Jump to content
spiros6

Golf 4 1.6 - Aισθητηρας λ APF μοτέρ

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους !!!!

Θελω να αλλαξω εναν αισθητηρα λ σε golf mk4 1600cc 8βαλβιδο APF κινητηρας,γιαιτι δεν λειτουργει και το διαγνωστικο τον βγαζει με αποδοση -12% πειριπου.

Μιλαω για τον αισθητηρα που ειναι πανω στη παλαπλη εξαγωγης καυσαεριων.Αυτος που φοραει τωρα πρπει να ειναι της bosch.

H ερωτηση μου ειναι να βαλω τον ιδιο η να βαλω της ngk?

Kαι αν ξερει καποιος ειναι με 4 καλωδια η επαφη του η με 5?Απο τη μαμα vw τι μαρκα αισθητηρα φαραει?

 

Καθε αποψη σεβαστη

 

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , spiros6 said:

Καλησπερα σε ολους !!!!

Θελω να αλλαξω εναν αισθητηρα λ σε golf mk4 1600cc 8βαλβιδο APF κινητηρας,γιαιτι δεν λειτουργει και το διαγνωστικο τον βγαζει με αποδοση -12% πειριπου.

Μιλαω για τον αισθητηρα που ειναι πανω στη παλαπλη εξαγωγης καυσαεριων.Αυτος που φοραει τωρα πρπει να ειναι της bosch.

H ερωτηση μου ειναι να βαλω τον ιδιο η να βαλω της ngk?

Kαι αν ξερει καποιος ειναι με 4 καλωδια η επαφη του η με 5?Απο τη μαμα vw τι μαρκα αισθητηρα φαραει?

 

Καθε αποψη σεβαστη

 

 

 

Αντίγραφο του IMG_20171022_092929.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 ο πάνω

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Βαλε οποια βρεις φτηνοτερη ngk, bosch, valeo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι γνησιοι κατα 90% ειναι Bosch, εγω τους ειχα αλλαξει σε 4αρι 18αρι προλυπτικα με bosch, στην μιση τιμη απο οτι κοστιζανε οι γνησιοι τοτε αν θυμαμαι καλα. Θελω καποια στιγμη να τους αλλαξω και στο 4αρι 16αρι, μιας και εχουν κλησει 250000km χωρις αλλαγη και θα πρεπει να εχουν μηδενισει αν και δεν αναψε ποτε λαμπακι για τους λαμδα.

Link to comment
Share on other sites

On 12/10/2017 at 9:09 ΠΜ, dasauto said:

Οι γνησιοι κατα 90% ειναι Bosch, εγω τους ειχα αλλαξει σε 4αρι 18αρι προλυπτικα με bosch, στην μιση τιμη απο οτι κοστιζανε οι γνησιοι τοτε αν θυμαμαι καλα. Θελω καποια στιγμη να τους αλλαξω και στο 4αρι 16αρι, μιας και εχουν κλησει 250000km χωρις αλλαγη και θα πρεπει να εχουν μηδενισει αν και δεν αναψε ποτε λαμπακι για τους λαμδα.

Σε ευχαριστω για την απαντηση!!!

Και μενα εχει κανει 255.000 χιλομετρα, προφανως αν συγκρινω απο την φωτο που εχω ποιο πανω bosch φοραει ναι.Το εχω βαλει στο vagcom να δω τους αισθητηρες σε τι κατασταση ειναι και ο πρωτος στη πολαπλη εισαγωγης δειχνει  -15% αποσδοση οποτε δεν λειτουργει καθολου.Στο δρομο μαι χαρα παει,το μονο που κανει ειναι το πρωι μεχρι να ζεσατθει ρεταρει,δηλαδη ακους κομπιασματα,μετα μολις ζεσταθει ειναι οκ..Εχω αλλαξει βαλδιδα ψυχρης εβαλα τη πρασινη γνησια κτλπ,οποτε ο Λ πρεπει να ειναι.

Θα τον αλλαξω να δω πως θα ειναι μετα και θα σου πω νεα !!!!!Λαμπακι και μενα δεν εχει αναψει για Λ.Μετα την αλλαγη θελει κανενα σεταρισμα στο vagcom η οχι?

