dasauto Posted December 23, 2017 Report Share Posted December 23, 2017 (edited) Αρχισαν τα...οργανα!!! 202200km και χτες μετα απο τρελο ''παιχνιδι'' αρχισε το πατιναρισμα, (και πολυ κρατησε μου φαινεται) με φουσκομενη 3η και 4η ταχυτητα πατιναρει 500στροφες πανω για αρχη, και εχει χασει σε νευρο αρκετα, το τελευταιο καιρο το πηρα πρεφα οτι κατι παει να γινει, γιατι οι ταχυτητες χασανε το γλυκο κουμπωμα που ειχαν και ηθελε λιγο παραπανω ζορι για κουμπωμα. Αν το πηγαινω χαλαρα λογικα θα με παει καμια βδομαδα να βγαλω τις γιορτες ή υπαρχει περιπτωση να με αφησει?? Δισκο σετ λεω για sachs, τι αλλο καλυτερο?? Να αλλαξω και τσιμουχα στροφαλου?? ή οχι?? Τσιμουχα σασμαν?? Edited December 23, 2017 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 24, 2017 Report Share Posted December 24, 2017 γιατι τι θα αλλαξει αν το πας μια εβδομαδα μετα?τι π...α την εφαγες! αλλαξτα ολα με την ευκαιρια που θα ειναι κατω το σασμαν. δισκο πλατο ρουλεμαν τσιμουχακια σκατακια ολα.ευκαιρια ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 24, 2017 Author Report Share Posted December 24, 2017 Δεν το εγραψα ναι, το κυκλοφορω καθε τελη της χρονιας για 3 μηνες, καθε τελος Δεκεμβρη του καταθετω πινακιδες, οποτε θα το κανω απο την καινουρια χρονια με την υσηχια μου, για αυτο λεω αν με βγαλει ακομα μια βδομαδα που ζητημα να κανω 200-300km ακομα. Ειχα σκοπο να τον αλλαξω την επομενη χρονια, για να ειναι ετοιμοπολεμο!! απορουσα παντα πως μου εβγαλε τοσα km ο δισκος με τα μισα απο αυτα οδηγουμενο απο γυναικα, και τα αλλα μισα με προγραμμα. Απλα ακομα λιγο το ατοιμο δεν με αφησε να το ευχαριστηθω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 25, 2017 Report Share Posted December 25, 2017 220.000+ έβγαλε ο μανίσιος μου με K04-023 σε 20Vt 240mm άρα καλα είσαι αντέχουν αρκετά. Δες το βολάν πριν βάλεις δίσκο, αν και δεν παθαίνουν τίποτα τα 20βάλβιδα. Αυτά δικίνητος, διότι σε 4x4 τον άλλαξα στις 60,000 228 ή 240 φοράς ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 28, 2017 Author Report Share Posted December 28, 2017 (edited) On 25/12/2017 at 10:38 ΠΜ, nikdev said: 220.000+ έβγαλε ο μανίσιος μου με K04-023 σε 20Vt 240mm άρα καλα είσαι αντέχουν αρκετά. Δες το βολάν πριν βάλεις δίσκο, αν και δεν παθαίνουν τίποτα τα 20βάλβιδα. Αυτά δικίνητος, διότι σε 4x4 τον άλλαξα στις 60,000 228 ή 240 φοράς ? 228 φοραει, το βολαν, διπλης μαζας φοραει, δεν πρεπει να εχει θεμα, γιατι δεν εχω θορυβους, τρεμουλα στο ρελαντι, αλλα ουτε κενα στο ασε πατε. Η πτωση αποδοσης που εχω και γενικα οτι το αμαξι ειναι μουντο, λες ειναι απο τον συμπλεκτη που ισως χανει στροφες?? Η 2αρα μου σπινιαριζε (με esp) μεχρι τον κοφτη και τωρα μετα βιας αναβοσβηνει το esp 2-3 φορες. Στην αλλαγη 2ας 3ης, παλι σπινιαριζε, και τωρα οχι, αλλα με 3η και 4η ειναι αισθητο οτι πατιναρει στο ασε πατα, αφου οι στροφες κανουν πεταγμα 500 στροφες και ξαναγυρναει πισω. Και ασχετο με το θεμα, πολλαπλασιαστες τους εχω αλλαξει ολους μια φορα στις 140000Km το 2010, και εναν απο τους 4 νεους αργοτερα στις 186000km το 2012, προτινεις να τους ξαναλλαξω ολους παλι?? Γιατι αυτοι βγαζουν θεμα χωρις λαμπακια, ο τελευταιος που χαλασε, εκανα κανα 2μηνο να βρω γιατι τρεμοπαιζει η πιεση, και τον ανακαλυψα μεχρι που εποιασε misfires και αναψε λαμπακι. Edited December 28, 2017 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Βαλε hitachi βιδωτους να τελειωνεις μια και καλη.