Jump to content
Apostolos_VW

Αλλαγή ελαστικών σε passat b6: Από Dunlop σε Dayton

Recommended Posts

Καλη χρονιά σε όλη την παρέα!

 

Σήμερα άλλαξα τα ελαστικά μου. Μετά από πολύ ψάξιμο άλλαξα τα Dunlop Blueresponse 93V που έκλεισαν 3ετία και δεν την πάλευαν και πήγα σε Dayton Touring 2 97W XL. Ήθελα κάτι πιο οικονομικό χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς και πιστεύω πως το βρήκα: από 500€ που έκαναν τα Dunlop, βρήκα με 300 € προσφορά τα Dayton. Η διάσταση είναι 215/55/r16 και είναι μια δύσκολη και ακριβή διάσταση δυστυχώς.. θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις μόλις τα περπατήσω και έχω εμπειρία..

Κάνω περίπου 12.000 χλμ το χρόνο και έχω ήρεμο στυλ οδήγησης, μόνο ταχύτητες στην εθνική ανεβάζω κοντά στα 140-160 και τις διατηρώ. Να προσθέσω ότι πρόκειται για το passat fsi 1.6.

 

Τα έχει βάλει κανείς από έσας; Έχετε κάποιο σχόλιο;

26653519_10213134669234489_325240108_o.jpg

26653595_10213134669674500_134432926_o.jpg

Edited by Apostolos_VW
Link to comment
Share on other sites

Χίλιες φορές να πήγαινες σε 205/55/16 παρά να βάλεις  κινέζικο ελαστικό... Είναι καθαρά θέμα ασφάλειας... Μην ξεχνάς ότι έχεις το 1,6 οπότε δεν έχεις πρόβλημα  να βάλεις το 205 αντί του 215... Εδώ εμείς που έχουμε τα 1,8 σκεφτόμαστε να πάμε στο 205.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , RAF JOHN said:

Χίλιες φορές να πήγαινες σε 205/55/16 παρά να βάλεις  κινέζικο ελαστικό... Είναι καθαρά θέμα ασφάλειας... Μην ξεχνάς ότι έχεις το 1,6 οπότε δεν έχεις πρόβλημα  να βάλεις το 205 αντί του 215... Εδώ εμείς που έχουμε τα 1,8 σκεφτόμαστε να πάμε στο 205.

Τα DAYTON δεν είναι κινέζικα λάστιχα.

Εταιρεία του ομίλου BRIDGESTONE είναι

και κατασκευάζονται σε διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες.

Το θέμα είναι ότι τα πλήρωσε αλμυρούτσικα.

 

Ακόμα και το 500άρικο που αναφέρει για τα DUNLOP είναι ''λύσσα''

Δεν υπάρχουν πια αυτές οι τιμές.

Edited by Koumparos
Link to comment
Share on other sites

Δεν στέκομαι τόσο πολύ στο κινέζικο είτε είναι είτε δεν είναι απλά τέτοια λάστιχα είναι πεταμένα λεφτά... Είτε αυτά λέγονται DAYTON   BF GOODRICH  SAVA κλπ.... Αυτός που πήγε να του τα βάλει θα μπορούσε να του εξηγήσει πως με τα ίδια λεφτά βάζει το 205 σε καθαρά επώνυμο ελαστικό και όχι να του πει βάλε αυτά γιατί είναι καλά... Τα DAYTON δεν τα εχω βάλει ποτέ αλλά επειδή εχω βάλει άλλων εταιριών θυγατρικά η εμπειρία μου λέει πως τις περισσότερες φορές είναι μάπα. Είχα βάλει μία φορά τα SAVA και ήταν ότι χειρότερο, για να τα ζεστάνεις έπρεπε να κάνεις ταξίδι.....

Link to comment
Share on other sites

Κινέζικα λάστιχα ούτε εγώ θα έβαζα γιατί ότι παίρνω από τα Jumbo χαλάει μέσα στη βδομάδα... :rock:

Νομίζω ωστόσο ότι δεν πρέπει να είμαστε αφοριστικοί με τα budget λάστιχα των θυγατρικών. Είναι μια μέση λύση. Φυσικά δεν συγκρίνονται με τις Α επωνυμίες ούτε από πλευράς ποιότητας ούτε από πλευράς τιμής. Αποτελούν όμως μια αξιοπρεπή επιλογή για κάποιον που οδηγεί σχετικά ήρεμα και συντηρητικά, χωρίς να πηγαίνει το αυτοκίνητο σε οριακές καταστάσεις και αυτός ο κάποιος θέλει παράλληλα να του περισσέψουν χρήματα να καλύψει κι άλλες ανάγκες. Έτσι κάπως μου το περιέγραψε κι ο λαστιχάς και νομίζω έχει δίκιο.