Link to comment
Share on other sites

Τιποτα, plug n play. Βγαλε τον πολο της μπαταριας να κανεις ρισετ τα μειγματα μονο, ωστε να σεταριστουν με τον νεο λ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , dasauto said:

Τιποτα, plug n play. Βγαλε τον πολο της μπαταριας να κανεις ρισετ τα μειγματα μονο, ωστε να σεταριστουν με τον νεο λ.

Οκ..Επειδη δεν ξερω και πολλα ρωταω τα μειγματα σεταρονται μονα τους  με τον πολο της μπαταριας?

Η πεταλουδα μηπως χανει ρυθμισεις ετσι?

Σε ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Βγαζοντας τον πολο της μπαταριας και οποτε κανεις διαγραφη βλαβων τα trims μηδενιζουν. Η πεταλουδα οποτε βγαζεις τον πολο στον πρωτο γυρησμα του κλειδιου κανει βασικη ρυθμιση, οποτε βαζεις το κλειδι το γυρνας μεχρι να αναψουν τα λαμπακια και περιμενεις κανα λεπτο να κανει βασικη ρυθμιση πριν μιζαρεις.

Link to comment
Share on other sites

On 12/22/2017 at 2:55 ΜΜ, dasauto said:

Βγαζοντας τον πολο της μπαταριας και οποτε κανεις διαγραφη βλαβων τα trims μηδενιζουν. Η πεταλουδα οποτε βγαζεις τον πολο στον πρωτο γυρησμα του κλειδιου κανει βασικη ρυθμιση, οποτε βαζεις το κλειδι το γυρνας μεχρι να αναψουν τα λαμπακια και περιμενεις κανα λεπτο να κανει βασικη ρυθμιση πριν μιζαρεις.

Λοποιον,ενανερχομαι μετα απο λιγο καιρο...

Αλλαξα τον αισθητηρα Λ τον πριιν τον καταλυτη,και ολα μια χαρα..Αλαξε η συμπεριφορα του στο δρομο εντελως και εχει πολυ καλο γκαζι...

Βεβαια το εβαλα στο vag-com μετα απο μια εβδομαδα και μου εβγαλε σφαλαματα τα οποια και ηξερα αλλα ενα εξ αυτων που λεει για διαρροη καυσιμου δεν το ηξερα.

Οταν εβαλα μπροστα στο γκαραζ και παω να φυγω,βλεπω καταω απο το αμαξι μια σταμπα σαν λαδι αλλα τελικα δεν ηταν λαδι.Σταματαω να παω κοντα να δω τι ειναι και χαθηκε...Αρα ειναι βενζινη λογικα.Πως αυτο εχει διαρροη που εχει σωληνες απο το ρεζερβουαρ μεχρι εποανω πολυ σκληρους πλαστικους??

 

Παραθετω τις βλαβες του vag-com

Log-377.txt

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, άλλαξα κινητηρα πριν από μια εβδομάδα, σε Golf 1.6 105 ps AUS (μπήκε ο ίδιος τύπος, με περιφερειακά ολα απο το παλιο μοτέρ εκτος από αισθητήρα εκκεντροφορου) και από τότε βγάζει σφάλμα πρώτου αισθητήρα Λ (P0130 το κυκλωμα του αισθητηρα και P0135 ο θερμαντηρας του αισθητηρα). Αρχικά υποπτεύομουν αισθητήρα ψυχρής, γιατί όταν παιρνει κρύο αν δε βοηθήσεις με γκάζι δουλεύει 500 στροφές και σβήνει. Μετά έσβησε στο ρελαντί ζεστό. Υπάρχει πιθανότητα από το βάλε βγάλε να είναι απ τα καλωδια του πρωτου Λ ή καποια άλλη αιτια; είχε κάποιος παρόμοιο προβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Στο συνεργειο της μετατροπης να πας
Κακως ψαχνεις μονος σου το προβλημα

