Jump to content
dj_michel

Αργεί να πάρει μπροστά η μηχανή στο ξεκίνημα

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά εδώ και 2 μέρες παρατηρησα το εξεήσ το Vw UP High εκδοση με τα 75 άλογα. οταν πάω να το βάλω μπροστά η μίζα γυρίζει πολύ περισσότερο απο οτι γύριζε στην αρχή και όταν πέρνει μπροστά η μηχανή ακούγετε ένα κουδουνάκι στο κατράν και η ένδειξη τησ ώρασ γυρίζει σε ένδειξη θερμοκρασίασ. Βάζω καλώδιο VCDS τελευταία έκδωση και αυθεντικό και εντοπίζω τα εξής σφάλματα τα οποία τα σβήνω και όταν πάω πάλυ να μιζάρο ξαναεμφανίζονται. τι να συμβαίναι με το UP? λέτε η μπαταρία να ειναι αφόρτηστη? σήμερα την εβαλα στον φορτιστή σε 2 ώρε΄ς μου την φορτησε αυριο θα την τοποθετήσω πάλι. Ευχαριστώ

 

Address 01: Engine (------CHYB)       Labels: 04C-906-020-CHY.clb
   Part No SW: 04C 906 020 AL    HW: 04C 907 309 N
   Component: 1.0l R3 MPI   H23 5972 
   Revision: UOH23---   
   Coding: 00110012020400000000
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   ASAM Dataset: EV_ECM10MPI01104C906020AL 001005
   ROD: EV_ECM10MPI01104C906020AL.rod
   VCID: 65C19DF764837B697A-8030

1 Fault Found:
4629 - ECM Power Relay Load Circuit
          P068A 00 [109] - Opens Too Early
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 13

                    Engine speed: 4144.00 /min
                    Normed load value: 79.2 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 80 °C
                    Intake air temperature: 36 °C
                    Ambient air pressure: 930 mbar
                    Voltage terminal 30: 9.093 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Mass flow through throttle valve: 3.9 kg/h
                    Effective_injection_duration: 12.163 ms
                    Engine operating condition: Idling
                    Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 5

Readiness: 0000 0000

 

και

 

Monday,12,February,2018,16:41:46:58045
VCDS Version: Release 17.1.3 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1S0-614-517.clb
Control Module Part Number: 1S0 614 517 E    HW: 1S0 614 517 E
  Component and/or Version: EBC 460 ESP   H08 0012
           Software Coding: 12BF247189AE02F7480224F591AA4040590100
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
              ASAM Dataset: EV_Brake1ESPMP1TRWVW120 016035 (VW12)
                       ROD: EV_Brake1ESPMP1TRWVW120.rod
                      VCID: 316939A760CBE7C956-8064
3 Faults Found:

0334 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module
          U101F 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 67

                    DTC: 00 01 4E

0336 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module
          U101F 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 67

                    DTC: 00 01 50

0338 - Please Check Fault Codes in Engine Control Module
          U101F 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 67

                    DTC: 00 01 52

 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα φορτησα την μπαταρία και όλα ΟΚ ! προφανος η μπαταρια έκανε πτωση τάσης στο ξεκίνημα και δεν έδεινε το απαρέτητο ρευμα στο ρελέ και αργούσε να πάρει, επίσης λύθηκανε και τα 3 σφάλματα στο ABS. Η τάση της μπαταρίας πρέι να ειναι 12.8 volt

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα φορτησα την μπαταρία και όλα ΟΚ ! προφανος η μπαταρια έκανε πτωση τάσης στο ξεκίνημα και δεν έδεινε το απαρέτητο ρευμα στο ρελέ και αργούσε να πάρει, επίσης λύθηκανε και τα 3 σφάλματα στο ABS. Η τάση της μπαταρίας πρέι να ειναι 12.8 volt


Αν το αυτοκίνητο το κινεις συχνά άλλαξε μπαταρία. Αν όχι και απλά έμεινε ακίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα είσαι οκ


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.