Tassos L Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 Καλημέρα Σας! Έχω το tdi blue motion με 6αρι σασμαν. Το πήρα πρόσφατα αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος. Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο το πάω μέχρι 120χιλιόμετρα. Ειμαι με 5 σχέση και βάζω 6 σχέση στα 100 και δουλεύει στις 1600 στροφές. Μένοντας στην 5 σχέση ανεβαίνει από 2000 στροφές και δεν επιτυγχάνεται οικονομία. Από την άλλη δουλεύοντας την 6 στις 1600 με 1800 το αμάξι Ίσως ζορίζεται. Κάνω μια σκέψη να το αλλάξω με active του 2016 με 5αρι κιβώτιο όπου δουλεύει στις 2000 στροφές με 115 χιλ. Τι λετε; Είναι σωστό το διλλημα; Αξίζει να το κανω; το αυτοκίνητο το δουλεύω πιο πολύ σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Ωστόσο στην εθνική με 120 χιλ. ειναι καλά για μένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 (edited) Καλωσήρθες στο Club. Δεν χρειάζεται νανοίγουμε ένα θέμα πολλές φορές ούτε συνεχή bump post, κάποιος θα σου απαντήσει όταν το θελήσει. Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο, βάλε ένα πρόγραμμα να πάρει τα πάνω του αν θές κάτι παραπάνω άσε τις αλλαγές σε κιβώτια πεταμένα λεφτά. Edited March 3, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 Στα 120 δεν εχει 2000 το 6 αρι σασμαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 57 λεπτά πριν , nikdev said: Καλωσήρθες στο Club. Δεν χρειάζεται νανοίγουμε ένα θέμα πολλές φορές ούτε συνεχή bump post, κάποιος θα σου απαντήσει όταν το θελήσει. Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο, βάλε ένα πρόγραμμα να πάρει τα πάνω του αν θές κάτι παραπάνω άσε τις αλλαγές σε κιβώτια πεταμένα λεφτά. τι του λες μωρε του ανθρωπου?εδω σου λεει οτι θελει να εξοικονομισει μισο ευρω για καθε 100 χλμ που κανει και συ του λες να παει να δωσει 450-500 να βαλει προγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tassos L Posted March 3, 2018 Author Report Share Posted March 3, 2018 1 ώρα πριν , takpanos said: Στα 120 δεν εχει 2000 το 6 αρι σασμαν? Ναι περίπου. 125 για την ακρίβεια. Για τους επαρχιακούς δρόμους άμα δουλεύει στις 1500 με 1700 στροφές είναι καλό ή προκαλειται φθορά στον κινητήρα; Σίγουρα επιτυγχάνεται μικρή κατανάλωση αλλά κάνει να δουλεύει σε αυτές τις στροφές; θα μου πεις γιατί δεν βάζεις 5 σχέση. Οκ αλλά είναι πιο κοντή από την 5 του golf με το 5αρι σασμαν και ζητάει 6. Ενώ η μακριά 5 του 5αριου σασμαν κλιμακώνεται καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 Μην αγχωνεσαι. Σιγα τη διαφορα στη καταναλωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 4, 2018 Report Share Posted March 4, 2018 On 3/3/2018 at 10:18 ΠΜ, Tassos L said: Καλημέρα Σας! Έχω το tdi blue motion με 6αρι σασμαν. Το πήρα πρόσφατα αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος. Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο το πάω μέχρι 120χιλιόμετρα. Ειμαι με 5 σχέση και βάζω 6 σχέση στα 100 και δουλεύει στις 1600 στροφές. Μένοντας στην 5 σχέση ανεβαίνει από 2000 στροφές και δεν επιτυγχάνεται οικονομία. Από την άλλη δουλεύοντας την 6 στις 1600 με 1800 το αμάξι Ίσως ζορίζεται. Κάνω μια σκέψη να το αλλάξω με active του 2016 με 5αρι κιβώτιο όπου δουλεύει στις 2000 στροφές με 115 χιλ. Τι λετε; Είναι σωστό το διλλημα; Αξίζει να το κανω; το αυτοκίνητο το δουλεύω πιο πολύ σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Ωστόσο στην εθνική με 120 χιλ. ειναι καλά για μένα. H 6η είναι overdrive, ρίχνει τις στροφές για λόγους κατανάλωσης. Αν δε τη θες, μη τη βάζεις. Δεν πιστεύω ότι θα έχει διαφορά το 5τάχυτο κιβώτιο με το 6τάχυτο δικό σου μέχρι την 5η σχέση (εννοώ την κλιμάκωση του κιβωτίου). Το αυτόματο κιβώτιο πάντως "δουλεύει" τον κινητήρα σε στροφές <2000rpm, μη σου πω και <1500rpm, ροπή σίγουρα υπάρχει σε αυτό το φάσμα στροφών και το κιβώτιο θεωρώ πως το αντέχει να δουλεύει εκεί. Θα σου έλεγα να μου τη δώσεις εμένα την 6η σχέση, αλλά δε γίνεται γαμώτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tassos L Posted March 4, 2018 Author Report Share Posted March 4, 2018 2 hours ago , Polakias TDI said: H 6η είναι overdrive, ρίχνει τις στροφές για λόγους κατανάλωσης. Αν δε τη θες, μη τη βάζεις. Δεν πιστεύω ότι θα έχει διαφορά το 5τάχυτο κιβώτιο με το 6τάχυτο δικό σου μέχρι την 5η σχέση (εννοώ την κλιμάκωση του κιβωτίου). Το αυτόματο κιβώτιο πάντως "δουλεύει" τον κινητήρα σε στροφές <2000rpm, μη σου πω και <1500rpm, ροπή σίγουρα υπάρχει σε αυτό το φάσμα στροφών και το κιβώτιο θεωρώ πως το αντέχει να δουλεύει εκεί. Θα σου έλεγα να μου τη δώσεις εμένα την 6η σχέση, αλλά δε γίνεται γαμώτο... Καλησπέρα. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Να ρωτήσω κάτι άλλο μιας κ είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο με diesel? Αρκετές φορές όταν το σανιδωνεις και μετά τις 1600 στροφες που έχει πιάσει το turbo, σαν να παρατηρώ ένα κενό μέχρι να αρπάξει. Συμβαίνει αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 4, 2018 Report Share Posted March 4, 2018 Λογικά αναφέρεσαι στο turbo lag, το οποίο είναι απόλυτα φυσιολογικό. Έχεις οδηγήσει turbo αυτοκίνητο στο παρελθόν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tassos L Posted March 4, 2018 Author Report Share Posted March 4, 2018 13 λεπτά πριν , faniaros said: Λογικά αναφέρεσαι στο turbo lag, το οποίο είναι απόλυτα φυσιολογικό. Έχεις οδηγήσει turbo αυτοκίνητο στο παρελθόν? Όχι δεν έχω. Συμβαίνει δηλαδή. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Φίλε, σε καταλαβαίνω διότι κι εγώ είχα αυτές τις σκέψεις όταν πρωτοπήρα το Bluemotion. Όντως η 6η είναι ξεκάθαρα overdrive. Μην το σκέφτεσαι αν δουλεύει με 1800 ΣΑΛ ο κινητήρας, ακόμα καλύτερα! Άσε που κάνει απίστευτα ήσυχο ταξίδι! Και επίσης, όντως η κλιμάκωση είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με το 5-τάχυτο σασμάν του αντίστοιχου TDI. Εμένα, όπως έχω γράψει και σε παλαιότερα post, με ενοχλεί κυρίως η 2α, που είναι πολύ μακριά και δε βολεύει για να κινείσαι εντός πόλης. Όμως, όπως είπαν και οι προλαλίσαντες, μην σκέφτεσαι καν αλλαγή! Θα το συνηθίσεις και ειδικά στον ανοιχτό δρόμο θα το λατρέψεις! Φαντάζομαι έχεις ήδη διαπιστώσει πως λόγω των πιο σφιχτών αναρτήσεων, πάει τρένο... Ό,τι απορία έχεις, στείλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tassos L Posted March 20, 2018 Author Report Share Posted March 20, 2018 On 19/3/2018 at 5:36 ΜΜ, newincity said: Φίλε, σε καταλαβαίνω διότι κι εγώ είχα αυτές τις σκέψεις όταν πρωτοπήρα το Bluemotion. Όντως η 6η είναι ξεκάθαρα overdrive. Μην το σκέφτεσαι αν δουλεύει με 1800 ΣΑΛ ο κινητήρας, ακόμα καλύτερα! Άσε που κάνει απίστευτα ήσυχο ταξίδι! Και επίσης, όντως η κλιμάκωση είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με το 5-τάχυτο σασμάν του αντίστοιχου TDI. Εμένα, όπως έχω γράψει και σε παλαιότερα post, με ενοχλεί κυρίως η 2α, που είναι πολύ μακριά και δε βολεύει για να κινείσαι εντός πόλης. Όμως, όπως είπαν και οι προλαλίσαντες, μην σκέφτεσαι καν αλλαγή! Θα το συνηθίσεις και ειδικά στον ανοιχτό δρόμο θα το λατρέψεις! Φαντάζομαι έχεις ήδη διαπιστώσει πως λόγω των πιο σφιχτών αναρτήσεων, πάει τρένο... Ό,τι απορία έχεις, στείλε μου. Καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια! Το θέμα είναι ότι το δουλεύω στις 1500 με 1600 στροφές σε επαρχιακο δρόμο και εδώ είναι το θέμα μου.. νομίζω ότι είναι λίγες οι στροφές για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας. Με το 5αρι σασμαν η 5η θα δούλευε πιο στρωτά τον κινητήρα. Ναι στην εθνική δεν