Jump to content
Giannis7

Πρόβλημα με κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα. Έχω ένα polo 6r 1.6 TDI του 14. Χτες φούλαρα με avio και εβαλα πρώτη φορά και ένα αντιβακτηριδιακο συμπλήρωμα στο ρεζερβουάρ της Pro Tec αν το γνωρίζει κανείς μου το έβαλε ένα παλικάρι που έχει συνεργείο μπροστά μου σήμερα ερχόμενος Αθήνα πάνω στον αυτοκίνητοδρομο και ενώ πήγαινα με 140 κλώτσησε απότομα έπεσε στα 120 και δεν πήγαινε παραπάνω σαν να  ενεργοποιήθηκε ένας ηλεκτρονικός κόφτης ταυτόχρονα αναβοσβήνε ένα λαμπάκι στο στροφόμετρο ένα πορτοκαλί σαν περιστρεφόμενο καλώδιο θα το ανεβάσω παρακάτω. Μετα από λίγα χλμ σταμάτησα έσβησα περίμενα κανένα 10 λεπτό εβαλα πάλι μπροστά και δεν ξανά άναψε ανέβαινε κανονικά και πάνω από 120 αλλά φοβόμουν να το ζορίσω μη μου κάνει καμία απότομη πάλι. Γνωρίζει κανένας τι μπορεί να ήταν; Να έχει σχέση με το συμπλήρωμα που εβαλα; Να πάω αντιπροσωπεία; Ευχαριστώ 

0010900E-3F28-4CCC-9F81-759469CCAEF5.png

Edited by Giannis7
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

http://www.volkswagen.co.uk/owners/warning-light/diesel-engine-management-lamp

 

Γιάννη, διαβάζοντας & την παραπάνω ερμηνεία του warning light, θεωρώ πως έχει σχέση με το καθαριστικό που έβαλες (προσωπικά δεν το γνωρίζω), σίγουρα μια ένδειξη όταν ανάβει δεν είναι καλή ένδειξη, κάτι συμβαινει και για κάτι προειδοποιεί. Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος αν ήταν απαραίτητα για κακό ή για καλό. Θεωρώ πως πρέπει να πας μια βόλτα από συνεργείο να το συνδέσουν & να δουν τι σφάλμα θα τους βγαλει πως συνέβη. Δε νομίζω πως πρέπει να το αφήσεις & να περιμένεις να δεις αν ανάψει ή όχι εκ νέου.

Έχεις επέκταση εγγύησης; Χιλιόμετρα πόσα;

Link to comment
Share on other sites

50000 χιλιόμετρα χωρίς εγγύηση πλέον. Πέρα από το καθαριστικο ήταν η πρώτη φορά που φούλαρα με κατι άλλο εκτός από Vpower που έβαζα συνήθως. ΕΚΟ Αvio

Edited by Giannis7
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Giannis7 said:

Καλησπέρα. Έχω ένα polo 6r 1.6 TDI του 14. Χτες φούλαρα με avio και εβαλα και ένα καθαριστικο συμπλήρωμα στο ρεζερβουάρ το Makra Powerfuel Diesel αν το γνωρίζει κανείς μου το έβαλε ένα παλικάρι που έχει συνεργείο μπροστά μου σήμερα ερχόμενος Αθήνα πάνω στον αυτοκίνητοδρομο και ενώ πήγαινα με 140 κλώτσησε απότομα έπεσε στα 120 και δεν πήγαινε παραπάνω σαν να  ενεργοποιήθηκε ένας ηλεκτρονικός κόφτης ταυτόχρονα αναβοσβήνε ένα λαμπάκι στο στροφόμετρο ένα πορτοκαλί σαν περιστρεφόμενο καλώδιο θα το ανεβάσω παρακάτω. Μετα από λίγα χλμ σταμάτησα έσβησα περίμενα κανένα 10 λεπτό εβαλα πάλι μπροστά και δεν ξανά άναψε ανέβαινε κανονικά και πάνω από 120 αλλά φοβόμουν να το ζορίσω μη μου κάνει καμία απότομη πάλι. Γνωρίζει κανένας τι μπορεί να ήταν; Να έχει σχέση με το συμπλήρωμα που εβαλα; Να πάω αντιπροσωπεία; Ευχαριστώ 

