Jump to content
evoliasmenosnote4

Επισκευή κεντρικής κονσολας

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,έχω ένα Golf mk4(1j) το οποίο το επισκευαζω σιγά σιγά,τώρα είμαι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και θελω να κολλήσω-βιδωσω την κεντρική κονσόλα γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης προφανώς την άνοιξε...θελω να αλλάξω λάμπες στους θερμοστατες γιατί δεν ανάβουν καθόλου και να κολλήσω όλα τα πλαστικα από την αρχή για να γλιτώσω τα τριξιματα κτλ τα οποία είναι αρκετά εκνευριστικα...παραθετω φωτογραφίες για γνωμες 102e709b85e6eca84062951fbaf51c3b.jpgf7916f03652547ce5f2abe14d17b8170.jpg093126eb73104835045303ee9088eeda.jpg
 
Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 


Link to comment
Share on other sites

Το τασακι απο οτι βλεπω ληπει, αν το εβγαλες χωρις το υπολοιπο εχει σπασει, γιατι ειναι ενα κοματι ολο αυτο, ή το κολλας ή βρησκεις αλλο.

Για την κονσολα πρεπει να βγαλεις δεξια το ντουλαπακι και αριστερα τα καλυματα κατω απο το τιμονι και να δεις αν συμαζευονται τα κενα, αλλιως ετσι οπως το βλεπω πρεπει να εχουν παρει απο την εκθεση σε ηλιο αν το αμαξι ηταν συνεχεια παρκαρησμενο σε ηλιο.

Για τους τριγμους αν σου τριζει το ταμπλο σε λακουβες, (το ιδιο προβλημα εχω στο golf της αδερφης μου) και εχεις παρατηρησει μεσα απο τους αεραγωγους να βγενουν σφουγγαρακια μαυρα, δυστηχως αυτα τα σφουγγαρακια ηταν αναμεσα στις ενωσεις των αεραγωγων, τα οποια εχουν ''σαπισει'' και εχουν φυγει απο την θεση τους οποτε και αυτες οι ενωσεις ειναι που δημιουργουν τους τριγμους. Κοινως πρεπει να κατεβει το ταμπλο και να μονωθουν ξανα ολες οι ενωσεις απο οπου εχει φυγει αυτο το υλικο, καποια στιγμη και εγω θελω να το κανω αλλα που να βρω χρονο...

Καλα ειναι να παρεις μια ταινια υφασματινη που τυλιγουν τα καλωδια, και οπου βλεπεις ενωση υποπτη για τριγμο να κοβεις και να βαζεις.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites



Το τασακι απο οτι βλεπω ληπει, αν το εβγαλες χωρις το υπολοιπο εχει σπασει, γιατι ειναι ενα κοματι ολο αυτο, ή το κολλας ή βρησκεις αλλο.
Για την κονσολα πρεπει να βγαλεις δεξια το ντουλαπακι και αριστερα τα καλυματα κατω απο το τιμονι και να δεις αν συμαζευονται τα κενα, αλλιως ετσι οπως το βλεπω πρεπει να εχουν παρει απο την εκθεση σε ηλιο αν το αμαξι ηταν συνεχεια παρκαρησμενο σε ηλιο.
Για τους τριγμους αν σου τριζει το ταμπλο σε λακουβες, (το ιδιο προβλημα εχω στο golf της αδερφης μου) και εχεις παρατηρησει μεσα απο τους αεραγωγους να βγενουν σφουγγαρακια μαυρα, δυστηχως αυτα τα σφουγγαρακια ηταν αναμεσα στις ενωσεις των αεραγωγων, τα οποια εχουν ''σαπισει'' και εχουν φυγει απο την θεση τους οποτε και αυτες οι ενωσεις ειναι που δημιουργουν τους τριγμους. Κοινως πρεπει να κατεβει το ταμπλο και να μονωθουν ξανα ολες οι ενωσεις απο οπου εχει φυγει αυτο το υλικο, καποια στιγμη και εγω θελω να το κανω αλλα που να βρω χρονο...