Δηλαδή είναι καλύτερα να κάθεται κάποιος με επώνυμο ελαστικό 5ετίας ενώ μπορεί να αλλάξει αύριο σε ένα θυγατρικής; Σίγουρα είναι λάθος να βάλει Dayton κάποιος με 200 άλογα αμάξι που το βράδυ θα πάει για κόντρες στα Λιμανάκια.

Διαφορετικά λάστιχα για διαφορετικές ανάγκες...

 

Φίλε Koumparos τα βρήκες εσύ πουθενά φθηνότερα αυτά που έβαλα; Αν ναι που; Είναι και η διάσταση περίεργη (215) αλλά και το λάστιχο ενισχυμένο 97W Extra Load).

 

Για την ιστορία τα συγκεκριμένα είναι B σε κράτημα σε βρεγμένο και C σε οικονομία καυσίμου. Από εξωτερικό θόρυβο 72 decibel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια κατι ασχετο μονο εμενα μου φαινονται μικρες οι ζαντες αυτες για το αμαξωμα του? τις ιδιες εχουμε κι εμεις

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Apostolos_VW said:

Κινέζικα λάστιχα ούτε εγώ θα έβαζα γιατί ότι παίρνω από τα Jumbo χαλάει μέσα στη βδομάδα... :rock:

Νομίζω ωστόσο ότι δεν πρέπει να είμαστε αφοριστικοί με τα budget λάστιχα των θυγατρικών. Είναι μια μέση λύση. Φυσικά δεν συγκρίνονται με τις Α επωνυμίες ούτε από πλευράς ποιότητας ούτε από πλευράς τιμής. Αποτελούν όμως μια αξιοπρεπή επιλογή για κάποιον που οδηγεί σχετικά ήρεμα και συντηρητικά, χωρίς να πηγαίνει το αυτοκίνητο σε οριακές καταστάσεις και αυτός ο κάποιος θέλει παράλληλα να του περισσέψουν χρήματα να καλύψει κι άλλες ανάγκες. Έτσι κάπως μου το περιέγραψε κι ο λαστιχάς και νομίζω έχει δίκιο.

Δηλαδή είναι καλύτερα να κάθεται κάποιος με επώνυμο ελαστικό 5ετίας ενώ μπορεί να αλλάξει αύριο σε ένα θυγατρικής; Σίγουρα είναι λάθος να βάλει Dayton κάποιος με 200 άλογα αμάξι που το βράδυ θα πάει για κόντρες στα Λιμανάκια.

Διαφορετικά λάστιχα για διαφορετικές ανάγκες...

 

Φίλε Koumparos τα βρήκες εσύ πουθενά φθηνότερα αυτά που έβαλα; Αν ναι που; Είναι και η διάσταση περίεργη (215) αλλά και το λάστιχο ενισχυμένο 97W Extra Load).

 

Για την ιστορία τα συγκεκριμένα είναι B σε κράτημα σε βρεγμένο και C σε οικονομία καυσίμου. Από εξωτερικό θόρυβο 72 decibel.

Ούτε και εγώ είμαι από αυτούς που τρέχουν στα λιμανάκια και γενικά δεν οδηγώ στα όρια...... Θα καταλάβεις τι εννοώ εν καιρό και θα δεις και μόνος σου πόσο διαφορά έχει ένα λάστιχο Α από ένα Β.... Οι καιροί είναι δύσκολοι απλά πάντα φροντίζουμε για την καλύτερη δυνατή ασφάλεια διότι είναι το σημείο του αυτοκινήτου που έρχεται σε επαφή με τους σκατόδρομους που έχουμε. Επίσης σκέψου και το άλλο μήπως τον κάθε λαστιχά τον συμφέρει το Β καλύτερα από το Α λόγο μεγαλύτερου κέρδους ???? 

