακο...θεωρητικα θα χει λασπες κτλ..πχ ν αμου πεις γιατι αλλες εταιρειες βαζουν πχ  βελουδο εκει?για κραχτη θα λεγα...παρε οτι σου αρεσει περισσοτερο και νετα. Το σημα του παγωνιου ειναι trendy μετα απο τα δυα αυτα μοντελα στα suv.ασε που λενε οτι κοντακ ειχε βγει και νο1 στις προτιμησεις του κοσμου.

αναρωτιεμαι αν στο σκοντα κλαμπ εχουν ιδια θεματα με το τιγκουαν ?λολ...

Χαχα , κλαίω με honest john ´εχω δει πάρα πολλά. Για να είμαι ειλικρινής δεν θα έδινα ποτέ 40.000€ για το tiguan. Θα έδινα max 33-34 τίποτα παραπάνω. Αν ήθελα να διαθέσω 40κ θα x1 ή κατι αλλο. Γενικά με οποιαδήποτε οικονομική κατάσταση προσωπικά δε θα διέθετα πάνω απο 35-36 χιλιάδες για κανένα αυτοκίνητο( για το μόνο που ισως θα εκανα μια παραχώρηση ειναι το xc60 που μαρέσει παρα πολύ , 2λιτρο όμως δυστυχώς). Παρεπιμπτόντως μια και λέγαμε για αξιοπιστία καθώς οδηγούσα πριν μισή ωρα αναβόσβησε για 30-40 δευτερόλεπτα το. chenk engine του golf και μετά σταμάτησε. Θα το πάμε για ένα check να δούμε τι αλλο θα παθουμε. Μεταξύ karoq και tiguan μάλλον παω προς το tiguan μάλλον. Σήμερα αν προλάβω θα παω να δω και το 3008 γιατί του αξίζει νομίζω έστω και μια ματιά γιατί δε το χω δει καθόλου live.

Link to comment
Share on other sites

διαφωνω στην τιμες λογω χωρας .οκ.απλα μπερδευει ο κοσμος τα 60 χιλιαρικα που κανει ενα ρλινε φανταζομαι το 240 αλογα το διλιτρο με φουλ εχτρα κ με 30 χιλιαρικα φορο λογω κυβερνησης  και καθαρη αξια 30 χιλιαρικα σαν αυτοκινητο με φουλ εχτρα κιολας....τα εχτρα που εχει ο καταλογος ειναι παμφτηνα.η απληστια της ελληνικης κυβερνησης εχει παει ολα τα αμαξια πανω απο 25 χιλιαρικα απλησιαστα για πολλους απο  εμας.δεκτον ως ετσι.αλλα το τιγκουαν ειναι πολυ τιμιο οταν βλεπεις οτι προ φορων φουλ εχτρα το περνες με 30 χιλιαρικα και λογω χωρας χρεωνουμε 24 φορο στα εχτρα και μετα ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟς ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗς για να σου κοψει τον βηχα η εφορια...λες και μαζι φαγαμε τα γαμησια για να τα βγαλουμε...το τσεκ engine μπορει να ειναι κ απο λ σενσορα...λογω πχ βενζινης...να διαβασε λαθος τιμη...παρε ενα vag com για να το βαλεις στο λαπτοπ κινεζικο με 40 ευρο και το φισωνεις και ξερεις ανα πασα στιγμη τι εχει το γκολφακι σου.εγω ετσι κανω..το χ1 το ειδα για μενα ηταν ποιο μικρο στο ματι και ισως ποιο στενο δεν ξερω δεν μου εκαστε καλα..στην οικογενεια εχουμε και ενα χ3 του 08 και δεν εχω ενθουσιαστει κιολας...μακρυα...landrover θα περνα αμα δεν ηξερα τι σημαινει αγγλικο αυτοκινητο..αλλα εχω κ  Mgf λογω γυναικας kai πλεον μακρυα....απλα μου τρωει λεφτα για την ομορφια του.....γελαω που τωρα προσεξα οτι συγκρινες την καλυτερη εκδοση του καροκ με μια νορμαλ εκδοση του τιγκουαν..αμα συγκριναμε νορμαλ εκδοσεις ισως να αποφασιζες ποιο ευκολα παντως.κ κλεινω με το αν δεν σε ενοχλει το σημα παρε την φουλ εχτρα του καροκ γιατι δυσκολα μπαινουν μετα τα περισσοτερα πραγμτα.