Το έχω χωρια όλο το κομμάτι με το τασακι γιατί το εβαψα...τα πλαϊνά με τι να τα κολλήσω μεταξύ τους?αυτό που είπες για τα κομμάτια από τους αεραγωγούς το είχα παλιότερα...εχει σταματήσει πλεον

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγω κατι κομματια που ειχαν σπασει στις αδερφης μου που ειναι συνεχεια στον ηλιο και βγηκαν κατι κομματια σπασμενα απο το πουθενα, τα κολλησα με κολλα εποξικη 2 συστατικων, ειναι σε συρριγγες διαφανη και κολλαει πολυ καλα, θα την βρεις στα χρωματοπωλεια. Αν ειχες σφουγγαρακια στους αεραγωγους, απο εκει ειναι το μεγαλυτερο προβλημα των τριγμων, της αδερφης μου εβγαζε σφουγγαρακια για πανω απο 3 χρονια, και τριζει ολο το ταμπλο, το δικο μου που ειναι φυλαγμενο σε υποστεγο και δεν το βλεπει ο ηλιος το ταμπλο ειναι ''μασιφ''!

Link to comment
Share on other sites

Εγω κατι κομματια που ειχαν σπασει στις αδερφης μου που ειναι συνεχεια στον ηλιο και βγηκαν κατι κομματια σπασμενα απο το πουθενα, τα κολλησα με κολλα εποξικη 2 συστατικων, ειναι σε συρριγγες διαφανη και κολλαει πολυ καλα, θα την βρεις στα χρωματοπωλεια. Αν ειχες σφουγγαρακια στους αεραγωγους, απο εκει ειναι το μεγαλυτερο προβλημα των τριγμων, της αδερφης μου εβγαζε σφουγγαρακια για πανω απο 3 χρονια, και τριζει ολο το ταμπλο, το δικο μου που ειναι φυλαγμενο σε υποστεγο και δεν το βλεπει ο ηλιος το ταμπλο ειναι ''μασιφ''!
Κοστολόγιο για να βγει ταμπλό λογικά τσιμπημενο...ενας μου είπε για παμπριζοκολλα στα κεντρικά πλαστικά...επισης άλλη μια ερώτηση...η κλειδαριά του συνοδηγού δεν δουλεύει καθόλου με αποτέλεσμα όταν κλειδωνω καμία φορά να μην πέφτουν όλες οι ασφάλειες...αλλαζει μόνο η μια?

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω κοστος, εγω θα το κανω μονος μου, δεν εμπιστευομαι κανεναν να μου κατεβασει ταμπλο, εχω ξανακατεβασει σε αλλο αμαξι ταμπλο και πραγματικα εκανα καλυτερη δουλεια και απο επαγκελματια, εδω εναν προφυλακτηρα βγαζουν και δεν μπορουν να τον ξανακουμπωσουν σωστα.

Για την πορτα το προβλημα σου κατα μεγαλο ποσοστο ειναι μεσα στην κλειδαρια, εχουν ξεκολλησει οι επαφες της φυσας πανω στην πλακετα, ή την βγαζεις την ανοιγεις και την επισκευαζεις ή την αλλαζεις με μεταχειρησμενη, την κυριακη που μας περασε την βγαλαμε σε φιλου μου 4αρι την κλειδαρια του οδηγου, ειχα ξεκολλησει η επαφες, της ξαναζεσταναμε με ενα κολητιρη και δουλεψε ξανα. Παρακατω στο λινκ σου δινω να καταλαβεις το προβλημα.

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-(

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω κοστος, εγω θα το κανω μονος μου, δεν εμπιστευομαι κανεναν να μου κατεβασει ταμπλο, εχω ξανακατεβασει σε αλλο αμαξι ταμπλο και πραγματικα εκανα καλυτερη δουλεια και απο επαγκελματια, εδω εναν προφυλακτηρα βγαζουν και δεν μπορουν να τον ξανακουμπωσουν σωστα.
Για την πορτα το προβλημα σου κατα μεγαλο ποσοστο ειναι μεσα στην κλειδαρια, εχουν ξεκολλησει οι επαφες της φυσας πανω στην πλακετα, ή την βγαζεις την ανοιγεις και την επισκευαζεις ή την αλλαζεις με μεταχειρησμενη, την κυριακη που μας περασε την βγαλαμε σε φιλου μου 4αρι την κλειδαρια του οδηγου, ειχα ξεκολλησει η επαφες, της ξαναζεσταναμε με ενα κολητιρη και δουλεψε ξανα. Παρακατω στο λινκ σου δινω να καταλαβεις το προβλημα.
 
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-(
Για την ακρίβεια ο μύλος δεν γυρνάει καλα η γυρναει "τρελα" και στην συνέχεια λογικό να μην δουλεύει η κλειδαρια...δηλαδη πιστεύω ότι ο μύλος έχει το θέμα...

