Jump to content
DionysisP

Αγορά VW Polo 1.2 TSI

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι νέο μέλος και ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα VW Polo 1.2 TSI manual με τα 105 άλογα.Κοιτάω για μοντέλα 2010-2011 στην έκδοση Highline.

 

Σε πιθανό έλεγχο,υπάρχει κάτι συγκεκριμένονο να πω να κοιτάξουν,είναι κάπου ευαίσθητο;;Γενικά έχει παρουσιάσει προβλήματα το συγκεκριμένο μοντέλο,αξίζει σαν αγορά;

 

'Οσο για τον έλεγχο,αρχικά σκεφτόμουν να το πάω στην Καρέντα γιατί με βολεύει,αλλά μάλλον καταλήγω στην Spotmechanic,που απ'ότι έχω καταλάβει κάνουν αξιοπρεπή δουλειά.

 

Με συγχωρείτε για τις ερωτήσεις,αλλά θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και είμαι κάπως αγχωμένος.

 

Ευχαριστώ!

 

Edited by DionysisP
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα φίλε μου, δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο, καλυτερα να σου πουν παιδια που το έχουν. Φίλος μου που το έχει ειναι απόλυτα ευχαριστημένος απο θέμα κατανάλωσης, αξιοπιστίας και επιδόσεων(για τα δεδομενα του κινητηρα).
Όσον αφορα τον ελεγχο, όσο μπορείς μακριά από μάντρες.. Πάντως θα σου πρότεινα να δώσεις 50 ευρώ στην σποτ μεκανικ γιατί κάνουν πραγματικά πολύ καλή δουλειά. 
είχε έρθει ένας μηχανικός τους για να ελέγξει αυτοκινητο που πουλούσε ο αδερφός μου και τσέκαρε τα πάντα. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!

 

Σίγουρα Spotmechanic θα προτιμήσω,νομίζω 60€ παίρνουν και αξίζει και με το παραπάνω,αν κάνουν τόσο καλή δουλειά όσο ακούγεται.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα κοιτούσα πιο καινούριο μοντέλο σε χρονολογία (κάτοχος του ίδιου μοντέλο 2010). Το θέμα που πονάνε κυρίως είναι οι καδένες (θα ακούσεις θόρυβο στην εκκίνηση) και δεν ξέρω αν έχει λυθεί οριστικά, νομίζω πάντως πως όχι. Επίσης αν κάνει μικρές αρρυθμίες στο ρελαντί, είναι τα μπουζοκαλωδια. Κατά τα άλλα δεν έχεις να φοβηθείς κάτι στον κινητήρα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , man25 said:

Θα κοιτούσα πιο καινούριο μοντέλο σε χρονολογία (κάτοχος του ίδιου μοντέλο 2010). Το θέμα που πονάνε κυρίως είναι οι καδένες (θα ακούσεις θόρυβο στην εκκίνηση) και δεν ξέρω αν έχει λυθεί οριστικά, νομίζω πάντως πως όχι. Επίσης αν κάνει μικρές αρρυθμίες στο ρελαντί, είναι τα μπουζοκαλωδια. Κατά τα άλλα δεν έχεις να φοβηθείς κάτι στον κινητήρα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση!

 

Όταν λες πιο καινούργιο,εννοείς το Facelift;

Link to comment
Share on other sites

Πριν 5 χρόνια κάνανε στην Ελλάδα τεστ πόσο καίει και με ένα ρεζερβουάρ έκαναν 1660 χιλιόμετρα.
Εγνατία όλα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

To 1200άρι με τα 105hp είναι πολύ καλά και τέρας οικονομίας αν δεν το κυνηγάς.

 

Είχα και εγώ το ίδιο, polo που ψάχνεις να κοιτάξεις ένα πράγμα που αξίζει, να έχει χειριστήρια στο τιμόνι και να έχει τα αμορτησες του POLO GTI 6R Γιατί απο Αρχές του 2010 κάποια polo η αναρτήσεις ήταν extra και μετά μπήκαν στάνταρ στον εξοπλισμό.

 

Εγώ το πήρα με στάνταρ τα αμορτισέρ GTI.

 

Το άλλο που θα πρέπει να δεις είναι, αν έχει περάσει της ανακλησης που είχα βγάλει η VW.

 ΕΓΏ από αυτές που θυμάμαι είναι η εξής.

 

1.Αναβάθμιση λογισμικού εγκεφάλου 

2.Ταπα στο φίλτρο αέρα.

3.Ενα πιαστρακι στον κινητήρα που πιάνει ένα σωλήνα βενζίνης για να μην τρίζει.

4.Την ροδέλα στo turbo για να κλείνει ποιό καλά η     wastegate. 

 

Αυτά θυμάμαι εγώ, σαν αμάξι θα το ευχαριστηθείς εγώ το είχα 4 χρόνια με 35.000 χιλιόμετρα  και δεν είχα κανένα θέμα. Και δεν μου έκαψε ποτέ ούτε μία σταγόνα λάδι...!!!!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να πάρεις τον αριθμό πλαισίου και να πας να ρωτήσεις στην αντιπροσωπία.

