Jump to content
Andritsos

Polo(aw) 2018 1,0 tgi(φυσικό αέριο)

Recommended Posts

On 30/11/2018 at 7:21 ΜΜ, Andritsos said:

Σήμερα με 7,5 βαθμούς θερμοκρασία από άδειος (ο δείκτης στο τέρμα κάτω αλλά δεν είχε μπει ακόμη η βενζίνα) γέμισα με 11,37kg / 10,11 ευρώ. Έχω κάνει 129 χιλιόμετρα και μου δείχνει πως έχω άλλα 210 χιλιόμετρα με 3,8kg/100km μέση κατανάλωση. 

Δεν ξέρω τι γίνεται με το δικό σου ,αλλά έχω τώρα 10800χλμ  και από τότε που κρύωσε ο καιρός ,γεμίζει με 11,3kg αλλά η αυτονομία του αντίθετα έχει πέσει 20-30χλμ.Οι οδηγικές συνήθειες δεν αλλάξανε (πόλη και επαρχία 50-50).Εκει  που το καλοκαίρι έβγαζε πορεία 250-260 χλμ. και με τις εκκίνησεις κλείδωνε στα 270χλμ.αυτονομια,τώρα αντίστοιχα δίνει 225 έως 250!!!Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η πίεση της αντλίας ,από πρατήριο σε πρατήριο (εγώ είμαι επαρχία και βάζω στο 1 και μοναδικό) ή απλά αν μπορεί να «πειραχτεί» η πίεση της αντλίας....

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα,ειμαι νεο μελος της σελιδας και υποψηφιος αγοραστης του νεου μοντελου polo tgi.Mε ενημερωσαν οτι το καινουριο μοντελο κατάργησε τα 40 λιτρα βενζινης και τα εκανε μολις 9 και αυξησε λιγο το αεριο στα 14,2 κιλα περιπου. Επισης η τιμη του ανεβηκε στα 17.400.
Θα ηθελα να μου πουν οι κατοχοι του συγκεκριμενου μοντελου αν αξιζει η αγορα του, τι καταναλωση εχει με φυσικο αεριο και βενζινη,αν μπορω να επιλεξω με τι καυσιμο θα κινουμε,τι αυτονομια εχει(η αντιπροσωπεια μου ειπε οτι με φυσικο αεριο εχει 400 χιλιομετρα αυτονομια και 150 με τη βενζινη), και γενικα να μου πειτε την εμπειρια σας. Ειμαι σε μεγαλο διλλημα και  και η εμπειρια σας θα με βοηθησει. Σας ευχαριστω!

Edited by Θοδωρής Μέντης
Link to comment
Share on other sites

On 10/12/2018 at 12:24 ΜΜ, alextt said:

Δεν ξέρω τι γίνεται με το δικό σου ,αλλά έχω τώρα 10800χλμ  και από τότε που κρύωσε ο καιρός ,γεμίζει με 11,3kg αλλά η αυτονομία του αντίθετα έχει πέσει 20-30χλμ.Οι οδηγικές συνήθειες δεν αλλάξανε (πόλη και επαρχία 50-50).Εκει  που το καλοκαίρι έβγαζε πορεία 250-260 χλμ. και με τις εκκίνησεις κλείδωνε στα 270χλμ.αυτονομια,τώρα αντίστοιχα δίνει 225 έως 250!!!Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η πίεση της αντλίας ,από πρατήριο σε πρατήριο (εγώ είμαι επαρχία και βάζω στο 1 και μοναδικό) ή απλά αν μπορεί να «πειραχτεί» η πίεση της αντλίας....

Μια χαρά σε βρίσκω για 50-50 χρήση. Μη ξεχνάς οτι όσο και στανταρ να είναι οι διαδρομές σου μέσα στην πόλη ποτέ δε θα έχεις όμοιες καταναλώσεις μιας και υπάρχουν πάντα άπειροι παράγοντες που συμβάλουν στο να μεταβάλλεται η κατανάλωση σου.  Εγώ φαντάσου οτι εκείνη την ημέρα που γέμισα οι κινήσεις μου ήταν κατά 80% επαρχιακό δίκτυο και πάντα εντός των ορίων ταχυτήτων. Σήμερα για παράδειγμα από τελείως άδειο και με πολύ χρήση βενζίνας γέμισα με 11,47kg και λόγω των μαθημάτων που έκανα εντός αστικού ιστού, κατά κύριο λόγο, μου δείχνει αυτονομία 240 χιλιόμετρα. 

