Jump to content
mordor

Polo 6R - Ενέργειες και Απορίες μετά από ακινησία 2 ετών

Recommended Posts

Καλησπέρα.εχει φίλος  polo 6r σε ακινησία κ έχει να το βάλει μπροστά ένα χρόνο. Τώρα θα πάρει ξανά τις πινακιδες. Εκτός από τα γνωστά αλλαγή λαστιχα λάδια φίλτρα  μπουζι κ σιγουρα εναν ελέγχω,πρεπει να προσεξουμε κατι πριν το βαλουμε μπρος:κάποιοι  μ λενε μηπως εχει γινει νερο η βενζινη.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Η βενζινη να εγινε νερο??? Ποιο το λεει αυτο?? Τιποτα δεν παθαινει η βενζινη, εγω το αφηνω 8 μηνες με την την ιδια βενζινη μεσα, απλα χανει την δυναμη της, σε σχεση με την ''φρεσκια'' μολις το βαλεις μπροστα, βαζεις καινουρια βενζινη, πχ 1-2 20αρικα μεχρι να καει η παλια και θα παρει τα πανω του το μοτερακι, για αρχη νορμαλ δουλεμα, οχι κοφτιασματα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν βάλει μπρος, αλλαγή λαδιών - έλεγχος ψυκτικού μέσου,αλλαγή φίλτρου καυσίμου και να φορτίσει την μπαταρία (πριν βάλει μπρος, πηδάει δόντι η καδένα με αδύναμη μπαταρία γενικά δεν είναι καλό και ιμάντα να έχεις για το χρονισμό).

Μπουζί, αν έχουν ελάχιστα χλμ, ας τα δει αργότερα συνεργείο κι αν είναι καλά ας μην τ΄αλλάξει.

 

Βενζίνη ρίξε ένα torco μέσα αν είναι φουλ τεπόζιτο, διαφορετικά αν έχει 10-20% φούλαρέ το επώνυμη κατοστάρα BP/EKO κλπ και μόλις αδειάζει πχ 1/8, ξανά γέμισμα 100άρα.

Οδήγηση ήρεμη χωρίς εξάρσεις και δεν θα έχει τρομερό πρόβλημα, νερό δεν θα γίνει μην ανησυχείς, χάνει αντικροτικότητα. Αν φοράει πρόγραμμα ας κάνει λίγο κράτει στο γκάζι.

 

Στο επόμενο τεπόζιτο καυσίμου, θα πάρει από την αντιπροσωπεία ένα μπουκάλι καθαριστικού μπεκ και θα το ρίξει στο τεπόζιτο.

 

Edited by nikdev
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/12/2017 at 9:47 ΜΜ, nikdev said:

Πριν βάλει μπρος, αλλαγή λαδιών - έλεγχος ψυκτικού μέσου,αλλαγή φίλτρου καυσίμου και να φορτίσει την μπαταρία (πριν βάλει μπρος, πηδάει δόντι η καδένα με αδύναμη μπαταρία γενικά δεν είναι καλό και ιμάντα να έχεις για το χρονισμό).

Μπουζί, αν έχουν ελάχιστα χλμ, ας τα δει αργότερα συνεργείο κι αν είναι καλά ας μην τ΄αλλάξει.

 

Βενζίνη ρίξε ένα torco μέσα αν είναι φουλ τεπόζιτο, διαφορετικά αν έχει 10-20% φούλαρέ το επώνυμη κατοστάρα BP/EKO κλπ και μόλις αδειάζει πχ 1/8, ξανά γέμισμα 100άρα.

Οδήγηση ήρεμη χωρίς εξάρσεις και δεν θα έχει τρομερό πρόβλημα, νερό δεν θα γίνει μην ανησυχείς, χάνει αντικροτικότητα. Αν φοράει πρόγραμμα ας κάνει λίγο κράτει στο γκάζι.

 

Στο επόμενο τεπόζιτο καυσίμου, θα πάρει από την αντιπροσωπεία ένα μπουκάλι καθαριστικού μπεκ και θα το ρίξει στο τεπόζιτο.

 

Μετά από αλλαγή  φιλτρων κ λαδιού Δυστυχώς  τίποτα. Δεν περνει μπρος κ μετά μου βγάζει σήμα  λαδιού.θα Το δω αργότερα αυτό.ίσως αν πάρει κ γυρίσουν τα λάδια σβήσει.  Το συμπέρασμα είναι κολλημένη  τρόμπα βενζίνης.δεν πήγε καν βενζίνη στο φίλτρο ούτε έτρεχε από το σωληνάκι μετά από μιζιες.  Μέχρι που την βγάλαμε έξω κ δεν κάνει τίποτα.βλεπουμε....

Link to comment
Share on other sites

On 17/12/2017 at 7:56 ΜΜ, mordor said:

Μετά από αλλαγή  φιλτρων κ λαδιού Δυστυχώς  τίποτα. Δεν περνει μπρος κ μετά μου βγάζει σήμα  λαδιού.θα Το δω αργότερα αυτό.ίσως αν πάρει κ γυρίσουν τα λάδια σβήσει.  Το συμπέρασμα είναι κολλημένη  τρόμπα βενζίνης.δεν πήγε καν βενζίνη στο φίλτρο ούτε έτρεχε από το σωληνάκι μετά από μιζιες.  Μέχρι που την βγάλαμε έξω κ δεν κάνει τίποτα.βλεπουμε....

Μετά από αλλαγή  καμένης  ασφάλειας τρόμπας,αλλαγή  κολημενου φλοτερ το αμαξι  πήρε.καθαριστικαν κ τα μπουζι. 

Κ ξεκινάμε....

Δεν μου δείχνει  ένδειξη  καυσίμου στο ταμπλό. Το αμαξι ρεταρι. 

Screenshot_20171224-170523.png

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , mordor said:

Μετά από αλλαγή  καμένης  ασφάλειας τρόμπας,αλλαγή  κολημενου φλοτερ το αμαξι  πήρε.καθαριστικαν κ τα μπουζι. 

Κ ξεκινάμε....

Δεν μου δείχνει  ένδειξη  καυσίμου στο ταμπλό. Το αμαξι ρεταρι. 

Screenshot_20171224-170523.png

Άλλαξα  κ μπουζι. Μ έβγαλε p0301 κ σκέφτηκα ότι είναι ο πολλαπλασιαστής.  Άλλαξα τον 1 με τον 3 κ λογικά είναι αυτός γιατί έσβησε η βλάβη από τον 1 μου δείχνει 3(p0303)να αγοράσω έναν αύριο να τον αλλάξω? Ρωτάω γιατί μετά την αλλαγή μου λέει ο 3 κ ο 4 και  το p0300 είναι ranom misfire. Μήπως είναι κάτι άλλο.  Μια μικρή βοήθεια γιατί το αμαξι είναι σε ράμπα 3 μέτρα κάτω κ αν δεν σταματήσει  να ρεταρι  δεν βγάνει για μάστορα 

Link to comment
Share on other sites

Παρε εναν


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάρε κι ένα καθαριστικό μπεκ όπως σου λέει ο Νίκος λίγα ποστ πιο πάνω και ρίξτο μέσα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nouli said:

Πάρε κι ένα καθαριστικό μπεκ όπως σου λέει ο Νίκος λίγα ποστ πιο πάνω και ρίξτο μέσα.

Εγω θα πάρω αύριο κ 2 πολαπλασιαστες να δω αν δουλεψει κανονικά. Αλιως ειναι μπεκ η καμια βαλβιδα . Η γνώσεις μου δεν φθάνουν μέχρι  εκεί. Αύριο βλέπουμε....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.