Jump to content
Mpampis6l

Turbo flutter σε TDI

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.Ειμαι καινούργιο μέλος όποτε συγνωμμη εάν έχω ποστάρει σε λάθος ενότητα.Θα ήθελα να ρωτήσω μόνο όσους το έχουνε κάνει στην πράξη και μόνο αυτους.Ηθελα λοιπόν να μάθω πως σε tdi μπορούμε να κάνουμε να ακούγεται το turbo flutter η αλλιώς <<φτερουγισμα>> της τουρμπίνας.Εχω δοκιμάσει τα παρακάτω στο αμάξι μου χωρίς μα δω κάποια ακουστική διαφορα.Οι αλλαγές που έχω κάνει είναι οι εξής:

Φίλτρο ελευθέρας.

Χωρίς καν φίλτρο 

Με πρόγραμμα

Με ταπωμα της egr

Με pvc delete.

Έχεις Κάπιος από εσάς tdi και έχει πετύχει το συγκεκριμένο ακουστικό αποτέλεσμα?Εαν ναι παρακαλω γραψτε πς το καταφέρατε.Προσωπικά το ξέρω ότι δεν είναι και το καλύτερο πράγμα για την τουρμπίνα αλλά για την πίεση που σηκώνει το δικό μου νομίζω πως δεν υπάρχει θέμα.Σας βάζω παρακάτω και ένα βίντεο.https://youtu.be/oMrFbrsBYmw

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις εισαγωγή θα ακουστεί πιο εύκολα. Το flutter θα έρθει πιο εύκολα με aftermarket wg και σκάστρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω εισαγωγή.Με πρόγραμμα το μόνο που ακούστηκε ήτανε το περισσότερο σφύριγμα της τουρμπίνας.Και τελευταίο τα diesel δεν έχουν σκαστρα τουλάχιστον τα περισσότερα. 

Link to comment
Share on other sites

Στα βενζινοκινητα ο τρόπος είναι να ταπωσεις την σκαστρα ώστε ο αέρας να μην μπορεί εκτονωθεί και εστί επειδή δεν βρίσκει έξοδο διαφυγής γυρίσει πίσω στα πτερύγια της τουρμπίνας και ακούγεται το φτερούγισμα.Στα πετρέλαια όμως????

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις aftermarket wg και σκάστρα αυτό σου λέει.

Γενικά αυτό που θες μόνο εφέ είναι έχεις μια σταλιά τουρμπινίτσα κρίμα είναι να κάνεις ταπώματα και ματζούνια σε καινούργιο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδιά δεν θέλω να ακούσω το σφύριγμα της σκαστρας γιατί να βάλω σκαστρα?Είναι 2 τελείως διαφορετικοι ήχοι η σκαστρα ακούγεται Όταν κλείνει η πεταλούδα και εκτονώνει τον αέρα με ένα φςςςς

Το flutter είναι αέρας που δεν έχει έξοδο διαφυγής και ξαναγυρίζει στην τουρμπίνα.Το ξέρω ότι είναι μόνο εφέ δεν είπα κάτι διαφορετικό.Μια σταλιά τουρμπίνα δεν έχω και όταν λέτε aftermarket αν θέλετε γίνετε πιο σαφής.

Link to comment
Share on other sites

θα πάρεις την τουρμπίνα στα χέρια με το flutter γιατί πολύ απλά ο αέρας θα φρεναρει τη  φτερωτή πράγμα το οποίο δεν είναι καθόλου σωστό!!!

Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2018 at 3:57 ΜΜ, Mpampis6l said:

Ναι ρε παιδιά δεν θέλω να ακούσω το σφύριγμα της σκαστρας γιατί να βάλω σκαστρα?Είναι 2 τελείως διαφορετικοι ήχοι η σκαστρα ακούγεται Όταν κλείνει η πεταλούδα και εκτονώνει τον αέρα με ένα φςςςς

Το flutter είναι αέρας που δεν έχει έξοδο διαφυγής και ξαναγυρίζει στην τουρμπίνα.Το ξέρω ότι είναι μόνο εφέ δεν είπα κάτι διαφορετικό.Μια σταλιά τουρμπίνα δεν έχω και όταν λέτε aftermarket αν θέλετε γίνετε πιο σαφής.