13 hours ago , Θοδωρής Μέντης said:

Γεια χαρα,ειμαι νεο μελος της σελιδας και υποψηφιος αγοραστης του νεου μοντελου polo tgi.Mε ενημερωσαν οτι το καινουριο μοντελο κατάργησε τα 40 λιτρα βενζινης και τα εκανε μολις 9 και αυξησε λιγο το αεριο στα 14,2 κιλα περιπου. Επισης η τιμη του ανεβηκε στα 17.400.
Θα ηθελα να μου πουν οι κατοχοι του συγκεκριμενου μοντελου αν αξιζει η αγορα του, τι καταναλωση εχει με φυσικο αεριο και βενζινη,αν μπορω να επιλεξω με τι καυσιμο θα κινουμε,τι αυτονομια εχει(η αντιπροσωπεια μου ειπε οτι με φυσικο αεριο εχει 400 χιλιομετρα αυτονομια και 150 με τη βενζινη), και γενικα να μου πειτε την εμπειρια σας. Ειμαι σε μεγαλο διλλημα και  και η εμπειρια σας θα με βοηθησει. Σας ευχαριστω!

Δυστυχώς για κάποιους κατάργησε το 40λιτρο ντεπόζιτο βενζίνης και δυστυχώς για όλους αυξήθηκε η τιμή του. 

Γενικά ο κινητήρας του είναι καλός και αρκετά δυνατός για τα κυβικά του και τα κιλά του.

ΔΕΝ μπορείς να επιλέξεις εσύ σαν οδηγός τι καύσιμο θα καίει. Ο κινητήρας του έχει σαν πρωτεύον καύσιμο το CNG.

 

Γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη όταν: 

-μείνεις απο cng,

-ανεφοδιάσεις το όχημα με cng. Για περίπου 2 χιλιόμετρα απόσταση θα καίει βενζίνη και μετά δουλεύει πάλι cng. Αυτό μετά απο λειτουργεία cng χωρίς να έχεις μείνει απο αέριο.

-μπει σε safe mode to σύστημα αερίου. 

 

Γενικά είναι τίμιο και μέχρι στιγμής αξιόπιστο

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

 

Ο κατασκευαστής προτείνει λάδι με προδιαγραφή 502,00 για κινητήρα φυσικού αερίου. 

 

Διαβάστε και το manual.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δουλέψει με το infotainment κάποιο iPhone X ή XS; Με ενδιαφέρει αν και κατά πόσο ικανοποιητικά/απροβλημάτιστα, φόρτιζε ασύρματα βάζοντας το στην κονσόλα κάτω και κατά δεύτερον αν και κατά πόσο ικανοποιητικά μπορεί να δουλέψει ασύρματα το CarPlay, αν μπορεί πχ να κάνει πλοήγηση μέσω κάποιας εφαρμογής από το iPhone χωρίς να είναι συνδεδεμένο με καλώδιο, μόνο με Bluetooth.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά κι από εμένα.

 

Έχω το polo tgi με φυσικό αέριο από τον Ιούλιο του '18 και είμαι πολύ ευχαριστημένη ιδίως ως προς την κατανάλωση!! Ωστόσο έχω κάποιες απορίες.

Όταν το αγόρασα ο πωλητής μου επεσήμανε κατά την εκκίνηση να περιμένω να ζεσταθεί ο κινητήρας μέχρι να πέσουν οι στροφές στις 1000 και μετά να ξεκινήσω. Εφαρμόζετε κι εσείς κάτι τέτοιο? Στο manual του αυτοκινήτου δεν αναφέρεται κάτι σχετικό αλλά μια φορά που προσπάθησα να το βγάλω από υπόγειο γκαράζ χωρίς προθέρμανση "κόλλησε" στην ανηφόρα.

Επίσης μετά από μια μεγάλη διαδρομή και καταπόνηση προτείνεται να περιμένουμε στο ρελαντί για 2 λεπτά (επειδή μάλλον ο κινητήρας είναι turbo). Το τηρείτε κι εσείς?

Και κάτι ακόμη..

Σε ένα πρατήριο αερίου μου είχαν πει να μην αφήνω τη βενζίνη για μεγάλο διάστημα στο ντεπόζιτο και μάλιστα ένας μηχανικός αυτοκινήτων μου είπε ότι καλό είναι να καταναλώνω 15- 20€ βενζίνη το μήνα ανεξαρτήτως του φυσικού αερίου, για να ανανεώνεται το καύσιμο, και ότι το καλοκαίρι θα πρέπει το ντεπόζιτο βενζίνης να είναι γεμάτο στα 3/4 (για να μην υπερθερμαίνεται το ντεπόζιτο?) και το χειμώνα αρκεί να είναι στο 1/4. Έχετε κι εσείς αντίστοιχη πληροφόρηση?

