Jump to content
Andritsos

Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

Recommended Posts

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , Akis_B said:

Δεξαμενή 14,1kg Cng & 15lt βενζίνη και πλέον είναι εξατάχητο.
Επειδή δεν έχω την απαιτούμενη γνώση δεν ξέρω μήπως λόγω του ότι έχει 6 ταχύτητες είναι λίγο πιο οικονομικό από το προηγούμενο, πάντως περισσότερη αυτονομία θα έχει σίγουρα.
Ας μας πει κάποιος που το έχει τι αυτονομία έχει τώρα ή αν έχει διαβάσει κανένας κάποιο test drive το καινούργιο πόσο θα έχει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Στο επίσημο site αναφέρει 9lt αμόλυβδη. Δηλαδή 150-200km?

Είναι δυνατόν;

Αν είναι έτσι, για μέσα στην πόλη θα είναι ταμάμ, αλλά για ταξιδάκι χμμμμ, ελέω πρατηρίων ανεφοδιασμών ίσως η Ελλάδα να μην είναι τόσο έτοιμη ακόμα.

 

https://www.volkswagen.gr/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/gr/pricelists/november2018/Polo.pdf/_jcr_content/renditions/original./Polo.pdf

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο δεν το θυμόμουν σωστά 9lt είναι η βενζίνη. Τώρα για ταξίδια αν πας προς βόρεια την παλεύεις γιατί έχει ΛΑΜΙΑ, ΒΟΛΟ, ΛΑΡΙΣΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ αλλά και αυτό χωρίς μεγάλες απομακρύνσεις από τις πόλεις αυτές. Σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα θα πρέπει να κυνηγάς το πρατήριο βενζίνης γιατί όπως σωστά επισημαίνεις τα 200 μάλλον είναι απίθανο να τα πιάσεις.  Το golf λογικά θα έχει 100χλμ παραπάνω αυτονομία σε αέριο και 15 λίτρα βενζίνης αλλά και αυτό δεν αλλάζει καθοριστικά το γεγονός ότι χωρίς ανάπτυξη νέων πρατηρίων θα είσαι συνέχεια με το άγχος του βενζινάδικου.  Όσο είναι έτσι η κατάσταση συμφέρει μόνο αυτούς που κινούνται και έχουν βάση περιοχή που διαθέτει πρατήριο. 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λέτε παιδιά. Ο ανταγωνισμός είναι πλέον τα ηλεκτρικά με πολύ χαμηλές αυτονομίες. Η αλήθεια είναι ότι 2 1/2 χρόνια τώρα ούτε μια φορά δεν χρειάστηκα τα 50 lt βενζίνης ενώ τα 15 kg αερίου (12,5 - 14,5 στην πραγματικότητα με τις πρακτικές της ΔΕΠΑ) κάποιες φορές ήταν λίγα.
Εγώ όμως μένω κοντά σε πρατήριο. Κάποιος που δεν μένει κοντά αλλά το θέλει για μακρινά ταξίδια θα ζοριστεί με την βενζίνη ενώ πριν είχε ένα βενζινοκίνητο με φθηνή χρήση στα ταξίδια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η μονη διαφορα ειναι το 6ταχυτο που για την ωρα δινουν ιδιες επιδοσεις και τα 14.2 κιλα φυσικου αεριου. Μεγαλο φαουλ να βγαλουν υποβραχιονιο και ομιχλης, γινεται ακομα πιο φωτοχο σε σχεση με την comfortline για 17400 αρχικη.... Με τα 180bar πιεση που εχουν καποια πρατηρια της ΔΕΠΑ αντε να βαλεις 12.5-13 κιλα στην καλυτερη, εγω πλεον πανω απο 10.6 δε βαζω με 11.6 ονομαστικη, το καλοκαιρι χειροτερα... αρα 350 χιλιομετρα αυτονομια στην καλυτερη με το νεο spec. Στο εξωτερικο θα βαζεις και 14 και 15 με τις πιεσεις που εχουν. αλλα οντως το μεγαλυτερο θεμα ειναι τα πρατηρια ελπιζω να μπουνε και αλλες εταιριες αλλα ρε παιδια δεν ξερω ποσοι θα πειστουν να παραγγειλουν αμαξι που θελουν τωρα για να το παρουν το καλοκαιρι :P Με τις υποσχεσεις οτι θα υπαρξουν πρατηρια που εδω και χρονια λενε αλλα δεν τα βλεπουμε... οσο για τα ηλεκτρικα δεν πιστευω να υπαρχει θεμα συζητησης λογω υπερβολικα για την ωρα αρχικης τιμης και οτι αν σου τελειωσει η μπαταρια... εμεινες :P απαγορευτικη η σκεψη για ταξιδι εχουν πολυ μελλον.

