Dimitris Malinakis Posted January 21, 2018 Report Share Posted January 21, 2018 Καλησπερα σε όλους..! Μολις αγόρασα ένα golf v TSi 140hp και αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ζώνη ασφαλείας του οδηγού. Παρ’οτι φοράω τη ζώνη, πολλές φορές αρχίζει να χτυπάει το μπιπερ κ να εμφανίζει της ένδειξη της «απουσίας ζώνης» στο καντράν. Όταν πιέσω τη ζώνη ξανάσταματάει το μπιπερ και σβήνει η ένδειξη από το καντράν. Το θέμα είναι ότι κάθε 3 και λίγο πρέπει να πιέζω τη ζώνη για να σταματήσει. Καθοτι λάτρης της ζώνης, θέλω να μου πει κάποιος που να ξέρει αν τυχόν χρειάζεται αλλαγή κάποιος αισθητήρας στο κλείστρο της ζώνης ή μπορεί να διορθωθεί κάπως αλλιώς. Ευχαριστω εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Αλλαγη στο κλιπ η με vagcom απενεργοποιησηSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Malinakis Posted January 24, 2018 Author Report Share Posted January 24, 2018 Nikdev όταν λες αλλαγή στο κλιπ...? Ξέρεις μήπως να μου πεις πάνω - κάτω κόστος?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 On 1/24/2018 at 2:15 ΠΜ, Dimitris Malinakis said: Nikdev όταν λες αλλαγή στο κλιπ...? Ξέρεις μήπως να μου πεις πάνω - κάτω κόστος? Sent from my iPhone using Tapatalk https://shop.ahw-shop.de/gurtschloss-mit-warnkontakt-original-vw-golf-plus-/-jetta-fahrersitz-vorne?c=891 υπάρχουν και σε μεταχειρισμένα στα μισά λεφτά 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Malinakis Posted January 27, 2018 Author Report Share Posted January 27, 2018 Σας ευχαριστώ πολύ!!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulos Mpouras Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω. Κατω απο το καθισμα οδηγου εχει ενα μαυρο καπακι, το ανοιγεις και εχει 2 φισακια,το ενα ειναι για τον αισθητηρα της ζωνης, απλα βγαζεις το φισακι,και απενεργοποιεις τον αισθητηρα. Η πιο φθηνη λυση ειναι αυτη...υπαρχει σχετικο video στο youtube. Το κανει εδω και 7-8 μηνες, δεν ειχα προβλημα στον εγκεφαλο ουτε τιποτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Malinakis Posted January 31, 2018 Author Report Share Posted January 31, 2018 Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω. Κατω απο το καθισμα οδηγου εχει ενα μαυρο καπακι, το ανοιγεις και εχει 2 φισακια,το ενα ειναι για τον αισθητηρα της ζωνης, απλα βγαζεις το φισακι,και απενεργοποιεις τον αισθητηρα. Η πιο φθηνη λυση ειναι αυτη...υπαρχει σχετικο video στο youtube. Το κανει εδω και 7-8 μηνες, δεν ειχα προβλημα στον εγκεφαλο ουτε τιποτα.. Σε περίπτωση ατυχήματος όμως, ο αερόσακος λειτουργεί ανεξάρτητα από το αν φοράς τη ζώνη ?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 Ισως μπορει να σταματήσει και μέσω εγκεφάλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Malinakis Posted January 31, 2018 Author Report Share Posted January 31, 2018 Εμένα με ενδιαφέρει να λειτουργεί ο αερόσακος κανονικά σε περίπτωση ατυχήματος παιδιά... και φυσικά να σταματήσει να χτυπάει στ’αφτια μου το μπιπ μπιπ! ΧαχαχαSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulos Mpouras Posted January 31, 2018 Report Share Posted January 31, 2018 Αυτο δεν το ξερω, αλλα φανταζομαι πως ναι, γιατι εχει 2 φισακια, το ενα για την ζωνη, το αλλο για τον αεροσακο. Ισως ο.αισθητηρας της ζωνης επηρρεαζει το χρονο ανοιγματος του αεροσακου, καθως οταν φορας ζωνη σε περιπτωση ατυχηματος, ο χρονος που θα φυγεις προς τα μπροστα ειναι πιο ''μεγαλος''απο το να μην φορουσες ζωνη. Επισης το διαγνωστικο, δεν εμφανιζει το σφαλμα της ζωνης, τουλαχιστον στο δικο μου. Μηχανικος δεν ειμαι απλα σου λεω τι εκανα εγω, μπορεις να ρωτησεις καποιον εξειδικευμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Malinakis Posted January 31, 2018 Author Report Share Posted January 31, 2018 Αυτο δεν το ξερω, αλλα φανταζομαι πως ναι, γιατι εχει 2 φισακια, το ενα για την ζωνη, το αλλο για τον αεροσακο. Ισως ο.αισθητηρας της ζωνης επηρρεαζει το χρονο ανοιγματος του αεροσακου, καθως οταν φορας ζωνη σε περιπτωση ατυχηματος, ο χρονος που θα φυγεις προς τα μπροστα ειναι πιο ''μεγαλος''απο το να μην φορουσες ζωνη. Επισης το διαγνωστικο, δεν εμφανιζει το σφαλμα της ζωνης, τουλαχιστον στο δικο μου. Μηχανικος δεν ειμαι απλα σου λεω τι εκανα εγω, μπορεις να ρωτησεις καποιον εξειδικευμενο. Σε ευχαριστώ όπως και να’χει..! Μέχρι να το πάω για αλλαγή - φτιάξιμο θα κάνω αυτό με το φισακι γτ μου έχει σπάσει τα νεύρα..! ))Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnrtzs Posted September 2, 2023 Report Share Posted September 2, 2023 (edited) Ρε παιδιά ψάχνω για κλείστρο ζώνης οδηγού και δεν βρίσκω πουθενά....Μου χτυπάει και εμένα ο αισθητήρας ένω φοράω την ζώνη...Καμία ιδέα..(vw jetta 2008 μοντέλο) Edited September 2, 2023 by mnrtzs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...