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν σου γυρνάει τρελά ο μύλος 360 μοίρες, σου έχει σπάσει ο μηχανισμός να πω? που συνδέει τον μύλο με την κλειδαριά, υπάρχει σετ επισκευής 5€ έχει από saveltrade.gr και γίνεται καινούργιος ο μύλος. Αλλά αν γυρνώντας κλειδωνεις την πόρτα του οδηγού και δεν κλειδώνουν οι άλλες το πρόβλημα είναι και μέσα στην κλειδαριά. 

Link to comment
Share on other sites

Αν σου γυρνάει τρελά ο μύλος 360 μοίρες, σου έχει σπάσει ο μηχανισμός να πω? που συνδέει τον μύλο με την κλειδαριά, υπάρχει σετ επισκευής 5€ έχει από saveltrade.gr και γίνεται καινούργιος ο μύλος. Αλλά αν γυρνώντας κλειδωνεις την πόρτα του οδηγού και δεν κλειδώνουν οι άλλες το πρόβλημα είναι και μέσα στην κλειδαριά. 
Τσέκαρε να μου πεις...οτι να ναι κάνει

https://www.dropbox.com/s/6benuu7pqzhievf/20180324_152635.mp4?dl=0

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , evoliasmenosnote4 said:

Τσέκαρε να μου πεις...οτι να ναι κάνει

https://www.dropbox.com/s/6benuu7pqzhievf/20180324_152635.mp4?dl=0

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Για μυλος μου φενεται, γιατι σαν να βλεπω οτι αρχισαν να κατεβαινουν?? τα παραθυρα και δεν μπορουσες να τα σταματησεις. Απο την μεσα μερια της πορτας διπλα στο χερουλι εχει μια μαυρη ταπα, μεσα στην ταπα εχει μια βιδα τορξ με την οποια ξεβιδονοντας την βγαζεις τον αφαλο τραβοντας τον με το κλειδι, βγαλτον να δεις πως συμπεριφερεται, κανονικα το πισω μερος πρεπει να δουλευει μαζι με το κλειδι, αν γυρνας το κλειδι και κοντραρεις το πισω μερος και δεν γυρναει εχει σπασει ο μηχανισμος και περνεις ενα σετακι επισκευης που σου ειπα ποιο πανω.

 

 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Κοστολόγιο για να βγει ταμπλό λογικά τσιμπημενο...ενας μου είπε για παμπριζοκολλα στα κεντρικά πλαστικά...επισης άλλη μια ερώτηση...η κλειδαριά του συνοδηγού δεν δουλεύει καθόλου με αποτέλεσμα όταν κλειδωνω καμία φορά να μην πέφτουν όλες οι ασφάλειες...αλλαζει μόνο η μια?

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Επειδή το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω κι εγώ με ίδιο αυτοκίνητο, πέραν των υπολοίπων, ρώτησα σε αντιπροσωπεία για αλλαγή της μόνωσης πίσω από ταμπλό, κόστος κάπου στα 300-350€!!! Αυτό που με ανησυχεί πέραν τους κόστους, είναι η δουλειά που θα γίνει, γιατί έχω ακούσει ιστορίες (σε άλλα αυτοκίνητα) όπου ξήλωσαν για κάποιο λόγο ταμπλό και μετά άρχισαν άλλα προβλήματα με ηλεκτρικά (σβήσιμο κινητήρα κλπ). Αν κάποιος έχει να προσθέσει κάτι επι του θέματος, τι να προσεχθεί κλπ και αν προτείνετε κάποιον για αυτή τη δουλειά;
Link to comment
Share on other sites

On 22/3/2018 at 4:10 ΜΜ, evoliasmenosnote4 said:

Καλησπέρα σε όλους,έχω ένα Golf mk4(1j) το οποίο το επισκευαζω σιγά σιγά,τώρα είμαι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και θελω να κολλήσω-βιδωσω την κεντρική κονσόλα γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης προφανώς την άνοιξε...θελω να αλλάξω λάμπες στους θερμοστατες γιατί δεν ανάβουν καθόλου και να κολλήσω όλα τα πλαστικα από την αρχή για να γλιτώσω τα τριξιματα κτλ τα οποία είναι αρκετά εκνευριστικα...παραθετω φωτογραφίες για γνωμες 102e709b85e6eca84062951fbaf51c3b.jpgf7916f03652547ce5f2abe14d17b8170.jpg093126eb73104835045303ee9088eeda.jpg
 
Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 

 

