Jump to content
Guest TRiBaL_23

Golf 5 Gti - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμένου [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Guest TRiBaL_23

Καλησπέρα στην παρέα. Είμαι στην αναζήτηση μεταχειρισμένου. Για τα γούστα μου το κάθε ενα εχει τα συν και τα πλην του. Αυτό όμως που θα ήθελα την γνώμη σας ειναι ποιο απο τα δύο είναι πιο αξιόπιστο μηχνικά; Αυτό που γνωρίζω είναι οτι το 6 έχει καδένα αντί ιμάντα

Link to comment
Share on other sites

6αρι μοτερ, 5αρι σασι :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6αρι πολύ καλύτερο σε αρκετούς τομείς. Αν σε παίρνει πήγαινε για 6


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η διαφορά είναι της τάξης των 3-4K ευρώ περίπου. Το 6 εχει τα μισά σχεδόν Km, μοντέλο '09 και τα δυο dsg. Απλά τα 5 ειναι φουλ έξτρα ενω το άλλο όχι και ειδικά τα xenon που με ενδιαφέρουν, είναι μανίκι να μπουν και πανάκριβα.  Μπορώ να κάνω την υπέρβαση απλά με τρομάζουν κάποιες ιστορίες για τον TSI που έχω διαβάσει απο εδώ κι απο κει σχετικά με πιστόνια κ.α. ειδικά στα πρώτα έτη παραγωγής. Να το πειράξω δεν έχω σκοπό. Το πολύ πολύ κανά πρώτο στάδιο Revo.

 

p.s. Χρόνη αν μου βρείς edition της προκοπής σφύρα μου

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Αλλο μοτερ ο 1.4 & 1.8 αλλο ο 2.0 μην μπερδευεις αυτα που διαβαζεις.




Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2018 at 12:54 ΠΜ, DubbeR_ChRoniS said:

edition 30 ?

Εκτός ότι δεν βρίσκεις της προκοπής, αυτά που είναι σε καλή κατάσταση είναι ακριβότερα από 6άρι οπότε..

Κατά τ΄ άλλα είναι καλό αυτοκίνητο πιο ολοκληρωμένο από το απλό. Τα περισσότερα κανιβαλισμένα και "ξαναμαμά"

Edited by nouli
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23
23 hours ago , nikdev said:

Αλλο μοτερ ο 1.4 & 1.8 αλλο ο 2.0 μην μπερδευεις αυτα που διαβαζεις.




Sent from my iPhone using Tapatalk

" My 60 reg Golf GTI's engine died just over a month ago on 36000 miles due to a known issue with the tensioner/timing chain (VW technical bulletin TB 15-12-01). The dealer slapped a £7500 price to replace the engine. VW customer services won't contribute a single penny ! "

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμβαινει συχνα.

Με αλλαγη τεντωτηρα με νεο revision ειναι οκ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν κλείσεις service για ιμάντες,αντλία νερού άλλαξε τα όλα και τέλος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φόρουμ. Είμαι κάτοχος ενός golf v gt sport (BMY μοτέρ) όλο μαμά και πολύ καλά συντηρημένο. Τ αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο με δόσεις (παίζει ρόλο γι αυτό το γράφω). Όλα καλά και ωραία με το εργαλείο.  Επειδή όμως ποτέ κάποια ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή είμαι στο εξής δίλημμα. 'Η παντρεύομαι τ αμάξι και του βελτιώνω ότι θέλω να βελτιώσω (οθόνες-φώτα-χρώμα-πρόγραμμα κτλ) ή να το κρατήσω όπως είναι (μαμά δλδ) με ευλαβική εννοείται συντήρηση και μόλις πάρω την κυριότητα της άδειας να το πουλήσω και να πάρω ένα golf v gti που μ αρέσει πολύ αλλά θα είναι ένα μεταχειρισμένο μ αρκετά χρόνια στην πλάτη του! Έχω διαβάσει ότι έχει τρομερό μοτέρ από άποψη αντοχής και ποιότητας.

Αξίζει να βελτιώσω και ρίξω χρήμα σ ένα 1,4 μοτέρ που οι περισσότεροι δεν το θεωρούν τόσο αξιόπιστο; Από βλάβες έχω αλλάξει αντλία νερού λόγω κομπρέσορα και εννοείται ταπετσαρίες και θέλει και βάψιμο εξωτερικά γιατί έχει σκάσει το χρώμα με τα χρόνια σε 2 σημεία και είμαι ψείρας σ αυτά.

Να σημειώσω ότι τ αμάξι έχει 84.000 χλμ και είναι το μοναδικό μου αμάξι αλλά το έχω μόνο για βόλτα. Στην δουλειά μου κτλ πάω με συγκοινωνία γιατί είμαι πολύ κοντά.