0010900E-3F28-4CCC-9F81-759469CCAEF5.png

1. Η ένδειξη αυτή είναι των προθερμαντήρων.

https://www.drivevauxhall.co.uk/vauxhall-warning-light-symbols/

2. Δεν ξέρω την μάρκα του μαντζουνιού που σου έβαλαν.

Εγώ δεν έχω πετρέλαιο αυτοκίνητο αλλά βάζω 2 χρόνια στο πετρέλαιο του λέβητα θέρμανσης + στην βενζίνη των Ι.Χ το ματζούνι 

Berryman® B-12 Motor Tune.

https://www.berrymanproducts.com/products/gasoline/berryman-b-12-motor-tune-up-for-gas-and-diesel/

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
5 hours ago , Giannis7 said:

50000 χιλιόμετρα χωρίς εγγύηση πλέον. Πέρα από το καθαριστικο ήταν η πρώτη φορά που φούλαρα με κατι άλλο εκτός από Vpower που έβαζα συνήθως. ΕΚΟ Αvio

Λίγα χιλιόμετρα έχεις για να σου έβγαλε κάτι σοβαρό. Δε νομίζω πως η πρώτη φορά Avio να το προκάλεσε.

Το καθαριστικό που έριξες, το έριξες όλο μέσα & γέμισες ή έριξες ένα ποσοστό κατ’αναλογία της ποσότητας καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ; Στο λέω γιατί π.χ. της Würth που βάζω εγώ έχει αναλογία 1ml για 1 lt πετρελαίου.

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Λίγα χιλιόμετρα έχεις για να σου έβγαλε κάτι σοβαρό. Δε νομίζω πως η πρώτη φορά Avio να το προκάλεσε.

Το καθαριστικό που έριξες, το έριξες όλο μέσα & γέμισες ή έριξες ένα ποσοστό κατ’αναλογία της ποσότητας καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ; Στο λέω γιατί π.χ. της Würth που βάζω εγώ έχει αναλογία 1ml για 1 lt πετρελαίου.

Φιλε δεν το εβαλα εγώ το παιδί που έχει το συνεργείο μου το έβαλε αφού είχα φουλάρει και απ ότι είδα το έβαλε όλο κατι μ λέει ότι αυτό έχει σίγουρα σχέση αλλά δεν ξέρω αν θα δείξει τπτ αύριο που θα το πάω αντιπροσωπεία να το βάλουν να το κοιτάξουν μέχρι τώρα δεν το ξαναέκανε 

Edited by Giannis7
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Giannis7 said:

Ως αναλογια ισως να επρεπε να βαλει λιγοτερο. Αν το ρεζερβουαρ σου ειναι 45 L σαν το δικο μου πχ (1.4 TDI 6C '16) τοτε επρεπε να βαλει περιπου 200ml. Αλλα δεν ξερω πως αυτο μπορει να συνδεεται με τους προθερμαντηρες πετρελαιου (γιατι εκει εμφανιζει σφαλμα). Πηγαινε το αμεσα και πες τους ολο το στορυ.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
5 hours ago , Giannis7 said:

Φιλε δεν το εβαλα εγώ το παιδί που έχει το συνεργείο μου το έβαλε αφού είχα φουλάρει και απ ότι είδα το έβαλε όλο κατι μ λέει ότι αυτό έχει σίγουρα σχέση αλλά δεν ξέρω αν θα δείξει τπτ αύριο που θα το πάω αντιπροσωπεία να το βάλουν να το κοιτάξουν μέχρι τώρα δεν το ξαναέκανε 

Οκ, να το πας, ναι.