 

Τέλος, ορισμένες φορές παρατηρώ έναν υπόκωφο θόρυβο σαν σφύριγμα όταν αφήνω το αμάξι να κυλίσει έχοντας νεκρά ή ακόμη και δευτέρα ταχύτητα χωρίς να πατώ γκάζι αλλά ούτε και φρένο. Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων :):D 

 

 

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , Marie said:

Καλησπέρα παιδιά κι από εμένα.

 

Έχω το polo tgi με φυσικό αέριο από τον Ιούλιο του '18 και είμαι πολύ ευχαριστημένη ιδίως ως προς την κατανάλωση!! Ωστόσο έχω κάποιες απορίες.

Όταν το αγόρασα ο πωλητής μου επεσήμανε κατά την εκκίνηση να περιμένω να ζεσταθεί ο κινητήρας μέχρι να πέσουν οι στροφές στις 1000 και μετά να ξεκινήσω. Εφαρμόζετε κι εσείς κάτι τέτοιο? Στο manual του αυτοκινήτου δεν αναφέρεται κάτι σχετικό αλλά μια φορά που προσπάθησα να το βγάλω από υπόγειο γκαράζ χωρίς προθέρμανση "κόλλησε" στην ανηφόρα.

Επίσης μετά από μια μεγάλη διαδρομή και καταπόνηση προτείνεται να περιμένουμε στο ρελαντί για 2 λεπτά (επειδή μάλλον ο κινητήρας είναι turbo). Το τηρείτε κι εσείς?

Και κάτι ακόμη..

Σε ένα πρατήριο αερίου μου είχαν πει να μην αφήνω τη βενζίνη για μεγάλο διάστημα στο ντεπόζιτο και μάλιστα ένας μηχανικός αυτοκινήτων μου είπε ότι καλό είναι να καταναλώνω 15- 20€ βενζίνη το μήνα ανεξαρτήτως του φυσικού αερίου, για να ανανεώνεται το καύσιμο, και ότι το καλοκαίρι θα πρέπει το ντεπόζιτο βενζίνης να είναι γεμάτο στα 3/4 (για να μην υπερθερμαίνεται το ντεπόζιτο?) και το χειμώνα αρκεί να είναι στο 1/4. Έχετε κι εσείς αντίστοιχη πληροφόρηση?

 

Τέλος, ορισμένες φορές παρατηρώ έναν υπόκωφο θόρυβο σαν σφύριγμα όταν αφήνω το αμάξι να κυλίσει έχοντας νεκρά ή ακόμη και δευτέρα ταχύτητα χωρίς να πατώ γκάζι αλλά ούτε και φρένο. Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων :):D 

 

 

Για το ζέσταμα στην εκκίνηση και το κρύωμα πριν σβήσεις το κινητήρα ισχύει.Ακουω και εγώ πολλές φορές αυτόν το θόρυβο-τρίξιμο ,προφανώς έχει να κάνει με την ανάκτηση ενέργειας .Και εγώ προσπαθω 1 μέρα την έβδομαδα να δουλεύω με τη βενζίνη .

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Marie said:

Καλησπέρα παιδιά κι από εμένα.

 

Έχω το polo tgi με φυσικό αέριο από τον Ιούλιο του '18 και είμαι πολύ ευχαριστημένη ιδίως ως προς την κατανάλωση!! Ωστόσο έχω κάποιες απορίες.

Όταν το αγόρασα ο πωλητής μου επεσήμανε κατά την εκκίνηση να περιμένω να ζεσταθεί ο κινητήρας μέχρι να πέσουν οι στροφές στις 1000 και μετά να ξεκινήσω. Εφαρμόζετε κι εσείς κάτι τέτοιο? Στο manual του αυτοκινήτου δεν αναφέρεται κάτι σχετικό αλλά μια φορά που προσπάθησα να το βγάλω από υπόγειο γκαράζ χωρίς προθέρμανση "κόλλησε" στην ανηφόρα.

Επίσης μετά από μια μεγάλη διαδρομή και καταπόνηση προτείνεται να περιμένουμε στο ρελαντί για 2 λεπτά (επειδή μάλλον ο κινητήρας είναι turbo). Το τηρείτε κι εσείς?

Και κάτι ακόμη..

Σε ένα πρατήριο αερίου μου είχαν πει να μην αφήνω τη βενζίνη για μεγάλο διάστημα στο ντεπόζιτο και μάλιστα ένας μηχανικός αυτοκινήτων μου είπε ότι καλό είναι να καταναλώνω 15- 20€ βενζίνη το μήνα ανεξαρτήτως του φυσικού αερίου, για να ανανεώνεται το καύσιμο, και ότι το καλοκαίρι θα πρέπει το ντεπόζιτο βενζίνης να είναι γεμάτο στα 3/4 (για να μην υπερθερμαίνεται το ντεπόζιτο?) και το χειμώνα αρκεί να είναι στο 1/4. Έχετε κι εσείς αντίστοιχη πληροφόρηση?

