Jump to content
evoliasmenosnote4

Επισκευή κεντρικής κονσολας

Recommended Posts

9 hours ago , evoliasmenosnote4 said:

τα διαβασα,ειδα και μερικα βιντεακια κτλ...εχω μια απορια ομως...το δευετρο κουτι που συνδεει τι ειναι ακριβως και απο που το αγοραζεις???επισης κατι για να γυρισω και στο προηγουμενο θεμα συζητησης,αν ντυσω τις μεσαιες κονσολες με δερματινη οπως τα καθισματα δεν θα βελτιωθουν και αισθητικα αλλα και με τους κραδασμους???

Δεν κατάλαβα για πιο δεύτερο κουτί μιλάς ,αλλά θα στα πω απλά για να καταλάβεις περι τίνως πρόκειτε.

Λοιπόν κάτω απο την κολόνα του τιμονιού κρύβεται ένα κουτάκι-μονάδα.Αυτή η μονάδα είναι υπεύθηνη για τα περιφεριακά ηλεκτρικά του αυτοκινήτου(εσωτερικός φωτισμός,παράθυρα,κλειδωμα,κλπ) Αυτή η μονάδα τώρα που έχεις έχει μια φυσα-καλοδίωση.Αγοράζεις μία μονάδα που έχει 2 υποδοχές-φύσες και την αντικαταστείς με αυτή που έχεις.Στην μία φύσα κουμπώνει η καλωδίωση που ήδη έχεις στο αυτοκίνητο και στην άλλη συνδέεις απλά ένα καλώδιο με το ρεύμα του αυτοκινητου και απο εκεί και πέρα αμα θες συνδέεις τα αλάρμ,κόρνα ή σειρήνα (η και τα 2),αισθητίρες για να έχεις συναγερμο κλπ. Μετά αγοράζεις ένα κλειδι αναδιπλούμενο απο κίνα με 10 ευρώ ή απο ελλάδα με 25 ευρώ (το ίδιο κλειδί είναι απλά εδώ το αγοράζεις πιο ακριβά) το προγραμματίζεις πολύ εύκολα με vag-com ή αν δεν γνωρίζεις στο προγραμματίζει ένας ηλεκτρολόγος ή η αντιπροσωπία. Τόσο απλά.Τις λεπτομέρειες σχετικά με πιο κουτί να πάρεις (ανάλογα με το αυτοκίνητο σου) ,που ακριβώς θα συνδέσεις αυτό το ένα καλώδιο και πιο κλειδί θα πρέπει να πάρεις στο λέει ο οδηγός μου.

 

Το κουτι αυτό επίσης ,το βρίσκεις σε μεταχειρησμένα(και σε seat ή skoda εκτός απο vw) είτε απο ελλάδα είτε απο εξωτερικό μέσω ebay συνολικά όλα μαζί δεν πρέπει να σου βγούν πάνω απο 50 ευρώ για να έχεις εργοστασιακό τηλεχειρισμο.

Ακόμα θα πρέπει για να έχεις 1 κλειδί να το προγραμματίσεις (ή να πας σε έναν κλειδαρά) το καινούριο σου κλειδί με το immobilizer ώστε με ένα κλειδί να έχεις τηλεχειρισμό και να βάζεις μπρος.Και φυσικά πρέπει να κόψεις το κλειδί έτσι....

 

Για το μύλο τώρα ..δεν χρειάζεται να βάλεις ούτε κόλες ούτε τίποτα ένα καπάκι είναι που κουμπώνει πάνω και θα είναι λες και βγήκε απο το εργοστάσιο .Όπως είναι π.χ στις πίσω πόρτες τα χερούλια έτσι θα είναι και του συνοδηγού.Μπορείς αμα θέλεις να βγάλεις απο την πίσω δεξιά πόρτα το καπάκι και δοκιμαστικά να το κουμπώσεις στην μπροστά πόρτα.