Αναμένουμε ενημέρωση, εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αλλαγή φίλτρου πετρελαίου στα 50000χλμ είμαι. Κόστος 120€ μαζί με εργασία. Ας ελπίζουμε ότι δεν θα το ξανά κάνει. Ξέρεις κανείς κάθε ποσά χιλιομετρα αλλάζει το φίλτρο; 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Giannis7 said:

Τελικά αλλαγή φίλτρου πετρελαίου στα 50000χλμ είμαι. Κόστος 120€ μαζί με εργασία. Ας ελπίζουμε ότι δεν θα το ξανά κάνει. Ξέρεις κανείς κάθε ποσά χιλιομετρα αλλάζει το φίλτρο; 

 120 ευρω για το φιλτρο + εργασια μονο ; Δεν γνωριζω ακριβως την τιμη για το δικο σου μοντελο αλλα δεν ειναι καπως πολλα ;

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , Tdi4Eva said:

 120 ευρω για το φιλτρο + εργασια μονο ; Δεν γνωριζω ακριβως την τιμη για το δικο σου μοντελο αλλα δεν ειναι καπως πολλα ;

45 είχε το φίλτρο και 75 η εργασία και έλεγχος. Τους πήρε 2 ώρες μου είπαν η εξαέρωση τι να σ πω..

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
4 hours ago , Giannis7 said:

Τελικά αλλαγή φίλτρου πετρελαίου στα 50000χλμ είμαι. Κόστος 120€ μαζί με εργασία. Ας ελπίζουμε ότι δεν θα το ξανά κάνει. Ξέρεις κανείς κάθε ποσά χιλιομετρα αλλάζει το φίλτρο; 

Γιάννη, οκ, ευτυχώς δεν ήταν κάτι τραγικό (αν τελικά ήταν αυτό).

Μάλλον το καθαριστικό έκανε τη δουλειά του & με τη σειρά του έκανε τη δουλειά του το φίλτρο πετρελαίου; Ο χρόνος θα δείξει.

Η VW λέει στο 1.4 TDI αλλαγή φίλτρου πετρελαίου κάθε 60.000χλμ.

Προσωπικά το αλλάζω στα 20-25.000χλμ, άλλοι συνφορουμίτες το αλλάζουν πολύ πιο συχνά. 

Στη μαμά VW, το φίλτρο μου είχε πάει υλικά & εργασία περίπου 50€. Μαζί με την εξαέρωση. Οκ, έκαναν και έλεγχο, είναι και η εργατοώρα της μαμάς VW στο θεό, την έχουν δει Porsche & Merceds. Νομίζω πως σου πήραν πολλά, αλλά ξέχνα το, αν διορθώθηκε το πρόβλημα στο αυτοκίνητό σου, ξέχνα το, δε θα βγάλεις άκρη.

Απλά δε θα ξαναπάς εκεί.

Τώρα: άλλα παιδιά αγοράζουν το φίλτρο και το αλλάζουν μόνοι τους, άλλοι το αγοράζουν και το πάνε στο συνεργείο τους & τους το αλλάζουν (βρες σχετικά θέματα, υπάρχει περιγραφή και σχετική συζήτηση).

Παίζουν διάφορες μάρκες φίλτρων, από μαμά μέχρι ΜΑΝΝ και άλλες αξιόλογες εταιρείες.

