JOHNKK01 Posted January 3, 2018 Report Share Posted January 3, 2018 Καλησπερα σκεφτομαι να αγορασω το συγκεκριμενο θελω να ρωτησω: Α. Τι προβληματα βγαζει συνηθως και Β. ποιο να προτιμησω 1.4 ή 1.8? (εχω ακουσει οτι το 1800 βγαζει λιγοτερα προβληματα γιατι δεν πιεζεται τοσο..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 4, 2018 Report Share Posted January 4, 2018 Μια χαρά είναι και τα 2 από θέμα αξιοπιστίας. Το 1400cc έχει προφανώς μικρότερη κατανάλωση και λιγότερα τέλη κτλ. Προφανώς υπολείπεται σε επιδόσεις. Το 1800cc είναι ένας downsized δίλιτρο μοτέρ το οποίο έχει πολύ tuning potential. Στα μείον προφανώς η κατανάλωση και τέλη κτλ. Το 1800cc είναι προφανώς πιο ‘ανετο’ σε ταξίδια και πιο ικανό να τραβήξει με άνεση το βαρύ αμάξωμα του Passat. Δες τι διαδρομές κανείς και αποφασίζεις αντίστοιχα. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted January 4, 2018 Report Share Posted January 4, 2018 (edited) Στην θέση σου θα διαλεγα ξεκάθαρα το 1.8 μιας και οι δύο εκδόσεις του 1.8 που κυκλοφορούν είναι πολύ καλές και βελτιώνονται πολύ εύκολα. Τα 200αλογα τα έχουν για πλάκα και δεν κάνεις και πολλά. Σίγουρα είναι πιο οικονομικός ο 1.4 αλλά με λιγότερη απόδοση και τράβηγμα. Υπόψιν ότι έχω το 1.6fsi (2006 μοντέλο) και αν διάλεγα θα πήγαινα στον 1.8 για πλακα. Edited January 4, 2018 by GeorgeSmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNKK01 Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 (edited) 8 hours ago , SkyNet said: Μια χαρά είναι και τα 2 από θέμα αξιοπιστίας. Το 1400cc έχει προφανώς μικρότερη κατανάλωση και λιγότερα τέλη κτλ. Προφανώς υπολείπεται σε επιδόσεις. Το 1800cc είναι ένας downsized δίλιτρο μοτέρ το οποίο έχει πολύ tuning potential. Στα μείον προφανώς η κατανάλωση και τέλη κτλ. Το 1800cc είναι προφανώς πιο ‘ανετο’ σε ταξίδια και πιο ικανό να τραβήξει με άνεση το βαρύ αμάξωμα του Passat. Δες τι διαδρομές κανείς και αποφασίζεις αντίστοιχα. Sent from my iPad using Tapatalk 8 hours ago , GeorgeSmirlis said: Στην θέση σου θα διαλεγα ξεκάθαρα το 1.8 μιας και οι δύο εκδόσεις του 1.8 που κυκλοφορούν είναι πολύ καλές και βελτιώνονται πολύ εύκολα. Τα 200αλογα τα έχουν για πλάκα και δεν κάνεις και πολλά. Σίγουρα είναι πιο οικονομικός ο 1.4 αλλά με λιγότερη απόδοση και τράβηγμα. Υπόψιν ότι έχω το 1.6fsi (2006 μοντέλο) και αν διάλεγα θα πήγαινα στον 1.8 για πλακα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας..είμαι πιο κοντά στο 1.4 για οικονομικούς λόγους.. δεν κανω πολλα χλμ και το 90% ειναι στην πολη αλλωστε..ενα τελευταιο ερωτημα: ειναι δλδ πολυ ψοφιο το 1.4, δεν σηκωνει καποια μικρη βελτιωση? Edited January 4, 2018 by JOHNKK01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 4, 2018 Report Share Posted January 4, 2018 Καθόλου ψόφιο δεν είναι μια χαρά είναι τα 150ps του και μάλιστα αρκετά οικονομικό τηρουμένων των αναλογιών. Tuning εκεί παίζει στα 170 με 180ps αν ποτέ δεν σου φτάσουν. Απλά το 1800 έχει πολύ μεγαλύτερο tuning potential με bolt on ανταλλακτικά που ξεπερνούν ιπποδυνάμεις των 400hp.Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNKK01 Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 6 λεπτά πριν , SkyNet said: Καθόλου ψόφιο δεν είναι μια χαρά είναι τα 150ps του και μάλιστα αρκετά οικονομικό τηρουμένων των αναλογιών. Tuning εκεί παίζει στα 170 με 180ps αν ποτέ δεν σου φτάσουν. Απλά το 1800 έχει πολύ μεγαλύτερο tuning potential με bolt on ανταλλακτικά που ξεπερνούν ιπποδυνάμεις των 400hp. Sent from my iPad using Tapatalk 122 δεν εχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 4, 2018 Report Share Posted January 4, 2018 122 δεν εχει? Έχει αλλά θεωρώ λίγα για αυτό το σκαρί. Θα πήγαινα οπωσδήποτε για 150Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNKK01 Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 Just now, SkyNet said: Έχει αλλά θεωρώ λίγα για αυτό το σκαρί. Θα πήγαινα οπωσδήποτε για 150 Sent from my iPad using Tapatalk παει ευκολα 150 δλδ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 4, 2018 Report Share Posted January 4, 2018 Πάρε απευθείας το 150αρι. Το 122 πάει εύκολα 150 μεν αλλά το 150 είναι πιο σύγχρονο μοτέρ με διαφορά στην κατανάλωση κυρίως Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNKK01 Posted January 4, 2018 Author Report Share Posted January 4, 2018 (edited) υπάρχει b7 στα 150? δεν έχω βρει σε αγγελιες Edited January 5, 2018 by JOHNKK01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 9, 2018 Report Share Posted February 9, 2018 Οχι σε β7.1.8 tsi cda μην παρεις θα μετανιωσεις με την καταναλωση λαδιου.