Jump to content
Andritsos

Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

Recommended Posts

10 minutes ago, alej said:

 

 


Συμφωνώ απόλυτα για το συναγερμό και τα τζάμια. Βάλε έναν καλό τον οποίο ακόμα κι αν πουλήσεις το αμάξι τον βγάζεις και τον βάζεις άλλου. Μεμβράνες μπορείς να βάλεις και μετά αλλά δεν θα είναι το ίδιο καλά και θα αναρωτιέσαι αν θα τις βάλουν καλά.
Δεν γνωρίζω αν κάποια από αυτά τα έχει αλλά εγώ τα θεωρώ πολύ χρήσιμα:
- Αυτόματα φώτα - υαλοκαθαριστήρες
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Αυτόματο χειρόφρενο
- Φώτα LED και όλο το πακέτο.



Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Ισχύει αυτό με τις μεμβράνες πρέπει να βρεις κάποιον που θα στις κάνει τέλεια. Πάντως και τα μπροστινά τζάμια που δεν είναι σκούρα είναι και αυτά λίγο φιμε-ειδικα όσον αφορά τον ήλιο πράγμα καλό.

Αυτόματα φώτα και φρενάρισμα είναι στάνταρ στην TGI. Για τους αυτόματου υαλοκαθαριστηρες θέλεις το πακέτο light and sight έκανε 200 ευρω δεν αξιζει... αυτόματο χειρόφρενο δε διαθέτει θυμάμαι.

Τα full led (μεσαία σκαλα και τα πισω) είναι φοβερά αλλά κάνανε περίπου 1300 ευρώ πιστεύω παρά πολλά για ένα αμάξι 16000 ευρώ με στόχο την οικονομία.

Cruise control έχει στάνταρ οχι το adaptive αλλά και πάλι αξίζει για τα ταξίδια. 

vwfighter σου επισυνάπτω και το pdf με το στάνταρ εξοπλισμό του tgi

Polo_ AW1.pdf

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο light and sight το έχω στο Golf και αξίζει κάθε του ευρώ!
Δεν ασχολούμαι με τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες καθόλου. Ελάχιστες φορές έχω παρέμβει.
Τώρα αν έχει και light control αυτόματα να αλλάζει σκάλα κλπ είναι άλλη φάση.
Μετάνιωσα για τα φώτα που δεν έβαλα και το αυτόματο φρενάρισμα. Στο GOLF βέβαια ήταν ένα καρό λεφτά...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , vwfighter said:

Φιμέ κρύσταλλα με ψήνουν, έτσι κι αλλιώς θα έβαζα μεμβράνες!
 

 

Φιλε μου τα εργοστασιακα φιμε να ξερεις Όμως οτι δεν κόβουν, οσο η μεμβράνες.

 

Στο λέω επιβεβαιωμένα αυτό το πράγμα...

 

Είχα τα φιμε κρύσταλλα της vw στο polo 6R και στα μπροστά παράθυρα είχα βάλει την μεμβράνη της vw που έχει και θα βρεις στην llumar, είναι στο ίδιο χρώμα με τα εργοστασιακα κρύσταλλα του εργοστασίου.

 

Σε πληροφορώ ότι η μεμβράνη έκοβε ακόμα περισσότερο αποτι τα κρύσταλλα.

 

Οπότε η καλύτερη λύση είναι να βρεις έναν καλό εγκαταστατη και να βάλεις τα φιμε που θέλεις.

 

 

Για τον συναγερμό θα σου συμβούλευα να βάλεις της αντιπροσωπείας, μια χαρά είναι την κάνει την δουλειά του,  είναι της meta system , αν θέλεις τίποτα extra στον συναγερμό τότε μπορείς να απευθυνθείς στον γενικό αντιπρόσωπο. 

 

Και εγώ πριν από μερικούς μήνες έβαλα και στο δικό μου αμάξι της μετά meta system Στα 160€.

 

Και επίσης η αντιπροσωπία ΞΈΡΕΙ τι θα πρέπει να ξηλώσει για να περάσει τον συναγερμό και από που.

(Έχω δει polo 6r το οποίο ό ιδιοκτήτης έβαλε συναγερμό σε εξωτερικο μαγαζί και μόνο το αμάξι που δεν πήρε φωτιά, μετά το πήγε στην αντιπροσωπεία για να του βάλουν εκείνοι τελικά συναγερμό..)

 

Ο συναγερμός που θα πρέπει να βάλεις θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε με σύστημα CAN BUS...!!! .

 

Αλλιός δεν κάνεις τίποτα και δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά.

 

Για τον pantora που αναφέρθηκε ποιό πάνω, δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά να ξέρεις ότι ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΌΛΟΙ Η ΣΗΝΑΓΕΡΜΟΙ που είναι CAN BUS.

 

Στο προηγούμενο αμάξι που είχα (Όχι vw) το αμάξι και εκείνο ήταν με can bus, μου έβαλαν συναγερμό που ήταν πράγματι can bus, αλλά στο αμάξι σχεδόν ένα χρόνο δεν λειτουργούσε σωστά....

 

Ακόμα και στην αντιπροσωπεία που είχε τους συναγερμούς αυτούς δεν μπορούσαν να το κάνουν να δουλέψει σωστά!!!

 

Έτσι μετά από τρεξίματα και πολύ κράξιμο! Μου έβαλαν άλλη μάρκα συναγερμού can bus και το αμάξι από τότε λειτουργούσε όπως θα έπρεπε.

 

Αυτή η pantora μπορεί να είναι can bus αλλά αν δεν συμβαδίζει σωστά με το αμάξι??? Μετά τη θα κάνεις???

 

Επισεις η λύσει που είπαν κάποια παιδιά ποιό πάνω,  να βάλεις συναγερμό και στο μέλλον να τον ξηλώσεις αν πουλήσεις το αμάξι,  είναι εντελώς ΆΣΚΟΠΗ και μόνο ταλαιπωρία θα σου δημιουργήσει.

 

Ξέρω κόσμο που έκανε τέτοια διαδικασία να ξηλώνει τους συναγερμούς και να τους βάζει σε άλλο αμάξι,  και στο τέλος έκανε μια τρύπα στο νερό.

 

Η σημαγερμοι δεν δούλευαν σωστά στο αμάξι επάνω και αναγκάζονταν να βάλουν  άλλουςσυναγερμούς.

 

Έχω γνωστό με σηναγερμο viper (αξίας 400€-500€) το έβαλε μετα χρονια στο αμαξι το καινουργιο που πήρες και ο συναγερμός δεν μπορούσε να δουλέψει σωστά , αλλά ακόμα και από την εταιρία που του έκανε κάποιες αναβαθμίσεις στην μονάδα του συναγερμού Πάλι δεν δουλέψει.

 

Οπότε αγωρασε πάλι καινούργιο για να έχει συναγερμό...

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , vwfighter said:

Φιμέ κρύσταλλα με ψήνουν, έτσι κι αλλιώς θα έβαζα μεμβράνες!
 

 

Φιλε μου τα εργοστασιακα φιμε να ξερεις Όμως οτι δεν κόβουν, οσο η μεμβράνες.

 

Στο λέω επιβεβαιωμένα αυτό το πράγμα...

 

Είχα τα φιμε κρύσταλλα της vw στο polo 6R και στα μπροστά παράθυρα είχα βάλει την μεμβράνη της vw που έχει και θα βρεις στην llumar, είναι στο ίδιο χρώμα με τα εργοστασιακα κρύσταλλα του εργοστασίου.

 

Σε πληροφορώ ότι η μεμβράνη έκοβε ακόμα περισσότερο αποτι τα κρύσταλλα.

 

Οπότε η καλύτερη λύση είναι να βρεις έναν καλό εγκαταστατη και να βάλεις τα φιμε που θέλεις.

 

 

Για τον συναγερμό θα σου συμβούλευα να βάλεις της αντιπροσωπείας, μια χαρά είναι την κάνει την δουλειά του,  είναι της meta system , αν θέλεις τίποτα extra στον συναγερμό τότε μπορείς να απευθυνθείς στον γενικό αντιπρόσωπο. 

 

Και εγώ πριν από μερικούς μήνες έβαλα και στο δικό μου αμάξι της μετά meta system Στα 160€.

 

Και επίσης η αντιπροσωπία ΞΈΡΕΙ τι θα πρέπει να ξηλώσει για να περάσει τον συναγερμό και από που.