 

Για εμένα ακόμα καλύτερα να πας το αμάξι στην VW για έλεγχο Και πουθένα αλλού. Τεχνικός έλεγχος στην VW θα έχει κάτι λιγότερο από 60€.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση!
 
Όταν λες πιο καινούργιο,εννοείς το Facelift;

Αν πας στο facelift ακόμα καλύτερα. Αλλά και σε μοντέλα 2013 και μετά έχει ξεπεραστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Για τις ανακλήσεις θα τις δεις στην αντιπροσωπεία με βάση τον αριθμό πλαισίου. Και στον εγκέφαλο θα δούνε αν έχεις το τελευταίο update.
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!

 

Κάτι ακόμη,έχω βρει ένα 1.2 TSI με τα 90 άλογα,μοντέλο 2012 και με σχετικά λίγα χλμ.Αξίζει να το προτιμήσω σε σχέση με τον TSI με τα 105 άλογα;

 

Αυτο που με προβληματίζει είναι μήπως είναι αισθητά πιο αργό.Κι έχει και 5αρι σαζμάν.

Link to comment
Share on other sites

Το 105hp είναι με 6αρι κιβώτιο, οπότε ασυζητητί καρφί για αυτό!!! :rock:

 

Το 6αρι είναι πολύ σημαντικό και είναι στα θετικά.

Σε ένα αμάξι, άσε που σε ταξίδι θα καταλάβεις διαφορά με το 6αρι κιβώτιο, απο τι με 5αρι.

 

Να γνωρίζεις πάντα ότι ο Tsi βγάζει παραπάνω άλογα, σε σχέσει με αυτά που λέει.

Ο 1.2Tsi 105hp βγάζει 120hp σε δυναμομετρηση.

 

Και γενικά όλα τα TSI και TFSI 

Edited by OMINUS
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω και κάτι άλλο εαν γνωρίζετε.

 

Σε ένα Polo που είδα από κοντά,το πίσω παρμπρίζ ήταν διαφορετικής χρονολογίας από τα πλαϊνά.Τα πλαϊνά ήταν του 2009 και το πίσω του 2010.

 

Τοποθετούνται έτσι από το εργοστάσιο,ή παίζει να έχει αλλαχθεί κάποιο;

Edited by DionysisP
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχει αλλαξει μπορει και όχι??? τη χρονολογίας ειναι το αμάξι? 

 

ειναι 3θυρο η 5θυρο???

 

εγώ στο δικό μου ήταν 3θυρο ολα έγραφαν 2010 , αλλα ειχε μια διαφορά (όχι ότι ειναι πρόβλημα) το μπροστά μπαμπριζ και το τζάμι το πισω (της πορτας του πορτ-μπαγκαζ) ειναι άλλη μάρκα σε σε σχέσει με τα τζαμια στης πόρτες και στα πλαϊνά

 

το ιδιο ειναι και στα 5θυρα τα μικρά τα τζάμια (τα φινιστρίνια που λέμε) ειναι άλλες μάρκες μετά υπολειπα (ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΥΤΌ ΟΜΩΣ).

 

το πίσω που λες ότι ειναι του 2010 το μπροστά (στο μπαμπριζ) το κοίταξες τη μάρκα γραφει???               

 

 

 

Υ/Γ 

 

ΣΤΑΜΠΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΉΜΑ VW είχαν τα τζάμια????       

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , OMINUS said:

Μπορεί να έχει αλλαξει μπορει και όχι??? τη χρονολογίας ειναι το αμάξι? 

 

ειναι 3θυρο η 5θυρο???

 

εγώ στο δικό μου ήταν 3θυρο ολα έγραφαν 2010 , αλλα ειχε μια διαφορά (όχι ότι ειναι πρόβλημα) το μπροστά μπαμπριζ και το τζάμι το πισω (της πορτας του πορτ-μπαγκαζ) ειναι άλλη μάρκα σε σε σχέσει με τα τζαμια στης πόρτες και στα πλαϊνά

 

το ιδιο ειναι και στα 5θυρα τα μικρά τα τζάμια (τα φινιστρίνια που λέμε) ειναι άλλες μάρκες μετά υπολειπα (ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΥΤΌ ΟΜΩΣ).

 

το πίσω που λες ότι ειναι του 2010 το μπροστά (στο μπαμπριζ) το κοίταξες τη μάρκα γραφει???               

 

 

 

Υ/Γ 

 

ΣΤΑΜΠΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΉΜΑ VW είχαν τα τζάμια????       

Αυτό που είδα ήταν μοντέλο 2010 (μάλλον 12ος μήνας ?),3θυρο και είχε το λογότυπο της VW εκτός από το ένα πλαϊνό που είχε αλλαχτεί αλλά ήταν από το ίδιο εργοστάσιο κατασκευής με τα υπόλοιπα κρύσταλλα,Pilkington εαν θυμάμαι καλά.