το συζητάμε.. είναι το κατάλληλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 (edited) 55 λεπτά πριν , Tassos L said: Καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια! Το θέμα είναι ότι το δουλεύω στις 1500 με 1600 στροφές σε επαρχιακο δρόμο και εδώ είναι το θέμα μου.. νομίζω ότι είναι λίγες οι στροφές για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας. Με το 5αρι σασμαν η 5η θα δούλευε πιο στρωτά τον κινητήρα. Ναι στην εθνική δεν το συζητάμε.. είναι το κατάλληλο. Γιατί, οι ταρίφες νομίζεις ότι το δουλεύουν ψηλότερα; Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, 100 με 5η & 2000 στροφές, 100 με 6η & 1600 στροφές. Καταλαβαίνω πως ίσως λόγω της διαδρομής που κάνεις να έχεις μια ενδιάμεση κατάσταση σχετικά με το τι ταχύτητα πρέπει να έχεις & τι στροφες να διατηρείς, να πρέπει να ανεβοκατεβάζεις σχέση & αυτό να σε κάνει να αισθάνεσαι περίεργα. Αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει θέμα, έχει ροπή & εκεί χαμηλά ελέω πετρελαιοκινητήρα. Έχεις σκεφτεί να πας -μιας & μιλάμε και για επαρχιακό- με 80 με 5η & 1800 στροφες; Πάντως γενικά δεν έχεις θέμα (βεβαίως, με συνεχώς χαμηλές στροφες ενδεχομένως να έχεις άλλα θέματα, θέλει λίγο τσίτωμα σε στροφες το diesel). Και για να σε πείσω και με νούμερα (δες χαμηλή μπλε καμπύλη), τι θέμα να έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που στις 1600 στροφες έχεις 180Nm & στις 1800 έχεις 200+Nm? (είμαι από κινητό, αλλά εκεί πρέπει να είναι πάνω κάτω τα νούμερα) Edited March 20, 2018 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tassos L Posted March 21, 2018 Author Report Share Posted March 21, 2018 8 hours ago , Polakias TDI said: Γιατί, οι ταρίφες νομίζεις ότι το δουλεύουν ψηλότερα; Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, 100 με 5η & 2000 στροφές, 100 με 6η & 1600 στροφές. Καταλαβαίνω πως ίσως λόγω της διαδρομής που κάνεις να έχεις μια ενδιάμεση κατάσταση σχετικά με το τι ταχύτητα πρέπει να έχεις & τι στροφες να διατηρείς, να πρέπει να ανεβοκατεβάζεις σχέση & αυτό να σε κάνει να αισθάνεσαι περίεργα. Αλλά το αυτοκίνητο δεν έχει θέμα, έχει ροπή & εκεί χαμηλά ελέω πετρελαιοκινητήρα. Έχεις σκεφτεί να πας -μιας & μιλάμε και για επαρχιακό- με 80 με 5η & 1800 στροφες; Πάντως γενικά δεν έχεις θέμα (βεβαίως, με συνεχώς χαμηλές στροφες ενδεχομένως να έχεις άλλα θέματα, θέλει λίγο τσίτωμα σε στροφες το diesel). Και για να σε πείσω και με νούμερα (δες χαμηλή μπλε καμπύλη), τι θέμα να έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που στις 1600 στροφες έχεις 180Nm & στις 1800 έχεις 200+Nm? (είμαι από κινητό, αλλά εκεί πρέπει να είναι πάνω κάτω τα νούμερα) Ακριβώς αυτό συμβαίνει. Είμαι σε μια ενδιάμεση κατάσταση στις ταχύτητες που μιλάμε. Πας με 5η και ζητάει 6η. Βάζεις 6η και είναι πολύ. Ξαναβάζεις5η. Έχεις συνεχώς ανεβοκατεβασμα. Πολύ σωστή η παρατήρηση σου με την 2η. Είναι πολύ μακριά και σε χωρίζει μέσα στην πόλη. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου που ασχολήθηκες τόσο αναλυτικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 21, 2018 Report Share Posted March 21, 2018 4 hours ago , Tassos L said: Ακριβώς αυτό συμβαίνει. Είμαι σε μια ενδιάμεση κατάσταση στις ταχύτητες που μιλάμε. Πας με 5η και ζητάει 6η. Βάζεις 6η και είναι πολύ. Ξαναβάζεις5η. Έχεις συνεχώς ανεβοκατεβασμα. Πολύ σωστή η παρατήρηση σου με την 2η. Είναι πολύ μακριά και σε χωρίζει μέσα στην πόλη. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου που ασχολήθηκες τόσο αναλυτικά. Καλημέρα. Πάντως μηχανικά δεν έχεις θέμα, μην αγχώνεσαι. ΥΓ: για το θέμα της 2ας, να ευχαριστήσουμε για την αναφορά του τον φίλο @newincity, μιας και δεν το ανέφερα εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...