Thanos1.6 Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 Χίλιες καλησπέρες σε όλους σας Είμαι καινούργιο μέλλος εδώ πέρα και καινούργιος ιδιοκτήτης ενός golf 7 tdi r line Το αμάξι είναι 3/17 έκανε 470 χιλιόμετρα και χτυπήθηκε εμπρός μετωπική με άλλο όχημα, όχι ιδιαίτερες ζημιές μάσκα φανάρια μόνο. Το αμάξι λοιπόν από τότε που αγοράστηκε έμεινε ακίνητο και χωρις να παρει μπροστα η μηχανη σε μια αποθήκη 1 χρόνο μέχρι σήμερα 11.04.18. Εφόσον έφτιαξα την ζημιά το αμαξι δεν έπαιρνε μπρος και βρήκαμε βλάβη στην αντλια πετραιλεου το φλοτερ δηλαδή κάτω από το πίσω κάθισμα. Το αμάξι πήγε στην αντιπρωσοπεια καρεντα γλυφαδας και μου είπαν ότι δεν φέρουν ευθύνες εκείνοι και ότι φταίω εγώ για την βλάβη της αντλίας επειδή δεν το έβαλα μπροστά τόσο καιρό. (Η αντλία είχε κολλήσει λόγο καυσίμου είχε βγάλει σαν κόλλα και δεν έδινε εντολή.) Από από τα πολλά μετά από καυγά και φωνές η τελική απάντηση ήταν ότι δεν με καλύπτει η εγγύηση για την βλάβη που παρουσίασε η αντλία(φλοτερ) μετά από ακινησία και ότι πρέπει να την αγοράσω. Εγώ φυσικά την αγόρασα έχω όλα τα χαρτιά αποδείξεις κτλπ και θέλω την γνώμη σας πως μπορώ να τρέξω το θεμα αυτό. Που μπορώ να βρω μια άκρη με την εγγύηση του αυτοκινήτου. Να υπενθυμίσω ξανά ότι το ατύχημα με το αμάξι δεν επηρέασε το υπόλοιπο όχημα πάρα μόνο την μάσκα εμπρός. Ελπίζω να βρω μια άκρη εδώ από τις γνώσεις σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 Θάνο, αν και θα ήθελα πάρα πολύ να σου γράψω πως το συνεργείο που πήγες δεν έχει δίκιο (ειδικά της συγκεκριμένης αλυσίδας) & δε σε κατεύθυνε σωστά, με λύπη μου σου λέω πως μάλλον συμφωνώ μαζί του. Και αυτό γιατί η εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανία είναι υποχρεωμένη να καλύψει δωρεάν επισκευή ή την αντικατάσταση των εξαρτημάτων που αναγνωρίζονται ως ελαττωματικά ή πιθανές αστοχίες υλικών. Στη δική σου περίπτωση, η αιτία είναι.. αμέλεια; Κακή χρήση; Δε μου έρχεται η ακριβής λέξη. Πάντως αν μετά από ένα χρόνο έχει κολλήσει η αντλία λόγω ακινησίας, θεωρώ πως δεν οφείλεται σε σφάλμα της αντλίας. Ανέμενε & άλλες γνώμες βέβαια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 (edited) δεν θα βρεις ακρη......welcome to vw!!! ασχετο..πως εμεινε 1 χρονο σε αποθηκη?καινουργιο ηταν ,,,ποιος ο λογος αφου η ζημια κιολας ηταν μια μασκα?δεν το καταλαβαινω Edited April 11, 2018 by XIONOULIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos1.6 Posted April 12, 2018 Author Report Share Posted April 12, 2018 Είχα την ατυχία με ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας του πατέρα μου και η αφοσίωση και ο προβληματισμός μου ήταν εκεί. Δεύτερο αμάξι υπήρχε να κάνω την δουλειά μ και το Αμέλισα λόγο τρεξίματος και έλλειψης χρημάτων. Όπου έχω ρωτήσει μου έχουν πει δεν θα βρω άκρη εκτός κ αν στείλω με κάποιον τρόπο email στην Γερμανία μέσα. Ειναι φύσης αδυνατον καινούργιο αυτοκίνητο 28χιλιαδων με μόλις 470 χιλιόμετρα να σου παρουσιάζει κάτι τέτοιο.... μπορώ να σκεφτώ ότι και το καύσιμο ήταν μάπα αλλά χαλάει με έναν τόσο εύκολο τρόπο μια αντλία ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 (edited) 28 λεπτά πριν , Thanos1.6 said: Είχα την ατυχία με ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας του πατέρα μου και η αφοσίωση και ο προβληματισμός μου ήταν εκεί. Δεύτερο αμάξι υπήρχε να κάνω την δουλειά μ και το Αμέλισα λόγο τρεξίματος και έλλειψης χρημάτων. Όπου έχω ρωτήσει μου έχουν πει δεν θα βρω άκρη εκτός κ αν στείλω με κάποιον τρόπο email στην