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αλήθεια με βάσει τα δεδομένα που αναφέρεις έχω προβληματιστεί πολύ με το αν θα παραγγείλω το polo ή να περιμένω το golf δεδομένου της μεγαλύτερης αυτονομίας που θα έχει το golf. Βέβαια όλη αυτή η αναμονή με έχει εξαντλήσει και αρχίζω και σκέφτομαι μήπως να στραφώ προς Seat μεριά. Επίσης ακόμα αιωρείται η αβεβαιότητα του πότε επιτέλους θα βγει εξοπλισμός και τιμές.
Πάντως η επιλογή αγοράς αυτοκινήτου αυτή την περίοδο είναι αρκετά δύσκολη διότι τεχνολογικά είμαστε σε μεταβατικό στάδιο. Η επιλογή που θεωρώ πιο ασφαλής (cng) έχει το πρόβλημα του ανεφοδιασμού αλλά ένα αμάξι δεν το παίρνεις για 1-2 χρόνια, άρα αγοραζεις με την προσδοκία εμφάνισης περισσότερων πρατηρίων. Για τα ηλεκτρικά σύμφωνο σε όσα αναφέρεις. Πάντως είτε το ένα είτε το άλλο το άγχος της αυτονομίας θα το έχεις και στις 2 περιπτώσεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο μέχρι να υπάρξει προσαρμογή των πρατηρίων πράγμα που δεν πιστεύω ότι θα αρχίσει να γίνεται αισθητή πριν τη πάροδο 5τιας.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Akis_B said:

Για να πω την αλήθεια με βάσει τα δεδομένα που αναφέρεις έχω προβληματιστεί πολύ με το αν θα παραγγείλω το polo ή να περιμένω το golf δεδομένου της μεγαλύτερης αυτονομίας που θα έχει το golf. Βέβαια όλη αυτή η αναμονή με έχει εξαντλήσει και αρχίζω και σκέφτομαι μήπως να στραφώ προς Seat μεριά. Επίσης ακόμα αιωρείται η αβεβαιότητα του πότε επιτέλους θα βγει εξοπλισμός και τιμές.
Πάντως η επιλογή αγοράς αυτοκινήτου αυτή την περίοδο είναι αρκετά δύσκολη διότι τεχνολογικά είμαστε σε μεταβατικό στάδιο. Η επιλογή που θεωρώ πιο ασφαλής (cng) έχει το πρόβλημα του ανεφοδιασμού αλλά ένα αμάξι δεν το παίρνεις για 1-2 χρόνια, άρα αγοραζεις με την προσδοκία εμφάνισης περισσότερων πρατηρίων. Για τα ηλεκτρικά σύμφωνο σε όσα αναφέρεις. Πάντως είτε το ένα είτε το άλλο το άγχος της αυτονομίας θα το έχεις και στις 2 περιπτώσεις με τον ένα η τον άλλο τρόπο μέχρι να υπάρξει προσαρμογή των πρατηρίων πράγμα που δεν πιστεύω ότι θα αρχίσει να γίνεται αισθητή πριν τη πάροδο 5τιας.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πιστευω η καλυτερη επιλογη cng αυτη τη στιγμη ειναι το leon με τον κινητηρα τον καινουριο tgi 1.5 130ps , μαζι με την επιδοτηση που δινει η δεπα οποιος προλαβει βεβαια, βγαινει ιδια χρηματα με το πολο για πολυ περισσοτερο αμαξι.. Το πολο ειναι σα να το πυροβολουν που δεν εχουν λυσει θεματα ζητησης με το εργοστασιο παραγωγης. Οτι θα υπαρξει αυξηση πρατηριων θα υπαρξει ειδικα που θα μπουν οι ιδιωτες στην αγορα αλλα αυτο μιλαμε για 2019-2020 για την ωρα ειναι οποιος εχει πρατηριο κοντα.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά αλλάξανε απο τότε που το παρέλαβα . . . . . 