 

Τέλος, ορισμένες φορές παρατηρώ έναν υπόκωφο θόρυβο σαν σφύριγμα όταν αφήνω το αμάξι να κυλίσει έχοντας νεκρά ή ακόμη και δευτέρα ταχύτητα χωρίς να πατώ γκάζι αλλά ούτε και φρένο. Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων :):D 

 

 

Γενικα για το ζεσταμα ειναι και λιγο μυθος μπορεις απευθειας να ξεκινησεις να οδηγεις αρκει να ναι σε χαμηλες στροφες με ηπιο γκαζι για να ζεσταθουν ολα τα εξαρτηματα ομοιομορφα περα της μηχανης. Εξαλλου αν μενεις με τον κινητηρα ανοιχτο σου βγαζει μηνυμα στην οθονη οτι να αποφευγεις να μενει ανοιχτος σε ακινησια. Στο σβησιμο αναλογα σε τι θερμοκρασια ειναι το λαδι, αμα στην οθονη λεει πχ 105 βαθμους καλο ειναι να περιμενεις να πεσει στους 90 και σβηνεις .

 

Αυτο με το κολλημα στην ανηφορα το παθαινα και εγω ειδικα οταν ηταν και ο κλιματισμος ανοιχτος, και αμα σπινιαρες τις ροδες για να παρει μπρος μυριζε πολυ καμμενο , τωρα το χειμωνα ειναι καλυτερα.

Τωρα με τη βενζινη αυτο που λες δεν το χω ξανακουσει το manual λεει να καταναλωνεις οση εχεις βαλει ανα 6 μηνες, καλο ειναι να βαζεις 100 οκτανια να σαι σιγουρη οτι δε θα ναι νοθευμενη.

 

Αυτο το τριξιμο στη νεκρα εγω πιστευω ειναι κατασκευαστικο λαθος δεν ακουγεται για feature :P , και στο 1o service θα τους εχω μαζεμενες ερωτησεις , οπως πχ να μου απενεργοποιησουν το start stop μονιμα.

 

Φιλικα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι χωρίς ζέσταμα και να πέσουν οι στροφές, το ίδιο συνέβη από υπόγειο γκαράζ, δεν ανέβαινε με τίποτα. Μόλις έπεσαν οι στροφές, αμέσως ανέκτησε δύναμη κι ανέβηκε. Άρα όντως χρειάζεται. Το θέμα είναι ότι κάθε φορά όμως που πας κάπου για δουλειές, ψώνια κλπ, θα πρέπει να περιμένεις αυτό το χρόνο που χρειάζεται; Άσε δε που αν είσαι σε καμία θέση και έρχεται ο άλλος καρφωμένος και περιμένει να ξεπαρκάρεις!

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την άμεση ανταπόκριση στις απορίες μου. Βοηθάει να μοιραζόμαστε εμπειρίες σχετικά με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου!! :)

@gousiasτο ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ αν δηλαδή χρειάζεται η προθέρμανση κάθε φορά όταν κάνεις πολλές σύντομες διαδρομές  και ιδίως όταν περιμένει κάποιος για να παρκάρει στη θέση μου... Γενικά και στο manual του αυτοκινήτου σελ. 137 προτείνει να μην ζεσταίνουμε τον κινητήρα εν στάσει αλλά να θέσουμε αμέσως το αμάξι σε κίνηση, κάτι που μπορούμε να εφαρμόζουμε μάλλον μόνο σε περιπτώσεις όπου δεν πρόκειται να ζοριστεί κατευθείαν το αμάξι πχ σε επίπεδο δρόμο, αλλά όχι αν ξεκινάμε πχ από υπόγειο γκαραζ όπως όλοι παρατηρήσαμε.  Αυτή την παρατήρηση για το εξάμηνο κατανάλωσης της βενζίνης δεν την εντόπισα στο manual αλλά θα το ξανακοιτάξω.

 

Παρεμπιπτόντως  @Andreas Xronopoulos για το start - stop κι εγώ το απενεργοποιώ πχ όταν έχει πολλή κίνηση σε φανάρια κλπ γιατί μου φαίνεται ότι καταπονείται περισσότερο η μηχανή έτσι.  Επίσης με ενεργοποιημένο το start - stop σε ανηφόρα έχω παρατηρήσει ότι δεν λειτουργεί καλά το σύστημα υποβοήθησης ανηφόρας (που "μαγκώνει" κάπως τους τροχούς και δεν αφήνει να κυλήσουν πίσω) ενώ το σύστημα αυτό λειτουργεί μια χαρά όταν έχω απενεργοποιήσει το start - stop.