Γερμανία μέσα. Ειναι φύσης αδυνατον καινούργιο αυτοκίνητο 28χιλιαδων με μόλις 470 χιλιόμετρα να σου παρουσιάζει κάτι τέτοιο.... μπορώ να σκεφτώ ότι και το καύσιμο ήταν μάπα αλλά χαλάει με έναν τόσο εύκολο τρόπο μια αντλία ? Καλημέρα. Ακόμα & καλό να ήταν το καύσιμο, πάλι θα γινόταν... το κωλοβιοντίζελ βλέπεις κάνει τη ζημιά. Δημιουργεί αν αφεθεί ακίνητο, δε ρέει & δεν καταναλώνεται μία «ζύμη», έναν «κιμά», που τα φράζει όλα. Ένας χρόνος είναι μεγάλο χρονικό διάστημα & οι παλιομύκητες του βιοντίζελ πολλαπλασιάζονται με εκθετική καμπύλη, προκαλώντας αυτό το πρόβλημα. Σκέφτηκα με το που είδα το μήνυμά σου πως αν υπήρχε καλή θέληση, θα μπορούσε η αντιπροσωπεία να κάνει κάτι, ξέρω περιπτώσεις που το έχουν κάνει, είτε καλύπτοντας όλο το ποσό ή ισομοιράζοντας την αξία του ανταλλακτικού. Αλλά πάντοτε ή πρέπει να υπάρχει γνωστός ή να μεσολαβήσει μπικικίνι σε μια τέτοια περίπτωση σαν τη δική σου. Εντωμεταξύ υποθέτω πως ειπώθηκε η αλήθεια για το τι είχε συμβεί, δεδομένου πως & τα τόσα λίγα χιλιόμετρα σε «κάρφωναν». Την είδες την παλιά αντλία; Την πήρες ποτέ στα χέρια σου; Edited April 12, 2018 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 Αν δεν πηρες την παλια αντλια πισω, τοτε το ποιο πιθανον ειναι να μην εχει αλλαχτει η αντλια, απλα να την καθαρισαν, και το αλλο σεναριο, να την περασανε εγγυηση και να σου χρεωσαν την αντλια, διπλο κερδος για αυτους. Αν δεν την πηρες, πηγαινε και παρτην πισω και ελενξε αν οντως ειναι απο το δικο σου μοντελο και οχι απο κανενα αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos1.6 Posted April 14, 2018 Author Report Share Posted April 14, 2018 (edited) την αντλια την πηρα πισω την παλια την ειχα ανοιξει και εγω πριν το παω ειχε κολησει τελειως σαν κολλα ειχε μεσα από το πετραιλεο και δεν εδεινε το τσαφ την εντολη να δουλεψει δεν εσκαγε. οσον αφορα την καρεντα κηφισιας σπαστικα για αυτόν τον λογο γτ μου ειπαν αρκετοι ότι αν ηθελαν θα μπορουσαν να μου την ειχαν καλυψει στην εγγυηση. παντως το κακο εγινε εγω την πληρωσα καινουργια σε ένα αμαξι το οποιο είναι καινουργιο με 470χλμ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ! παντως συνεχιζω να ψαχνω να βρω μια λυση να τους ξεφτυλισω πραγματικα με καποιον τροπο. το εργοστασιο ή από εκει που φευγουν μετα την παρασκευει τους δεν υπαρχει καποιο email κατι να μπορεσω να μιλησω μαζι τους ? γνωριζει καποιος κατι ? ααα και να σημειωσω ακομα κατι... ότι προχθες που κοιτάξαμε μεσω αλλης αντιπροσωποιας το αμαξι δεν δειχνει ότι εχει γινει αλλαγη αντλιας μεσα στο ιστορικο του. είναι καλο αυτό ή κακο ? αχαχ δεν θα επρεπε να το αναγραφουν ? Edited April 14, 2018 by activious merge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 14, 2018 Report Share Posted April 14, 2018 εννοείται ότι θα πρεπε να το λένε....μαλάκια έκαναν....τρεχτους...βρε φίλε έπεσες και σε περίπτωση...ψαξε στο google τιποτα για αποζημιωσεις απο vw και τετοια...σιγουρα θα υπαρχει μαιλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 14, 2018 Report Share Posted April 14, 2018 (edited) Φίλε μου αν το καύσιμο που λες ότι είχες μέσα, έγινε σαν κόλλα- γλίτσα τότε έχεις πρόβλημα με καύσιμο. Έχω ξανά συναντήσει τέτοια περίπτωση, Μπορεί το καύσιμο που πήγες και έβαλες να ήταν νοθευμένο πετρέλαιο. (Εχώ περίπτωση φίλου ) το καύσιμο που του έβαλες να ήταν πετρέλαιο που βάζουν στα βαπόρια και το κάνουν νοθεία με διαφορά χημικά και το φέρνουν στην μορφή του κανονικού diesel κίνησης. Αυτή η γλίτσα αν είχε μυρουδιά