Link to comment
Share on other sites

Κινέζικα λάστιχα ούτε εγώ θα έβαζα γιατί ότι παίρνω από τα Jumbo χαλάει μέσα στη βδομάδα... :rock:
Νομίζω ωστόσο ότι δεν πρέπει να είμαστε αφοριστικοί με τα budget λάστιχα των θυγατρικών. Είναι μια μέση λύση. Φυσικά δεν συγκρίνονται με τις Α επωνυμίες ούτε από πλευράς ποιότητας ούτε από πλευράς τιμής. Αποτελούν όμως μια αξιοπρεπή επιλογή για κάποιον που οδηγεί σχετικά ήρεμα και συντηρητικά, χωρίς να πηγαίνει το αυτοκίνητο σε οριακές καταστάσεις και αυτός ο κάποιος θέλει παράλληλα να του περισσέψουν χρήματα να καλύψει κι άλλες ανάγκες. Έτσι κάπως μου το περιέγραψε κι ο λαστιχάς και νομίζω έχει δίκιο.
Δηλαδή είναι καλύτερα να κάθεται κάποιος με επώνυμο ελαστικό 5ετίας ενώ μπορεί να αλλάξει αύριο σε ένα θυγατρικής; Σίγουρα είναι λάθος να βάλει Dayton κάποιος με 200 άλογα αμάξι που το βράδυ θα πάει για κόντρες στα Λιμανάκια.
Διαφορετικά λάστιχα για διαφορετικές ανάγκες...
 
Φίλε Koumparos τα βρήκες εσύ πουθενά φθηνότερα αυτά που έβαλα; Αν ναι που; Είναι και η διάσταση περίεργη (215) αλλά και το λάστιχο ενισχυμένο 97W Extra Load).
 
Για την ιστορία τα συγκεκριμένα είναι B σε κράτημα σε βρεγμένο και C σε οικονομία καυσίμου. Από εξωτερικό θόρυβο 72 decibel.
Πολυ σωστα
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , passatfsi said:

ρε παιδια κατι ασχετο μονο εμενα μου φαινονται μικρες οι ζαντες αυτες για το αμαξωμα του? τις ιδιες εχουμε κι εμεις

Κι όμως είναι 16άρες. Ίσως επειδή είναι μεγάλο το λάστιχο να σου φαίνονται μικρές.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , RAF JOHN said:

Ούτε και εγώ είμαι από αυτούς που τρέχουν στα λιμανάκια και γενικά δεν οδηγώ στα όρια...... Θα καταλάβεις τι εννοώ εν καιρό και θα δεις και μόνος σου πόσο διαφορά έχει ένα λάστιχο Α από ένα Β.... Οι καιροί είναι δύσκολοι απλά πάντα φροντίζουμε για την καλύτερη δυνατή ασφάλεια διότι είναι το σημείο του αυτοκινήτου που έρχεται σε επαφή με τους σκατόδρομους που έχουμε. Επίσης σκέψου και το άλλο μήπως τον κάθε λαστιχά τον συμφέρει το Β καλύτερα από το Α λόγο μεγαλύτερου κέρδους ???? 

Συμφωνώ ότι το λάστιχο είναι σημαντικό στην ασφάλεια του αυτοκινήτου. Ωστόσο δεν θα το θεοποιούσα όπως προσπαθούν να κάνουν οι εταιρείες. Το πιο σημαντικό είναι ο οδηγός. Εάν το λάστιχο ήταν το νο1 τότε η μισή Ελλάδα θα ήταν στα χαντάκια επειδή τα λάστιχα που φοράει η πλειοψηφία είναι ακατάλληλα. Ναι το λάστιχο είναι ένα ακόμη βήμα προς ασφαλέστερη μετακίνηση, ωστόσο δεν είναι τα πάντα. Και τα αμορτισέρ θα πρέπει να δουλεύουν σωστά, και τα φρένα, και τα φώτα, και οι υαλοκαθαριστήρες και άλλα πολλά για να οδηγούμε με ασφάλεια.

Καταλαβαίνω πως το λες, ειδικά με τους ελληνικούς δρόμους, απλά θέλω να περάσω το μήνυμα ότι ασφάλεια σημαίνει οδηγώ με σύνεση και φροντίζω το αυτοκίνητό μου να είναι σε καλή κατάσταση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Apostolos_VW said:

Κι όμως είναι 16άρες. Ίσως επειδή είναι μεγάλο το λάστιχο να σου φαίνονται μικρές.

ναι το ξερω γι αυτες αναφερομαι ισως γενικα για το αμαξωμα του ειναι μικρες

Link to comment
Share on other sites

και εγω συμφωνω πως το ελαστικο πρεπει να ειναι επωνυμο και να μην περνουμε τετοια ειδους ρισκα.Δυστηχως οτι πληρωνεις περνεις(ισως οχι παντα),αλλα οταν μιλαμε για θεματα ασφαλειας πρεπει να ειμαστε πιο ανοιχτοχεριδες(δυστηχως).