Πραγματικά εύχομαι να ήταν αυτός ο λόγος που εμφανίστηκε η λυχνία και να μην έχεις νέα τρεχάματα, γνωρίζω από 1ο χέρι πόσο εκνευριστικό και αγχωτικό είναι.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Το polo νομίζω πως έχει 2 φίλτρα πετρελαίου. Πάντως αλλαγή κάθε 50.000 χλμ είναι πολλά. Εγώ αλλάζω φίλτρο πετρελαίου κάθε 15.000 χλμ. Το συγκεκριμένο αντιβακτηριδιακό άρχισα να το βάζω κι εγώ μετά από τα 60.000 κάθε 7.500 χλμ που κάνω sevice. Κάνει κάποιο μπούκωμα κάποια στιγμή αλλά είναι στιγμιαίο και μετά όλα κομπλέ.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 12/5/2017 at 8:02 PM, Polakias TDI said:

Μάλλον το καθαριστικό έκανε τη δουλειά του & με τη σειρά του έκανε τη δουλειά του το φίλτρο πετρελαίου; Ο χρόνος θα δείξει.

 Σε γενικες γραμμες , τι κανουν αυτα τα καθαριστικα ; Δηλαδη εαν καθαριζουν το ντεποζιτο οταν μπουν , παει να πει οτι ολες οι βρωμιες βουλωνουν το φιλτρο καυσιμου ως φυσικη συνεπεια ; Το καθαριστικο αφου περνα και απο το φιλτρο , καθαριζει και το φιλτρο ( διαλυωντας τις βρωμιες ; ) με συνεπεια να μεταφερει βρωμιες στα μπεκ ; Εαν δεν κανουν η κανουν κατι απο τα παραπανω , ποιος ο λογος χρησης τους ;

Edited by Tdi4Eva
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 hours ago , Tdi4Eva said:

 Σε γενικες γραμμες , τι κανουν αυτα τα καθαριστικα ; Δηλαδη εαν καθαριζουν το ντεποζιτο οταν μπουν , παει να πει οτι ολες οι βρωμιες βουλωνουν το φιλτρο καυσιμου ως φυσικη συνεπεια ; Το καθαριστικο αφου περνα και απο το φιλτρο , καθαριζει και το φιλτρο ( διαλυωντας τις βρωμιες ; ) με συνεπεια να μεταφερει βρωμιες στα μπεκ ; Εαν δεν κανουν η κανουν κατι απο τα παραπανω , ποιος ο λογος χρησης τους ;

Καλή σειρά ερωτήσεων.

Έχω την εντύπωση πως τα κάνουν όλα, καθαρισμό τεπόζιτου & φίλτρου. Λογικό φαίνεται άλλωστε, αφού αυτή είναι η ροή του καυσίμου. Αυτό αναφέρει & το καθαριστικό που βάζω εγώ (http://www.wurth.gr/uploads/infos/P 09 3305.0_140603.pdf).

Τώρα, όσον αφορά στα μπεκ, δεν ξέρω να απαντήσω τι μπορεί να προκαλέσει ένα τεπόζιτο με πετρέλαιο & καθαριστικό για μύκητες/βακτήρια. Το σίγουρο είναι πως πού & πού χρειάζεται & καθαριστικό μπεκ, όπως & συχνή αλλαγή φίλτρου πετρελαίου.

Δυστυχως, το Diesel τα έχει αυτά (με βενζίνη ήμουν χαλαρός), δεν τα ήξερα όλα όταν το πήρα, όσο ζω μαθαίνω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εμένα 1 φίλτρο έχει δεν έχει 2 όπως αναφέρετε κοίταξα και από κάτω και δεν έχει άλλο. Τώρα όσο αφορά το φίλτρο αν ήξερα θα το χα αλλάξει εννοείται τώρα έμαθα όπως αλλάζω κάθε χρόνο όλα τα αλλά φίλτρα είναι δεν είναι η ώρα τους έτσι θα το είχα αλλάξει αν ήξερα τι είναι και τι κάνει. Επιπλέον ήταν και η πρώτη φορά που φούλαρα με AVIO όλες τις άλλες φορές φούλαρα με vpower. Και το αντιβακτυριδιακο το εβαλα Γτ ακούω ένα κροτάλισμα με το γκάζι ειδικά με 4η  και 5η εκεί κοντά στις 2000 στροφές αν πατήσεις γκάζι ακούγεται έντονα. Δεν βρήκαν στην αντιπροσωπεία τι είναι ενώ το έχω πάει 2 φορες κάθε φορά κάνουμε κι βόλτα και αυτό δεν ασχολήθηκαν παραπάνω περιμένουν ποτέ θα διαλυθούν όλα να σου πιάσουν τον κωλο αυτά.