Δηλαδή σου πρώτεινα μια λύση τελίως εργοστασιακή.Πάρε και μια φώτο να καταλάβεις τί εννοώ:

 

 

sdc.thumb.jpg.3c692b40d36fcc231e96a1289f7ff514.jpg

 

Και ένα βίντεο να δείς πως βγαίνει

 

Τέλος δεν σου προτίνω να ντίσεις με δερματίνη τις μεσαίες κολόνες,θεωρώ πως θα γίνει λίγο γυφτέ το αυτοκίνητο και δεν θα κερδίσεις αισθητικά κάτι,ούτε έχουν θέμα με κραδασμούς για να τα βελτιώσεις.Γενικά να θυμάσαι ότι όσο πιο εργοστασιακό και σε κατάσταση βιτρίνας τόσο πιο όμορφο είναι (βέβαια όλα αυτά είναι γούστα).

Το αμάξι γενικά κατα τι γνώμη μου είναι πολύ δεμένο και δεν έχει θέματα συναρμογής και ποιοτηκά γενικά στα μάτια μου είναι πολύ καλύτερο απο κάπια σύγχρονα αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας(auris,focus,octaviai,i30,c4,pulsar,astra) εαν τα δείς απο κοντά πιστεύω θα καταλάβεις ότι πιοτηκά τουλάχιστον δεν θα ήταν υπερβολή να πω πως το golf mk4 είναι καλύτερο, τώρα αν έπεσες στην περίπτωση και πείρες αυτοκίνητο ταλεπωρημένο,εσύ το γνωρίζεις.

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα κανόνισα όλα με παραγγελία καινούργιες ηλεκτρομαγνητικές και deleter στην πόρτα του συνοδηγού...μεσα κουμπωσα όλο το ταμπλό και το καθάρισα πέρασα και σπρευ σιλικόνης σε ολα τα κομμάτια συν όλες τις βίδες που έλειπαν και έχει διαφορά μέρα με νύχτα...σημερα έβγαλα το κοντέρ για να περάσω τα νικελ δαχτυλίδια αλλα η αληθεια είναι ότι δυσκολεύομαι να τα περασω...βγαινει και το τζαμακι η περνιουνται αλλιως?

Και το δεύτερο τα κουμπάκια που μηδενιζουν τα χιλιόμετρα κτλ δεν πατιουνται μεσα και τώρα που το άνοιξα λέω να το διορθώσω τι λέτε να έπαθε? d3fcb55fef1d04392105752552f1349f.jpgf8b0cf3b58f396c636ffee34f04807f0.jpg78f5285fba53f5367205a7fb518dc149.jpg

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ξεκολησεις το τζαμι. Τα κουμπακια αν δεν πατιουνται, και δεν φταινε τα πλαστικα κουμπια, θελουν αλλαγμα τα μπουτον πανω στην πλακετα.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ξεκολησεις το τζαμι. Τα κουμπακια αν δεν πατιουνται, και δεν φταινε τα πλαστικα κουμπια, θελουν αλλαγμα τα μπουτον πανω στην πλακετα.

Πέρασα τα δαχτυλίδια χωρίς να βγάλω το τζαμακι γιατί είναι κολλημένο και σφιχτό πάνω στο πλαστικό...τα μπουτον τα είδα τα ταίριαξα και πάλι όμως ενώ πατιουνται και ακούγεται το κλακ κανονικα αλλά δεν μπορώ να αλλάξω ούτε την ώρα αλλά ούτε να μηδενισω τα χλμ...μηπως παίζει τπτ με εγκέφαλο κτλ...επισης έχω αναμμενο το φωτάκι από τον αερόσακοι αριστερα στο στροφομετρο...

 

Τώρα είμαι έτσι εμφανισιακά πως σας φαίνεται?

 

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

aa5f4ab2c34d3114f946cfe7fde718d9.jpg

Link to comment
Share on other sites

ωραιο ειναι αλλα βρες και βαλε φωτιζομενους αεραγωγους απο μπορα.
Με τον αερόσακο τι παίζει?