Για το φως στα χειρηστίρια θα γυρίσεις το μεσαίο χειρηστίριο στην 2η σκάλα και μετα θα το τραβίξεις με δύναμη προς τα έξω,μέσα κρύβεται μια μικρή λαμπίτσα η οποία βγαίνει με ένα τσιμπιδάκι ή κάποιο λεπτό εργαλείο (με τα δάχτυλα όσο λεπτά και να είναι δεν βγαίνει)

Απο εκεί και πέρα η κονσόλα σου (γύρω απο το λεβιέ) απο όσο βλέπω θέλει άλλαγμα και καινούρια έχει κάπου στα 70 ευρώ και γνώμη μου μην την βάψεις(αν βάλεις καινούρια δεν χρειάζεται σίγουρα βάψιμο) βάψε μόνο το τασάκι.Κάτι άλλο δεν νομίζω να τρίζει μέσα στο αυτοκίνητο τουλάχιστον απο το δικό μου βλέπω δεν τρίζει κάτι (και έχει 290κ χλμ) αλλά άν τρίζει κάτι με μία υφασμάτινη ταινία (5 ευρό στην αγορά έχει) προσθέτεις ακριβώς στο σημείο που μπορεί να κάνει επαφή το πλαστικό και να τρίζει.

Η αλήθεια είναι παίζει μεγάλο ρόλο και η μεταχείρηση-προστασία του αυτοκινήτου,δηλαδή αν το αυτοκίνητο επι 17-18 χρόνια ήταν εκτεθειμένο στον ήλιο και τις λακούβες της Ελλαδίτσας μας είναι λογικό κάποιο τρίξιμο(και ακριβότερα αυτοκίνητα τρίζουν μετά απο τόσα χρόνια και ήλιο ) αλλά από ότι βλέπω η vw έχει βάλει καλής ποιότητας πλαστικά χωρίς να τρίζουν εύκολα, όπως π.χ σε αντίστιχης χρονιάς ιαπωνικά ή γαλλικά ή ιταλικά κλπ...... 

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους λόγω ΣΚ και εορτών άργησα να απαντήσω όμως είδα τα μνμ σας και σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων...με τους θερμοστατες έχω βγάλει άκρη μερα την συμβουλή του φίλου και πλέον ειμαι μπροστά κάπως έτσι (1φωτο)με τις κλειδαριές δεν μπορείτε να φανταστείτε τι παίζει,για 6μηνες κλειδώνει κανονικά μετά δεν κλειδώνει η μια κλειδαριά ταυτόχρονα τρελενονται και οι πλαφονιερες...δεν υπάρχει κάποιο σετ(κλειδαριά μύλοι κτλ να τα βάλουμε να τελειωνει)

 

Κονσόλα οπωσδήποτε καινούργια?(2φωτο ειμαι ετσι)

 

Και λέω να βάλω 2πλης όψης στο ντουλαπάκι γιατί έχω από εκεί κάποια τριξιματα ενώ τώρα που το αφαιρεσα είναι πολύ καλύτερα...(ξέχασα να αναφέρω ότι τις προηγούμενες μέρες επισκευασα ταπετσαρίες από πόρτες(περιμενω χερουλια) ουρανό και έκανα εφαρμοστα καλύμματα από δερμάτινη...νεος διακόπτης για τα παράθυρα κτλ 60ec53d7f5081fef27c8f03807fd35bd.jpg35db8fafdd4fbcb646d053a5646870c2.jpg8847001d3474e2f5d43a0a974b151988.jpg60aa50854759c5c0224a3a217f907691.jpg9494b9b54288d1349a45fa52bdff9f53.jpg3604acd99f6bcba4f6493d3c8a0ac60a.jpg11f17c43e6900147588d2c4bbbb46bbc.jpgc571872cc7dc61c6199ae24184e5a108.jpgc02e79baf31852caec4770ee9cd683b1.jpg13bc2d4a902cb10241a1fbb43b4ba11b.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

9f2d3ac24d538856b6a62ffa812975dd.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης έβγαλα τον μύλο μόλις τώρα και η κατάσταση ήταν άθλια...γεματος σκόνη και γρασσο σαν λάσπη και τον έχω βάλει σε μπολ με καθαρό DECO για να καθαρίσει...μετα ξέπλυμα φυσηγμα και αντισκουριακο...παντως όταν τον έβγαλα δεν γυρνούσε πλήρως και σε κάποια φάση μου έμεινε στα χέρια το μπροστά τσουνι...το έβαλα πάλι με τα χέρια αλλά δεν ξέρω πόσο και αν είναι αυτο σωστό λέτε να μείνει μέσα στην πόρτα?