Edited by Giannis7
Link to comment
Share on other sites

@Polakias TDI ευχαριστω για την απαντηση .

 

On 12/7/2017 at 1:13 AM, Giannis7 said:

 Και το αντιβακτυριδιακο το εβαλα Γτ ακούω ένα κροτάλισμα με το γκάζι ειδικά με 4η  και 5η εκεί κοντά στις 2000 στροφές αν πατήσεις γκάζι ακούγεται έντονα

 Κροταλισμα σε πετρελαιοκινητηρα ειναι η απο τα μπεκ ( αλλα θα σου εκανε πολλα κοψιματα και δεν θα τραβαγε αρα θα το καταλαβαινες ) η απο υδραυλικα ωστηρια αρα ηρθε ωρα για αλλαγη λαδιων ( η βουλωσε το φιλτρο λαδιου , καπως σπανιο αυτο αλλα τα βαζω ολα μεσα ).

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2017 at 10:25 ΜΜ, Giannis7 said:

Καλησπέρα. Έχω ένα polo 6r 1.6 TDI του 14. Χτες φούλαρα με avio και εβαλα πρώτη φορά και ένα αντιβακτηριδιακο συμπλήρωμα στο ρεζερβουάρ της Pro Tec αν το γνωρίζει κανείς μου το έβαλε ένα παλικάρι που έχει συνεργείο μπροστά μου σήμερα ερχόμενος Αθήνα πάνω στον αυτοκίνητοδρομο και ενώ πήγαινα με 140 κλώτσησε απότομα έπεσε στα 120 και δεν πήγαινε παραπάνω σαν να  ενεργοποιήθηκε ένας ηλεκτρονικός κόφτης ταυτόχρονα αναβοσβήνε ένα λαμπάκι στο στροφόμετρο ένα πορτοκαλί σαν περιστρεφόμενο καλώδιο θα το ανεβάσω παρακάτω. Μετα από λίγα χλμ σταμάτησα έσβησα περίμενα κανένα 10 λεπτό εβαλα πάλι μπροστά και δεν ξανά άναψε ανέβαινε κανονικά και πάνω από 120 αλλά φοβόμουν να το ζορίσω μη μου κάνει καμία απότομη πάλι. Γνωρίζει κανένας τι μπορεί να ήταν; Να έχει σχέση με το συμπλήρωμα που εβαλα; Να πάω αντιπροσωπεία; Ευχαριστώ 

0010900E-3F28-4CCC-9F81-759469CCAEF5.png

Καλησπέρα, ειμαι κάτοχος ενος cross polo 1.6 TDI του 2016 με 17000 km και χθές μου παρουσίασε την ιίδια ενδειξη και επιπλέον ο κινητήρας δεν τράβαγε....Πήγα αμεσωσ στο συνεργείο οπου μου ειπαν σαν πρωτη εκτίμηση οτι μάλλον υπάρχει πρόβλημα με την βαλβίδα επιστροφής καυσίμου και κρατήσαν το αυτοκίνητο για έλεγχο και επισκευή. Αύριο η συνέχεια...