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ποιον αεροσακο?
Το λαμπάκι στο στροφομετρο...ειναι μονίμως αναμμενο από την ώρα που τράβηξα μια φορα το κάθισμα αν θυμάμαι καλά...στειλε κανένα screenshot να δω τους αεραγωγούς από το bora

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 παρα το βραδυ βγαλε τον πολο της μπαταριας, και κουμπωσε τον 12 ακριβως, και το ρολοι σου ρυθμιστηκε!!

 

Το λαμπακι του αεροσακου θελει διαγνωστικο, αν ειναι απο το καθησμα, ειναι απο την φυσα του καθησματος, συνηθες προβλημα. Ψεκασε της με σπρει ηλεκτρονικων που δεν αφηνει καταλοιπα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 παρα το βραδυ βγαλε τον πολο της μπαταριας, και κουμπωσε τον 12 ακριβως, και το ρολοι σου ρυθμιστηκε!!
 
Το λαμπακι του αεροσακου θελει διαγνωστικο, αν ειναι απο το καθησμα, ειναι απο την φυσα του καθησματος, συνηθες προβλημα. Ψεκασε της με σπρει ηλεκτρονικων που δεν αφηνει καταλοιπα.
Τα κουμπιά όμως δεν δουλεύουν στο κοντέρ...γιατι?ενώ πατιουνται αλλά δεν μπορώ να μηδενισω...

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , evoliasmenosnote4 said:

Τα κουμπιά όμως δεν δουλεύουν στο κοντέρ...γιατι?ενώ πατιουνται αλλά δεν μπορώ να μηδενισω...

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Χαλασανε για αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Χαλασανε για αυτο.
Επισκευάζεται αυτό η να ψάξω κοντέρ η καμία άλλη λυση?πχ μπαίνει από κανένα άλλο?

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ολα επισκευαζονται...πηγαινε το σε εναν ηλεκτρονικο και θα σου τα αλλαξει με καινουρια, δεν ειναι τιποτα, θα σου πει και αν οντως ειναι χαλασμενα.

Για να αλλαξεις καντραν, θες κωδηκοποιησεις, προγραμματισμο κλειδιων, μεσα στο καντραν ειναι το ιμμομπιλαιζερ.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Ολα επισκευαζονται...πηγαινε το σε εναν ηλεκτρονικο και θα σου τα αλλαξει με καινουρια, δεν ειναι τιποτα, θα σου πει και αν οντως ειναι χαλασμενα.
Για να αλλαξεις καντραν, θες κωδηκοποιησεις, προγραμματισμο κλειδιων, μεσα στο καντραν ειναι το ιμμομπιλαιζερ.
Αυτό ξέρουμε τι είναι ακριβώς?και ποια η χρησιμότητα του?4f04829676ba85fb5a0e0c88772180f8.jpg

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 3/4/2018 at 5:28 ΜΜ, evoliasmenosnote4 said:

Αυτό ξέρουμε τι είναι ακριβώς?και ποια η χρησιμότητα του?4f04829676ba85fb5a0e0c88772180f8.jpg

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αυτό είναι κεντρικό κλείδωμα με το δικό του τηλεχειρισμό και αναδιπλούμενο κλειδί.....Δεν έχει νόημα να το πάρεις όταν το ίδιο το αυτοκίνητο ερχόταν απο το εργοστάσιο με τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με αναδιπλούμενο κλειδι και συναγερμό ως επιλογή.....

 

Τα μόνα που χρειάζεται να αγοράσεις για να γίνει η μετατροπή είναι αυτό : https://www.ebay.com/itm/VW-MK4-GOLF-COMFORT-CONTROL-MODULE-1J0-959-799-AH-4439/122991293094?epid=1629384133&hash=item1ca2da32a6:g:R1AAAOSwuWNalVpo 

 

και αυτό : https://www.ebay.com/itm/Flip-Remote-Key-3-Buttons-With-ID48-Chip-1J0-959-753-P-433MHz-for-Volkswagen/292090187812?epid=781311316&hash=item4401ee9024:g:YJwAAOSwB3BaKNsU&vxp=mtr

 

σύνολο 40 ευρώ + 5-10 ευρω κοπή κλειδιού =45-50 ευρώ  και έχεις αυτό που θέλεις..