 

Για εμένα χάνει πολλούς αγοραστές το polo με τόσο μικρό ντεπόζιτο βενζίνης για τα μέχρι τώρα δεδομένα στη χώρα μας. Προσωπικά πάλι θα το προτιμούσα μιας και τα 2+ κιλά επιπλέον αέριο θα με βόλευαν αφάνταστα. 

Απο εκεί και πέρα όμως αν έχεις κοντά σου πρατήριο με αέριο τότε κομπλέ με κλειστά μάτια αγόρασε το. . . . αλλιώς όχι.

Επίσης με την προηγούμενη τιμή , και με δεδομένο τα 40lt βενζίνης το αγόραζες κι όταν έβαζαν αέριο σε κάποιο πρατήριο εκεί κοντά σου το εκμεταλευόσουν και σαν αεροκίνητο οχημα. 

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 

 

Υπάρχει κιτ απόλυτα ασφαλές και με πιστοποιήσεις που έχει σαν σκοπό την τροφοδοσία του cng οχήματος σου απο την παροχή αερίου του σπιτιού σου. Όταν μελετούσα για το Cng πριν κάνω την αγορά κάπου το είχα βρεί. . . . Νομίζω υπάρχει και για υγραέριο. Το χρησιμοποιούν και έξω νομίζω. Θα το ξανά ψάξω και θα ενημερώσω.

Στην περίπτωση λοιπόν που έχει κάποιος αέριο για θέρμανση στο σπίτι του βάζει το κιτ αυτό (ιδανικά μονοκατοικία στο γκαράζ ) και έχει μάνικα κανονικά για το αυτοκίνητο. Τώρα πόσο στοιχίζει και με τι πίεση βάζει στο αυτοκίνητο αέριο δεν γνωρίζω. Εγώ πάντως μαζί με την μετατροπή του λέβητα θα έβαζα και για το αμάξι. 

 

Το θέμα είναι το κόστος της εγκατάστασης και ίσως τι γίνεται με τη φορολόγηση . . . . . Για το πρώτο λογικά κανα 2χίλιαρο θα είναι πιστεύω 

 

 

 

Ψάχνοντας βλέπω οτι εταιρίες γνωστές στο χώρο τους πχ HYGEN δίνουν με 2500 ευρώ σύστημα με 0,5kwh/m3 κατανάλωση και με 10 χρόνια εγγύηση για το σύστημα και σέρβις δωρεάν κλπ. Γεμίζει το όχημα σε 5 λεπτά. Αν ψάξετε θα βρείτε πολλά. . . . 

Edited by Andritsos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα ότι το επερχόμενο T-Cross φημολογείται ότι θα βγει και σε cng έκδοση, όπως το Arona της seat. Δεν με βλέπω να καταλήγω...
Δυστυχώς δικτιο φυσικού αερίου δεν έχω στο σπίτι...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σημαντικό αυτό που λες για οικιακό συμπιεστή. Προσοχή μόνο γιατί πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις άδεια από την εταιρεία διανομής (ΕΔΑ ή ΔΕΔΑ) και σίγουρα δεύτερο μετρητή γιατί ως καύσιμο κίνησης έχει διαφορετική φορολόγηση. Από εκεί και πέρα μπορείς να ρωτήσεις τις εταιρείες παροχής αν έχουν προνομιακή τιμή για κίνηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με ενημέρωσαν ότι το golf tgi πάει για πρώτο τρίμηνο 2019 γενικώς και αορίστως και επειδή βαρέθηκα να περιμένω σκέφτομαι να παραγγείλω το polo. Θα το φορτώσω και extra και ελπιζω να μην μετανιώσω για την επιλογή μου. Με χαλάει που δεν έχει το adaptive cruise control (ήταν κάτι που πιστεύω ότι θα με διευκόλυνε) αλλά λέω να το προσπεράσω. Κανονικά και λόγω οικογένειας θα έπρεπε ίσως να πάω στο Λεόν αλλά φοβάμαι την μεταπωλητική του αξία και δεν μου πάει να δώσω τόσα χρήματα για seat. Anyway σε κανένα ταξιδάκι θα βολευτούμε με καμία μπαγκαζιέρα ελπιζω να τραβάει...και να μη χαλαστώ...από χώρους δεν έχει και τρομερή διαφορά από το golf ευτυχώς το έχουν μεγαλώσει. Οποίες απόψεις ευπρόσδεκτες.