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , XIONOULIS said:

διαφωνω στην τιμες λογω χωρας .οκ.απλα μπερδευει ο κοσμος τα 60 χιλιαρικα που κανει ενα ρλινε φανταζομαι το 240 αλογα το διλιτρο με φουλ εχτρα κ με 30 χιλιαρικα φορο λογω κυβερνησης  και καθαρη αξια 30 χιλιαρικα σαν αυτοκινητο με φουλ εχτρα κιολας....τα εχτρα που εχει ο καταλογος ειναι παμφτηνα.η απληστια της ελληνικης κυβερνησης εχει παει ολα τα αμαξια πανω απο 25 χιλιαρικα απλησιαστα για πολλους απο  εμας.δεκτον ως ετσι.αλλα το τιγκουαν ειναι πολυ τιμιο οταν βλεπεις οτι προ φορων φουλ εχτρα το περνες με 30 χιλιαρικα και λογω χωρας χρεωνουμε 24 φορο στα εχτρα και μετα ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟς ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗς για να σου κοψει τον βηχα η εφορια...λες και μαζι φαγαμε τα γαμησια για να τα βγαλουμε...το τσεκ engine μπορει να ειναι κ απο λ σενσορα...λογω πχ βενζινης...να διαβασε λαθος τιμη...παρε ενα vag com για να το βαλεις στο λαπτοπ κινεζικο με 40 ευρο και το φισωνεις και ξερεις ανα πασα στιγμη τι εχει το γκολφακι σου.εγω ετσι κανω..το χ1 το ειδα για μενα ηταν ποιο μικρο στο ματι και ισως ποιο στενο δεν ξερω δεν μου εκαστε καλα..στην οικογενεια εχουμε και ενα χ3 του 08 και δεν εχω ενθουσιαστει κιολας...μακρυα...landrover θα περνα αμα δεν ηξερα τι σημαινει αγγλικο αυτοκινητο..αλλα εχω κ  Mgf λογω γυναικας kai πλεον μακρυα....απλα μου τρωει λεφτα για την ομορφια του.....γελαω που τωρα προσεξα οτι συγκρινες την καλυτερη εκδοση του καροκ με μια νορμαλ εκδοση του τιγκουαν..αμα συγκριναμε νορμαλ εκδοσεις ισως να αποφασιζες ποιο ευκολα παντως.κ κλεινω με το αν δεν σε ενοχλει το σημα παρε την φουλ εχτρα του καροκ γιατι δυσκολα μπαινουν μετα τα περισσοτερα πραγμτα.

Σε πιο σημείο σύγκρινα την φουλ έκτρα εκδοση του tiguan και το karoq? Αν εννοεις την συγκριση advance του tiguan με την style του karoq , και οι 2 εχουν 17 αρες, το tiguan έχει μπρος - πισω αισθητήρες ενω το karoq μόνο πισω, και τα 2 χωρίς navi ( αλλά με apple car play) , το karoq με μόνο φωτα ημέρας led ενώ το tiguan όλα αλογόνου, χωρίς ηλιοροφή και τα 2, διζωνικό κλιματισμό και τα 2 , αναλογικό καντράν και τα 2, υφασμάτινα καθίσματακαι τα 2 ( manual χειρισμος) , karoq με αναδιπλούμενους - tiguan χωρίς κτλπ. Πάνω κατω η μεσαια εκδοση του tiguan είναι ίδια με την ανώτερη του karoq. Γιυτό και στα 2 υπολογιζουνε και καποια έξτρα οποτε βγαινει περιπου το ιδιο. Χωρίς εξτρα το tiguan κοστίζει 28.000 ενώ το karoq 26.700 . Με τα εξτρα το tiguan θα παει στα 31 (λόγω ταξινομησης) ενώ το karoq μπορείς να το φτασεις 28 για να μη ξεπερασεις το τελος ταξινόμησης.

