Jump to content
Ταξιάρχης Παπαλεξίου

Αγορά polo του '10

Recommended Posts

Καλημέρα στο forum. Είμαι νέο μέλος αν και σας παρακολουθώ καιρό τώρα! Θέλω τα φώτα σας. 

Είμαι έτοιμος να προβώ σε αγορά ενός polo του '10 trendline 1.2 με 75ps. Έχει 48.000 χλμ. 

Τι ακριβώς είναι το trendline? Αυτή η έκδοση δηλαδή τι συμπεριλαμβάνει?

Έχουν κάποια προβλήματα η συγκεκριμένη έκδοση? 

Το αυτόκινητο εξωτερικά είναι άριστο όπως και εσωτερικά στο σαλόνι του. Τι γίνετε όμως με τα μηχανικά του μέρη?

Με τρομάζουν λίγο τα 75ps. Έχει καθόλου δύναμη ή θα σερνετε? Να μην παρεξηγηθώ, δεν το περνώ για τα γκάζια του άλλα να μπορώ στην εθνική να κάνω μια προσπέραση, ειδικά στους δρόμους της Κρήτης.

Από κατανάλωση πως πάει? Ποια είναι τα νούμερα του μέσω  ορο?

Ευχαριστώ εκ το προτέρων...

Edited by Ταξιάρχης Παπαλεξίου
Link to comment
Share on other sites

Μονο τοσα χλμ? Απο ιδιωτη ή απο μαντρα που το ειχε εταιρια νοικιασμενων. Για κοντρες δεν ειναι αλλα στο μεσο ορο.των ατμοσφαιρικων θα ειναι. Εξοπλισμος ο βασικος:αιρκοντισιον,ηλ παραθυρα και τιμονι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από την επίσημη αντιπροσωπεία της vw! Τους ρώτησα για εγγύηση και μου απάντησαν πως δεν έχει καμία άλλα για το επόμενο 6μηνο αν πάθει κάτι η μηχανή ή το σασμαν του 'εδώ είμαστε Εμείς'....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν το ξέρω το συγκεκριμένο πώς πάει, πάντως το οικονομικό αμάξι που έχουμε για τίποτα δουλειές ένα polo του 2007 με το BUD μοτέρ (1.4 80 άλογα) δεν έχει γκάζι, δηλαδή αν π.χ. δεν έχεις προνοήσει να αλλάξεις εγκαίρως λωρίδα για να στρίψεις και νομίζεις ότι με λίγο γκάζι θα χωθείς την τελευταία στιγμή, θα τα βρεις σκούρα. Επίσης επειδή χειμερινά ελαστικά μόνο σε αυτό έχουμε βάλει, όπως είναι φυσικό με αυτό πάμε για τις χειμερινές εξορμήσεις και παρ' όλο που είμαστε χωρίς κλιματισμό, σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική ζορίζεται, κατεβάζει δηλαδή (είναι αυτόματο) σηκώνει 4-5 χιλ. στροφές και ίσα που καταφέρνει να διατηρήσει την ταχύτητα με τέρμα το γκάζι, με γεμάτο το αμάξι βέβαια. Οπότε ούτε λόγος για προσπέραση, τώρα σε ίσιο δρόμο χρειάζεται ένας υπολογισμός για να προλάβεις, πάντως επειδή πάντα λέω και θα το λέω πως η δύναμη είναι ασφάλεια, ειδικά στο ταξίδι, αυτή την ασφάλεια δεν την προσφέρει και επειδή το έχω αποδεχθεί, απλά κάθομαι από πίσω και περιμένω να ανοίξει λωρίδα ή να έχω μεγάλο κενό, που στο κάτω κάτω όλη η εθνική πλέον και η Αθηνών-Θεσ/νίκης και η Αθηνών-Πατρών έχει αυτοκινητόδρομους, οπότε στους επαρχιακούς δρόμους απλά περιμένω υπομονετικά. Τα καλοκαίρια όμως με το golf βγάζω το άχτι μου πυροβολώ ότι βρεθεί μπροστά μου ούτε φώτα να κάνει στην άκρη ούτε τίποτα. Κατά τ' άλλα μια χαρά είναι το πολάκι, παρκάρει άνετα, περνάει σαμαράκια, πάει εκεί που το golf βλέπει μόνο με το κυάλι, είναι οικονομικό για βενζινοκίνητο, είναι ήσυχο στο ταξίδι εκτός μόνο όταν ζορίζεται, και πάλι όμως πιό ήσυχο από το golf που κάνει σαν αναρχικός στο Πολυτεχνείο.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου 1.600 με 140 ps και καταλαβαίνω απόλυτα τι λες! Το polo το περνώ για δύο βασικούς λαγούς. Να το παίρνει και η γυναίκα μαζί με ένα παιδι που έχουμε και γνωρίζω πολύ καλά πως η volkswagen εχει πάει την οδηγική ασφάλεια και συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε άλλα επίπεδα ειδικά στη μικρή κατηγορία. Ο δεύτερος λόγος είναι η οικονομία του αυτοκινήτου σε καύσιμα και γενικά για την αξιοπιστία του. Γνωστός έχει polo του 2004 με 1.400 μηχανή και είναι άψογο και στην κατανάλωση άλλα και στις ζημιές του αφού δεν του έχει βγάλει τίποτα το σοβαρό. Το θέμα είναι ότι τα παλιά αυτοκίνητα τα θεωρώ πιο αξιόπιστα σε σχέση με τα καινούργια. Βάζουν μέσα πολλά τεχνολογικά τερτίπια για να δελεάσουν τον καταναλωτή που επιβαρύνουν το αυτοκίνητο με αχρείαστα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Το πολάκι μας δεν καίει σταγόνα πάντως, το ίδιο λάδι με το golf βάζω το castrol edge professional titanium 5/30 με αλλαγές κάθε χρόνο μιας και κάνει περίπου 7.5 με 10 χιλ., δεδομένου ότι τις αλλαγές τις κάνω ανά 15 ή έτος όποιο έρθει πρώτο και όχι αυστηρά ανά 7.5 όπως στο golf το οποίο κάνει λίγα παραπάνω χλμ ετησίως. Βέβαια το πολάκι δεν το πιέζω ποτέ, δεν έχω και λόγο. Το μόνο ζόρι είναι όταν δουλεύει ψηλές στροφές σε παρατεταμένες ανηφόρες στην εθνική, ίσως και σε καμιά ανάβαση αλλά όχι τόσο μιας και έχουμε χαμηλές ταχύτητες, άρα και στροφές.