Link to comment
Share on other sites

On 13/11/2018 at 9:02 ΠΜ, Andreas Xronopoulos said:

Η μονη διαφορα ειναι το 6ταχυτο που για την ωρα δινουν ιδιες επιδοσεις και τα 14.2 κιλα φυσικου αεριου. Μεγαλο φαουλ να βγαλουν υποβραχιονιο και ομιχλης, γινεται ακομα πιο φωτοχο σε σχεση με την comfortline για 17400 αρχικη.... Με τα 180bar πιεση που εχουν καποια πρατηρια της ΔΕΠΑ αντε να βαλεις 12.5-13 κιλα στην καλυτερη, εγω πλεον πανω απο 10.6 δε βαζω με 11.6 ονομαστικη, το καλοκαιρι χειροτερα... αρα 350 χιλιομετρα αυτονομια στην καλυτερη με το νεο spec. Στο εξωτερικο θα βαζεις και 14 και 15 με τις πιεσεις που εχουν. αλλα οντως το μεγαλυτερο θεμα ειναι τα πρατηρια ελπιζω να μπουνε και αλλες εταιριες αλλα ρε παιδια δεν ξερω ποσοι θα πειστουν να παραγγειλουν αμαξι που θελουν τωρα για να το παρουν το καλοκαιρι :P Με τις υποσχεσεις οτι θα υπαρξουν πρατηρια που εδω και χρονια λενε αλλα δεν τα βλεπουμε... οσο για τα ηλεκτρικα δεν πιστευω να υπαρχει θεμα συζητησης λογω υπερβολικα για την ωρα αρχικης τιμης και οτι αν σου τελειωσει η μπαταρια... εμεινες :P απαγορευτικη η σκεψη για ταξιδι εχουν πολυ μελλον.

Φαντάζομαι κάνεις χιούμορ.. τα καινούργια hybrid όλων των εταιριών σχεδόν φορτίζουν κατά την κίνηση (φρενάρισμα). Ταξίδι χρησιμοποιείς τον κινητήρα με καύσιμο σε συνδυασμό ή όχι με τον ηλεκτροκινητήρα.

Το yaris hybrid πωλείται με προωθητική ενέργεια φθηνότερα στην πρώτη έκδοση από polo και δεν έχει καμία σχέση με το ψοφίμι της vw.

 

Και κλείνοντας η δική μου γνώμη για Cng μόνο αν μένεις σε πόλη και κοντά σε πρατήριο με cng. Διαφορετικά hybrid.

Για cng έχω χρησιμοποιήσει το Panda (το οποίο πωλείται με προωθητική ενέργεια) και σκέφτομαι την πώληση και του Mii 1.0 βενζίνης που έχω για καινούργιο μικρό και είμαι ανάμεσα σε Toyota Hybrid ή Panda cng.

 

Το Polo, μακάρι να κάνω λάθος, θα πέσει θύμα της πολιτικής της vw σε aftersales φροντίδα, αλλά και της τιμολογιακής πολιτικής. Η Fiat είναι εταιρία με παράδοση στα lng/cng εδώ και χρόνια και τ΄αυτοκίνητά της κυκλοφορούν ευρέως στην Ευρώπη. (ανταλλακτικά-εμπειρία-εξέλιξη)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
46 λεπτά πριν , Akis_B said:

Τελικά με ενημέρωσαν ότι το golf tgi πάει για πρώτο τρίμηνο 2019 γενικώς και αορίστως και επειδή βαρέθηκα να περιμένω σκέφτομαι να παραγγείλω το polo. Θα το φορτώσω και extra και ελπιζω να μην μετανιώσω για την επιλογή μου. Με χαλάει που δεν έχει το adaptive cruise control (ήταν κάτι που πιστεύω ότι θα με διευκόλυνε) αλλά λέω να το προσπεράσω. Κανονικά και λόγω οικογένειας θα έπρεπε ίσως να πάω στο Λεόν αλλά φοβάμαι την μεταπωλητική του αξία και δεν μου πάει να δώσω τόσα χρήματα για seat. Anyway σε κανένα ταξιδάκι θα βολευτούμε με καμία μπαγκαζιέρα ελπιζω να τραβάει...και να μη χαλαστώ...από χώρους δεν έχει και τρομερή διαφορά από το golf ευτυχώς το έχουν μεγαλώσει. Οποίες απόψεις ευπρόσδεκτες.