Αν δεν θες να δωσεις λεφτα βαλε εναν να τελειωνεις.Απο αυτα που λες εχει φθορα οποτε πας γι αλλαγη. Αλλαξε τον να μη ζοριζεις και το βολαν.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted May 11, 2018 Author Report Share Posted May 11, 2018 (edited) Σημερα λυθηκε το αμαξι για να αλλαχτει ο δισκος, το σετακι το γνησιο ειναι της Luk, ειχα παρει ποιο μπροστα σετακι για αλλαγη της sachs το οποιο τελικα δεν τεροιαζει, και το γυρισα πισω και περιμενω να μου στηλει της Luk το σωστο. Ο παλιος ο δισκος τον περιμενα χειροτερο, οχι οτι εχω δει πως ειναι οι φθαρμενοι δισκοι οταν πατηναρουν, αλλα θυμαμαι οταν ειχα αλλαξει δισκο στο 16αρι, προλυπτικα, ο δισκος ειχε φτασει στα περτσινια, χωρις να πατιναρει, εκτος και αν θυμαμαι λαθος. Ο παλιος ο δισκος ειχε πολλες μικρες ρωγμες και σε σχεση με τον καινουριο ειχαν διαφορα 2 χιλιοστα στο παχος. Οντως αυτη η διαφορα μπορει να δημιουργησει πατιναρισμα?? Edited May 11, 2018 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted May 11, 2018 Author Report Share Posted May 11, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted May 11, 2018 Author Report Share Posted May 11, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted May 11, 2018 Report Share Posted May 11, 2018 O δίσκος έχει ακομα ψωμί. Όμως από το πλάκωμα - σκίσιμο έχει καεί το θερμουίτ. Όλα έχουν ανάψει το πλατό αλλά και το βολάν. Για τα δεύτερα φαίνεται από τις επιφάνειες τριβής. Θα χρειαστείς και βολάν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted May 12, 2018 Author Report Share Posted May 12, 2018 Το βολαν δεν το αλλαζω, δεν ειχα προβληματα με θορυβους και αξονικο τσογο δεν εχει καθολου, θα το καθαρισω με ενα ψιλο γυαλοχαρτο, αν ηταν μονης μαζας θα το πηγαινα να μου το κανουν reface. Θα ρωτησω αν μπορουν να το ποιασουν, αλλα δεν εχει τρομερη ζημια επηφανειακα, ασχετα πως φενεται στην φωτο απο το φλας της μηχανης, και στο astra του πατερα μου που αλλαξα δισκο πριν ενα χρονο ετσι ακριβως ηταν το βολαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted May 24, 2018 Author Report Share Posted May 24, 2018 (edited) Σημερα δεθηκε το αμαξι, ολα καλα, το εκανα μια βολτα δεν το ζορισα μεχρι να πατησει λιγο ο δισκος, το πενταλ του συμπλεκτη πραγματικα σε σχεση με πριν μαλακωσε, πριν ηταν πολυ σκληρο, κουραστικο θα ελεγα, τωρα ειναι απολαυση!! Ενα θεμα με τις ντιζες του λεβιε εχω επειδη αλλαξα τα ακρα τα οποια ηταν σε κατασταση ''αποσυνθεσης''!!! ...