Jump to content
Soso

Καταλύτης

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, 

έχω ένα Polo TDI (2014) με 63.000 χλμ. Παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και στο εξουσιοδοτημένο service μετά από την -αποτυχημένη- χρήση καθαριστικού μου είπαν ότι θέλει αλλαγή το μπεκ (640 ευρώ). Μετά την αντικατάσταση άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του καταλύτη. Το ξεμπούκωσαν, το καθάρισαν (εξάτμιση, φίλτρα, σωληνώσεις κτλ.) αλλά συνεχίζει να ανάβει το λαμπάκι. Σήμερα - και μετά από 10 φορές που το έχω πάει!- μου είπαν ότι ο καταλύτης έχει μπουκώσει τελείως και χρειάζεται αντικατάσταση με κόστος ανταλλακτικού 2.770 ευρώ! (Σημειωτέον ότι δεν άδειαζε ποτέ το ρεζερβουάρ και έβαζα πετρέλαιο από 2 στάνταρ βενζινάδικα αλλά την τελευταία φορά πριν παρουσιάσει βλάβη έβαλα από ένα που έχει "κακή φήμη" και από τότε έως τώρα έχω κάνει περίπου 500χλμ.). Είναι δυνατόν να έπαθε ζημιά από μια και μόνο φορά? Τι μπορώ να κάνω??? Να το πάω σε εξατμισά να μου βάλει ιμιτασιόν? Είναι αξιόπιστο?

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Τι ‘ναι αυτά ρε γαμώτο σε αυτοκίνητο με 63.000χλμ που το προσέχεις κιόλας, τι ‘ναι αυτά... τι να πω.... φίλε μου, να το πας και σε άλλο και σε παράλλο συνεργείο αν έχεις αμφιβολίες, όχι μόνο σε ένα. Τα ποσά είναι υπέρογκα (τουλάχιστον για εμένα), τι να πω, είδα το μήνυμά σου τώρα & με έπιασε κατάθλιψη.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.