(Έχω δει polo 6r το οποίο ό ιδιοκτήτης έβαλε συναγερμό σε εξωτερικο μαγαζί και μόνο το αμάξι που δεν πήρε φωτιά, μετά το πήγε στην αντιπροσωπεία για να του βάλουν εκείνοι τελικά συναγερμό..)

 

Ο συναγερμός που θα πρέπει να βάλεις θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε με σύστημα CAN BUS...!!! .

 

Αλλιός δεν κάνεις τίποτα και δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά.

 

Για τον pantora που αναφέρθηκε ποιό πάνω, δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά να ξέρεις ότι ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΌΛΟΙ Η ΣΗΝΑΓΕΡΜΟΙ που είναι CAN BUS.

 

Στο προηγούμενο αμάξι που είχα (Όχι vw) το αμάξι και εκείνο ήταν με can bus, μου έβαλαν συναγερμό που ήταν πράγματι can bus, αλλά στο αμάξι σχεδόν ένα χρόνο δεν λειτουργούσε σωστά....

 

Ακόμα και στην αντιπροσωπεία που είχε τους συναγερμούς αυτούς δεν μπορούσαν να το κάνουν να δουλέψει σωστά!!!

 

Έτσι μετά από τρεξίματα και πολύ κράξιμο! Μου έβαλαν άλλη μάρκα συναγερμού can bus και το αμάξι από τότε λειτουργούσε όπως θα έπρεπε.

 

Αυτή η pantora μπορεί να είναι can bus αλλά αν δεν συμβαδίζει σωστά με το αμάξι??? Μετά τη θα κάνεις???

 

Επισεις η λύσει που είπαν κάποια παιδιά ποιό πάνω,  να βάλεις συναγερμό και στο μέλλον να τον ξηλώσεις αν πουλήσεις το αμάξι,  είναι εντελώς ΆΣΚΟΠΗ και μόνο ταλαιπωρία θα σου δημιουργήσει.

 

Ξέρω κόσμο που έκανε τέτοια διαδικασία να ξηλώνει τους συναγερμούς και να τους βάζει σε άλλο αμάξι,  και στο τέλος έκανε μια τρύπα στο νερό.

 

Η σημαγερμοι δεν δούλευαν σωστά στο αμάξι επάνω και αναγκάζονταν να βάλουν  άλλουςσυναγερμούς.

 

Έχω γνωστό με σηναγερμο viper (αξίας 400€-500€) το έβαλε μετα χρονια στο αμαξι το καινουργιο που πήρες και ο συναγερμός δεν μπορούσε να δουλέψει σωστά , αλλά ακόμα και από την εταιρία που του έκανε κάποιες αναβαθμίσεις στην μονάδα του συναγερμού Πάλι δεν δουλέψει.

 

Οπότε αγωρασε πάλι καινούργιο για να έχει συναγερμό...

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, OMINUS said:

Φιλε μου τα εργοστασιακα φιμε να ξερεις Όμως οτι δεν κόβουν, οσο η μεμβράνες.

 

Στο λέω επιβεβαιωμένα αυτό το πράγμα...

 

Είχα τα φιμε κρύσταλλα της vw στο polo 6R και στα μπροστά παράθυρα είχα βάλει την μεμβράνη της vw που έχει και θα βρεις στην llumar, είναι στο ίδιο χρώμα με τα εργοστασιακα κρύσταλλα του εργοστασίου.

 

Σε πληροφορώ ότι η μεμβράνη έκοβε ακόμα περισσότερο αποτι τα κρύσταλλα.

 

Οπότε η καλύτερη λύση είναι να βρεις έναν καλό εγκαταστατη και να βάλεις τα φιμε που θέλεις.

 

 

Για τον συναγερμό θα σου συμβούλευα να βάλεις της αντιπροσωπείας, μια χαρά είναι την κάνει την δουλειά του,  είναι της meta system , αν θέλεις τίποτα extra στον συναγερμό τότε μπορείς να απευθυνθείς στον γενικό αντιπρόσωπο. 

 

Και εγώ πριν από μερικούς μήνες έβαλα και στο δικό μου αμάξι της μετά meta system Στα 160€.

 

Και επίσης η αντιπροσωπία ΞΈΡΕΙ τι θα πρέπει να ξηλώσει για να περάσει τον συναγερμό και από που.

(Έχω δει polo 6r το οποίο ό ιδιοκτήτης έβαλε συναγερμό σε εξωτερικο μαγαζί και μόνο το αμάξι που δεν πήρε φωτιά, μετά το πήγε στην αντιπροσωπεία για να του βάλουν εκείνοι τελικά συναγερμό..)

 

Ο συναγερμός που θα πρέπει να βάλεις θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε με σύστημα CAN BUS...!!! .

 

Αλλιός δεν κάνεις τίποτα και δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά.

 

Για τον pantora που αναφέρθηκε ποιό πάνω, δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά να ξέρεις ότι ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΌΛΟΙ Η ΣΗΝΑΓΕΡΜΟΙ που είναι CAN BUS.

 

Στο προηγούμενο αμάξι που είχα (Όχι vw) το αμάξι και εκείνο ήταν με can bus, μου έβαλαν συναγερμό που ήταν πράγματι can bus, αλλά στο αμάξι σχεδόν ένα χρόνο δεν λειτουργούσε σωστά....

 

Ακόμα και στην αντιπροσωπεία που είχε τους συναγερμούς αυτούς δεν μπορούσαν να το κάνουν να δουλέψει σωστά!!!

 

Έτσι μετά από τρεξίματα και πολύ κράξιμο! Μου έβαλαν άλλη μάρκα συναγερμού can bus και το αμάξι από τότε λειτουργούσε όπως θα έπρεπε.

 

Αυτή η pantora μπορεί να είναι can bus αλλά αν δεν συμβαδίζει σωστά με το αμάξι??? Μετά τη θα κάνεις???

 

Επισεις η λύσει που είπαν κάποια παιδιά ποιό πάνω,  να βάλεις συναγερμό και στο μέλλον να τον ξηλώσεις αν πουλήσεις το αμάξι,  είναι εντελώς ΆΣΚΟΠΗ και μόνο ταλαιπωρία θα σου δημιουργήσει.

 

Ξέρω κόσμο που έκανε τέτοια διαδικασία να ξηλώνει τους συναγερμούς και να τους βάζει σε άλλο αμάξι,  και στο τέλος έκανε μια τρύπα στο νερό.

 

Η σημαγερμοι δεν δούλευαν σωστά στο αμάξι επάνω και αναγκάζονταν να βάλουν  άλλουςσυναγερμούς.

 

Έχω γνωστό με σηναγερμο viper (αξίας 400€-500€) το έβαλε μετα χρονια στο αμαξι το καινουργιο που πήρες και ο συναγερμός δεν μπορούσε να δουλέψει σωστά , αλλά ακόμα και από την εταιρία που του έκανε κάποιες αναβαθμίσεις στην μονάδα του συναγερμού Πάλι δεν δουλέψει.

 

Οπότε αγωρασε πάλι καινούργιο για να έχει συναγερμό...

 

 

 

 

 

 

 

Σχετικα με το συναγερμο εχοντας ψαξει αρκετα περι του θεματος, ναι οντως η Meta systems δε θα σου προκαλεσει καποιο θεμα αλλα και παλι δε θα σε προστατεψει και καθολου... ο τροπος που κλεβονται πλεον τα αμαξια ειναι μεσω κλωνοποιησης κλειδιου απο την obd πορτα , κατι που μια σειρηνα δε βοηθαει ενω ενα αντικλεπτικο συστημα την μπλοκαρει και εχει και δυνατοτητες να μπλοκαρει τον κινητηρα ακομα και αν ο αλλος ξεκλειδωσει το αμαξι (σκεψου το σαν 2ο immobilizer ανεξαρτητο του αυτοκινητου.)

Σχετικα με το pandora εγω το εχω βαλει στο δικο μου πολο tgi , ειναι can bus , δε χρειαστηκε τιποτα να ξηλωσει και εκει που το πηγα ειχαν ξανατοποθετησει σε καινουρια πολο , οποτε το ηξεραν το αμαξι (προφανως παιζει ρολο να ξερει ο μηχανικος τι κανει). Δουλευει αψογα μεχρι στιγμης με το αμαξι και η εφαρμογη στο κινητο σου εχει μεχρι και ιστορικο για το ποτε χτυπησε.. και άλλα πολλα.

Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι πλεον οι εργοστασιακοι συναγερμοι μια σειρηνα που κανει θορυβο ειναι μονο , και κανενας δε δινει και σημασια πλεον και να χτυπανε, θες συστημα που να μπλοκαρει να το κλεψουν , αλλα ο καθενας επιλεγει πως θελει να προστατεψει το αμαξι του άλλοι ειναι απλα ευχαριστημενοι και με μια ασφαλεια κλοπης :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια φήμη ότι μπορεί στο νέο - WLTP - Polo TGI να αυξηθεί ο όγκος της δεξαμενής φυσικού αερίου.

Αναμένουμε λοιπόν να δούμε τα νέα specs όταν μπει σε σειρά η νέα παραγωγή από τέλος Νοεμβρίου.

Edited by vwfighter
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , Andreas Xronopoulos said:

Σχετικα με το συναγερμο εχοντας ψαξει αρκετα περι του θεματος, ναι οντως η Meta systems δε θα σου προκαλεσει καποιο θεμα αλλα και παλι δε θα σε προστατεψει και καθολου... ο τροπος που κλεβονται πλεον τα αμαξια ειναι μεσω κλωνοποιησης κλειδιου απο την obd πορτα , κατι που μια σειρηνα δε βοηθαει ενω ενα αντικλεπτικο συστημα την μπλοκαρει και εχει και δυνατοτητες να μπλοκαρει τον κινητηρα ακομα και αν ο αλλος ξεκλειδωσει το αμαξι (σκεψου το σαν 2ο immobilizer ανεξαρτητο του αυτοκινητου.)

Σχετικα με το pandora εγω το εχω βαλει στο δικο μου πολο tgi , ειναι can bus , δε χρειαστηκε τιποτα να ξηλωσει και εκει που το πηγα ειχαν ξανατοποθετησει σε καινουρια πολο , οποτε το ηξεραν το αμαξι (προφανως παιζει ρολο να ξερει ο μηχανικος τι κανει). Δουλευει αψογα μεχρι στιγμης με το αμαξι και η εφαρμογη στο κινητο σου εχει μεχρι και ιστορικο για το ποτε χτυπησε.. και άλλα πολλα.

Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι πλεον οι εργοστασιακοι συναγερμοι μια σειρηνα που κανει θορυβο ειναι μονο , και κανενας δε δινει και σημασια πλεον και να χτυπανε, θες συστημα που να μπλοκαρει να το κλεψουν , αλλα ο καθενας επιλεγει πως θελει να προστατεψει το αμαξι του άλλοι ειναι απλα ευχαριστημενοι και με μια ασφαλεια κλοπης :)

 

 Το θέμα είναι να μην σε βάλουν στο "μάτι" γιατί αν σε βάλουν, ότι συναγερμό και να έχεις επάνω αν θέλει θα στο σηκώσει με γερανό και τέλος... 

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε λίγα λογάκια για τους συναγερμούς μιας και το είχα ψάξει πολύ καλά.

Έβαλα έναν Cunbus - πολύ σωστή παρατήρηση - με GPS και app. Δουλεύει απροβλημάτιστα από την πρώτη μέρα. Με κωδικό PIN.

Με λειτουργία service που μια φορά ξέχασα να βάλω όταν το πήγα για service και με ψάχνανε από την αντιπροσωπεία γιατί δεν μπορούσε να δει ο υπολογιστής τους το αμάξι... Έμειναν με το στόμα ανοιχτό.

Ο συναγερμός της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι δώρο στις περισσότερες φορές και καταλαβαίνεις την αξία του. Ίσα να κουδουνίσει κι αν.

Ότι πληρώσεις, παίρνεις.

Στο θέμα της εγκατάστασης, τον συγκεκριμένο μπορούσες να τον βάλεις σε συγκεκριμένους εγκαταστάτες, γνωστοί στην αγορά με μεγάλη εμπειρία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , alej said:

Να πούμε λίγα λογάκια για τους συναγερμούς μιας και το είχα ψάξει πολύ καλά.

Έβαλα έναν Cunbus - πολύ σωστή παρατήρηση - με GPS και app. Δουλεύει απροβλημάτιστα από την πρώτη μέρα. Με κωδικό PIN.

Με λειτουργία service που μια φορά ξέχασα να βάλω όταν το πήγα για service και με ψάχνανε από την αντιπροσωπεία γιατί δεν μπορούσε να δει ο υπολογιστής τους το αμάξι... Έμειναν με το στόμα ανοιχτό.

Ο συναγερμός της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι δώρο στις περισσότερες φορές και καταλαβαίνεις την αξία του. Ίσα να κουδουνίσει κι αν.

Ότι πληρώσεις, παίρνεις.

Στο θέμα της εγκατάστασης, τον συγκεκριμένο μπορούσες να τον βάλεις σε συγκεκριμένους εγκαταστάτες, γνωστοί στην αγορά με μεγάλη εμπειρία.

 

Κοίτα μιας και έβαλα πρόσφατα της αντιπροσωπείας ό συναγερμός (meta system) της αντιπροσωπείας είναι ο ίδιος με αυτό που βάζει η ίδια η meta system. 

 

Αλλά η διαφορά είναι ότι για τον ίδιο συναγερμός η ανριπροσοποια ζητάει 160€ με την τοποθέτηση στην τιμή αυτή.

 

Και η ίδια η meta system σε χρεώνει 220€ + 30€ επιπλέων για την εργασία  (Σύνολο 250€) 

 

Δεν θα έλεγα ότι είναι της πλάκας το συγκεκριμενο μοντέλο της αντιπροσωπείας, σε παραβίαση του αμαξιού (πχ καπό, πορτ μπαγκάζ, πόρτες τζάμια) χτυπάει κανονικά ακόμα και ανοιχτά να μείνει κατι από αυτά ο συναγερμός βαράει κανονικά (σε προειδοποιεί ότι κάτι δεν έχει κλειδώσει στο αμάξι) 

 

Βέβαια μπορείς στον αντιπρόσωπο να βάλεις στον ίδιο συναγερμό και άλλα extra επάνω του.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Της πλάκας σίγουρα δεν είναι, αλλά σε σχέση με κάποιον που κοστίζει 600,00€ είναι πολύ πίσω.
Το κυριότερο όμως είναι να μην σου τύχει κι αυτό εύχομαι σε όλους μας!



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα  ,είμαι κάτοχος και εγώ από τις 20 Ιουλιου του polo TGI.Εχω κάνει ως τώρα 4500 χλμ.

Κοστος καυσίμου :186€ (Αεριο 119,βενζίνη 66,5€).Τα μισά χιλιόμετρα έγιναν με 5 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκάζ.

Η αυτονομία του κυμαίνεται από 250-270 χλμ.(μικτή χρήση πόλη και επαρχία )

Δεν έχει πάρει πάνω από 10,6κιλα αεριο.

Τα πλεονεκτήματα του ,τα έχουμε αναφέρει λίγο-πολύ όλοι,προσθέτω καποια μειονεκτήματα κατά τη γνώμη μου :

1)τα πίσω καθίσματα έχουν πολύ βάθος και οξεία γωνία με αποτέλεσμα να κουράζονται εύκολα οι πίσω επιβάτες.

2)το front assist δεν μπορώ να πω ότι δουλεύει σωστά,(το έχω ρυθμισμένο στην υψηλή ευαισθησία) πολλές φορές δίνει

προειδοποίηση «διαβάζοντας» κάποιες μπαριέρες ή παρκαρισμένα αυτοκίνητα και άλλες φορές δεν έχει «διαβάσει» τίποτα από πεζούς ,καροτσάκια ή προπορευόμενα αυτοκίνητα.

3)με αεριο στην ανηφόρα θέλει πολύ πατιναρισμα για να μη σβήσει 

Επειδη αργήσανε πολύ να μου παραδόσουν το αυτοκίνητο ,έψαξα και ρώτησα: ήδη από αρχές Ιουνίου ότι παραγγελία έμπαινε στο σύστημα θα είχε παράδοση μετά τον Φεβρουάριο του 2019.Γενικα υπάρχει αυξημένη ζήτηση για φυσικό αεριο σε όλη την Ευρώπη από περσυ λόγω των θεμάτων με τα ντίζελ και την επικείμενη «απαγόρευση» από τις μεγαλουπόλεις.