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επίσης έβγαλα τον μύλο μόλις τώρα και η κατάσταση ήταν άθλια...γεματος σκόνη και γρασσο σαν λάσπη και τον έχω βάλει σε μπολ με καθαρό DECO για να καθαρίσει...μετα ξέπλυμα φυσηγμα και αντισκουριακο...παντως όταν τον έβγαλα δεν γυρνούσε πλήρως και σε κάποια φάση μου έμεινε στα χέρια το μπροστά τσουνι...το έβαλα πάλι με τα χέρια αλλά δεν ξέρω πόσο και αν είναι αυτο σωστό λέτε να μείνει μέσα στην πόρτα?

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Παιδιά ο μύλος είναι διαλυμένος...αν πάρω αυτό το σετ επισκευής θα διορθωθεί το πρόβλημα λέτε η να ψάξω για κλειδαριές σετ ολόκληρο όπως αυτό?(ebay)αν πάρω 2 μύλους καινούργιους θα έχω διαφορετικα κλειδιά λογικά ε?
b6b82fd5ae5f6025995ad3c1f71efc94.jpg01bab865fbad746b1dbbff230dea3cc5.jpgf5d57a19765e9297e2647ba89b955b60.jpg

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Περνεις αυτο το σετακι και εχεις το ιδιο κλειδι, το σετακι αυτο ειναι ιμιτασιον, υπαρχει και γνησιο, αλλα δεν ξερω τιμη, εγω το εχω παρει για φιλου που εχει σπασει, αλλα δεν το εχω περασει ακομα, και παλαιοτερα ιδιο σετακι που πηρα για polo απο ebay, και εκει δεν ειχα θεμα.

 

Τωρα εχοντας βγαλμενο το μυλο, βαλε μεσα στην τρυπα ενα μεγαλο ισιο κατσαβιδι και παιξε δεξια αριστερα με την εσοχη της μαγνητικης να δεις πως συμπεριφερετε η μαγνητικη, αν κλειδωνουν ξεκλειδωνουν ολες μαζι, η μαγνητικη σου δεν εχει θεμα.

 

https://saveltrade.gr/set-episkeuis-cherouli-portas-gia-golf-iv-polo-9n-octavia-4-fabia

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περνεις αυτο το σετακι και εχεις το ιδιο κλειδι, το σετακι αυτο ειναι ιμιτασιον, υπαρχει και γνησιο, αλλα δεν ξερω τιμη, εγω το εχω παρει για φιλου που εχει σπασει, αλλα δεν το εχω περασει ακομα, και παλαιοτερα ιδιο σετακι που πηρα για polo απο ebay, και εκει δεν ειχα θεμα.
 
Τωρα εχοντας βγαλμενο το μυλο, βαλε μεσα στην τρυπα ενα μεγαλο ισιο κατσαβιδι και παιξε δεξια αριστερα με την εσοχη της μαγνητικης να δεις πως συμπεριφερετε η μαγνητικη, αν κλειδωνουν ξεκλειδωνουν ολες μαζι, η μαγνητικη σου δεν εχει θεμα.
 
https://saveltrade.gr/set-episkeuis-cherouli-portas-gia-golf-iv-polo-9n-octavia-4-fabia
Στο άνοιγμα λειτουργούν φυσιολογικά και 4 κλειδαριές...στο κλείδωμα όμως πέφτουν όλες και μετα απο μισο δευτερόλεπτο ανεβαίνουν του οδηγού και του πίσω δεξιά...παραθετω βιντεο

https://www.dropbox.com/s/jt0975lb9m7d082/20180326_155213.mp4?dl=0

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Του οδηγου μπορει να το κανει γιατι ισως το διακοπτακι που ελενχει την πορτα αν ειναι ανοιχτη, εχει προβλημα και το ''κλειδωμα'' βλεπει την πορτα του οδηγου ανοιχτη και για αυτο δεν την κλειδωνει, απο οσο ξερω αυτο γινεται σε ολα μονο στην πορτα του οδηγου, για αυτο αν πας να πατησεις την ασφαλεια της πορτας με ανοιχτη την πορτα, αυτη δεν πατιετε, αλλα την πισω δεξια... πρωτη φορα το βλεπω.

