nikdev Posted December 26, 2017 Report Share Posted December 26, 2017 (edited) Το 1.4 Tsi, κάνει cold start σχεδόν πάντα στις 1150-1250. Μόνο σε πάρα πολύ χαμηλή θερμοκρασία (μου τυχαίνει όταν είμαι σε χώρα με πολλά - & υγρασία) δεν ανεβάζει τόσες πολλές στροφές και πέφτει σύντομα σε ρελαντί αλλά και όταν έχει καύσωνα (πχ 40+) κρατάει λίγο και ρίχνει αμέσως και το έχω δει κι εγώ στο δικό μου αλλά και σε πολλά ακόμη. Επίσης είναι σημαντικό πόσες ώρες ήταν ακίνητο ώστε να πάρει μετρήσεις η ecu για να κάνει ή όχι, αλλά και για πόσο χρόνο cold start. (Έχω δει αρκετά Tsi μετράει ?) Μερικές Διαπιστώσεις από μένα προς τους ενδιαφερόμενους: Τα περισσότερα ανεβάζουν περίπου καυσαέρια στους 400-600oC ανάλογα το στάδιο και την εξάτμιση, τα νερά περίπου +25-40οC και το AFR στα περισσότερα κυμαίνεται από 12,1-13,7 αναλόγως του προγράμματος και της χρονικής στιγμής του cold start. (Προς το τέλος φτωχαίνει ανεβαίνοντας προς τη στοιχειομετρία όπου σχεδόν σταθεροποιείται ) Γενικά σχεδόν όλα τα Vag από 20Vt και μετά περίπου έτσι λειτουργούν με περίπου ίδια διάρκεια cold start με μικροδιαφορές ελάχιστες. Cold Start λοιπόν, για να αυξήσουμε τη θερμοκρασία των προκαταλυτών και καταλυτών, ώστε να έχουμε άμεσα κατά την κίνηση φτωχότερο μίγμα (οικονομία - κατάλοιπα καύσης) και άμεση σχεδόν λειτουργία καταλύτη στο οφέλιμο φάσμα λειτουργίας για σωστή εκπομπή ρύπων. Τα έμμεσα οφέλη είναι η αύξηση θερμοκρασίας στο μοτέρ, στον περιβάλλοντα χώρο της μηχανής άρα λάδι και G13 ανεβάζουν θερμοκρασία, επίσης ξεκινά η σταδιακή διαστολή όλων των μετάλλων.. Άστο Μήτσο τι ψάχνεσαι μια χαρά λειτουργεί και κάνει και καλό γιατί να το κόψεις. Έχω ξεχάσει να γυρνάω το κλειδί μέχρι, όλο remote start για να έχω τα οφέλη του cold start. Edited December 26, 2017 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 27, 2017 Report Share Posted December 27, 2017 On 26/12/2017 at 2:49 ΜΜ, nikdev said: Άστο Μήτσο τι ψάχνεσαι μια χαρά λειτουργεί και κάνει και καλό γιατί να το κόψεις. Έχω ξεχάσει να γυρνάω το κλειδί μέχρι, όλο remote start για να έχω τα οφέλη του cold start. το πρόβλημα μαυ ειναι ότι το καλοκαιρι στην Ευβοια που παραθεριζω ,με την ζεστη και την υγρασια δουλευει full το cold start ,παρκαρω σε μία πυλωτη και η φασαρια που γινεται λογω εισαγωγης και εξατμισης δεν περιγραφεται...(η εκτοξευση του πυραυλου ενα πραμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 27, 2017 Report Share Posted December 27, 2017 Δεν έχεις καλή εξάτμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...