Κανάς πολλαπλασιαστής πιστεύω θα ναι στο golfaki. Ότι βάλουμε εργοστασιακά και στα 2 . Μετά δε μπλέκεις και δε συμφέρει. Καλύτερα κατα την αγορά αλλιώς καθόλου προσωπική μου άποψη. Μια ερώτηση , αξίζει να βάλεις navi ή ειναι κομπλε με apple carplay- android auto?

Link to comment
Share on other sites

Το Tiguan στην έκδοση advance  έχει τριζωνικό κλιματισμό και όχι διζωνικό όπως στο Karoq

Link to comment
Share on other sites

κοιτα με τα iphone κτλ αμα εχεις ταμπλετ η κινη το κανεις να ενωθει με το μουλτιμεντια και παιζεις το gps του κινητου η του ταμπλετ στη κεντρικη οθονη.,,,ισως κ να μην χρειαζοτανε τελικα...λυσεις υπαρχουν δηλαδη

 

επειδη γραφεις στην αρχη Συγκερκριμένα στο Karoq κοιτάμε για την εκδοση Style ( την ανώτερη) με τον 1,5 κινητήρα με τα 150 άλογα και στο tiguan την έκδοση advance 1,4 με τα 150 ( βενζίνη παντα).

καταλαβα οτι  μετην ανωτερη θα εννοουσες καμια τοπ εκδοση που βγαινει το καροκ και υπεθεσα οτι ναι αμα το ενα το δινει φουλ κομφορ κ το αλλο μισογυμνο,λογικο ειναι να αναρωτιεσαι...παντως οτι και το καροκ φουλ εχτρα θα σκιζει δεν το συζητω καν. γιατι οι αρχικες φωτο δεν ειναι κ ασχημες κ υποθετω πρεπει να ειναι πατην κορυφαια εκδοση του λογικα,ομορφο κ αυτο....εχε χαρη που εχει βγαλει ρλινε κ το εοχα αχτι χρονια...

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , XIONOULIS said:

κοιτα με τα iphone κτλ αμα εχεις ταμπλετ η κινη το κανεις να ενωθει με το μουλτιμεντια και παιζεις το gps του κινητου η του ταμπλετ στη κεντρικη οθονη.,,,ισως κ να μην χρειαζοτανε τελικα...λυσεις υπαρχουν δηλαδη

 

επειδη γραφεις στην αρχη Συγκερκριμένα στο Karoq κοιτάμε για την εκδοση Style ( την ανώτερη) με τον 1,5 κινητήρα με τα 150 άλογα και στο tiguan την έκδοση advance 1,4 με τα 150 ( βενζίνη παντα).

καταλαβα οτι  μετην ανωτερη θα εννοουσες καμια τοπ εκδοση που βγαινει το καροκ και υπεθεσα οτι ναι αμα το ενα το δινει φουλ κομφορ κ το αλλο μισογυμνο,λογικο ειναι να αναρωτιεσαι...παντως οτι και το καροκ φουλ εχτρα θα σκιζει δεν το συζητω καν. γιατι οι αρχικες φωτο δεν ειναι κ ασχημες κ υποθετω πρεπει να ειναι πατην κορυφαια εκδοση του λογικα,ομορφο κ αυτο....εχε χαρη που εχει βγαλει ρλινε κ το εοχα αχτι χρονια...