Καποιες άλλες παρατηρήσεις στις οποίες θέλω τη γνώμη σας:

Στο πρωινό ζέσταμα ξεκινάει ρελαντί στις 1200-1300σ.α.λ και μετά πέφτει στις 1000.Τοτε έχει κάποιους κραδασμούς ,είναι λόγω του τρικύλινδρου?

Στα 4 γεμίσματα παρότι το φουλάρισα με αεριο ,μετά το βενζινάδικο συνέχισε να λειτουργεί για 1-2λεπτα με βενζίνη και μετά γυρνούσε στο αεριο.Σας έχει τύχει?

Έχουμε μάθει κάτι για την οδηγία της πόρπης της πίσω ζώνης ? (Θα στείλουν επιστολές?)

Τι προτείνετε για 1η αλλαγή λαδιών και έλεγχο ? (Στα ποσά χιλιόμετρα ?)

Ευχαριστω προκαταβολικά !

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, alextt said:

Καλησπέρα  ,είμαι κάτοχος και εγώ από τις 20 Ιουλιου του polo TGI.Εχω κάνει ως τώρα 4500 χλμ.

Κοστος καυσίμου :186€ (Αεριο 119,βενζίνη 66,5€).Τα μισά χιλιόμετρα έγιναν με 5 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκάζ.

Η αυτονομία του κυμαίνεται από 250-270 χλμ.(μικτή χρήση πόλη και επαρχία )

Δεν έχει πάρει πάνω από 10,6κιλα αεριο.

Τα πλεονεκτήματα του ,τα έχουμε αναφέρει λίγο-πολύ όλοι,προσθέτω καποια μειονεκτήματα κατά τη γνώμη μου :

1)τα πίσω καθίσματα έχουν πολύ βάθος και οξεία γωνία με αποτέλεσμα να κουράζονται εύκολα οι πίσω επιβάτες.

2)το front assist δεν μπορώ να πω ότι δουλεύει σωστά,(το έχω ρυθμισμένο στην υψηλή ευαισθησία) πολλές φορές δίνει

προειδοποίηση «διαβάζοντας» κάποιες μπαριέρες ή παρκαρισμένα αυτοκίνητα και άλλες φορές δεν έχει «διαβάσει» τίποτα από πεζούς ,καροτσάκια ή προπορευόμενα αυτοκίνητα.

3)με αεριο στην ανηφόρα θέλει πολύ πατιναρισμα για να μη σβήσει 

Επειδη αργήσανε πολύ να μου παραδόσουν το αυτοκίνητο ,έψαξα και ρώτησα: ήδη από αρχές Ιουνίου ότι παραγγελία έμπαινε στο σύστημα θα είχε παράδοση μετά τον Φεβρουάριο του 2019.Γενικα υπάρχει αυξημένη ζήτηση για φυσικό αεριο σε όλη την Ευρώπη από περσυ λόγω των θεμάτων με τα ντίζελ και την επικείμενη «απαγόρευση» από τις μεγαλουπόλεις.

Καποιες άλλες παρατηρήσεις στις οποίες θέλω τη γνώμη σας:

Στο πρωινό ζέσταμα ξεκινάει ρελαντί στις 1200-1300σ.α.λ και μετά πέφτει στις 1000.Τοτε έχει κάποιους κραδασμούς ,είναι λόγω του τρικύλινδρου?

Στα 4 γεμίσματα παρότι το φουλάρισα με αεριο ,μετά το βενζινάδικο συνέχισε να λειτουργεί για 1-2λεπτα με βενζίνη και μετά γυρνούσε στο αεριο.Σας έχει τύχει?

Έχουμε μάθει κάτι για την οδηγία της πόρπης της πίσω ζώνης ? (Θα στείλουν επιστολές?)

Τι προτείνετε για 1η αλλαγή λαδιών και έλεγχο ? (Στα ποσά χιλιόμετρα ?)

Ευχαριστω προκαταβολικά !

Καλησπερα alextt, 

 

   Ναι γενικα και εγω πιστευω οτι μεγαλο φαουλ οι χρονοι αναμονης για ενα αμαξι μαζικης παραγωγης αλλα εχει ξαναγινει πολλες φορες αποι την vw.

   Τα καθισματα που λες πισω εμενα με βολεψαν και οσους καθησαν ωστοσο δεν ηταν για πανω απο μια ωρα δεν το χω τεσταρει για περισσοτερο.

   Εμενα μια φορα πηρε 11.6 κιλα, απο τοτε με τις ζεστες και αναλογα την πιεση του πρατηριου ειμαι γυρω στα 10 κιλα, κριμα γιατι ιταλια βαζουν και 12.5 κιλα :( και ακομα πιο κριμα που το ibiza εχει 13 κιλα χωρητικοτητα ενω το πολο 11.6.

   Το front assist εγω το χω χαμηλη ευαισθησια και εκει πιστευω εκει δουλευει καλα , δηλαδη αμα φρεναρει ο μπροστινος αποτομα ή περασει πεζος λειτουργει χωρις να σε τρομαζει , δεν ειχα false alarms ουτε σε διωδια ευτυχως.

   Αυτο με το αεριο στην ανηφορα ισχυει , και αποτι διαβασα ο tsi ειναι στη βενζινη αμεσου ψεκασμου, στο αεριο γυρναει σε πολλαπλων σημειων, οποτε αμα δεν πεσουν και οι στροφες με κρυο κινητηρα δεν πας πουθενα ή θα μυρθζουν καμμενο τα λαστιχα , εχει συμβει αρκετες φορες., γενικα ο τρικυλινδρος κανει που και που κροταλισμα αν ειναι και κρυος μεχρι να πεσουν οι στροφες.

   Οταν δεν εχει καθολου αεριο και γεμισεις τοτε ξεκινας απευθειας με αεριο, οταν εχει ομως λιγο τοτε ξεκινας με βενζινη μεχρι να το κανει calibrate.

   Στην αντιπροσωπεια μου παν το λαδι του ειναι το castrol edge titanium fst και να το αλλαξουμε στα 15000 χιλιομετρα ή 1 χρονο με το service(εγω το τσεκαρω και μονος μου μη χανει αλλα ολα καλα.)

 

Εσυ με τι εξτρα το πηρες?

 

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το service ρώτησα κι εγώ στην αντιπροσωπεία αν μπορώ να αλλάξω λάδια νωρίτερα και η απάντηση που δόθηκε ήταν αρνητική, ότι δεν χρειάζεται να γίνεται service πριν την προκαθορισμένη ώρα και η οποία υπολογίζεται με βάση τη χρήση του αυτοκινήτου δηλαδή αν κάνει περισσότερα χιλιόμετρα εντός ή εκτός αστικού κύκλου κλπ (σύμφωνα πάντα με τον υπεύθυνο service της αντιπροσωπείας), οπότε ή θα γίνει σε 15000χλμ ή σε ένα έτος (βλακείες λέω εγώ). Επίσης κι εμένα μου είπαν ότι βάζουν ό,τι λάδια προτείνει η VW και όταν επέμεινα ποια μάρκα η μόνη απάντηση που πήρα ήταν Castrol (επίσης βλακείες, δηλαδή αν θέλει ο ιδιοκτήτης να βάλει κάποια άλλη μάρκα κλπ το απαγορεύουν ή θα αρχίσουν να ρίχνουν το φταίξιμο αν προκύψει κάτι άραγε). Τι λέτε, είναι καλύτερο να προτιμήσω κάποιο άλλο λάδι, ποιό και με ποιες προδιαγραφες; Εσείς τι θα κάνετε, όσοι έχετε τέτοιο αυτοκίνητο, θα πάτε νωρίτερα για αλλαγή λαδιών; Πάντως εμένα αυτός ήταν αρνητικός όταν του ζήτησα αυτό και οπότε δεν ξέρω πως μπορώ να το κάνω. Στα 2 χρόνια εγγύησης τι δεν πληρώνει ο πελάτης στο service;

 

Κάτι άλλο, είδα παραπάνω ότι κάποιος είχε επισυνάψει ένα αρχείο pdf για τον εξοπλισμό του νέου Polo. Δεν ανοίγει όμως αυτό. Εν πάσει περιπτώσει, ψάχνω να βρω όλα τα extra που έχουν βγει για αυτό το αυτοκίνητο (από κρεμάστρες μέχρι οτιδήποτε) και ανάμεσα σε αυτά το πρώτιστο που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή, είναι διακόπτης για γκαραζόπορτα, ίσως κάπου στο λεβιέ γύρω ή κάπου αλλού. Ξέρω ότι για προηγούμενα Golf υπήρχε διακόπτης/κουμπί και αφομοιωνόταν όμορφα στο αυτοκίνητο.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , gousias said:

Όσον αφορά το service ρώτησα κι εγώ στην αντιπροσωπεία αν μπορώ να αλλάξω λάδια νωρίτερα και η απάντηση που δόθηκε ήταν αρνητική, ότι δεν χρειάζεται να γίνεται service πριν την προκαθορισμένη ώρα και η οποία υπολογίζεται με βάση τη χρήση του αυτοκινήτου δηλαδή αν κάνει περισσότερα χιλιόμετρα εντός ή εκτός αστικού κύκλου κλπ (σύμφωνα πάντα με τον υπεύθυνο service της αντιπροσωπείας), οπότε ή θα γίνει σε 15000χλμ ή σε ένα έτος (βλακείες λέω εγώ).