Είτε με το 1,4 είτε με 2,0 τα αμάξι σκοπεύω να το κρατήσω και γιατί μ αρέσει σαν μοντέλο και σαν χώροι και αν πήγαινα σε κάτι άλλο θα έπαιρνα το γκολφ το 7 αλλά στην παρούσα φάση δεν ξέρω τι παίζει σχετικά με την αξιοπιστία του. Γιατί αλλιώς είναι και αυτό πανέμορφο

Το δύσκολο είναι να βρω και gti μαμά και καλά συντηρημένο. Ο λόγος που το θέλω εργοστασιακό είναι για να επιλέξω εγώ τον μάστορα-προγραμματιστή που θα βάλει χέρι στο μοτέρ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας:hi:

Edited by Kostas Tranoulis
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλησπέρα φίλε. Τα οικονομικά σου τα ξέρεις μόνο εσύ, αλλά πίστεψέ με, στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να τα βάλεις καλά κάτω, με χαρτί και μολύβι.

Σίγουρα οι φίλοι μας με GTI μπορούν να σου μιλήσουν με περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά -τουλάχιστον σήμερα που μιλάμε- το κόστος συντήρησης του διχίλιαρου κοστίζει.

Καταλαβαίνω πως είναι αυτοσκοπός η βελτίωση, δεν έχω λόγο σε αυτό.

Γνώμη μου να τα βάλεις με χαρτί και μολύβι κάτω, να δεις τι έξοδα έχεις να κάνει στο σύνολο -για επισκευές/συντήρηση, τέλη/εφορία και βελτίωση- για το GT, να κάνεις το ίδιο για το GTI -αγορά, συντήρηση, τέλη/εφορία και βελτίωση- και να αποφασίσεις. Από τη μία το 1.4 φθάνει μέχρι ένα όριο βελτίωσης σε συνδυασμό με αξιοπιστία, από την άλλη πρέπει όπως λες και συ να βρεις ένα σωστό (& όχι με τιμή στο θεό) GTI, που όμως πάει ψηλά σε βελτίωση.

Με κλειστά τα μάτια θα σου έλεγα -αν σε παίρνουν τα οικονομικά- GTI, αλλά πρέπει να το δεις.

Συγνώμη αν "στην έσπασα", αλλά καλύτερα να "στην σπάσω", παρά να πάρεις το GTI & να το έχεις ακούνητο και να χτυπάς το κεφάλι σου.

(Πάντα φιλικά στα γράφω όλα ε)

Link to comment
Share on other sites

Καλό χρυσό το GTI, αλλά προσωπικά 2 πράγματα.

 

Τα τέλη κυκλοφορίας του τα οποία είναι τσουχτερά, με τα τεκμήρια κτλ.

(Ζούμε σε μια χώρα που δεν ξέρεις τι θα μας ξημερώσει αύριο το πρωί στο θέμα τον μεγάλων κυβικών)

 

Και που θα βρεις μετά GTI μαμά????

 

Βάλτα κάτω και υπολόγισε τα όλα! 

 

Αν σου αρέσει το GTI ποιο πολλές πιθανότητες έχεις να κάνεις το δικό σου Look GTI (μέσα έξω)

Από κανένα τρακαρισμένο.

 

Δυστυχώς είχα βρεθεί και εγώ σε αυτό το δίλημμα πριν πάρω το Passat.

Εγώ κοιτούσα για το Audi A4 σε 1800αρι. 

Αλλά δυστυχώς ότι έβρισκα ήταν πολύ πειραγμένα σε βελτίωση και μετατροπές.

 

Οπότε το εγκατέλειψα μια και καλή το όλο θέμα.

 

Από την άλλη αν έχεις μείνει ευχαριστημένος από το αμαξι που έχεις τώρα , το οποίο το ξέρεις και έχει σχετικά λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντησεις. Τωρα επειδη δεν το πηγαινω μονο με το συναισθημα αλλα και με την τσεπη εχω μπει στο δίλημμα.

Τα χρηματα που χρειαζομαι για να κανω τα 140 μου αλογατα να πηγαινουν, να πατανε, να στριβουν και να φρεναρουν οπως το μαμα gti κοστιζει τοσο οσο να ειχα το gti για 3 χρονια τουλαχιστο...

Γιατι δεν με νοιαζει να δειχνει gti με νοιαζει η ποιοτητα του gti.. αλλιως θα εβαζα μια μασκα και θα το επαιζα μουρατος οπως κανουν πολλοι.