Δεν γνωριζω αν το ιδιο υσχειει και για τις αλλες, για του συνοδηγου παντως στο δικο μου (εμενα εχει τηλεχειρισμο) μπωρω να το κλειδωσω με την πορτα ανοιχτη και μετα να την κλεισω, αλλα στου οδηγου δεν μου κανει το ιδιο, κλειδωνει και ξεκλειδωνει αν αυτη ειναι ανοιχτη.

 

Η πλαφονιερα σου αν την εχεις στην επιλογη να αναβει με τις πορτες, αναβει κανονικα αν ανοιξεις μια μια πορτα??

Link to comment
Share on other sites

Του οδηγου μπορει να το κανει γιατι ισως το διακοπτακι που ελενχει την πορτα αν ειναι ανοιχτη, εχει προβλημα και το ''κλειδωμα'' βλεπει την πορτα του οδηγου ανοιχτη και για αυτο δεν την κλειδωνει, απο οσο ξερω αυτο γινεται σε ολα μονο στην πορτα του οδηγου, για αυτο αν πας να πατησεις την ασφαλεια της πορτας με ανοιχτη την πορτα, αυτη δεν πατιετε, αλλα την πισω δεξια... πρωτη φορα το βλεπω.

Δεν γνωριζω αν το ιδιο υσχειει και για τις αλλες, για του συνοδηγου παντως στο δικο μου (εμενα εχει τηλεχειρισμο) μπωρω να το κλειδωσω με την πορτα ανοιχτη και μετα να την κλεισω, αλλα στου οδηγου δεν μου κανει το ιδιο, κλειδωνει και ξεκλειδωνει αν αυτη ειναι ανοιχτη.

 

Η πλαφονιερα σου αν την εχεις στην επιλογη να αναβει με τις πορτες, αναβει κανονικα αν ανοιξεις μια μια πορτα??

Όχι οι πλαφονιερες ανάβουν η όλες μαζί με οποιαδήποτε πόρτα η καθόλου πάλι με οποιαδηποτε πόρτα...αν πάρω τις κλειδαριές από το ebay η αλλάξω και τους μύλους θα έχω υποχρεωτικά 2 κλειδιά ε?Αλλιώς τι aftermarket λύσεις υπάρχουν για να διορθωθούν όλα?ακομα και τηλεχειρισμος σαν πρόσθετο...

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αρα τα διακοπτακια που ελενχουν την καθε πορτα αν ειναι ανοιχτες δεν εχουν προβλημα. 

Αν το προβλημα ειναι μεσα στις μαγνητκες, λογικα αγοραζοντας αυτες απο ebay, (σιγουρεψου οτι τεροιαζουν στο αμαξι σου) και αν ειναι λειτουργικα σωστες, θα διωρθωθει το προβλημα σου, οι μαγνητικες ειναι plug n play αλλαγη, δεν χρειαζετε καποια κωδικοποιηση, δεν εχουν ηλεκτρονικα μεσα, ειναι slave των παραθυρων.

Για τις κλειδαριες, αν παρεις μεταχειρησμενες μαζι με το κλειδι, ή θα εχεις δευτερο κλειδι για τις πορτες ή θα χρειαστει να μεταφερεις τους δικους μυλους στις μεταχειρησμενες κλειδαριες, με ρισκο να σπασουν κατα την δυαληση τους, οπως σου εχει σπασει η δικια σου, μιας και αυτα τα υλικα που ειναι φτιαγμενες οι κλειδαριες σαπιζουν με το καιρο και την χρηση.

Για τηλεχειρησμο aftermarket ή γνησιο δεν ξερω αν δουλεψει, απο την στιγμη που οι μαγνητικες σου εχουν θεμα, δηλαδη αυτο που κανεις με το κλειδι, μετα θα το κανει και ο τηλεχειρησμος, οποτε καταληγεις στην ιδια κατασταση.

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρα τα διακοπτακια που ελενχουν την καθε πορτα αν ειναι ανοιχτες δεν εχουν προβλημα. 

Αν το προβλημα ειναι μεσα στις μαγνητκες, λογικα αγοραζοντας αυτες απο ebay, (σιγουρεψου οτι τεροιαζουν στο αμαξι σου) και αν ειναι λειτουργικα σωστες, θα διωρθωθει το προβλημα σου, οι μαγνητικες ειναι plug n play αλλαγη, δεν χρειαζετε καποια κωδικοποιηση, δεν εχουν ηλεκτρονικα μεσα, ειναι slave των παραθυρων.