Παρε το 122 μενα προγραμμα 150 παει και εισαι οκ. Αμα θες πολλα γκαζια πας αλλου.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 9, 2018 Report Share Posted February 9, 2018 Και εγώ για αγορά Passat B7 είμαι να πάρω την Δευτέρα πρώτα ο Θεός. Το 1400 με τα 122hp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 On 9/2/2018 at 4:13 ΜΜ, OMINUS said: Και εγώ για αγορά Passat B7 είμαι να πάρω την Δευτέρα πρώτα ο Θεός. Το 1400 με τα 122hp. Σκέφτεσαι να το βελτιώσεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 3 λεπτά πριν , GeorgeSmirlis said: Σκέφτεσαι να το βελτιώσεις; αυτή την περίοδο όχι ακομα αλλα αν κάνω την Βελτιώσεις θα κάνω της vw την ΜΤΜ. Και επειδη μαλλον ξέρω που του το πας , το 1400 122hp με την βελτιωσει πάει στα 150hp (βάλε και κάτι παραπανω, που κρύβει λίγα άλογα η vw ). φίλος μου έχει αγοράσει το 2010 την skoda octavia 5 1.4 tsi sport edition 2 με τον κινητήρα με τα 122hp αλλα έχει βελτίωση από την skoda στα 150hp από το 2010 μεχρι και τώρα έχει κάνει καμια 170.000χιλιομετρα χωρείς θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Just now, OMINUS said: αυτή την περίοδο όχι ακομα αλλα αν κάνω την Βελτιώσεις θα κάνω της vw την ΜΤΜ. Και επειδη μαλλον ξέρω που του το πας , το 1400 122hp με την βελτιωσει πάει στα 150hp (βάλε και κάτι παραπανω, που κρύβει λίγα άλογα η vw ). φίλος μου έχει αγοράσει το 2010 την skoda octavia 5 1.4 tsi sport edition 2 με τον κινητήρα με τα 122hp αλλα έχει βελτίωση από την skoda στα 150hp από το 2010 μεχρι και τώρα έχει κάνει καμια 170.000χιλιομετρα χωρείς θεμα Πολύ ωραίος. Και γω θα σου έλεγα ότι και να κάνεις μόνο mtm και apr. Έξτρα εισαγωγή, πολλαπλασιαστες, μπουζι. Αυτά από τα εύκολα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 5 λεπτά πριν , GeorgeSmirlis said: Πολύ ωραίος. Και γω θα σου έλεγα ότι και να κάνεις μόνο mtm και apr. Έξτρα εισαγωγή, πολλαπλασιαστες, μπουζι. Αυτά από τα εύκολα. Είδες εεεε , σε έπιασα αμέσως 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 7 λεπτά πριν , OMINUS said: Είδες εεεε , σε έπιασα αμέσως Καλορίζικο και καλοταξιδο λοιπόν με το καλό όταν το παρεις! Τι χρώμα το βρήκες; Έκδοση; Πόσα χλμ; Έτσι από περιέργεια ρωτώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candlemass Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Ενημερωτικά, η VW δίνει τις τιμές των ιπποδυνάμεων στον τροχό, ενώ οι βελτιωτές στο στρόφαλο, οπότε δεν ανεβαίνουν 30 άλογα. Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται σε ίδια σημεία, οπότε πες ότι το 122άρι βγάζει 133-135 άλογα στο στρόφαλο, κερδίζει 18-20 άλογα με το tuning. Επειδή το βλέπω συνέχεια αυτό, να συγκρίνουν άλογα στον τροχό με άλογα στο στρόφαλο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Just now, GeorgeSmirlis said: Καλορίζικο και καλοταξιδο λοιπόν με το καλό όταν το παρεις! Τι χρώμα το βρήκες; Έκδοση; Πόσα χλμ; Έτσι από περιέργεια ρωτώ. Είναι το comfotline(μαλλον??) με οθόνη- χειριστήρια-αυτόματο παρκάρισμα- αισθητηρες παρκαρισματος(μπορει να ξεχναω και τίποτα??) vw του 2014 με 70.000 χιλιόμετρα το χρώμα δεν ξερω ακριβώς να σου πω τι ειναι, γιατι ειναι λιγο περίεργο ανάλογα με το περιβάλλον αλλάζει κάπου στο καφέ προς ποντική ειναι? ειναι λιγο περίεργο Ακόμα μυρίζει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!! σαν να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 2 λεπτά πριν , OMINUS said: Είναι το comfotline(μαλλον??) με οθόνη- χειριστήρια-αυτόματο παρκάρισμα- αισθητηρες παρκαρισματος(μπορει να ξεχναω και τίποτα??) vw του 2014 με 70.000 χιλιόμετρα το χρώμα δεν ξερω ακριβώς να σου πω τι ειναι, γιατι ειναι λιγο περίεργο ανάλογα με το περιβάλλον αλλάζει κάπου στο καφέ προς ποντική ειναι? ειναι λιγο περίεργο Ακόμα μυρίζει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!! σαν να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο Μια χαρά είσαι. Και λίγα χλμ και εξτραδακια πάνω. Καλορίζικο και πάλι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Ναι είσαι καλά σε ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted March 26, 2018 Report Share Posted March 26, 2018 Εννοείται 1.8 και πάνω ασυζητητί Θα επέλεγα b6 η b8 ίσως όχι πάντως b7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...