Γνωρίζει ομως καποιος συγκεκριμένα αν, εκτος απο κιτ φρενων (που ευτυχως μπαινουν στην μαμα ζαντα μου), προγραμμα πρωτο σταδιο και βελτιωμενα αμορτισερ χρειαζομαι κάτι επιπλεον για βελτιωση πρωτο σταδιο;;

Δλδ ν αλλαξω πολλαπλασιαστες και να βαλω καλυτερα μπουζι;;

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για την αποδοχη. Ενδιαφερομαι σοβαρα για το αυτοκινητο της αγγελιας 24913372.

Ειναι ενα 5θυρο mk v edition 30 ασημι.

Επειδη ειναι 2ο χερι θα ηθελα αρχικα να ρωτησω αν τυχαινει καποιος και γνωριζει το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

Σημειωνω πως το εχω δει, φαινεται πεντακαθαρο και σωστα προετοιμασμενο. Ωστοσο δεν παυει να ειναι ενα βελτιωμενο σφυριλατο.

Καθε γνωμη ή επισημανση στο τι να προσεξω παραπανω δεκτη.

 

Ευχαριστω.

 

Νικος

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Να κλείσει > Αποφάσισες? @Kostas_Tr

:roadrage:

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λογικα σε gti θα παω αλλα οχι στο 5αρι, στο μκ6 καθως θεωρειται καλυτερο μοτερ (απ οσα εχω διαβασει γενικα) και αν βρω και μετα το 2011 θα μου παει το σημα με τους ρυπους και οχι με τον κυβισμο

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες,

γράψε 2-3 πραγματάκια για το αυτοκίνητο, εδώ στο forum.

Αν είναι σωστό σφυρήλατο δεν έχει πρόβλημα, θα πρέπει να το ελέγξεις σε ανάλογο συνεργείο με τεχνογνωσία και εμπειρία.

 

Αν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα ή αγορά άλλου οχήματος, να ξέρεις τέτοια αυτοκίνητα δεν τα πουλάς.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάλι θέλουν προσοχή, με το καλό λοιπόν.

Το σύστημα παροχής καυσίμου είναι αναβαθμισμένο, το ίδιο και τα σωθικά.

Έχουν κι αυτά κάποια θεματάκια αλλά όπως όλα μοτέρ είναι γνωστά πλέον, κυκλοφορεί σχεδόν 10 χρόνια.

 

Edited by nikdev
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση και την μεταφορά στο σωστό thread.

 

Εξ''οσων γνωρίζω το μοτέρ είναι σφυρίλατο. Φοράει Κ04-064 με φτερό gtx.

Τρόμπα υψηλής και χαμηλής από S3, μπρουτζάκι και πολλαπλασιαστές από R8

Fmic με σωληνώσεις και εξάτμιση με 200αρη καταλύτη.

Εισαγωγή με φιλτροχοάνη.

Εγκέφαλο dsg από Audi με αλλαγμένα δισκάκια.

Πρόγραμμα σασμάν και μοτέρ stage3.

Μεθανόλες ΑΕΜ.

Bilstein (νομίζω b8) με eibach.

Boost controller που ελέγχει και τις μεθανόλες.

Δουλεύει 3 πιέσεις, max 2.2bar.

 

Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί στον Team Dynamic-Ready for Race(Παρασκευάς) και το πρόγραμμα στον Μπολωτάκη.

 

Γενικά το αυτοκίνητο μου φαίνεται πολύ προσεγμένο και καθαρό και πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνω καθώς το έχω δει και κάνει βόλτα από κοντά.

 

Ρωτάω μονάχα αν κάποιος γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή γενικότερα για το συγκεκριμένο setup και τι να έχω περισσότερο στο νου μου καθώς γνωρίζω αρκετά μεν, όχι για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δε.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Νίκος

Link to comment
Share on other sites

ένα update, μετα απο ενα χθεσινό συμβάν όπου κάποιος -κάποια "οδηγάρα" μου εκανε ζημια στην πορτα (για 2η φορα) δεν παιζει ν αλλαξω αμαξι καθως εχω ξενερωσει απιστευτα. προτιμω να μεινω μ αυτο που εχω και να το κανω καινούργιο παρα να το δωσω οσο οσο και να παρω αλλο. να μην το φτιαξω δεν γινεται γιατι ειμαι ψείρας και δεν μπορω να το εχω με σημαδάκια. οποτε για ν αξιζει τα λεφτα που θα δωσω, θα γερασω με την γκολφαρα και καθε φορα που θα το βαριεμαι θα του κανω μικρες βελτιώσεις για να το νιώθω καινούργιο (και δοξα τον θεο υπάρχουν πολλα πραγματα για βελτίωση επάνω στις αμαξάρες μας)

τωρα το θεμα μπορει να κλειδωσει αν θελετε :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το κλειδωνω, η συνεχεια στο 1ο σταδιο βελτιωσης

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.