 

Επίσης κι εμένα μου είπαν ότι βάζουν ό,τι λάδια προτείνει η VW και όταν επέμεινα ποια μάρκα η μόνη απάντηση που πήρα ήταν Castrol

 

(επίσης βλακείες, δηλαδή αν θέλει ο ιδιοκτήτης να βάλει κάποια άλλη μάρκα κλπ το απαγορεύουν ή θα αρχίσουν να ρίχνουν το φταίξιμο αν προκύψει κάτι άραγε).

 

Τι λέτε, είναι καλύτερο να προτιμήσω κάποιο άλλο λάδι, ποιό και με ποιες προδιαγραφες; Εσείς τι θα κάνετε, όσοι έχετε τέτοιο αυτοκίνητο, θα πάτε νωρίτερα για αλλαγή λαδιών; Πάντως εμένα αυτός ήταν αρνητικός όταν του ζήτησα αυτό και οπότε δεν ξέρω πως μπορώ να το κάνω.

 

Στα 2 χρόνια εγγύησης τι δεν πληρώνει ο πελάτης στο service.

 

 

 

 

Σε γενικές γραμμές τα ίδια λένε σε όλους από αυτά που γράφεις.

 

Για τα λάδια σωστά στα είπα, αλλά αν θέλεις να τα αλλάξεις τα πρώτα λάδια θα έπρεπε να επιμείνεις, αλλιώς ρώτα σε άλλη αντιπροσωπεία.

 

Αλλά γενικά μπορείς να κάνεις αλλαγή λαδιών και σε συνεργείο έξω. 

Δεν είναι επιστήμη στα αλλάζει και τέλος δεν πρόκειται να καταλάβουν κάτι από την αντιπροσωπεία. Ούτε θα σου γράψει το συνεργείο κάτι στο βιβλίο του αμαξιού.

 

Τα λάδια που προτείνουν είναι πράγματι τα CASTROL και το γράφει και η τάπα σου στο κινητήρα αλλά και το Βιβλίο σου (Αν το διάβασες)

Και ναι αν γίνει το οτιδήποτε στο αμάξι σου ΕΝΝΟΕΊΤΕ ότι θα σου ρίξουν ευθύνες για το λάδι που τους πήγες...

 

Οπότε ότι λάδι γράφει το Βιβλίο σου αυτό είναι το εγκεκριμένο. 

 

Στα 2 χρόνια εγγύησης πληρώνεις κανονικά τα service εσύ!.

Δεν πληρώνεις προβλήματα η βλάβες που θα βγάλει το αμάξι σου. 

 

Από την εγγύηση δεν καλύπτονται τα αναλώσιμα π.χ (φρένα, φίλτρα ,τακάκια υαλοκαθαριστηρες κλτ)

 

Αυτά τα πληρώνεις εσύ 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

 

Σε γενικές γραμμές τα ίδια λένε σε όλους από αυτά που γράφεις.

 

Για τα λάδια σωστά στα είπα, αλλά αν θέλεις να τα αλλάξεις τα πρώτα λάδια θα έπρεπε να επιμείνεις, αλλιώς ρώτα σε άλλη αντιπροσωπεία.

 

Αλλά γενικά μπορείς να κάνεις αλλαγή λαδιών και σε συνεργείο έξω. 

Δεν είναι επιστήμη στα αλλάζει και τέλος δεν πρόκειται να καταλάβουν κάτι από την αντιπροσωπεία. Ούτε θα σου γράψει το συνεργείο κάτι στο βιβλίο του αμαξιού.

 

Τα λάδια που προτείνουν είναι πράγματι τα CASTROL και το γράφει και η τάπα σου στο κινητήρα αλλά και το Βιβλίο σου (Αν το διάβασες)

Και ναι αν γίνει το οτιδήποτε στο αμάξι σου ΕΝΝΟΕΊΤΕ ότι θα σου ρίξουν ευθύνες για το λάδι που τους πήγες...

 

Οπότε ότι λάδι γράφει το Βιβλίο σου αυτό είναι το εγκεκριμένο. 

 

Στα 2 χρόνια εγγύησης πληρώνεις κανονικά τα service εσύ!.

Δεν πληρώνεις προβλήματα η βλάβες που θα βγάλει το αμάξι σου. 

 

Από την εγγύηση δεν καλύπτονται τα αναλώσιμα π.χ (φρένα, φίλτρα ,τακάκια υαλοκαθαριστηρες κλτ)

 

Αυτά τα πληρώνεις εσύ 

 

 

Αυτο που μου παν με τα λαδια ειναι οτι στο εργοστασιο πλεον το στρωνουν το αμαξι και του αλλαζουν εκει λαδια πριν φυγει (για να μην εχουν ρινισματα κατι τετοιο καταλαβα)... φαινεται τους εβγαζε μηχανικα προβληματα σε οσους δεν τα αλλαζαν και τα πληρωναν αυτη αφου ηταν μεσα στην εγγυηση οποτε τωρα στο παραδιδουν στρωμενο το αμαξι.

Κατι καινουριο για το νεο πολο ειναι οτι δεν εχει βιβλιο service.!!! οποτε ολα μπαινουν στη βαση της vw ηλεκτρονικα, καλο για καποιον που θα το θελει μεταχειρισμενο αλλα αν κανεις κατι αλλαγη μονος σου δεν ξερω αν θα μπορει να φανει καπως...!!

Οσον αφορα τα 2 χρονια εγγυησης εγω πιεσα για "δωρακι" την επεκταση εγγυησης στα 4 χρονια λογω υπερβολικης καθυστερησης και γλυτωσα 400+ ευρω. εσεις τη βαλατε?

To pdf ειναι απο το site της vw.gr παραθετω το λινκ https://www.volkswagen.gr/el/models/newpolo.html#item=1&powerLayer=trim-hl/_-polo/catalogue.display

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Andreas Xronopoulos said:

Αυτο που μου παν με τα λαδια ειναι οτι στο εργοστασιο πλεον το στρωνουν το αμαξι και του αλλαζουν εκει λαδια πριν φυγει (για να μην εχουν ρινισματα κατι τετοιο καταλαβα)... φαινεται τους εβγαζε μηχανικα προβληματα σε οσους δεν τα αλλαζαν και τα πληρωναν αυτη αφου ηταν μεσα στην εγγυηση οποτε τωρα στο παραδιδουν στρωμενο το αμαξι.

Κατι καινουριο για το νεο πολο ειναι οτι δεν εχει βιβλιο service.!!! οποτε ολα μπαινουν στη βαση της vw ηλεκτρονικα, καλο για καποιον που θα το θελει μεταχειρισμενο αλλα αν κανεις κατι αλλαγη μονος σου δεν ξερω αν θα μπορει να φανει καπως...!!

Οσον αφορα τα 2 χρονια εγγυησης εγω πιεσα για "δωρακι" την επεκταση εγγυησης στα 4 χρονια λογω υπερβολικης καθυστερησης και γλυτωσα 400+ ευρω. εσεις τη βαλατε?

To pdf ειναι απο το site της vw.gr παραθετω το λινκ https://www.volkswagen.gr/el/models/newpolo.html#item=1&powerLayer=trim-hl/_-polo/catalogue.display

 

Καλά μην φανταστείτε ότι κάνουν χιλιόμετρα η κινητήρες... 

 

Ίσα να δουλέψει για λίγο και τέλος.

