chris78 Posted January 6, 2018 Report Share Posted January 6, 2018 (edited) Χρόνια πολλά καλή χρονιά. Μετά τις 2500 χιλιάδες στροφές κλείνει το αυτοκίνητο τελείως εν κινήσει.. Αλλαξα τουρμπίνα, κολλάρα και πάλι κάνει το ίδιο..Συγχρόνως κάνει αναρρόφηση το κολλάρο αντί να φουσκώνει το ρουφάει προς τα μέσα. Το αμάξι είναι vw passat 1.9 tdi 2004. Mήπως γνωρίζει κανείς που μπορεί να ωφειλεται? Ευχαριστώ Edited January 6, 2018 by chris78 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 6, 2018 Report Share Posted January 6, 2018 Για να σου ρουφαει τα κολαρα, σημαινει οτι η τουρμπινα σου ειναι εκτος, λογικα ειναι τυπου vnt, τα μεταβλητα ειναι ανοιχτα και για αυτο δεν σηκωνει πιεση και σου ρουφαει τα κολαρα, πρεπει να βρεις για ποιο λογο το vnt ειναι ανοιχτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 Τι σφαλμα σου βγαζειSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris78 Posted January 7, 2018 Author Report Share Posted January 7, 2018 Καλημέρα. Ο εγκέφαλος δεν δείχνει καμία βλάβη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris78 Posted January 7, 2018 Author Report Share Posted January 7, 2018 Τώρα έβγαλε ΡΟ 234 και PO 237 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 Overboost condition P0234 https://www.autocodes.com/p0234_volkswagen.html Boost sensor circuit low P0237 https://www.autocodes.com/p0237_volkswagen.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris78 Posted January 7, 2018 Author Report Share Posted January 7, 2018 Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 Καταρχήν δεν λες γιατί άλλαξες τούρμπο, κατά δεύτερον μην περιμένεις από τους κωδικούς σφαλμάτων σε αυτό το κινητήρα να βγάλεις άκρη, όλοι οι αισθητήρες είναι επαγωγικοί. Αυτό που σου είπε ο dasauto είναι σωστό. Το VNT ανοιγοκλείνει με υποπίεση, οπότε ψάξε τις υποπιέσεις. Αν όλα είναι εντάξει και το VNT ανοιγοκλείνει κανονικά, τότε ψάξε το ιντερκούλερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...