 

Αναφορικά με το θόρυβο - τρίξιμο  που λέει ο @alextt αν καταλαβαίνω σωστά το παρατηρώ κατά την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα και πιθανόν σχετίζεται με ανάκτηση ενέργειας όπως λες (χαίρομαι π δεν το ακούω μόνο εγώ) αλλά ο θόρυβος π ανέφερα αρχικά και με προβληματίζει είναι κάτι άλλο..σαν αυτόν π ακούγεται από φθαρμένα φρένα χωρίς να πατάω όμως φρένο ούτε και γκάζι αλλά σε απλή κύλιση του αυτοκινήτου, συνήθως αφού έχω διανύσει κάποια χιλιόμετρα (δεν ακούγεται πάντα).

Εντωμεταξύ πήγα στο συνεργείο για να μ επιδιορθώσουν δωρεάν την πίσω αριστερά ζώνη (για την οποία μ έστειλε μήνυμα η Vw ότι σε κάποια μοντέλα polo παρατηρήθηκε ότι απασφαλίζει μόνη της και μπορούμε να πάμε για δωρεάν επιδιόρθωση ..φαντάζομαι ήρθε και σε εσάς τέτοιο mail) και εκεί στο test drive με τον μηχανικό ο θόρυβος δεν εμφανίστηκε οπότε μ είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι αν δεν ακούσει το πρόβλημα. :(

Αυτά .. Ελπίζω να μην σας κούρασα με τα μεγάλα post μου. Ευχαριστώ και πάλι!!!

 

Edited by Marie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν , Marie said:

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την άμεση ανταπόκριση στις απορίες μου. Βοηθάει να μοιραζόμαστε εμπειρίες σχετικά με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου!! :)

@gousiasτο ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ αν δηλαδή χρειάζεται η προθέρμανση κάθε φορά όταν κάνεις πολλές σύντομες διαδρομές  και ιδίως όταν περιμένει κάποιος για να παρκάρει στη θέση μου... Γενικά και στο manual του αυτοκινήτου σελ. 137 προτείνει να μην ζεσταίνουμε τον κινητήρα εν στάσει αλλά να θέσουμε αμέσως το αμάξι σε κίνηση, κάτι που μπορούμε να εφαρμόζουμε μάλλον μόνο σε περιπτώσεις όπου δεν πρόκειται να ζοριστεί κατευθείαν το αμάξι πχ σε επίπεδο δρόμο, αλλά όχι αν ξεκινάμε πχ από υπόγειο γκαραζ όπως όλοι παρατηρήσαμε.  Αυτή την παρατήρηση για το εξάμηνο κατανάλωσης της βενζίνης δεν την εντόπισα στο manual αλλά θα το ξανακοιτάξω.

 

Παρεμπιπτόντως  @Andreas Xronopoulos για το start - stop κι εγώ το απενεργοποιώ πχ όταν έχει πολλή κίνηση σε φανάρια κλπ γιατί μου φαίνεται ότι καταπονείται περισσότερο η μηχανή έτσι.  Επίσης με ενεργοποιημένο το start - stop σε ανηφόρα έχω παρατηρήσει ότι δεν λειτουργεί καλά το σύστημα υποβοήθησης ανηφόρας (που "μαγκώνει" κάπως τους τροχούς και δεν αφήνει να κυλήσουν πίσω) ενώ το σύστημα αυτό λειτουργεί μια χαρά όταν έχω απενεργοποιήσει το start - stop.

 

Αναφορικά με το θόρυβο - τρίξιμο  που λέει ο @alextt αν καταλαβαίνω σωστά το παρατηρώ κατά την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα και πιθανόν σχετίζεται με ανάκτηση ενέργειας όπως λες (χαίρομαι π δεν το ακούω μόνο εγώ) αλλά ο θόρυβος π ανέφερα αρχικά και με προβληματίζει είναι κάτι άλλο..σαν αυτόν π ακούγεται από φθαρμένα φρένα χωρίς να πατάω όμως φρένο ούτε και γκάζι αλλά σε απλή κύλιση του αυτοκινήτου, συνήθως αφού έχω διανύσει κάποια χιλιόμετρα (δεν ακούγεται πάντα).