 

Αν ήταν έτσι όπως τα λένε αυτή τότε δεν σου έδινε οδηγίες για το πώς να στρώσης το αμάξι σού. Ούτε θα έγραφε το βιβλίο το πώς να κάνεις στρώσιμο....

 

Απλός κοιτάνε να πουν μια μαλακιά και να σε διώξουν.

 

Για τα ρινίσματα καλά στα είπε αλλά ο κινητήρας εξακολουθεί να έχει όμως 

 

Οπότε αυτό που σου είπε ότι τα αλλάζουν δεν είναι τόσο ακριβές.

Αλλάζουν λάδια για να φύγουν τα χοντρά Χόντρα. 

 

Τα υπόλοιπα ξεκινάνε όταν το κάνεις χιλιόμετρα το αμάξι, δηλαδή όταν το αγοράσει κάποιος το αμάξι.

 

Αυτά που σου είπαν τα είπαν για να σε ξεφορτωθούν.

 

Εγώ στο ford που είχα στα 3.000 χιλιόμετρα του έκανα service κανονικά λάδια και φίλτρο λαδιού.

 

Μου είπαν ότι στα 15.000 χιλιόμετρα η στον χρόνο όποιο έρθει πρώτο από τα δύο.

Αλλά τους είπα να τα αλλάξουν τώρα και μετά στον χρόνο.

 

Δηλαδή σε ένα χρόνο έκανα 2 φορές αλλαγή λαδιών.

 

 

Καλό θα κάνεις και εσύ στο κινητήρα σου, 

 

Από την στιγμή που πληρώνεις , με τα λεφτά σου κάνεις ότι θέλεις εσύ! ,Και όχι ότι θέλουν αυτή.

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Andreas Xronopoulos said:

Καλησπερα alextt, 

 

   Ναι γενικα και εγω πιστευω οτι μεγαλο φαουλ οι χρονοι αναμονης για ενα αμαξι μαζικης παραγωγης αλλα εχει ξαναγινει πολλες φορες αποι την vw.

   Τα καθισματα που λες πισω εμενα με βολεψαν και οσους καθησαν ωστοσο δεν ηταν για πανω απο μια ωρα δεν το χω τεσταρει για περισσοτερο.

   Εμενα μια φορα πηρε 11.6 κιλα, απο τοτε με τις ζεστες και αναλογα την πιεση του πρατηριου ειμαι γυρω στα 10 κιλα, κριμα γιατι ιταλια βαζουν και 12.5 κιλα :( και ακομα πιο κριμα που το ibiza εχει 13 κιλα χωρητικοτητα ενω το πολο 11.6.

   Το front assist εγω το χω χαμηλη ευαισθησια και εκει πιστευω εκει δουλευει καλα , δηλαδη αμα φρεναρει ο μπροστινος αποτομα ή περασει πεζος λειτουργει χωρις να σε τρομαζει , δεν ειχα false alarms ουτε σε διωδια ευτυχως.

   Αυτο με το αεριο στην ανηφορα ισχυει , και αποτι διαβασα ο tsi ειναι στη βενζινη αμεσου ψεκασμου, στο αεριο γυρναει σε πολλαπλων σημειων, οποτε αμα δεν πεσουν και οι στροφες με κρυο κινητηρα δεν πας πουθενα ή θα μυρθζουν καμμενο τα λαστιχα , εχει συμβει αρκετες φορες., γενικα ο τρικυλινδρος κανει που και που κροταλισμα αν ειναι και κρυος μεχρι να πεσουν οι στροφες.

   Οταν δεν εχει καθολου αεριο και γεμισεις τοτε ξεκινας απευθειας με αεριο, οταν εχει ομως λιγο τοτε ξεκινας με βενζινη μεχρι να το κανει calibrate.

   Στην αντιπροσωπεια μου παν το λαδι του ειναι το castrol edge titanium fst και να το αλλαξουμε στα 15000 χιλιομετρα ή 1 χρονο με το service(εγω το τσεκαρω και μονος μου μη χανει αλλα ολα καλα.)

 

Εσυ με τι εξτρα το πηρες?

 

Φιλικα.

Πονεμένη ιστορία η παραγγελία ...Έκανα αρχές Ιανουαρίου παραγγελία ,χρώμα λευκό +composition media +διζωνικό κλιματισμό .Δεν ξέρω για ποιο λόγο επειδή τα αυτοκίνητα αργούσαν πολύ για παράδοση «το σύστημα του εργοστασίου πετούσε έξω τις παραγγελίες  και έβγαζε μόνο στάνταρ μοντέλα tgi»Έτσι εγώ και τουλάχιστον άλλοι 2 πελατες παρέλαβαν τα βασικά σε εξοπλισμό.Δεν ξέρω τι ισχύει .....

Εβαλα όπως είχα προγραμματίσει φιμέ μεμβρανες (έχω βάλει τα τελευταία 10 χρόνια σε αλλά 4 δικά μου αυτοκίνητα με κανένα πρόβλημα ποιότητας-αποκόλλησης,στη Λαρισα υπάρχει 1 άνθρωπος που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά και τη κάνει καλά.)

Θελω να αλλάξω τις μπροστα λαμπες για καλύτερο φως αλλά ρε παιδιά έλεος με το στρίμωγμα της vw!Πρεπει να ξηλώσει τα φανάρια για να τις αντικαταστήσεις!!!!

Αληθεια οι led λάμπες θα έκαναν κάτι καλύτερο;

Οαον αφορά τα φρένα του ,παρότι φορά πίσω ταμπούρλα ,δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά απόδοσης.

Τελος προς υποψήφιους αγοραστές φυσικού αερίου γενικά ,ακούγεται ότι η επιδοτηση των 1500€ πιθανόν να επιστρέψει ως κίνητρο από τη ΔΕΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, alextt said:

Πονεμένη ιστορία η παραγγελία ...Έκανα αρχές Ιανουαρίου παραγγελία ,χρώμα λευκό +composition media +διζωνικό κλιματισμό .Δεν ξέρω για ποιο λόγο επειδή τα αυτοκίνητα αργούσαν πολύ για παράδοση «το σύστημα του εργοστασίου πετούσε έξω τις παραγγελίες  και έβγαζε μόνο στάνταρ μοντέλα tgi»Έτσι εγώ και τουλάχιστον άλλοι 2 πελατες παρέλαβαν τα βασικά σε εξοπλισμό.Δεν ξέρω τι ισχύει .....

Εβαλα όπως είχα προγραμματίσει φιμέ μεμβρανες (έχω βάλει τα τελευταία 10 χρόνια σε αλλά 4 δικά μου αυτοκίνητα με κανένα πρόβλημα ποιότητας-αποκόλλησης,στη Λαρισα υπάρχει 1 άνθρωπος που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά και τη κάνει καλά.)

Θελω να αλλάξω τις μπροστα λαμπες για καλύτερο φως αλλά ρε παιδιά έλεος με το στρίμωγμα της vw!Πρεπει να ξηλώσει τα φανάρια για να τις αντικαταστήσεις!!!!

Αληθεια οι led λάμπες θα έκαναν κάτι καλύτερο;

Οαον αφορά τα φρένα του ,παρότι φορά πίσω ταμπούρλα ,δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά απόδοσης.

Τελος προς υποψήφιους αγοραστές φυσικού αερίου γενικά ,ακούγεται ότι η επιδοτηση των 1500€ πιθανόν να επιστρέψει ως κίνητρο από τη ΔΕΠΑ.

Εμενα εκανε 6 μηνες+ να ερθει απο τοτε που το παρηγγειλα (τελη νοεμβρη).. παλι καλα με τα εξτρα που του εβαλα.(κριμα που δεν πηρες με το android auto :( )

Λαμπες εγω σκεφτομαι της philips xtreme vision παρα πολυ καλες, led θα θελει να αλλαξεις ολο το φαναρι για να μην κανει αντανακλαση και πιστευω δεν αξιζει.. αμα κανιες εχει καποια λυση να μας πει!

Καλα η Δεπα αντι για επιδοτησεις ας βγαλει κανενα εξτρα πρατηριο γιατι πηγαινει με απιστευτα αργους ρυθμους...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.. . . . . 

 

Αρχικά να πω ότι το αυτοκίνητο συμφέρει κατά πολύ σε σχέση με το αντίστοιχο diesel. Εννοείται ότι δεν συζητάμε για σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ας έχει +5 άλογα και +15nm ροπής.