 

Σε γενικές γραμμές πάντως, πάντα ήξερα ότι τα τουρμπάτα καίνε περισσότερο λάδι από τις ατμόσφαιρες, με μερικές εξαιρέσεις φυσικά. Το golf π.χ. καίει όπως έχω ξαναπεί λίγο κάτω από λίτρο στα 7.5 αλλά βέβαια κάνω και τα πατήματά μου και γενικά το ευχαριστιέμαι για τον λόγο που το πήρα και το βελτίωσα. Και σε χαλαρή όμως οδήγηση, σε μιά αναγωγή που είχα κάνει μετά από τουλάχιστον 1400 χλμ ταξίδι Αθήνα-Κασσάνδρα-Αθήνα και η διαμονή, χαϊδεύοντας το γκάζι σχεδόν σε όλο το ταξίδι με λίγες μόνο προσπεράσεις, στην αναγωγή ανά 7.5 αν υποθέσουμε ότι το πήγαινα έτσι θα έκαιγε μισό λίτρο.

 

Τέλος να πω και για το στήσιμο του polo, για ταχύτητες μέχρι 140 κοντερίσια που έχουμε πάει ταξίδι (συνήθως 130 με 140 είμαστε στους αυτοκινητοδρόμους), το αμάξι το νιώθω ικανοποιητικά σταθερό, ίσως ανέλπιστα σταθερό για αμάξι που στοχεύει στην άνεση με πολύ μαλακή ανάρτηση, ψηλό κέντρο βάρους αν και περίπτερο δεν είναι, ψηλό προφίλ ελαστικών κτλ. Μέρα με τη νύχτα βέβαια με το golf που την ίδια σταθερότητα την νιώθω σε όλο το πάτημα μέχρι 240 που το έχω πάει, παραπάνω δεν έχω πάει και δεν μπορώ να μιλήσω. Το αδύνατο σημείο του polo στο στήσιμο είναι στο στρίψιμο, και λόγω των ανωτέρω και επιπροσθέτως των στενών ελαστικών που προορίζονται για οικονομία, άνεση κτλ. Και πάλι όμως είναι κάτι που δεν έχει λόγο να σου προσφέρει, αν το είχε και αυτό θα επρόκειτο για προσανατολισμό ελαφρώς υπέρ επιδόσεων έναντι άνεσης και λογικά θα φόραγε και άλλο μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή έγραψες ότι το θέλεις για δρόμους στην Κρήτη όπου και εκτιμάς την δύναμη σε προσπεράσεις (μια και σχεδόν πάντα βγαίνεις στο αντίθετο ρεύμα για να τις κάνεις), θα ζοριστεις με αυτούς τους ίππους. Θα πρότεινα κάποιο tsi polo.

Προσωπικά επειδή κατεβαίνω Κρήτη καλοκαίρια, όταν είχα το polo 1.4 85ps είχα ζοριστεί αρκετά μια και υπάρχουν στιγμές που αναγκαστικά κάνεις προσπέραση. Σε εθνικές για παράδειγμα δεν ένιωθα κανένα πρόβλημα, αλλά Κρήτη με τις στροφές και τις συχνές ανηφόρες κλπ ήταν δύσκολο - παρά το dsg και το kickdown.

Σε πόλεις ή στους βόρειους κεντρικούς δρόμους δεν θα έχει τόσο πρόβλημα, αλλά αν κινείσαι προς νότια θα εκτιμήσεις κάποιο tsi καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πείρα το polaki.

Όντως στις προσπεράσεις ζοριζετε λίγο. Αλλά με τρία άτομα μέσα και με πράγματα πηγαίνει άνετα και σταθερά 100χλμ. με 110χλμ. 

Οι χώροι του είναι πιο άνετοι απο τι περίμενα. Κανείς εύκολο ταξιδάκι και το πορτ-μπαγκάζ είναι ότι Πρέπει! 

Στο δρόμο είναι σταθερό και ο οδηγός έχει καλή αίσθηση του τιμονιού, όπως και οι αναρτήσεις του μαλακές όσο πρέπει. 

Επειδή είναι η απλή έκδοση σκέφτομαι να βάλω κάποια πράγματα έξτρα. Όπως ζάντες αλουμινίου, οθόνη και φιμε για αρχή..  Θα δούμε λοιπόν στο μέλλον πως θα πάει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.