η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη και μπορείς να την κάνεις και μόνο σου,δεν χρειάζεσαι ηλεκτρολόγο...οδηγίες αναλυτικές σου έστειλα στο λινκ στο πιο πάνω σχόλιο μου....και έχεις ένα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ-ΜΑΝΙΣΙΟ τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με επιλογή συναγερμού.....

 

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι με όλες τις προσθήκες που προανέφερες, μπορεί να μπει ο συναγερμός οποιασδήποτε μάρκας πάνω στο αναδιπλούμενο κλειδί;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και χρόνια πολλα σε όλους...παιδια πρέπει πρώτα όμως να αλλάξω τις ηλεκτρομαγνητικές έχω θέμα...παλι κλειδώνει οπότε θέλει μόνο του οδηγού και οι υπόλοιπες μένουν ανοιχτές...δεν μπορώ να εξηγήσω τι στο δ@@@@ παίζει με τις κλειδαριές μου

Στάλθηκε από το SM-N920C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σου ειπα και εγω και ο giannisb ποιο πισω, καποιες μαγνητικες σου εχουν θεμα με τις κολησεις εσωτερικα, βλεπω ποιανουν τα χερια σου, βγαλε μια μια και ανοιξε τες, με ενα κολητιρι ηλεκτρονικου θα την κανεις παλι λειτουργικες.

Για το αφτερμαρκετ σετακι των μαγνητικων, αυτο ειναι οταν δεν εχεις ηλεκτρικες κλειδαριες, και οσο να ναι θελει πατεντες για να μπει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , gousias said:

Εννοείς ότι με όλες τις προσθήκες που προανέφερες, μπορεί να μπει ο συναγερμός οποιασδήποτε μάρκας πάνω στο αναδιπλούμενο κλειδί;

εννοώ ότι με αυτές τις προσθήκες έχεις μανήσιο τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα όπως το golf mk5,golf mk6,golf mk7...συναγερμό αν θες ενεργοποιείς τον μανήσιο αλλά θες και τους αισθητίρες που είναι ενσωματομένη στα πίσω εσωτερικά φώτα-πλαφωνιέρες  και γενικά είναι λίγο ζώρι η εγκατάσταση τους ,αλλιώς θεωριτικά ναι μπορείς να έχεις ενσωματομένο στο αναδιπλούμενο μανίσιο κλειδί οποιασδήποτε μάρκας συναγερμό θέλεις 

carcasa-llave-vw-volkswagen-3-botones-gol-polo-bora-jetta-D_NQ_NP_289325-MEC25426783970_032017-F.jpg.8070a08d6988846ef07f9adb71dcf810.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για να δουλεψει ο μανησιος συναγερμος, χρειαζεται και την κορνα του συναγερμου η οποια μπενει μεσα στο νεροχυτη κατω απο τους υαλοκαθαρηστηρες.

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , dasauto said:

Για να δουλεψει ο μανησιος συναγερμος, χρειαζεται και την κορνα του συναγερμου η οποια μπενει μεσα στο νεροχυτη κατω απο τους υαλοκαθαρηστηρες.

Δεν είναι απαραίτητο να την βάλεις εκεί (γενικά δεν είναι απαραίτητο να την βάλεις αν θες απλά ένα ασυρματο κλείδωμα) οπου θες(και γίνεται) την βάζεις,αρκει να την συνδέσεις με μονάδα του αυτοκινήτου.μπορείς να συνδέσεις και την κόρνα του αυτοκινήτου,εγώ σκέφτομαι να συνδέσω την μανίσια κόρνα γιατί έχει και την επιλογή απο vag com να αλλάζεις τον ήχο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.