Έχοντας φτάσει πλέον τα σχεδόν 22.000 χιλ. στο κοντερ του έχω τριφτεί αρκετά μαζί του πιστεύω για να κάνω ένα πρώτο review καθώς και να το συγκρίνω άμεσα με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Polo 6r 1.6 bmt 90hp diesel του 2013.

 

1.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ

   Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό στα πλαστικά του, ηλεκτρικά του, μονώσεις του, η οθόνη του (μιλάω για την 8΄΄), στη συναρμογή του εσωτερικά και εξωτερικά. Τέλειο δεν είναι βέβαια.

   Για αρχή να πω οτι ακόμη και τα σκληρά του πλαστικά είναι πιο ποιοτικά από άλλα σύγχρονα μοντέλα άλλων εταιριών που έχω οδηγήσει. Τα πλαστικά που διατρέχουν το ταμπλό κατά μήκος , που ανάλογα το ''decor'' μπορούν να είναι διαφόρων χρωμάτων , δεν τρίζουν καθόλου. Μόνο αν τα πιέσεις αρκετά με το χέρι μπορεί να ακούσεις κάτι πράγμα φυσιολογικό πιστεύω. Σε αντίστοιχο ''τεστ'' του citroen c3 έτριζαν πολύ εύκολα.

   Μια μεγάλη μακακία που έχει αυτό το αυτοκίνητο είναι οι πολύ απλοί και φτωχοί ποιοτικά καπλαμάδες. Πραγματικά σε σχέση με το προηγούμενο είναι 1 βήμα πίσω. Λιγότερη επένδυση και τρίξιμο πολύ εύκολα. Ακόμη και η χειρολαβή της πόρτας αν σφίξεις την λαβή σου κρατώντας την νομίζεις οτι θα την συνθλίψεις.

Τα καθίσματα στην συγκεκριμένη έκδοση είναι πολύ ποιοτικά με πολύ καλό pading και ποιοτικά υφάσματα. Έχουν πολύ καλή στήριξη και είναι φαρδύτερα από του προηγούμενο μοντέλο. 

   Ταμπλό μαλακό το μισό με το από κάτω μέρος του να είναι σκληρό. Ντουλαπάκι κλασικά χωρίς φωτισμό( μα γιατί ρε vw ????? ) λιγότερο χώρο από το απερχόμενο μοντέλο και χωρίς τον ''κλιματισμό'' εσωτερικά του. Η κονσόλα στο κέντρο φιλοξενεί μόνο τον κλιματισμό και από κάτω τις πολύ σφιχτές θύρες usb , με τελευταίο κάτω κάτω την θέση για το κινητό με την ασύρματη φόρτιση. Νομίζω οτι από αυτή τη θέση ενισχύεται και το σήμα του κινητού ή κάτι τέτοιο.

   Η οθόνη είναι άμεσης απόκρισης με πολλές λειτουργίες πολύ καλή ανάλυση και ωραία χρώματα. Σε φωτογραφίες που βάζω από το κινητό μου βλέπεις τέλεια τα χρώματα και πολύ καθαρά. Μπορεί και να είναι hd. Υποστηρίζει mirrorlink - android auto - apple car play. Προσωπικά κατέβασα από εξωτερική πηγή το Android auto (γιατί δεν υποστηρίζεται πλήρως στην χώρα μας, και δουλεύω κανονικά gps με  google maps και με φωνητικές εντολές, γραφή, και ακρόαση όλα στα ελληνικά. Υποστηρίζει spotify , και ελληνικούς χάρτες maze. Έτσι δεν χρειάζεται να πληρώσεις εξτρά για navigation στο αυτοκίνητο. Μπορείς να ξεκλειδώσεις διάφορες λειτουργίες της για ελέγχω συστημάτων του αυτοκινήτου μέσω κωδικοποίησης με vagcom , obd eleven κλπ.

   Τα δερμάτινα στο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο είναι πολύ καλά αλλά, ο λεβγιές μου έχει αρχίσει λίγο να γυαλίζει το δέρμα του και σαν να ''αλλάζει δερμα΄΄.

   Η καμπίνα γενικά είναι πολύ ήσυχη με τα επίπεδα μόνωσης να κυμαίνονται πιο ψηλά από το 6r/6c. 

   Το ηχοσύστημα μου είναι πολύ καλό για μαμά με καλό μπάσο και καθαρά ψηλά αλλά και γεμάτα μεσαία. Αρκετή διαφορά έχει η έκδοση beats με το γούφερ που κάνει πιο ισχυρά τα μπάσα.

   Μεγάλο εύρος ρυθμίσεων στο κάθισμα και στο τιμόνι. Όσο κοντός/ψηλός και να είσαι τα φέρνεις πολύ γρήγορα στα μέτρα σου. Και πάρα πολύ καλή εργονομία έχοντας τα πάντα εκεί που τα περιμένεις, εκτός απο τον διακόπτη alarm που είανι κατά πολύ κοντά στον συνοδηγό.

 

2.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ

   'Οπως λένε και οι περισσότεροι reviewers Γολφίζει πολύ . Απλά είνα ένα επίπεδο πιο πάνω απο το προηγούμενο μοντέλο σε αίσθηση, με πολύ καλό και στιβαρό πάτημα πολύ κοντά στο γκολφ 7. Ουδέτερο και ασφαλές με γρήγορη κρεμαγιέρα όπως και στο 6c, γιατί στο 6r ήταν πιο αργή. έχοντας οδηγήσει το απλό βενζίνη με τα 95 hp δεν καταλαβαίνεις το επιπλέον βάρος των γεμάτων δεξαμενών του αερίου. Άνετη και μαλακή ανάρτηση με λιγότερο body roll από το προηγούμενο και στις κλήσεις του στις στροφές αλά και στο βύθισμα κατά το φρενάρισμα. Σου δίνει την εντύπωση οτι πάς με λιγότερα χιλιόμετρα απο ότι στην πραγματικότητα και είναι πολύ σταθερό στις υψηλές ταχύτητες με πολύ ακριβές τιμόνι. Αποροφά εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κοπανάει. Σε αυτό πρέπει να βοηθάνε πολύ και τα λάστιχα που πλέον έχουν 65άρι προφίλ στο ίδιο πλάτος και διάμετρο ζάντας σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που είχε 60άρι. Σε συνδυασμό με την γρήγορη κρεμαγιέρα που έχει θα το ήθελα ίσως με λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση.

 

3.---ΧΩΡΟΙ

   Οι χώροι του είναι αρκετά μεγαλύτεροι απο το προηγούμενο. Οδηγός με συνοδηγό έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους και περισσότερο ''αέρα΄΄ προς τις πόρτες. 

   Οι πίσω θέσεις χωράνε πιο άνετα 3 επιβάτες με περισσότερο χώρο για τα πόδια τους. Στο 1,76μ που είμαι με ρυθμισμένο το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου κάθομαι πολύ άνετα στην ακριβώς από πίσω θέση με αρκετό χώρο στα γόνατα μου και στο κεφάλι μου.

   Το πορτ - μπαγαζ είναι αρκετό και πολύ εκμεταλλεύσιμο. Η διαφορά με το tgi μοντέλο είναι οτι χάνεις απο κάτω το ραφάκι κατα 80% έχοντας όμως καμπόσο χώρο να βάλεις μια ομπρέλα , την ηλιοπροστασία και αρκετά ακόμη πραγματάκια. 

   ΔΕΝ έχει ρεζέρβα αλλά κονφλεράκι και υγρό επιδιόρθωσης ελαστικού.

 

Για κινητήρα και επιδόσεις θα γράψω σε επόμενο post μιας και πιστεύω θα είναι μεγάλο και με πολύ ανάλυση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , Andritsos said:

Λοιπόν.. . . . . 

Σε περιοδικό αυτοκινήτων έπρεπε να εργάζεσαι εσύ... Χαραμίζεσαι.

:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Το λοιπόν. . . . . . . . :lol:

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

   Η συγκεκριμένη έκδοση του polo φέρει το γνωστό πια μηχανικό σύνολο με τον 1.0 TSI με 90hp (όχι με 95hp όπως στο απλό βενζίνη) με ένα αξιοπρεπέστατο 5αρι κιβώτιο που θα μπορούσε να είναι και 6άρι κατά την γνώμη μου. Πιστεύω θα ήταν πιο σβέλτο με ένα πιο πυκνής κλιμάκωσης 6αρι. Ήσυχος κινητήρας, ελαστικός, καλή ροπή για το βάρος της καρότσας του και πολύ οικονομικός ακόμη και στην λειτουργία βενζίνης. Από τις 2500 - 3000σ.α.λ. και πάνω κάνει έναν ιδιαίτερο ήχο που εμένα προσωπικά μου αρέσει. Νομίζω μου θυμίσει κάτι σε 6κύλινδρο .. . . . . . .χα χα χα.

1) Λειτουργία βενζίνης 

   Σαν βενζίνη έχει μια μικρή διαφορά στην απόδοση σε σχέση με τον αμιγώς βενζινοκίνητο με τα 95hp. Κάτι σαν να έχεις τον 95άρι με ανοιχτό κλιματισμό αλλά όχι και τόση ακριβώς διαφορά. Πιστεύω λίγο το επιπλέον βάρος λίγο τα -5hp . . . . .  Δεν είναι και dealbraker η διαφορά πάντως. Τραβάει αξιοπρεπέστατα απο τις 1500+σ.α.λ. και γεμίζει και μετά το ΄΄ξεφούσκωμα΄΄ της τουρμπίνας. Θα έλεγα οτι για έναν ήπιο οδηγό με όχι πολλές απαιτήσεις σε σχέση με τις επιδόσεις είναι ότι πρέπει. Αλλιώς πάμε στα 115hp που εκεί είναι σφεντόνα το polo αλλά δεν έχεις cng. Άνετα κινείσαι μέχρι 6,0lt/100km και αν πας ήπια πέφτεις στα 5.0 και πιο κάτω. Σύμφωνα με την λογική του Διακοσαρίσματος την οποία την έχω κι εγώ, δεν πιάνει τα 200 στην ευθεία με τίποτα (έτσι μου έχουν πει :judge:). Σε ελαφρά κατηφόρα όμως μπορεί να τα ξεπεράσει για πολύ λίγο και αν. . . . .  Όχι οτι θα έπρεπε βέβαια. 

Οι καλύτερες επιδόσεις που έχει καταγράψει το κινητό μου είναι : 0-100km/h σε 12,02 και 0-402m σε 17,03 με έξοδο 121km/h. Δεν τις θεωρώ και σούπερ αξιόπιστες αλλά θα βρώ χρόνο να δανειστώ το vbox φίλου για πιο σίγουρα. Για επιστημονικούς σκοπούς πάντα. . . . . . . 

2) Λειτουργία CNG

   Όταν ο κινητήρας καίει φυσικό αέριο έχει μια λίιιιιγο πιο θορυβώδη λειτουργία απο το ρελαντί. Δεν το καταλαβαίνεις εύκολα ακόμη και απο την θέση του οδηγού. Έχει ένα πολύ μικρό κροτάλισμα. Καμία σχέση βέβαια με diesel , ίσα που το καταλαβαίνεις ακόμη και με ανοιχτό καπό. Δυστυχώς στα χαμηλά θέλει λίγο γκάζι για να ξεκινήσει σε ανηφόρες. Όχι κάτι τρελό αλλά έχει διαφορά με την λειτουργία σε βενζίνη. Σα να μην είναι και τόσο ελαστικός κάτω απο τις 1800σ.α.λ. , σαν την διαφορά που έχει ένα αμάξι στην απόδοση όταν έχει το κλιματιστικό ανοιχτό. Αρκετά έντονο όταν το συγκρίνεις. Επίσης σε ανηφορικό δρόμο που μπορείς να πάς πχ με 4η όπως ανεβαίνοντας Μπράλο ή Δομοκό αν πέσεις κάτω απο τις 2000 σ.α.λ. έυκολα θα κρεμάσει και δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο απο τα να κατεβάσεις σε 3η. Ενώ στο ίδιο σενάριο σε λειτουργία βενζίνης τσαρουχώνεις και ανοίγει αμέσως το τούρμπο και τραβάει κανονικά. Σαν να ξεκινάει να δίνει απο τις 1500σ.α.λ. με βενζίνη ενώ με φυσικό αέριο απο τις 1900σ.α.λ . Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Στην ευθεία δεν φαίνεται. 

   Το κουλό είναι οτι το Polo πάει καλύτερα όταν λειτουργεί με φυσικό αέριο. Γεμίζει χιλιόμετρα πιο άνετα απο ότι με βενζίνη. Ροπιάζει πιο καλά στα μεσαία και ψηλά και κρατάει πιο άνετα τα χιλιόμετρα πχ. απο ευθεία σε ανηφόρα στην εθνική ας πούμε. Ακόμη και απο στάση τραβάει πιο δυνατά. Σαν να έχει αυτά τα 5hp που του λείπουν σε σχέση με το απλό. Ίσως κάτι να παίζει εκεί στα χαμηλά όταν είναι σε λειτουργία cng για να μη ζορίζεται ο κινητήρας και κόβει τη δύναμη.

  Στη μάνικα γεμίζει με 220bar εδώ στην περιοχή μου ( έχω δει αλλού 200bar) και αυτή την εποχή γεμίζει απο άδειο με 10,2kg/9 ευρώ με 0,889 ευρώ/kg. Πραγματικές καταναλώσεις με κλιματιστικό εντός πόλης (Λαμία που εχει πολλές ανηφόρες) 5,0 με 5,5 kg/100km. Εκτός πέφτει άνετα στα 4,0kg/100km και πιο κάτω με κλιματιστικό πάντα. Στην εθνική αν πας μέχρι τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας καίει γύρω στα 4,1kg/100km με κλιματιστικό.

Επιβεβαιωμένα:

-Λαμία - Βόλος - Λαμία (250χιλ) χαλαρή οδήγηση το πολύ με 130km/h καίει 7 ευρώ, πατημένο 9 ευρώ

-Λαμία - Αθήνα περιοχή Ρέντη (230χιλ) (στο γνωστό πρατήριο για γέμισμα) κανονική οδήγηση με 130km/h και κάποιες φορές μέχρι 150km/h καίει 7 ευρώ, πατημένο 8 ευρώ.

Μιλάμε πάντα για τώρα καλοκαίρι με 2 επιβάτες ακόμη και μόνιμα το κλιματιστικό.

   Οι καλύτερες επιδόσεις που έχω μετρήσει σε λειτουργία cng : 0-100km/h σε 11,66 και 0-402m σε 16,46 με 120km/h έξοδο.

   Σερβις που έκανα στα 15000χιλ απλή αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού. Κάποια ιδιαίτερη συντήρηση δεν χρειάζεται.

   Ένα προβληματάκι που μου έβγαλε ήταν στον τρίτο κύλινδρο το μπεκ του cng. Ρετάριζε το αμάξι ξαφνικά σε μια εκκίνηση απο στοπ και μπήκε σε λειτουργία βενζίνης. Κατευθείαν πήγα αντιπροσωπία οπού και μιλώντας με κοσμοκαρ δεν είχε παρουσιαστεί κάτι τέτοιο. Δοκιμαστικά κάνανε τράμπα το μπέκ του 3ου με τον 1ο για να δούν τι παίζει. Έκτοτε δεν μου έχει ξανακάνει τίποτα. Αυτό το σκηνικό στα 10.000χιλ αν θυμάμαι καλά.

 

Αυτά απο την εμπειρία μου μέχρι τώρα. Γενικά πολύ καλή επιλογή για όποιον ενδιαφέρεται και πολύ οικονομικό αυτοκίνητο. Θα έλεγα υπερ αξίζει τα 1300 ευρώ διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση βενζίνης στην comfortline. Απόσβεση της διαφοράς πολύ γρήγορα αν υπάρχει διαθέσιμο πρατήριο.

 

Αυτά λοιπόν. . . . . . . .:bling:

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και βάσει της έρευνας αγοράς, έχω καταλήξει στο Polo CNG σαν δεύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο, πρέπει να ομολογήσω ότι η πρώτη μου επαφή με την VW και αυτή την αδυναμία ακόμα και τελικής προσφοράς, λόγω αναμονής WLTP και παύσης της παραγωγής που θα ξεκινήσει πάλι το Δεκέμβριο ... μού έχουν δημιουργήσει μια σημαντικά αρνητική πρώτη εικόνα για τη VW ως υποψήφιου πελάτη της για πρώτη φορά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.