και θελουν λιγο καλυτερη ρυθμιση νωμιζω, θα το πετυχω. Και ενα δευτερο που παρατηρω και δεν ξερω αν ειναι σωστο, ειναι οτι το πενταλ του συμπλεκτη ποιανει τερμα χαμηλα, νωμιζω πριν εποιανε καπου στην μεση, δεν ξερω αν ωφειλετε στον νεο δισκο, ή μηπως θελει εξαερωση το κυκλωμα, πομπακι συμπλεκτη δεν αλλαξα. Edited May 24, 2018 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalampokakos Posted July 22, 2019 Report Share Posted July 22, 2019 Καλησπερα παιδια και γω ακριβως το ιδιο εχω παθει και τωρα το αμαξι το πηγαινω πολυ χαλαρα διοτι λογω δουλειας δεν μπορω να το αφησω. Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι εχω καποια θεματακια με την πρωτη, καμια φορα αν παω να την βαλω γρηγορα γρατζουναει το ιδιο καμια φορα κανει και η οπισθεν . Γνωριζεται γιατι γινεται αυτο και αν θα διορθωθει με την αλλαγη του συμπλεκτη ? Επισης ειμαι αναμεσα στο να παρω το σετ της luk η της valeo που ειναι μετατροπη σε βολαν μονης μαζας. Τωρα το θεμα ειναι οτι τελευταια παιρνω ανταλλακτικα απο το antalaktikaonline η autodoc γιατι μου φαινονται αρκετα πιο φθηνα σε ο.τι εχω αγορασει μεχρι στιγμης οποτε αν παρω τον luk και θελει και βολαν την εκατσα και αν παρω valeo με αυτα που ακουω με της μονης ειναι οτι μπορει να δημιουργησω προβληματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 On 23/12/2017 at 11:51 ΜΜ, dasauto said: Αρχισαν τα...οργανα!!! 202200km και χτες μετα απο τρελο ''παιχνιδι'' αρχισε το πατιναρισμα, (και πολυ κρατησε μου φαινεται) με φουσκομενη 3η και 4η ταχυτητα πατιναρει 500στροφες πανω για αρχη, και εχει χασει σε νευρο αρκετα, το τελευταιο καιρο το πηρα πρεφα οτι κατι παει να γινει, γιατι οι ταχυτητες χασανε το γλυκο κουμπωμα που ειχαν και ηθελε λιγο παραπανω ζορι για κουμπωμα. Αν το πηγαινω χαλαρα λογικα θα με παει καμια βδομαδα να βγαλω τις γιορτες ή υπαρχει περιπτωση να με αφησει?? Δισκο σετ λεω για sachs, τι αλλο καλυτερο?? Να αλλαξω και τσιμουχα στροφαλου?? ή οχι?? Τσιμουχα σασμαν?? Σημερα λυθηκε το αμαξι για να αλλαχτει ο δισκος, το σετακι το γνησιο ειναι της Luk, ειχα παρει ποιο μπροστα σετακι για αλλαγη της sachs το οποιο τελικα δεν τεροιαζει, και το γυρισα πισω και περιμενω να μου στηλει της Luk το σωστο. Ο παλιος ο δισκος τον περιμενα χειροτερο, οχι οτι εχω δει πως ειναι οι φθαρμενοι δισκοι οταν πατηναρουν, αλλα θυμαμαι οταν ειχα αλλαξει δισκο στο 16αρι, προλυπτικα, ο δισκος ειχε φτασει στα περτσινια, χωρις να πατιναρει, εκτος και αν θυμαμαι λαθος. Ο παλιος ο δισκος ειχε πολλες μικρες ρωγμες και σε σχεση με τον καινουριο ειχαν διαφορα 2 χιλιοστα στο παχος. Οντως αυτη η διαφορα μπορει να δημιουργησει πατιναρισμα?? Ποσο σ πηγε ο δισκος+πλατω+ρουλεμαν αλλαγη κ εργασια τοτε? στο 1.6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 5, 2019 Author Report Share Posted December 5, 2019 Δεν θυμαμαι φιλε μου περασανε και 15 χρονια σχεδον...αλλα ειχανε γινει και αλλες εργασιες μαζι, και ειχα πληρωσει συνολικα κανα 800αρι. Αλλα σετακι δισκο πλατο για τον 16αρι να εχει στα 200€?? και εργασια κανα 120€ περνουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...