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κάτοχος polo 1.4 tdi του 15. Γεμίζω ρεζερβουάρ για ταξίδι και ρίχνω μέσα ένα ενισχυτικο πετρέλαιου πάω ταξίδι γυρνάω ,όλα καλά. Μετά από λίγες μέρες σε άκυρες φάσεις μου κάνει κοψίματα στιγμιαία. Τέλος πάντων μετά από πολύ ψάξιμο μια έβγαζε ο εγκέφαλος βλάβες σε αισθητήρες μια όλα καλά, μέχρι και ποντικο φωλιά βρήκα μου είχε φάει απλά λίγο από την πίπα του προθερμαντιρα που είχε ανάψει σε 2 φάσεις και η προθέρμανση. Τελικά δεν κατέληξα πουθενά εφόσον δεν έβγαζε βλάβη στον εγκέφαλο. Καθαρίσαμε την φωλιτσα που είχαν κάνει τα ποντίκια μονωσαμε το καλώδιο. Το αποτέλεσμα είναι να κάνει το κόψιμο σπάνια ενώ το έκανε πιο συχνά όσο περνούσε ο καιρός από το ταξίδι. Αλλά ίσως να φταίει και αυτό που του έριξα και απλά επειδή φεύγει η επίδραση του να το κάνει σπάνια τώρα 

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2017 at 10:25 ΜΜ, Giannis7 said:

Καλησπέρα. Έχω ένα polo 6r 1.6 TDI του 14. Χτες φούλαρα με avio και εβαλα πρώτη φορά και ένα αντιβακτηριδιακο συμπλήρωμα στο ρεζερβουάρ της Pro Tec αν το γνωρίζει κανείς μου το έβαλε ένα παλικάρι που έχει συνεργείο μπροστά μου σήμερα ερχόμενος Αθήνα πάνω στον αυτοκίνητοδρομο και ενώ πήγαινα με 140 κλώτσησε απότομα έπεσε στα 120 και δεν πήγαινε παραπάνω σαν να  ενεργοποιήθηκε ένας ηλεκτρονικός κόφτης ταυτόχρονα αναβοσβήνε ένα λαμπάκι στο στροφόμετρο ένα πορτοκαλί σαν περιστρεφόμενο καλώδιο θα το ανεβάσω παρακάτω. Μετα από λίγα χλμ σταμάτησα έσβησα περίμενα κανένα 10 λεπτό εβαλα πάλι μπροστά και δεν ξανά άναψε ανέβαινε κανονικά και πάνω από 120 αλλά φοβόμουν να το ζορίσω μη μου κάνει καμία απότομη πάλι. Γνωρίζει κανένας τι μπορεί να ήταν; Να έχει σχέση με το συμπλήρωμα που εβαλα; Να πάω αντιπροσωπεία; Ευχαριστώ 

0010900E-3F28-4CCC-9F81-759469CCAEF5.png

Ξέρω ότι έχει περάσει καιρός αλλά η εμπειρία σου θα μου έδινε μια ελπίδα γιατί έχω τρελαθεί. Επειδή μετά από ταξίδι που είχε προηγηθεί ενισχυτικό για τα Diesel άρχισε να μου κάνει περίεργα μαγκοματα αρεα και που και μετά από κάποιες μέρες που το έβαλα μπροστά μου άναψε κ εμένα η προθέρμανση, λες να είναι από αυτή την βλακεία που του έριξα? 

ΥΓ. Ο εγκέφαλος δεν δίνει βλάβη και μάλιστα το πήγα αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Να κανεις εναν ελεγχο στα μπεκ σου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Να κανεις εναν ελεγχο στα μπεκ σου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλημέρα,και ευχαριστώ για την απάντηση σου. Εν τέλει θα το τσεκαρω και αυτό μου φαίνεται. Απλά με παραξενευει ότι δεν το κάνει συνέχεια, δηλαδή μπορεί να κάνω και 30 χιλιόμετρα που σε αυτά τα χιλιόμετρα όπως και να το πάω το αμάξι δουλεύει ρολόι και  επίσης δεν βγάζει τίποτα στον εγκέφαλο.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο δύσκολο έως απίθανο να το παρουσιάζει το πρόβλημα εξαιτίας του ενισχυτικου αυτού.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.