Εντωμεταξύ πήγα στο συνεργείο για να μ επιδιορθώσουν δωρεάν την πίσω αριστερά ζώνη (για την οποία μ έστειλε μήνυμα η Vw ότι σε κάποια μοντέλα polo παρατηρήθηκε ότι απασφαλίζει μόνη της και μπορούμε να πάμε για δωρεάν επιδιόρθωση ..φαντάζομαι ήρθε και σε εσάς τέτοιο mail) και εκεί στο test drive με τον μηχανικό ο θόρυβος δεν εμφανίστηκε οπότε μ είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι αν δεν ακούσει το πρόβλημα. :(

Αυτά .. Ελπίζω να μην σας κούρασα με τα μεγάλα post μου. Ευχαριστώ και πάλι!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τον θόρυβο-τρίξιμο τον ακούω και εγώ ,όχι σε αλλαγές 1η-2η ,αλλά όταν με νεκρό κυλάει και είναι για να σταματήσει .Σε 15 μέρες έχω 1ό σερβις ,όποτε θα το ρωτήσω.Αν κάποιος έχει προηγηθεί στο σερβις,γνωρίζουμε κόστος?

Επίσης πείτε μου για αλλά 2 θέματα (αν δεν είμαι off topic):

Τι λάμπες φοράμε σε θέσης,πορεία και ομίχλης ?Θελω να βάλω led ,θα δω διαφορά ή να βάλω απλά κάποιες καλύτερες osram ή philips ?

Υπάρχουν έτοιμα φωτιστικά σώματα που το αναβαθμίζουν πολυ(παίζουν στο YouTube κάποια βιντεάκια,αλλά από Βραζιλία....).

Έχετε δει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα ?

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, alextt said:

Τον θόρυβο-τρίξιμο τον ακούω και εγώ ,όχι σε αλλαγές 1η-2η ,αλλά όταν με νεκρό κυλάει και είναι για να σταματήσει .Σε 15 μέρες έχω 1ό σερβις ,όποτε θα το ρωτήσω.Αν κάποιος έχει προηγηθεί στο σερβις,γνωρίζουμε κόστος?

Επίσης πείτε μου για αλλά 2 θέματα (αν δεν είμαι off topic):

Τι λάμπες φοράμε σε θέσης,πορεία και ομίχλης ?Θελω να βάλω led ,θα δω διαφορά ή να βάλω απλά κάποιες καλύτερες osram ή philips ?

Υπάρχουν έτοιμα φωτιστικά σώματα που το αναβαθμίζουν πολυ(παίζουν στο YouTube κάποια βιντεάκια,αλλά από Βραζιλία....).

Έχετε δει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα ?

Ευχαριστώ!

Εγω θα εβαζα philips xtremevision plus η osram nightbreaker δε θα πολυεμπλεκα με κιτακια led γιατι θελουν και αλλαγη στο φαναρι αρα πιστευω θα παει πολυ.. αν και μετανιωνω που δεν εβαλα το full led πακετο αλλα πανακριβο για πολο

Link to comment
Share on other sites

 Δυστυχώς εγώ δεν το  πρόλαβα αυτό με 40 λιτρα βενζίνη και 11,6 αέριο . Τώρα έχει σταματήσει να βγαίνει , και η καινούργια έκδοση θα έχει 14,6 αεριο και 9 λιτρα

βενζίνη , η τιμή υψηλότερη, και λείπουν μερικά από αυτά που είχε το προηγούμενο.

δεν κάνω και πάρα πολλά χιλιόμετρα αλλά μου είχε κάτσει να πάρω με αέριο. Ατύχησα , αν σκεφτώ οτι υπήρξε και επιδότηση απο την FYSIKON.

Τώρα θα με ενδιέφερε να πάρω κάτι σε μεταχειρισμένο  πολο, απο πρώτο χέρι και με λίγα χιλιόμετρα . Υπάρχει κάτι απο εδώ μέσα ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα τελικά τα νέα polo tgi παρόλο τις αρχικες εκτιμησεις παραδοσης που έλεγαν για Αύγουστο θα έρθουν αρκετους μηνες νωρίτερα. Αν δεν κάνω λαθος οι παραλαβες ξεκινάνε από τελος Φεβρουαρίου η το αργότερο Μάρτιο.

Μήπως γνωριζει κανένας από την εβδομάδα παραγωγής περίπου μετά από πόσο καιρό έρχεται Ελλάδα και παραλαμβάνεις;

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώθηκα ότι το polaki που έχω παραγγείλει είναι σε κατάσταση "προς εισαγωγή" αν κατάλαβα καλά αυτό σημαίνει ότι έχει μπει στο πλοίο και έρχεται.  Τελικά πολύ πιο νωρίς από τις αρχικές εκτιμήσεις όταν κάναμε την παραγγελία.  Έχει κάποιος άλλος παραγγείλει polo tgi και περιμένει να έρθει;

 