Καλημέρα. Έβαλα χθες σε παράθεση όλα τα pdf με τα τεχνικά χαρακτηριστικά από Polo, Ibiza, Leon & Octavia & κατέληξα πως μάλλον θα έπαιρνα το Leon. Λίγο παραπάνω χώροι από Polo, μεγαλύτερη αυτονομία σε βενζίνη & περίπου ίδια σε αέριο, μηχανικά ίδια καταγωγή αλλά ισχυρότερο το Leon. Τώρα για μεταπωλητική αξία δε θα με ένοιαζε τόσο πολύ στην παρούσα φάση - έτσι & αλλιώς έχουν ξεφτιλιστεί όλες οι τιμές ελέω κρίσης & «καίγονται» ακόμα & τα καλά αυτοκίνητα, πρωταρχικός στόχος θα ήταν να ικανοποιήσω τις ανάγκες μου.

Καλοριζικο όπως & να έχει, όποια επιλογή & αν κανεις.

Btw είδα στο autotriti πως δίνεται κάποια επιδότηση σε αυτοκίνητα με αέριο, ρίξε μια μάτια:

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ola-ta-CNG-montela-me-epidothsh-ews-1-450-eyrw_180464.asp?a=6

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Πάρε το Leon ή αν θες τους χώρους Octavia, μη κάνεις χαζομάρα και πάρεις το Polo για το σήμα.

4 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Καλημέρα. Έβαλα χθες σε παράθεση όλα τα pdf με τα τεχνικά χαρακτηριστικά από Polo, Ibiza, Leon & Octavia & κατέληξα πως μάλλον θα έπαιρνα το Leon. Λίγο παραπάνω χώροι από Polo, μεγαλύτερη αυτονομία σε βενζίνη & περίπου ίδια σε αέριο, μηχανικά ίδια καταγωγή αλλά ισχυρότερο το Leon. Τώρα για μεταπωλητική αξία δε θα με ένοιαζε τόσο πολύ στην παρούσα φάση - έτσι & αλλιώς έχουν ξεφτιλιστεί όλες οι τιμές ελέω κρίσης & «καίγονται» ακόμα & τα καλά αυτοκίνητα, πρωταρχικός στόχος θα ήταν να ικανοποιήσω τις ανάγκες μου.

Καλοριζικο όπως & να έχει, όποια επιλογή & αν κανεις.

Btw είδα στο autotriti πως δίνεται κάποια επιδότηση σε αυτοκίνητα με αέριο, ρίξε μια μάτια.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, nikdev said:

Φαντάζομαι κάνεις χιούμορ.. τα καινούργια hybrid όλων των εταιριών σχεδόν φορτίζουν κατά την κίνηση (φρενάρισμα). Ταξίδι χρησιμοποιείς τον κινητήρα με καύσιμο σε συνδυασμό ή όχι με τον ηλεκτροκινητήρα.

Το yaris hybrid πωλείται με προωθητική ενέργεια φθηνότερα στην πρώτη έκδοση από polo και δεν έχει καμία σχέση με το ψοφίμι της vw.

 

Και κλείνοντας η δική μου γνώμη για Cng μόνο αν μένεις σε πόλη και κοντά σε πρατήριο με cng. Διαφορετικά hybrid.

Για cng έχω χρησιμοποιήσει το Panda (το οποίο πωλείται με προωθητική ενέργεια) και σκέφτομαι την πώληση και του Mii 1.0 βενζίνης που έχω για καινούργιο μικρό και είμαι ανάμεσα σε Toyota Hybrid ή Panda cng.

 

Το Polo, μακάρι να κάνω λάθος, θα πέσει θύμα της πολιτικής της vw σε aftersales φροντίδα, αλλά και της τιμολογιακής πολιτικής. Η Fiat είναι εταιρία με παράδοση στα lng/cng εδώ και χρόνια και τ΄αυτοκίνητά της κυκλοφορούν ευρέως στην Ευρώπη. (ανταλλακτικά-εμπειρία-εξέλιξη)