αν βαλεις aftermarket σκασρα (για να κραταει καλυτερη πιεση) εχεις την επιλογη ελατηριου,αν βαλεις ενα σκληρο η σκαστρα ανοιγει πιο δυσκολα με αποτελεσμα στις χαμηλομεσαιες στροφες ο  αερας που επιστρεφει δεν εχει την απαραιτητη δυναμη να ανοιξει ολη την σκαστρα με αποτελεσμα μερος να γυρναει στην φτερωτη

 

aftermarket εννουμε αλλα σκαστρα ,όχι εργοστασιακη

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδη κυνηγάω και εγω το φτερουγισμα αυτο της τουρμπινας καμποσο καιρο σαν τρελος τωρα και εχω αλλαξει και ενα σωρο φιλτρα αερος δεν εχω κατεφερει τιποτα..το αμαξι μου εχει προγραμμα αλλα δεν ακουω το λεγομενο flutter αλλα το λεγομενο rattle οταν σε full boost πατησω συμπλεκτη και αλλαξω ταχυτητα...Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν οντως απο τα παραπανω που διαβασα περνουν σκαστρα τα TDI? εφοσον δεν υπαρχει πεταλουδα πως γινεται?Απλα και εγω δεν κυνηγαω το σφυριγμα και το release της σκαστρας αλλα το flutter..

Edited by DinosRline27
Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2018 at 9:31 ΜΜ, DubbeR_ChRoniS said:

αληθεια τι τουρμπινα εχει το 16αρι?

Νομιζω φοραει τη garret gt12 μια απο τις μικροτερες τουρμπινες της garret χωρις να ειμαι σιγουρος (μιλαω παντα για το MK7 1.6 110ps δεν ξερω αν η προηγουμενη εκδοση με τα 105 φοραει αλλη)...αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος..

Edited by DinosRline27
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή γράφεις τα ίδια και στα Golf, αποφάσισε για να τα μαζέψω.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαχθηκε ο σωλήνας της εξάτμισης σε φ60 από τον καταλύτη μέχρι το τέλος χωρίς τελικό πάλι τίποτα.Εβγαλα και τον καταλύτη για να κάνω ένα τετράγωνο μπας και ακουστεί πάλι τίποτα τον ξανακουμπωσαμε πάνω.Στο κυνήγι λοιπόν.....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη θες να το χαλασεις και δεν χαλαει το ατιμο...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/3/2018 at 10:25 ΜΜ, nikdev said:

Επειδή γράφεις τα ίδια και στα Golf, αποφάσισε για να τα μαζέψω.

Δικο μου λαθος..Νομιζα αναφεροταν γενικα το topic..

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , dasauto said:

Δηλαδη θες να το χαλασεις και δεν χαλαει το ατιμο...

Να χαλάσει γιατί επειδή έχουνε καλύτερη ροή τα καυσαέρια?

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Mpampis6l said:

Να χαλάσει γιατί επειδή έχουνε καλύτερη ροή τα καυσαέρια?

 

Δεν το λεω για την εξατμιση, το λεω οτι προσπαθεις να δημιουργησεις μια δυσλειτουργια το φλατερ, και δεν το πετυχενεις.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δυσλειτουργία δεν νομίζω να είναι το έχω ακούσει σε πολλά πετρέλαια που φοράνε μόνο πρόγραμμα και τους ρωτάω τι έχουνε κάνει και μου λένε 1 φίλτρο και ένα πρόγραμμα μόνο.Τωρα αν αν είναι πιο πολύ καθαρά θέμα το τι πίεση έφτιαξε ο προγραμματιστής να δουλεύει το τούρμπο αυτό είναι άλλο θέμα εμένα δουλεύει στο peak 20-21 psi 1.5 1.6 bar δηλαδή.Μακαρι να μου το έκανε με ένα φίλτρο να μην το πείραζα άλλο....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν το εχω ακουσει σε κανενα ντιζελ, και το φλατερ οπως εχει υποθει και ποιο πανω ειναι ο συμπιεσμενος αερα που γυρναει προς τα πισω και περναει μεσα απο την φτερωτη της τουρμπινας προς την εισαγωγη με αποτελεσμα να φρεναρει τον στροβιλο της τουρμπινας, με οτι αυτο συνεπαγεται στην μακροζωια της τουρμπινας, για αυτο το λογο και τα βενζινης εχουν την σκαστρα και διωχνουν την πιεση στην εισαγωγη πριν τον στροβιλο, τα πετρελαια δεν εχουν σκαστρα γιατι απλα δεν εχουν πεταλουδα, τωρα γιατι δημιουργητε σε μερικα diesel το φλατερ, δεν το γνωριζω, παντως αν στο δικο μου το εκανε δεν θα ημουν υσηχος...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.