όταν έβγαλες την αντλία σαν διαλυτικό η μυρουδια μπογιάς. Τότε είναι τα χημικά που πέταξαν μέσα στην δεξαμενή του βενζινάδικου. Έχεις πολύ σοβαρότερο πρόβλημα αποτι νομίζεις και δυστυχώς αν ψάξεις το βιβλίο του αυτοκινήτου σου να ξέρεις ότι ζημιά από κακής ποιότητας καύσιμο ΔΕΝ ΚΑΛΎΠΤΕΤΕ ΣΤΗ ΕΓΓΎΗΣΗ δυστυχώς, έχει ευθύνη ό ιδιοκτήτης. Στο Ford που είχα diesel το έγραφε κανονικά στο βιβλίο μέσα. Υπάρχει περίπτωση να έχουν βουλώσει η να έχουν πιάσει μάκα και τα σωλινακια καυσίμου , και αν έχει πάρει και αυτή την γλίτσα μέσα στο κινητήρα στα μπεκ κτλ. Τότε πας για καθάρισμα. Ο φίλος μου έπαθε ζημιά μεγαλύτερη σε αξία από τι στοίχιζε όλο το αμάξι. Το πρόβλημα είναι ότι το Diesel δεν κάνει να μένει για πολύ καιρό μέσα στο ρεζερβουάρ στασημω , δεν λέω για μέρες ούτε για κανά μήνα. Δεν είναι σαν την βενζίνη , εσύ το είχες ένα ολόκληρο χρόνο ακίνητο το αμάξι και ήρθε και έδεσε.. Για αυτό και θέλει να ρίχνεις καθαριστικά πετρελαίου για diesel Edited April 15, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos1.6 Posted April 18, 2018 Author Report Share Posted April 18, 2018 δυστυχώς ψαχνω αλλα δεν βρισκω κατι σε email για γερμανια τα μονα που βρισκω είναι ελληνικα οπου εχω παει μεχρι και στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ, οι οποιοι ελενξαν το αμαξι για ένα ακομα πρόβλημα το οποιο μου βγαζει ο εγκέφαλος και μου ειπαν ότι δεν αναλαμβανουν στην εγγυηση τπτ από το αμαξι γτ δεν το εφτιαξα σε αυτους. αυτή ηταν η απαντηση της ΚΟΣΜΟΚΑΡ. εχω απογοητευθεί πολύ από την ελληνική vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 (Η αντλία είχε κολλήσει λόγο καυσίμου είχε βγάλει σαν κόλλα και δεν έδινε εντολή.) Αφού το παραδέχεσαι μόνος σου οτι η αντλία χάλασε λόγω καυσίμου και ακινησίας δηλ οτι δεν ήταν αστοχία η κάποια βλάβη του ανταλλακτικου. θα μπορούσε βέβαια η αντιπροσωπεια ως μια κίνηση καλής θέλησης να στην περάσει στην εγγύηση αλλά αν οπως γράφεις πάλι το αμάξι δεν το συντήρησες σε αυτούς δεν είχες καμία ελπίδα. Δεν εχει κανενα νοημα να ασχοληθείς περαιτέρω εδω δεν έχουν καλύψει άλλα και άλλα.... (πιστόνια, καδένες κτλ....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 στην αντιπροσωπεια ειπες οτι ειχες να το κινησεις πολυ καιρο και αλλα τετοια?αν ναι τοτε δοκιμασε την τυχη σου σε καποια αλλη αντιπροσωπεια,χωρις να τους αναφερεις κατι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 Το αυτοκίνητο έμεινε ένα χρόνο ακίνητο με πετρέλαιο στο ρεζερβουαρ, αν η μόνη ζημιά που έχεις είναι η αντλία στο ρεζερβουαρ, τότε είσαι τυχερός, που δεν νομίζω. Κανονικά έπρεπε να καθαριστεί όλο το κύκλωμα τροφοδοσίας απο άκρη σε άκρη. Το φαινόμενο λέγεται μυκητολάσπη και οφείλεται στους μύκητες που αποικοδομούν το βιοντίζελ. Όλα τα καύσιμα πετρέλαια περιέχουν βιοντίζελ σε ποσοστό 7% βάση νόμου. Άρα, καθαρίστηκε όλο το κύκλωμα τροφοδοσίας μετα την ακινησία; Καμιά αντιπροσωπεία και πουθενά δεν θα καλύψει ζημιά απο μυκητολάσπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos1.6 Posted April 19, 2018 Author Report Share Posted April 19, 2018 τα παιδια στα οποια το πηγα και το κοιτάξαμε μου ειπαν ότι αν ειχαν ψιλο πιασει κρουστα το υπολοιπο συστημα θα ειχε βγαλει καποια βλαβη στον υπολογιστη Η θα ρεταρε το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 Πρέπει να ρίξεις μια καλή δόση μυκητοκτόνου, σύμφωνα με τις οδηγίες πάντα, και ίσως χρειαστεί αλλαγή το φίλτρο πετρελαίου, έπειτα. Και βλέπεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...