To karoq με τα έξτρα το φτάσαμε στα 30k με full led και μπροστά αισθητήρες που δεν είχε οπως εχει το tiguan στην advance. Κατά τα αλλα εχει αναδιπλούμενους, ίδια οθόνη με tiguan, παρόμοια συστήματα ασφαλείας κλπ. Ενώ το tiguan 31k έχοντας φωτα ημέρας led (όχι όλα οπως στο karoq) αλλά ψηφιακό καντράν και ολα τα αλλα παρόμοια χωρις αναδιπλούμενους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω τους ήδη κατόχους τις εντυπώσεις τους απο τον 1,6 tdi κινητήρα. Θεωρείτε οτι ειναι καλύτερη επιλογή απο τον 1,4 βενζίνη;

Link to comment
Share on other sites

On 15/11/2017 at 2:07 ΜΜ, chalou284 said:

Σε πιο σημείο σύγκρινα την φουλ έκτρα εκδοση του tiguan και το karoq? Αν εννοεις την συγκριση advance του tiguan με την style του karoq , και οι 2 εχουν 17 αρες, το tiguan έχει μπρος - πισω αισθητήρες ενω το karoq μόνο πισω, και τα 2 χωρίς navi ( αλλά με apple car play) , το karoq με μόνο φωτα ημέρας led ενώ το tiguan όλα αλογόνου, χωρίς ηλιοροφή και τα 2, διζωνικό κλιματισμό και τα 2 , αναλογικό καντράν και τα 2, υφασμάτινα καθίσματακαι τα 2 ( manual χειρισμος) , karoq με αναδιπλούμενους - tiguan χωρίς κτλπ. Πάνω κατω η μεσαια εκδοση του tiguan είναι ίδια με την ανώτερη του karoq. Γιυτό και στα 2 υπολογιζουνε και καποια έξτρα οποτε βγαινει περιπου το ιδιο. Χωρίς εξτρα το tiguan κοστίζει 28.000 ενώ το karoq 26.700 . Με τα εξτρα το tiguan θα παει στα 31 (λόγω ταξινομησης) ενώ το karoq μπορείς να το φτασεις 28 για να μη ξεπερασεις το τελος ταξινόμησης.

Κανάς πολλαπλασιαστής πιστεύω θα ναι στο golfaki. Ότι βάλουμε εργοστασιακά και στα 2 . Μετά δε μπλέκεις και δε συμφέρει. Καλύτερα κατα την αγορά αλλιώς καθόλου προσωπική μου άποψη. Μια ερώτηση , αξίζει να βάλεις navi ή ειναι κομπλε με apple carplay- android auto?

φιλε ειμαι στη θεση σου αυτεσ τισ μερεσ και μαλιστα την επομενη βδομαδα θα εκλεινα το tiguan 1.4 125ps σε r line.το μονο αρνητικο για μενα στο tiguan ειναι τα φωτα ημερασ που θα μπορουσε σε αυτα τα λεφτα και σε αυτη τη κατηγορια να ειναι led τα οποια οχι μονο ο ανταγωνισμοσ τα εχει αλλα ακομα και μικροτερησ κατηγοριασ αμαξια τα εχουν στανταρ.δε λεω για full led αλλα εστω τα φωτα ημερασ θα μπορουσε να ειναι.περα απο αυτο ειδα το karoq 1.5 tsi με full led με κοντερ tft και με καλυτερο εσωτερικο και με ηλεκτρονικεσ ευκολιεσ πχ ανοιγοκλειμα ποσρτ παγκαζ μου βγαινει 30000 τι στιγμη που το tiguan r line full led μονο με παει λογο τελουσ ταξινομησησ 32000.βεβαια σε εμφανιση υπερτερει το tiguan..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Hlias Xatzistergiou said:

φιλε ειμαι στη θεση σου αυτεσ τισ μερεσ και μαλιστα την επομενη βδομαδα θα εκλεινα το tiguan 1.4 125ps σε r line.το μονο αρνητικο για μενα στο tiguan ειναι τα φωτα ημερασ που θα μπορουσε σε αυτα τα λεφτα και σε αυτη τη κατηγορια να ειναι led τα οποια οχι μονο ο ανταγωνισμοσ τα εχει αλλα ακομα και μικροτερησ κατηγοριασ αμαξια τα εχουν στανταρ.δε λεω για full led αλλα εστω τα φωτα ημερασ θα μπορουσε να ειναι.περα απο αυτο ειδα το karoq 1.5 tsi με full led με κοντερ tft και με καλυτερο εσωτερικο και με ηλεκτρονικεσ ευκολιεσ πχ ανοιγοκλειμα ποσρτ παγκαζ μου βγαινει 30000 τι στιγμη που το tiguan r line full led μονο με παει λογο τελουσ ταξινομησησ 32000.βεβαια σε εμφανιση υπερτερει το tiguan..