Link to comment
Share on other sites


 
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
 
Το εργαλείο έχει κάνει μέχρι σήμερα 3.138 χιλ.
Όλα αυτά τα χιλιόμετρα μου γράφει οτι τα έχει κάνει με κατανάλωση cng 4,2kg/100km και κατανάλωση βενζίνης 6.9l/100km. 
Για αυτά τα χιλιόμετρα και όσο κρατήσει αυτό το ντεπόζιτο (cng) έχω ξοδέψει 90,54 ευρώ φυσικό αέριο και 28 ευρώ βενζίνη. Γενικά με ένα ντεπόζιτο Cng βγάζω 300+ χιλιόμετρα μεικτής χρήσης. Έξω εθνική και επαρχιακό 350 χιλιόμετρα. Εντός πόλης 220 ελάχιστα. Ένα ντεπόζιτο γεμίζει απο 8,65 εθρώ έως 9,30ευρώ με τιμή Cng 0,889/kg


Έχω πάρει το νέο polo tgi με 14.1 δεξαμενή με πολύ ήπια οδήγηση η κατανάλωση μικτή χρήση είναι στο 5.1 τα 100 χλμ και η αυτονομία δεν είναι πάνω από 300χλμ. Αλλά έως 260 με 270 το πολύ.
Μια φορά πέτυχα κατανάλωση 3.3 με 3.4 αλλά πήγαινα με 100 εθνική με cruise control. Γεμίζει τώρα το καλοκαίρι με γύρω στα 12 κιλά. Τα 350 για μένα είναι άπιαστο όνειρο....εκτός αν πηγαίνω με 100 στην εθνική....και πάλι δεν ξέρω...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ξανά στην ομάδα φυσικού αερίου!

Ημερολόγιο χρήσης :

Εχω φτάσει 27300 χλμ.,ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και a/c μου δίνει από 230 έως 270 χλμ.

Η καλύτερη κατανάλωση που πέτυχα είναι 2,9 κιλα ,χειμώνα και βράδυ με 100-110 χλμ/ώρα.

Σε λίγο πάω για το 2ο σερβις,έχω ένδειξη «σερβις λαδιών» από το 1ο σερβις (δεν μπορέσανε να το σβήσουνε,ξέρει κάποιος κάτι?).Επισης το κλιματιστικό από τη 1η μέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο ,όταν το βάζω προς τα επάνω ,μυρίζει σαν να έχει καιρό να δουλέψει.Εδω και 1,5 μήνα σταμάτησε να δουλεύει το αυτόματο άνοιγμα παραθύρου του οδηγού καθώς και το αυτόματο άνοιγμα των παραθύρων από ξεκλειδωμα.Εδω και 1 βδομάδα αποφάσισαν από μόνα τους να ξαναλειτουργήσουν....

Θα ήθελα τη γνώμη σας για λάμπες - φωτα ,καθώς επίσης και για ζάντες 16” ή 17¨ και θα το πνίξω τελείως ????

Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

εχω το polo cng απο 3.7.2019...ειμαι απολυτα ικανοποιημενος γιατι κανω πολλα χλμ κ η οικονομια του ειναι απιστευτη!ενα σας λεω...σε επαρχιακο δρομο καθημερινα ....εκανα 1058 χλμ με 30,68 ευρω....

Link to comment
Share on other sites

Γεια και χαρά σε όλους.

 

52000+ χιλιόμετρα το εργαλείο απροβλημάτιστα .

Προχθές μου βγήκε η μπαταρία off οπου και άμεσα αντικαταστάθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης . Για όσους δεν γνωρίζουν η μπαταρία έχει εγγύηση 3 χρόνια. Ρωτώντας το λόγο που έγινε αυτό μου είπαν ολίγον τι η χρήση του αυτοκινήτου (αλάρμ, φώτα θέσης αφημένα, κλείδωμα ξεκλείδωμα κλπ) αλλά και οτι οι εργοστασιακές μπαταρίες σε κάποιες παρτίδες είχαν θέματα. Η αντικατάσταση έγινε με μια της Varta και όλα κομπλέ. . . .

Μετά απο ερώτηση μου η αξία της μπαταρίας είναι στα 120 ευρώ.

Μετά από μία ανάγνωση εδώ έχω να πώ τα εξής.

 

Κατανάλωση :

Κυριοι και κυρίες ,

Το αυτοκίνητο δεν καίει τπτ. Οι καταναλώσεις μέσα στην πόλη της Λαμίας χωρίς a/c δύσκολα ξεπερνάνε τα 4,5kg/100km. Έξω εθνική με ένα ντεπόζιτο περίπου 10kg καθαρά βγάζω 250km με 130km/h με το cruise control με a/c . Φέτος πάνω απο 10 φορές Λαμία - Αθήνα - Λαμία. 

