Soso Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 Καλησπέρα σε όλους, έχω ένα Polo TDI (2014) με 63.000 χλμ. Παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και στο εξουσιοδοτημένο service μετά από την -αποτυχημένη- χρήση καθαριστικού μου είπαν ότι θέλει αλλαγή το μπεκ (640 ευρώ). Μετά την αντικατάσταση άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του καταλύτη. Το ξεμπούκωσαν, το καθάρισαν (εξάτμιση, φίλτρα, σωληνώσεις κτλ.) αλλά συνεχίζει να ανάβει το λαμπάκι. Σήμερα - και μετά από 10 φορές που το έχω πάει!- μου είπαν ότι ο καταλύτης έχει μπουκώσει τελείως και χρειάζεται αντικατάσταση με κόστος ανταλλακτικού 2.770 ευρώ! (Σημειωτέον ότι δεν άδειαζε ποτέ το ρεζερβουάρ και έβαζα πετρέλαιο από 2 στάνταρ βενζινάδικα αλλά την τελευταία φορά πριν παρουσιάσει βλάβη έβαλα από ένα που έχει "κακή φήμη" και από τότε έως τώρα έχω κάνει περίπου 500χλμ.). Είναι δυνατόν να έπαθε ζημιά από μια και μόνο φορά? Τι μπορώ να κάνω??? Να το πάω σε εξατμισά να μου βάλει ιμιτασιόν? Είναι αξιόπιστο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 (edited) Τι ‘ναι αυτά ρε γαμώτο σε αυτοκίνητο με 63.000χλμ που το προσέχεις κιόλας, τι ‘ναι αυτά... τι να πω.... φίλε μου, να το πας και σε άλλο και σε παράλλο συνεργείο αν έχεις αμφιβολίες, όχι μόνο σε ένα. Τα ποσά είναι υπέρογκα (τουλάχιστον για εμένα), τι να πω, είδα το μήνυμά σου τώρα & με έπιασε κατάθλιψη. Edited March 20, 2018 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...