Τα υβριδικα δεν ειναι ηλεκτρικα, νομιζα απο πανω οτι μιλαγανε για αμιγως ηλεκτρικα αυτοκινητα. θελει και βενζινη με 1.65 γεμιζεις .... αρα θες τα διπλασια σε καταναλωση σε σχεση με το φυσικο αεριο. ουτε επιδοσεις εχει , αλλα κοστιζει και πολυ περισσοτερο απο το πολο να το κινεις.. εγω κατω απο 5 λιτρα /100 χιλιομετρα καταναλωση σε νορμαλ συνθηκες δεν μπορεσα να το φτασω , με το φιατ 500 1.2 ημουνα στα 5.5 οποτε ποια τα πραγματικα οφελη του υβριδικου?? Προσωπικη αποψη επειδη τα εκανα και τα δυο test drive , καμια σχεση η οδηγικη συμπεριφορα του yaris με του πολο , και το κιβωτιο του υβριδικου το ενιωθες σα να μην επιταχυνε ποτε.... και το κερασακι στην τουρτα.. το υβριδικο εβγαινε με την προσφορα πιο ακριβο αποτι πηρα το πολο με τα εξτρα του, και η οθονη ουτε android auto υποστηριζε.

Δε λεω αξιοπιστα τα ιαπωνικα αλλα οχι και 17000-18000 ευρω για yaris. 

58 minutes ago, Akis_B said:

Τελικά με ενημέρωσαν ότι το golf tgi πάει για πρώτο τρίμηνο 2019 γενικώς και αορίστως και επειδή βαρέθηκα να περιμένω σκέφτομαι να παραγγείλω το polo. Θα το φορτώσω και extra και ελπιζω να μην μετανιώσω για την επιλογή μου. Με χαλάει που δεν έχει το adaptive cruise control (ήταν κάτι που πιστεύω ότι θα με διευκόλυνε) αλλά λέω να το προσπεράσω. Κανονικά και λόγω οικογένειας θα έπρεπε ίσως να πάω στο Λεόν αλλά φοβάμαι την μεταπωλητική του αξία και δεν μου πάει να δώσω τόσα χρήματα για seat. Anyway σε κανένα ταξιδάκι θα βολευτούμε με καμία μπαγκαζιέρα ελπιζω να τραβάει...και να μη χαλαστώ...από χώρους δεν έχει και τρομερή διαφορά από το golf ευτυχώς το έχουν μεγαλώσει. Οποίες απόψεις ευπρόσδεκτες.

Και εγω το leon με κλειστα ματια θα επαιρνα αν ηθελα μεγαλυτερο αμαξι και λογω οικογενειας. ασε που περα απο τα 130 αλογα εχεις και 17 κιλα φυσικο αεριο πλεον. Το πολο δεν πιστευω οτι ειναι για οικογενεια , ποσο μαλλον να το εχεις φουλ φορτωμενο συνεχεια σε ταξιδια. Τα 1.5 κυβικα εκει στο λεον θα σε σωσουν.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , Andreas Xronopoulos said:

Τα υβριδικα δεν ειναι ηλεκτρικα, νομιζα απο πανω οτι μιλαγανε για αμιγως ηλεκτρικα αυτοκινητα. θελει και βενζινη με 1.65 γεμιζεις .... αρα θες τα διπλασια σε καταναλωση σε σχεση με το φυσικο αεριο. ουτε επιδοσεις εχει , αλλα κοστιζει και πολυ περισσοτερο απο το πολο να το κινεις.. εγω κατω απο 5 λιτρα /100 χιλιομετρα καταναλωση σε νορμαλ συνθηκες δεν μπορεσα να το φτασω , με το φιατ 500 1.2 ημουνα στα 5.5 οποτε ποια τα πραγματικα οφελη του υβριδικου?? Προσωπικη αποψη επειδη τα εκανα και τα δυο test drive , καμια σχεση η οδηγικη συμπεριφορα του yaris με του πολο , και το κιβωτιο του υβριδικου το ενιωθες σα να μην επιταχυνε ποτε.... και το κερασακι στην τουρτα.. το υβριδικο εβγαινε με την προσφορα πιο ακριβο αποτι πηρα το πολο με τα εξτρα του, και η οθονη ουτε android auto υποστηριζε.

Δε λεω αξιοπιστα τα ιαπωνικα αλλα οχι και 17000-18000 ευρω για yaris.