Για τις κλειδαριες, αν παρεις μεταχειρησμενες μαζι με το κλειδι, ή θα εχεις δευτερο κλειδι για τις πορτες ή θα χρειαστει να μεταφερεις τους δικους μυλους στις μεταχειρησμενες κλειδαριες, με ρισκο να σπασουν κατα την δυαληση τους, οπως σου εχει σπασει η δικια σου, μιας και αυτα τα υλικα που ειναι φτιαγμενες οι κλειδαριες σαπιζουν με το καιρο και την χρηση.

Για τηλεχειρησμο aftermarket ή γνησιο δεν ξερω αν δουλεψει, απο την στιγμη που οι μαγνητικες σου εχουν θεμα, δηλαδη αυτο που κανεις με το κλειδι, μετα θα το κανει και ο τηλεχειρησμος, οποτε καταληγεις στην ιδια κατασταση.

Πάντως τώρα που δεν έχω μύλο στην πόρτα του συνοδηγου με κλείδωμα από την πόρτα του οδηγού απευθείας κλειδωνει-ξεκλειδωνει χωρίς δεύτερο "ήχο κλακ-κλακ" και οι πλαφονιερες ανάβουν κανονικά...τωρα αυτό δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει εννοω να λειτουργούν έτσι...και κατι ακομα,δεν γίνεται να βγάλουμε μπουτον με σταρτ-στοπ απευθείας μέσα στο αμαξι αφήνοντας το κλειδί στην μίζα και να κλείδωμα το αμαξι με το κλειδί από τους καινούργιους μύλους...το λέω για να μην κουβαλάω δίπλα κλειδιά...

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , evoliasmenosnote4 said:

Καλημέρα σε όλους λόγω ΣΚ και εορτών άργησα να απαντήσω όμως είδα τα μνμ σας και σας ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων...με τους θερμοστατες έχω βγάλει άκρη μερα την συμβουλή του φίλου και πλέον ειμαι μπροστά κάπως έτσι (1φωτο)με τις κλειδαριές δεν μπορείτε να φανταστείτε τι παίζει,για 6μηνες κλειδώνει κανονικά μετά δεν κλειδώνει η μια κλειδαριά ταυτόχρονα τρελενονται και οι πλαφονιερες...δεν υπάρχει κάποιο σετ(κλειδαριά μύλοι κτλ να τα βάλουμε να τελειωνει)

 

Κονσόλα οπωσδήποτε καινούργια?(2φωτο ειμαι ετσι)

 

Και λέω να βάλω 2πλης όψης στο ντουλαπάκι γιατί έχω από εκεί κάποια τριξιματα ενώ τώρα που το αφαιρεσα είναι πολύ καλύτερα...(ξέχασα να αναφέρω ότι τις προηγούμενες μέρες επισκευασα ταπετσαρίες από πόρτες(περιμενω χερουλια) ουρανό και έκανα εφαρμοστα καλύμματα από δερμάτινη...νεος διακόπτης για τα παράθυρα κτλ 60ec53d7f5081fef27c8f03807fd35bd.jpg35db8fafdd4fbcb646d053a5646870c2.jpg8847001d3474e2f5d43a0a974b151988.jpg60aa50854759c5c0224a3a217f907691.jpg9494b9b54288d1349a45fa52bdff9f53.jpg3604acd99f6bcba4f6493d3c8a0ac60a.jpg11f17c43e6900147588d2c4bbbb46bbc.jpgc571872cc7dc61c6199ae24184e5a108.jpgc02e79baf31852caec4770ee9cd683b1.jpg13bc2d4a902cb10241a1fbb43b4ba11b.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

9f2d3ac24d538856b6a62ffa812975dd.jpg

 

 

κεντρικη κονσόλα βρίσκεις με κάνα 30ρι μεταχειρισμένη αμα θέλεις ,απλά πρότεινα καινούρια για καλυτερα.Πιστεύω με την ίδια θα έχεις πρόβλημα αργότερα....για το ντουλαπάκι , κοίτα να βάλεις υφασμάτινη ταινία πάνω στα κλιπσακια που κουμπώνει πάνω στο ταμπλό και σε σημεία που μπορεί να έρχετε σε επαφή πλαστικό με πλαστικό μετα λίγο πριν το κουμπώσεις πέρνατω όλο με ένα σπρέι συλικόνης ταμπλού και να βιδώσεις μετα καλά όσες βίδες έχει...