αλλωστε ειναι ενας λογος που εφυγα απο την συγκεκριμενη διασταση και πηγα σε 17αρα και ξεμπερδεψα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Themis83 said:

και εγω συμφωνω πως το ελαστικο πρεπει να ειναι επωνυμο και να μην περνουμε τετοια ειδους ρισκα.Δυστηχως οτι πληρωνεις περνεις(ισως οχι παντα),αλλα οταν μιλαμε για θεματα ασφαλειας πρεπει να ειμαστε πιο ανοιχτοχεριδες(δυστηχως).

αλλωστε ειναι ενας λογος που εφυγα απο την συγκεκριμενη διασταση και πηγα σε 17αρα και ξεμπερδεψα.

Σε τι διάσταση είσαι τώρα δλδ; Είναι εντός εργοστασιακών προδιαγραφών;

Link to comment
Share on other sites

225-45-17.

το θεμα ηταν να φυγω απο το 500ρικο του 215/55/16.

δεν υπηρχε περιπτωση να τα έδινα για 16αρα οπως και να παω σε 205.

δεν ειναι διασταση που κινητε ευκολα και την βαρανε,οποτε μακρια!!

400 ευρω....αλλα 17αρες!!!

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι με πρώτες εντυπώσεις μετά από 1 εβδομάδα χρήσης...

Κράτημα στο στεγνό: Πάρα πολύ καλό! Το αυτοκίνητο μπαίνει στις στροφές με σιγουριά. Δοκίμασα σε απότομη στροφή να το γλιστρίσω και μόλις πήγε να ξεφύγει ένιωσα το λάστιχο να μαγκώνει κάτω.

Κράτημα στο βρεγμένο: Εξαιρετικό! Το αυτοκίνητο δεν κουνιέται. Προσπάθησα να το σπινάρω και ούτε μια στροφή δεν πρόλαβε να φέρει ο τροχός προτού πιάσει στο οδόστρωμα. Δοκίμασα απότομο φρενάρισμα σε βρεγμένο με ταχύτητα 50χλμ και το αυτοκίνητο σταμάτησε σε ελάχιστη απόσταση με ελάχιστη παρεμβολή του ΑΒS.

Θόρυβος από την κύλιση του ελαστικού: δε καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά από τα Dunlop που είχα. Είναι και θορυβώδης και γενικά ο κινητήρας fsi οπότε δεν μπορώ να πω ότι ακούω τα λάστιχα. Ωστόσο, επειδή διάβασα διάφορα αρνητικά σχόλια περί θορύβου στα Dayton είναι λίγο προκατειλημένος και μου φαίνεται ότι κι εγώ τα νιώθω κάπως πιο θορυβώδη. Μη φανταστείτε τίποτε σημαντικό, μιλάμε τώρα για 2-3 decibel. 

Ευθυβολία: αρκετά καλή. Τα λάστιχα ακούνε το τιμόνι και σε υψηλές ταχύτητες δεν τραβάνε το αυτοκίνητο δεξιά ή αριστερά. 

 

Γενικά με έχει εντυπωσιάσει το κράτημά τους. Βέβαια είναι καινούρια ακόμη. Αν κρατήσουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά τους για πάνω από 2 χρόνια τότε θα χαρώ πολύ! Στα 3 χρόνια τα Dunlop που είχα τα είχαν φτύσει.

Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , TASOS M, said:

Στο αρχείο που έστειλες φαίνονται οι τοποθεσίες των εργοστασίων. Ωστόσο το τι παράγει το κάθε εργοστάσιο είναι άλλο θέμα. Για παράδειγμα τα Dayton στην Ευρώπη παράγονται ως επί το πλείστον στο εργοστάσιο της Bridgestone στην Πολωνία (πηγή: https://www.oponeo.co.uk/tyre-article/the-story-of-dayton-tyres)

Link to comment
Share on other sites

Dayton Touring 2 97W XL σε διάσταση 215/55/R16 σε τιμή 300 ευρώ περασμένα κομπλέ
Καλά έκανες και δεν άλλαξες διάσταση. Μία χαρά λάστιχο είναι και στο στεγνό αποδίδει παραπάνω από ικανοποιητικά. Με την διαφορά της τιμής, μπορείς να τα αλλάζεις συχνότερα και να έχεις μονίμως φρέσκια γόμα.... Είναι μια budget σειρά επώνυμου ελαστικού... Μία χαρά λύση.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραία επιλογή έκανες.


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.