Jump to content
Roviros

RaceChip

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά.

Έχω το Τiguan 2 1.6TDI και σκέφτομαι να τοποθετήσω το RaceChip (το βασικό από τα τρια μοντέλα). Το έχει δοκιμάσει κανείς; Πόσο εύκολο είναι στην τοποθέτηση; Ευχαριστώ πολύ.

https://www.racechip.com/

Edited by Roviros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το είχα 1.5 χρόνο σε Golf 1.6TDI, ήμουν πολύ ευχαριστημένος και καλό value for money. H τοποθέτηση είναι υπόθεση 3 λεπτών.

Edited by PiNiOn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην περιμενεις μονο αυτα που υποσχετε, 1/3 να αναιβεις απο αυτα που υποσχετε χωρις να εχεις προβληματα με λαμπακια και safe mode. Τα εχουν αναβαθμισει μεν, αλλα το μονο μειον που βλεπω ειναι οτι εχουν συρικνωσει τις ρυθμισεις σε 5.

Edited by dasauto
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

σε αθρα που βρηκα μεσω νετ δεν καλυπτουν τιποτα οσο αφορα τηνν ελλαδα σε ελληνα που ανατιναξε την μηχανη του σε μερσεντες...http://www.aclassclub.co.uk/forum/racechip-ultimate-blown-my-engine_topic12021.html

Link to comment
Share on other sites

Τα ειχα γραψει σε αλλο θεμα που ειχε ανοιξει ενα μελος αλλα ως συνηθως οι μοντερειτορς το διαγραψανε για να μην ποιανει χωρο στο σερβερ!!! 

Μην ασχολησε με παπαριες που σου υποσχονται χρυσα αυγα, αλλαζοντας ενα και μονο παραγοντα, στην προκειμενη περιπτωση μονο την πιεση στο rail, δεν προκειτε να παρεις αυτα που υποσχονται, και προπαντων οχι αξιοπιστα οπως γινεται σε ενα προγραμμα. Τελος απο εξυπηρετηση η συγγεκριμενη εταιρια πασχει.

Αν θες να πηραματιστεις, παρε το φτηνο, τα ιδια θα παρεις και με το ακριβο. Τα προβληματα που θα σου βγαλει ειναι οτι πχ εχει 5 ρυθμισεις, αποκλειτε να παιξει στην φουλ ρυθμιση, θα μπενεις σε safe mode, οποτε παιζεις ποιο κατω, αρα περνεις και ποιο λιγα αλογα.Το παλιο που ειχα εγω ειχε 8+8  συνδιασμους ρυθμισεις αν θυμαμαι καλα, και ζητημα να δουλευε σωστα σε 2-3 τις χαμηλοτερες, στις αλλες safe mode, λαμπακια και καπνιλα απο πισω, και απο την εταιρια?? αντιμετωπιση κουκουρουκου....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

μονο στα bmw δουλεψε...για την εξυπηρετηση τα ιδια λενε ολοι...στο τελος στο σιτε της bmw το βγαλε και αυτος και πηγες σε κανονικο προγραμμα...ακυρο αυτη η κινηση...μαλλον μονο με κανα κν φιλτρο θα την βγαλουμε..

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , dasauto said:

Μην ασχολησε με παπαριες που σου υποσχονται χρυσα αυγα, αλλαζοντας ενα και μονο παραγοντα, στην προκειμενη περιπτωση μονο την πιεση στο rail, δεν προκειτε να παρεις αυτα που υποσχονται, και προπαντων οχι αξιοπιστα οπως γινεται σε ενα προγραμμα. Τελος απο εξυπηρετηση η συγγεκριμενη εταιρια πασχει.

 

Τo racechip στο 1.6TDi συνδέεται σε δύο αισθητήρες, στον αισθ.πίεσης εισαγωγής και στον αισθητ.πίεσης καυσίμου στην μπεκιέρα. Το μόνο που κάνει είναι μετατρέποντας τα σήματα αυτά, να μετατοπίζει την εργοστασιακή καμπύλη λίγο προς τα πάνω. Δεν είναι τίποτα τρομερό και κατ εμέ δύσκολα μπορεί να γίνει ανασφαλές για το μοτέρ, οι αλλαγές είναι πολύ μικρές. Αλλά δεν παύει να είναι value for money. Όσον αφορά τ άλογα, για να το δουλέψει κάποιος ασφαλώς χωρίς καμια περίπτωση για λαμπάκια ή παρατράγουδα, μην έχετε κατά νου ότι υπόσχονται αλλά σίγουρα δίνει και έχει αρκετή διαφορά ακόμα και στις πολύ safe ρυθμίσεις. Αυτό που διάβασα για την ζημιά, οκ αν ο τύπος έπαιξε με τις ρυθμίσεις και έκανε ότι να ναι, μπορεί και να έφταιγε αυτό, αν και συνήθως πετάει ένα Safe mode και τέλος, δηλαδή θεωρώ πολύ πολύ δύσκολο να συμβεί κάτι στο μοτέρ λόγω του Racechip. 

 

Απ την άλλη, όσοι προτείνουν πρόγραμμα, να ξέρετε ότι οι περισσότεροι που φτιάχνουν προγράμματα, ειδικά τα custom, κάνουν #$@$#@. Για να φτιάξεις ένα σωστό πρόγραμμα θέλει 1)αρκετά λεφτά για πρόσβαση σε όλους τους εργοστ.χάρτες/ανά πλαίσιο 2)πολλές εργατοώρες ρύθμισης ανά αυτοκίνητο (άσχετα αν είναι ίδιο μοντέλο/μοτέρ) 3)σύγχρονο software/hardware για τελευταία μοντέλα. Αν αυτά στα προσφέρει κάποιος tuner με 300-400Ε πάω πάσο, πήγαινε κάντο (να μου τον δείξετε και μένα γιατί εγώ δεν τον έχω βρει), αλλά κάτι μου λέει ότι με τόσα χρήματα θα σου πουλήσει ένα πρόγραμμα της πλάκας που έφτιαξε σε 30 λεπτά, απενεργοποιώντας και κάποια σφάλματα για να μην τα πετάει. Και το ότι θα πηγαίνει καλά δεν σημαίνει ότι θα δουλεύει και καλά/και με ασφάλεια το μοτέρ. Εγώ αυτό λεώ αναξιόπιστο, και όχι το εγκεφαλάκι.

 

ΑΥΤΑ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 17/6/2018 at 12:37 ΠΜ, XIONOULIS said:

εσυ μαλλον μονο το εχεις βαλει.,...

Το έχω χρησιμοποιήσει και εγώ, επιβεβαιώνω ότι έγραψε ο PiNiOn,  μέσες άκρες αυτά ισχύουν, εγώ το είχα σε golf mk5 1.9 tdi DSG για περίπου 70.000 χλμ, κανένα πρόβλημα. Όσο για τον τύπο με τον 250αρη, δεν καταλαβαίνω πώς έγινε η ζημιά χωρίς να μπεί ο κινητήρα σε safe mode πρίν τη ζημιά. Μυρίζομαι κάποιο ανοησία στον ηλεκτρικό actuator!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.