Και εγω το leon με κλειστα ματια θα επαιρνα αν ηθελα μεγαλυτερο αμαξι και λογω οικογενειας. ασε που περα απο τα 130 αλογα εχεις και 17 κιλα φυσικο αεριο πλεον. Το πολο δεν πιστευω οτι ειναι για οικογενεια , ποσο μαλλον να το εχεις φουλ φορτωμενο συνεχεια σε ταξιδια. Τα 1.5 κυβικα εκει στο λεον θα σε σωσουν.

Για το Yaris hybrid μέχρι 50χλμ δεν καις τίποτα, από κει και πάνω έχεις κι ένα 1.5lt / 100hp+ μοτέρ που καίει ελάχιστα και οι επιδόσεις του είναι μέρα με τη νύχτα με το Polo.

Ζυγίζεις τι θες και που μένεις, μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Η σκέψη μου ήταν ότι παίρνοντας το polo πιθανόν να το αλλαξω σε 4 χρόνια κάνοντας χρήση του προγράμματος baloon δεδομένου ότι η αγορά είναι σε εξαιρετικά μεταβατικό στάδιο. Άλλωστε τότε θα έχουν βγει και περισσότερα μοντέλα και cng και ηλεκτρικά. Η αληθεία είναι ότι το Leon με καλύπτει πιο πολύ οικογενειακά αλλά αυτό που ανέφερα με την μεταπωλητική αξία με προβληματίζει πολύ. Πρόσφατα πούλησα ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή και παρατήρησα ότι τα VW και τα Toyota όσο και να το πεις κρατάνε σε μεταπωλητική αξία. Τα υπόλοιπα όχι και τόσο. Έτσι αν θες να παρεις κάτι άλλο έχεις πιθανότητες για απόκτηση πιο καλού ποσού για πιθανή προκαταβολή.
Βέβαια το Leon εφόσον βγει αξιόπιστο και καλό, δύσκολα να θέλω να το αλλαξω πριν την δεκαετία. Αλλά δεν έχω καθόλου εικόνα για την ποιότητα, την αξιοπιστία, τις ζημιες, τα σέρβις κλπ σε σχέση με την seat.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikdev said:

Για το Yaris hybrid μέχρι 50χλμ δεν καις τίποτα, από κει και πάνω έχεις κι ένα 1.5lt / 100hp+ μοτέρ που καίει ελάχιστα και οι επιδόσεις του είναι μέρα με τη νύχτα με το Polo.

Ζυγίζεις τι θες και που μένεις, μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες.

Οπως και να χει σε μικτη χρηση καις και βενζινη.. και πολυ μαλιστα ωστε να μη συμφερει σε σχεση με το φυσικο αεριο... δεν το λεω εγω το λεει και το drive (5.4 λιτρα) https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-neo-toyota-yaris-hybrid οποτε στην μπαταρια εισαι μονο στο σταματα ξεκινα. Ενδεικτικα σου λεω εγω κανω 1800χλμ το μηνα με 55 ευρω αεριο, με το yaris θα θελα τουλαχιστον τα διπλα λογω τιμης της βενζινης.
Δε βγαζω καθολου αυθαιρετα συμπερασματα, αλλα ποιες αναγκες καλυπτει το yaris ? οικονομια? το πολο ειναι πιο οικονομικο και εχει και χαμηλοτερη αρχικη τιμη με περισσοτερο εξοπλισμο. επιδοσεις? και τα δυο 0-100 σε 11.9 εχουν. Ποιοτητα κυλισης , ηχομονωση και στησιμο στο δρομο ?? ενα test drive θα σε πεισει :P

58 minutes ago, Akis_B said:

Καλημέρα σε όλους. Η σκέψη μου ήταν ότι παίρνοντας το polo πιθανόν να το αλλαξω σε 4 χρόνια κάνοντας χρήση του προγράμματος baloon δεδομένου ότι η αγορά είναι σε εξαιρετικά μεταβατικό στάδιο. Άλλωστε τότε θα έχουν βγει και περισσότερα μοντέλα και cng και ηλεκτρικά. Η αληθεία είναι ότι το Leon με καλύπτει πιο πολύ οικογενειακά αλλά αυτό που ανέφερα με την μεταπωλητική αξία με προβληματίζει πολύ. Πρόσφατα πούλησα ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή και παρατήρησα ότι τα VW και τα Toyota όσο και να το πεις κρατάνε σε μεταπωλητική αξία. Τα υπόλοιπα όχι και τόσο. Έτσι αν θες να παρεις κάτι άλλο έχεις πιθανότητες για απόκτηση πιο καλού ποσού για πιθανή προκαταβολή.
Βέβαια το Leon εφόσον βγει αξιόπιστο και καλό, δύσκολα να θέλω να το αλλαξω πριν την δεκαετία. Αλλά δεν έχω καθόλου εικόνα για την ποιότητα, την αξιοπιστία, τις ζημιες, τα σέρβις κλπ σε σχέση με την seat.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Ισχυει αυτο που λες με τη μεταπωλητικη αξια αλλα να το ευχαριστιεσαι και το αμαξι στην καθημερινοτητα σου... θελω να πω με 4 ατομα πχ και ψιλογεματο πορτπαγκαζ δε θα το νιωθεις τοσο σβελτο οσο να σαι μονο σου... ενω με το λεον δε θα εχεις κανενα τετοιο θεμα. Αναλογα και τις δικες σου απαιτησεις βεβαια και αν το θες για 1ο αμαξι κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Να θυμίσουμε πως ο χώρος αποσκευών του TGI Leon είναι 275lt (380 το βενζινοκίνητο), δηλαδή δεν απέχει & πολύ από του Polo.

Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπετε στην Βουλγαρία και στην Γαλλία γίνονται μεγάλες κινητοποιήσεις για τις τιμές των καυσίμων. Στην Ελλάδα λόγω πολύ υψηλής τιμής δεν μας έχει αγγίξει ακόμα ένα νέο κύμα αυξήσεων.
Η τάση όμως είναι προς τα πάνω και προς την εξίσωση των τιμών του πετρελαίου με την βενζίνη.
Οι τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου θα πάρουν την ανηφόρα τα επόμενα χρόνια και αυτό θα γίνει για να αναγκάσουν τον κόσμο να στραφεί στα ηλεκτρικά.
Μοιραία θα αυξηθεί κι η τιμή του CNG αλλά σε πολύ μικρότερο ποσοστό.
Έτσι εξήγειται και η στροφή της VW προς την κατεύθυνση της μείωσης των δεξαμενών βενζίνης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με την κατανάλωση υβριδικού και φυσικού αερίου έχει δίκιο ο Ανδρέας τα έχω βάλει κάτω σε excel με βάσει πραγματικές καταναλώσεις που έχω διαβάσει από test drive και το φυσικο αέριο δεν παίζεται. Σε μικτές διαδρομές το υβριδικό σε κόστος ανα λίτρο σου έρχεται όσο το πετρέλαιο.
Τώρα όσον αφορά την περίπτωση μου ειχα ψιλό αποφασίσει για polo αλλά με παροτρύνατε για το Leon και το ξανασκέφτομαι, ξέρετε dsg κλπ. οποτε το μυαλό μου έχει γίνει κόμπος. Προσπαθώ μάλλον να με πείσω ότι το Leon θα μου είναι πιο καλό. Αλλά το polo μου αρέσει πιο πολύ. Μάλλον τη λύση θα τη βρω σε σχέση και με το κόστος αλλά και την χρηματοδότηση που θα έχουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παράδοση του polo τον Αύγουστο δεν περιγράφω άλλο!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ααα καλά!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 15/11/2018 at 5:06 ΜΜ, Akis_B said:


Τώρα όσον αφορά την περίπτωση μου ειχα ψιλό αποφασίσει για polo αλλά με παροτρύνατε για το Leon και το ξανασκέφτομαι, ξέρετε dsg κλπ. 


Sent from my iPhone using Tapatalk

dsg???????????

 

Με τιποτα φιλε μου,δεν βλεπεις οτι εχει θεματα αρκετα με βλαβες το σασμαν αυτο???? θες να μπλεξεις???

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με 7,5 βαθμούς θερμοκρασία από άδειος (ο δείκτης στο τέρμα κάτω αλλά δεν είχε μπει ακόμη η βενζίνα) γέμισα με 11,37kg / 10,11 ευρώ. Έχω κάνει 129 χιλιόμετρα και μου δείχνει πως έχω άλλα 210 χιλιόμετρα με 3,8kg/100km μέση κατανάλωση. 

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει, μπορούν να μπουν δισκόφρενα και πίσω αντί ταμπούρας; Εννοώ αν μπορεί να γίνει και μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Σίγουρα η απόδοση στο φρενάρισμα δεν είναι από τα θετικά σημεία του! Δοκιμασμένο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.