Αν θές την προσωπική μου άποψη απο τη στιγμή που κοιτάς για tiguan να πας στον 1,4 με 150ps. Ο 125 θα ναι πιο αργός με ελαφρώς μεγαλύτερες καταναλώσεις από τον 150 και με περισσότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Προσωπικά το σκέτο πακέτο r-line( χωρίς το αντίστοιχο)

εσωτερικό )με αφήνει παγερά αδιάφορο. Αντί να πάρεις R- line (πολύ μεγάλες ζάντες για τους ελληνικούς δρόμους + μεγαλύτερο κόστος αλλαγής ελαστικών + μεγαλύτερη κατανάλωση) , παίρνεις το advance με τα 150 άλογα και είσαι από όλες τις απόψεις πιο ανετος. Στο θέμα με τα φώτα αλογόνου συμφωνώ απόλυτα. Είναι απαράδεκτο στη μεσαία έκδοση ενός τέτοιου αυτοκινήτου να εχεις τέτοια φωτα. Το 125 advance για μένα αξίζει μονο αν μου πεις οτι θέλω να βαλω καποια έξτρα πχ φώτα και να μη ξεπεράσεις το τέλος ταξινόμησης( δηλ max 28.000€ να δώσεις). Εγώ το Karoq εσωτερικά το θεωρώ πιο προσεγμένο και πιο value for money στην έκδοση style και μαρέσει και πάρα πολύ. Υπάρχει ενα αλλά όμως. Το karoq θα υπάρχει στην αντιπροσωπεια( karenta μαρούσι) από τον ιανουαριο. Πράγμα που σημαινει οτι μεχρι τότε ουτε μπορείς να το δεις live στην Ελλάδα ( τέλειωσε η εκθεση στο ελληνικό) ουτε να κάνεις test drive οπότε βγήκε απο τη δικιά μου λίστα. Τα άλλα 2 αυτοκίνητα που εχουν μπει στη λίστα μου είναι το qashqai και το 3008. Προτιμώ το tiguan και απο τα 2 αλλά και στο nissan και στο peaguot παίρνω καλύτερο εξοπλισμό στα πανω κατω ιδια λεφτα( κυρίως στο qashqai και λιγότερο στο peugeot). Γιατί όμως ενω παρολαυτα προτιμώ το tiguan καταφεύγω σε αλλες εναλλακτικές ; Η απάντηση είναι γιατι με φοβίζει παρα πολύ η αξιοπιστία της vw(κατοχος golf vi). Το qashqai σίγουρα το εμπιστευόμαι περισσοτερο και επιπλέον εχω τη δυνατότητα να έχω 5 ή 6 χρόνια εγγύηση ( με επέκταση) και όχι 4 που μου δίνει ως maximum η vw. Και δεν αναφερω τις καμερες περιμετρικης θέασης τα led φώτα ημέρας την πανοραμική οροφή κλπ. Συνοψίζοντας, ακόμα το σκέφτομαι.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , chalou284 said:

Αν θές την προσωπική μου άποψη απο τη στιγμή που κοιτάς για tiguan να πας στον 1,4 με 150ps. Ο 125 θα ναι πιο αργός με ελαφρώς μεγαλύτερες καταναλώσεις από τον 150 και με περισσότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Προσωπικά το σκέτο πακέτο r-line( χωρίς το αντίστοιχο)