 

Το μπροστινό ξεχάστηκα και δεν το κοίταξα να είμαι ειλικρινής.

Edited by DionysisP
Link to comment
Share on other sites

εμένα το δικό μου τα 2 μπροστά και πίσω ήταν SAINT GOBAIN και τα πλαϊνά Pilkington     

Link to comment
Share on other sites

Έχω κρατήσει το VIN του,εαν καλέσω στην Kosmocar θα μπορούν να δουν εαν έχει περάσει από τις ανακλήσεις που πρέπει ή να καλέσω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο;

 

 

Link to comment
Share on other sites

επειδη εγώ όταν έψαχνα πηγαινα με το vid σε αντιπροσωπία, δεν πιστεύω ότι θα σου πουν από το τηλέφωνο???

καλό ειναι να πας από εκεί.     

 

εάν ειναι 12/2010 όπως λες μπορει να μην έχεις καν και θεμα με ανακλήσεις :hi:  

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Έχει ένα Polo 1.2 TSI 105hp η Karenta (το οποίο απ'οτι μου είπαν πουλήθηκε) αλλά απ'ότι βλέπω έχει 5αρι σασμάν.

 

Εγώ κάλεσα και τους ρώτησα μήπως είναι με τα 90 άλογα αλλά επέμειναν πως είναι με τα 105.

 

Υπάρχει περίπτωση να έβγαινε και με 5αρι κιβώτιο;Γιατί όσα έχω δει με τα 105 άλογα έχουν 6αρι.

Edited by DionysisP
Link to comment
Share on other sites

ειχε από όσο θυμαμαι με τον αυτών τον κινητήρα , αλλα ήταν με 5αρι κάποια αλλα αμάξια του groub vw . το polo εγώ όσο το είχα θυμαμαι οτι τα έβγαζε με 6αρι. 

 

να ξερεις καλώ θα ειναι να τα βλέπεις και από κοντά γιατι μπορει να ειναι με 6αρι και να σου πουν 5αρι      

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Από το τηλέφωνο μου είπαν ότι έχει πεντάρι και είναι με τα 105.Αλλά και από τις φωτογραφίες που είχαν ανεβάσει,ο λεβιές φαινόταν με 5 σχέσεις.

 

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να το δω από κοντά (Σάββατο το ανέβασαν,Δευτέρα πρωί είχε πουληθεί),φαινόταν πολύ καλή περίπτωση εαν ήταν πράγματι με τα 105 άλογα..

 

Σε άλλα νέα,το τελευταίο Polo που είδα,είχε βαμμένο προφυλακτήρα,φτερό και πόρτα και σέρβις σε 5 διαφορετικά συνεργεία,οπότε απορρίφθηκε.

 

Τώρα περιμένω μήπως μπει καμία νέα αγγελία,γιατί ένα δυο που φαίνονται καλά,έχουν τιμή πάνω από 9.000€,που τα θεωρώ πολλά πλέον για αυτό το αμάξι,με δεδομένο ότι έχει βγει νεο μοντέλο και μιλάμε και για αμάξια 7ετίας.

Edited by DionysisP
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από το τηλέφωνο μου είπαν ότι έχει πεντάρι και είναι με τα 105.Αλλά και από τις φωτογραφίες που είχαν ανεβάσει,ο λεβιές φαινόταν με 5 σχέσεις.
 
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να το δω από κοντά (Σάββατο το ανέβασαν,Δευτέρα πρωί είχε πουληθεί),φαινόταν πολύ καλή περίπτωση εαν ήταν πράγματι με τα 105 άλογα..
 
Σε άλλα νέα,το τελευταίο Polo που είδα,είχε βαμμένο προφυλακτήρα,φτερό και πόρτα και σέρβις σε 5 διαφορετικά συνεργεία,οπότε απορρίφθηκε.
 
Τώρα περιμένω μήπως μπει καμία νέα αγγελία,γιατί ένα δυο που φαίνονται καλά,έχουν τιμή πάνω από 9.000€,που τα θεωρώ πολλά πλέον για αυτό το αμάξι,με δεδομένο ότι έχει βγει νεο μοντέλο και μιλάμε και για αμάξια 7ετίας.
Ακριβά τα 9000 για polo 7 χρονών.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάποιο καλοδιατηρημένο σε λογική τιμή.

 

Ίσως παίζει ρόλο και ότι έχω θέσει ως περιορισμό να είναι έκδοση Highline.

Link to comment
Share on other sites

για εμένα η highline αξίζει, γιατι θα κερδίσεις και από τα αμορτισέρ του gti , που τα ποιο απλά δεν έχουν. πάντως ειναι αμάξι που κρατάει τιμή παρά τα χρόνια του.

 

Και το cross αξίζει να δεις.     

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.