 

Επίσης σχετικά με το κεντρικό κλείδωμα...δεν χρειάζεται να αλάξεις τις κλειδαριές-πλακετες,μπορείς πολυ εύκολα να τις επισκευάσεις,το πρόβλημα τους είναι είτε κρύες κολήσεις στην πλακέτα είτε χαλασμένο διακοπτάκι(είτε και τα 2 μαζί) το οποίο κάνει 5 ευρώ καινούριο,αρκεί να πιάνουν τα χέρια σου λίγο απο κολητήρι και τα κάνεις καινουρια.

Ακόμα αν σε ενδιαφέρει μπορείς πολύ εύκολα να μετατρέψεις το κεντρικό κλείδωμα με απλό κλειδί που απο ότι κατάλαβα έχεις ,στο μανήσιο τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με κλειδή στιλέτο-αναδιπλούμενο...μπορείς να δεις τον οδηγό μου εδώ για περισσότερες πληροφορίες:

 

για τον μύλο της πόρτας..απο ότι βλέπω είναι απο την μεριά του συνοδηγού οπότε (αν δεν επισκευάζεται έτσι ώστε να έχεις μόνο το δικό σου κλειδί) μπορείς να βάλεις απο πανω απλά ένα καπάκι-"deleter" όπως έβγαιναν μεταγενέστερα seat-skoda και απλά δεν θα μπορείς να κλειδώνεις απο την μεριά του συνοδηγού και ούτε γάτα ούτε ζημιά

 

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

κεντρικη κονσόλα βρίσκεις με κάνα 30ρι μεταχειρισμένη αμα θέλεις ,απλά πρότεινα καινούρια για καλυτερα.Πιστεύω με την ίδια θα έχεις πρόβλημα αργότερα....για το ντουλαπάκι , κοίτα να βάλεις υφασμάτινη ταινία πάνω στα κλιπσακια που κουμπώνει πάνω στο ταμπλό και σε σημεία που μπορεί να έρχετε σε επαφή πλαστικό με πλαστικό μετα λίγο πριν το κουμπώσεις πέρνατω όλο με ένα σπρέι συλικόνης ταμπλού και να βιδώσεις μετα καλά όσες βίδες έχει...
 
Επίσης σχετικά με το κεντρικό κλείδωμα...δεν χρειάζεται να αλάξεις τις κλειδαριές-πλακετες,μπορείς πολυ εύκολα να τις επισκευάσεις,το πρόβλημα τους είναι είτε κρύες κολήσεις στην πλακέτα είτε χαλασμένο διακοπτάκι(είτε και τα 2 μαζί) το οποίο κάνει 5 ευρώ καινούριο,αρκεί να πιάνουν τα χέρια σου λίγο απο κολητήρι και τα κάνεις καινουρια.
Ακόμα αν σε ενδιαφέρει μπορείς πολύ εύκολα να μετατρέψεις το κεντρικό κλείδωμα με απλό κλειδί που απο ότι κατάλαβα έχεις ,στο μανήσιο τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με κλειδή στιλέτο-αναδιπλούμενο...μπορείς να δεις τον οδηγό μου εδώ για περισσότερες πληροφορίες:
 
για τον μύλο της πόρτας..απο ότι βλέπω είναι απο την μεριά του συνοδηγού οπότε (αν δεν επισκευάζεται έτσι ώστε να έχεις μόνο το δικό σου κλειδί) μπορείς να βάλεις απο πανω απλά ένα καπάκι-"deleter" όπως έβγαιναν μεταγενέστερα seat-skoda και απλά δεν θα μπορείς να κλειδώνεις απο την μεριά του συνοδηγού και ούτε γάτα ούτε ζημιά
 
Καλημέρα σε όλους...απο ότι κατάλαβα μάλλον θα δουλέψω με καπάκι deleter κόλλημα με μονταζοκολλα και θα γίνει ένα με την πόρτα(για ασφαλεια)Θα διαβάσω προσεχτικά τον οδηγό που μου έστειλες και θα ρωτήσω τον ηλεκτρολόγο μου για να ξέρω τι και πώς αλλά και για να μην προχωρήσω σε καμία άκυρο αγορα πχ κλειδαριων κτλ...μολις τελειώσω το διάβασμα κτλ θα ξανά στείλω...

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τα διαβασα,ειδα και μερικα βιντεακια κτλ...εχω μια απορια ομως...το δευετρο κουτι που συνδεει τι ειναι ακριβως και απο που το αγοραζεις???επισης κατι για να γυρισω και στο προηγουμενο θεμα συζητησης,αν ντυσω τις μεσαιες κονσολες με δερματινη οπως τα καθισματα δεν θα βελτιωθουν και αισθητικα αλλα και με τους κραδασμους???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.