Να σου πει τη γνωμη του πρωτα μετα το συζηταμε
Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήγα, διάβασε το σφάλμα και μου είπε Λ. Επειδή δεν είχε κάνει πάνω από 10 χιλιόμετρα το αμάξι μετα την αλλαγη είπαμε να το περπατήσω λίγο να δούμε αν το ξαναβγάλει. Έκανα ταξίδι 150 χιλιόμετρα, δεν άναψε και το επόμενο πρωί δυσκολεύτηκε στην εκκίνηση. Θα το ξαναπάω Δευτέρα να το δουν. Με προβληματίζει το ότι δεν είχε ξαναβγάλει παρόμοιο μήνυμα πριν την αλλαγή κινητήρα. Αν είναι θέμα των καλωδίων και όχι του ίδιου του αισθητηρα γνωρίζεις αν θα το έβγαζε συνέχεια το σφάλμα ή όπως τώρα μερικές φορες;

Link to comment
Share on other sites

On 18/6/2022 at 10:04 ΜΜ, Giorgos 4 said:

Πήγα, διάβασε το σφάλμα και μου είπε Λ. Επειδή δεν είχε κάνει πάνω από 10 χιλιόμετρα το αμάξι μετα την αλλαγη είπαμε να το περπατήσω λίγο να δούμε αν το ξαναβγάλει. Έκανα ταξίδι 150 χιλιόμετρα, δεν άναψε και το επόμενο πρωί δυσκολεύτηκε στην εκκίνηση. Θα το ξαναπάω Δευτέρα να το δουν. Με προβληματίζει το ότι δεν είχε ξαναβγάλει παρόμοιο μήνυμα πριν την αλλαγή κινητήρα. Αν είναι θέμα των καλωδίων και όχι του ίδιου του αισθητηρα γνωρίζεις αν θα το έβγαζε συνέχεια το σφάλμα ή όπως τώρα μερικές φορες;

Διαβασε τον αισθητηρα σου καλα στο vagcom ουτως ωστε να δεις ποσοστο αποδοσης τις %.

Εγω οταν αλλαξα αισθητηρα Λ στο δικο μου με apf κινητηρα,ο αισθητηρας Λ εδειξε αποδοση -20%.Αρα ηταν off εντελως.

Εκανε ακριβως τα δικα σου συμπτωματα οπως τα περιγραφεις.

Γνωμη μου,ελεγχος αισθητηρα σε ποσοστο αποδοσης στο vagcom.

 

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , spiros6 said:

Διαβασε τον αισθητηρα σου καλα στο vagcom ουτως ωστε να δεις ποσοστο αποδοσης τις %.

Εγω οταν αλλαξα αισθητηρα Λ στο δικο μου με apf κινητηρα,ο αισθητηρας Λ εδειξε αποδοση -20%.Αρα ηταν off εντελως.

Εκανε ακριβως τα δικα σου συμπτωματα οπως τα περιγραφεις.

Γνωμη μου,ελεγχος αισθητηρα σε ποσοστο αποδοσης στο vagcom.

 

Eπισης να ξερεις οτι δεν θα ναψει κανενα λαμπακι chekc engine με τη συγκεκεριμενη βλαβη.Ισως σου δειχνει κατι αλλο..

Link to comment
Share on other sites

Αλλάξαμε αισθητήρα Λ ngk στα 150 ευρώ. Επίσης ρύθμισε το ρελαντί στις 750 γιατί δούλευε στις 620 στροφές και μου είπε ότι έκανε επαναφορά του εγκεφάλου στις αρχικές εργοστασιακες ρυθμισεις. Το αυτοκίνητο μοιάζει να δουλεύει καλύτερα. Μου είπε να το κυκλοφορησω να πάρει τις παραμέτρους και αν δω κάτι περίεργο να περάσω πάλι. 

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Giorgos 4 said:

Αλλάξαμε αισθητήρα Λ ngk στα 150 ευρώ. Επίσης ρύθμισε το ρελαντί στις 750 γιατί δούλευε στις 620 στροφές και μου είπε ότι έκανε επαναφορά του εγκεφάλου στις αρχικές εργοστασιακες ρυθμισεις. Το αυτοκίνητο μοιάζει να δουλεύει καλύτερα. Μου είπε να το κυκλοφορησω να πάρει τις παραμέτρους και αν δω κάτι περίεργο να περάσω πάλι. 

Πολυ ωραια!!!

Θα κανει καλιμπραρισμα ο εγκεφαλος ολο το συστημα του αυτοκινητου,και με το νεο αισθητηρα θα ρυθμιστουν τα μειγματα καυσιμου.

Οι NGK ειναι πολυ καλοι αισθητηρες.

Καλοταξιδο ευχομαι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.