εσωτερικό )με αφήνει παγερά αδιάφορο. Αντί να πάρεις R- line (πολύ μεγάλες ζάντες για τους ελληνικούς δρόμους + μεγαλύτερο κόστος αλλαγής ελαστικών + μεγαλύτερη κατανάλωση) , παίρνεις το advance με τα 150 άλογα και είσαι από όλες τις απόψεις πιο ανετος. Στο θέμα με τα φώτα αλογόνου συμφωνώ απόλυτα. Είναι απαράδεκτο στη μεσαία έκδοση ενός τέτοιου αυτοκινήτου να εχεις τέτοια φωτα. Το 125 advance για μένα αξίζει μονο αν μου πεις οτι θέλω να βαλω καποια έξτρα πχ φώτα και να μη ξεπεράσεις το τέλος ταξινόμησης( δηλ max 28.000€ να δώσεις). Εγώ το Karoq εσωτερικά το θεωρώ πιο προσεγμένο και πιο value for money στην έκδοση style και μαρέσει και πάρα πολύ. Υπάρχει ενα αλλά όμως. Το karoq θα υπάρχει στην αντιπροσωπεια( karenta μαρούσι) από τον ιανουαριο. Πράγμα που σημαινει οτι μεχρι τότε ουτε μπορείς να το δεις live στην Ελλάδα ( τέλειωσε η εκθεση στο ελληνικό) ουτε να κάνεις test drive οπότε βγήκε απο τη δικιά μου λίστα. Τα άλλα 2 αυτοκίνητα που εχουν μπει στη λίστα μου είναι το qashqai και το 3008. Προτιμώ το tiguan και απο τα 2 αλλά και στο nissan και στο peaguot παίρνω καλύτερο εξοπλισμό στα πανω κατω ιδια λεφτα( κυρίως στο qashqai και λιγότερο στο peugeot). Γιατί όμως ενω παρολαυτα προτιμώ το tiguan καταφεύγω σε αλλες εναλλακτικές ; Η απάντηση είναι γιατι με φοβίζει παρα πολύ η αξιοπιστία της vw(κατοχος golf vi). Το qashqai σίγουρα το εμπιστευόμαι περισσοτερο και επιπλέον εχω τη δυνατότητα να έχω 5 ή 6 χρόνια εγγύηση ( με επέκταση) και όχι 4 που μου δίνει ως maximum η vw. Και δεν αναφερω τις καμερες περιμετρικης θέασης τα led φώτα ημέρας την πανοραμική οροφή κλπ. Συνοψίζοντας, ακόμα το σκέφτομαι.

εγω φιλε μου θα σου πω τη γνωμη οτι αφου θα δωσεισ ενα πολυ σεβαστο ποσο οπωσ κ εγω θα σου λεγα να περιμενεισ 1-2 μηνεσ να δεισ και το karoq

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Hlias Xatzistergiou said:

εγω φιλε μου θα σου πω τη γνωμη οτι αφου θα δωσεισ ενα πολυ σεβαστο ποσο οπωσ κ εγω θα σου λεγα να περιμενεισ 1-2 μηνεσ να δεισ και το karoq

Ναι δεν έχεις άδικο η υπομονή είναι αρετή. Από την άλλη το βιάζομαι σχετικά αλλά θα δούμε. Έτσι και αλλιώς δεν έχω αποφασίσει ακόμα!

Link to comment
Share on other sites

Just now, DubbeR_ChRoniS said:

να μη βιαζεσαι.δεν αγοραζεις παπουτσια που του χρονου μπορει να τα πεταξεις.

30.000 πας να δωσεις.

Έχετε απόλυτο δίκιο. Το ρήμα βιάζομαι δεν ταιριάζει απόλυτα στη δική μου περίπτωση καθώς ψάχνομαι και πηγαίνω σε αντιπροσωπείες εδω και κανά τρίμηνο. Όπως προείπα σε προηγούμενο ποστ ,το tiguan είναι το πιο όμορφο συνολικά από όλα αυτά που κοιτάω και το πιο κοντά σε μένα. Το θέμα της αξιοπιστίας όμως ειναι απο τα πιο βασικά για μένα και η αλήθεια ειναι ότι το φοβάμαι πάρα πολύ. Ίσως όχι τόσο για τα απτά κόστη των επισκευών που ισως χρειαστούν αλλά για την επιβεβαίωση της έλλειψης αξιοπιστίας του συγκεκριμένου brand. ( και από οπτι εχω ακουσει και με αθλια συμπεριφορά μετά το πέρας της εγγύησης)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.