Την Κυριακή που μας πέρασε Λαμία - Καρπενήσι - Λαμία 3 άτομα έκαψα μισό ντεπόζιτο αέριο και κάτι ψηλά, κάπου στα 6kg δηλαδή 5 ευρώ για 165 χιλιόμετρα.

Γενικά είναι πόσο ήρεμα , σωστά και υπομονετικά οδηγείς . Και αυτό το είχα αντιληφθεί απο όταν είχα πάρει το diesel το προηγούμενο polo. 

 

Ζέσταμα :

 

Πάντα μα πάντα ειδικά τον Χειμώνα θέλει λίγο υπομονή στην αρχή για να ξεκινήσεις με χρήση αερίου. Τώρα πόσο μάλλον να βγεις απο γκαράζ με μαχαίρι ανηφόρα. Εγώ είμαι απο τους τυχερούς και μένω βόρεια στη Λαμία. Αυτό σημαίνει οτι οπως είναι στο ρελαντί με νεκρό τσουλάω σε μια κατηφορούλα περίπου 150 μέτρων απαλά (φυσικά και δεν το συστήνω μιας και δεν ενδεικνύεται ) μέχρι τον ''περιφεριακό'' και μετά χαλαρά μέχρι στη σχολή για να πάρω τον μαθητή. Επίσης αυτή η απροθυμία του κινητήρα είναι εξίσου έντονη με το που ανάψεις a/c . Θέλει 10'' να προσαρμοστεί και μετά κομπλέ πάλι.

 

Αυτά .

Το εργαλείο τα σπάει και αξίζει. ΔΕΝ ξαναγυρνάω σε βενζίνη αλλά ούτε σε πετρέλαιο. Απο εδώ και πέρα ΜΟΝΟ cng. Ίσως για ηλεκτρικό αργότερα , πολύ αργότερα. Αλλά ακόμη και το επόμενο μου αυτοκίνητο πάλι για cng το κόβω. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα  με λενε Γιωργο και πριν 5 μηνες εγινα κατοχος του Polo tgi ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα εχω μια απορια που ισως μπορεσετε να μου τη λυσετε.Οταν εχω χαμηλες στροφες σε ολες τις ταχυτητες μου κανει ενα θορυβο απο μπροστα σαν να τριζει κατι μεχρι να ανεβασει λιγο στροφες πανω απο 2000 χιλιαδες μετα σταματαει.Πηγα στη vw και μου ειπαν οτι ετσι κανει το σασμαν και δεν ειναι κατι.. το κανεις και σε εσας η μηπως ειναι καποιο προβλημα και δεν το παραδεχονται

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα  με λενε Γιωργο και πριν 5 μηνες εγινα κατοχος του Polo tgi ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα εχω μια απορια που ισως μπορεσετε να μου τη λυσετε.Οταν εχω χαμηλες στροφες σε ολες τις ταχυτητες μου κανει ενα θορυβο απο μπροστα σαν να τριζει κατι μεχρι να ανεβασει λιγο στροφες πανω απο 2000 χιλιαδες μετα σταματαει.Πηγα στη vw και μου ειπαν οτι ετσι κανει το σασμαν και δεν ειναι κατι.. το κανεις και σε εσας η μηπως ειναι καποιο προβλημα και δεν το παραδεχονται

Εμένα έκανε έναν τέτοιον θόρυβο το πρώτο καιρό αλλά μέχρι να φτάσω τα χλμ του πρώτου σέρβις εξαφανίσθηκε. Βέβαια τα κάνω τα χιλιομετράκια μου, το 1ο σέρβις το έκανα στο εξάμηνο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα, θα ηθελα να ρωτησω τους κατοxους polo tgi αν εχουν καποιο θεμα με το χειροφρενο. Στο δικο μου απο την πρωτη μερα αγορας ειχα προβλημα ,αφου επρεπε να ανεβει πολυ ψηλα για να πιασει, και αλλαξε ενας αποστατης υστερα απο εντολη της ιδιας της VW. Ομως συνεχιζει να υπαρχει ενα σκαλωμα στο τραβηγμα και δεν εχει τον χαρακτηριστικο ηχο του χειροφρενου που δενει...? Μια αισθηση σα να «μαγκωνει» καπου...Το ανεφερα στο δευτερο σερβις στην Καρεντα, στην αρχη υποστηριξαν οτι οφειλεται στα ταμπουρα πισω, πηγα στην εκθεση πισω που ειχε ενα εκθεσιακο πολο με ταμπουρα και το χειροφρενο ηταν αριστο, μετα αλλαξε τροπαρι και ελεγε οτι «ε, εχει και 25000 χλμ το δικο σου»... Τεσπα, απαιτησα ραντεβου για ενδελεχη ελεγχο αφου ειμαι στην εγγυηση, απλα ηθελα να κανω αναφορα και στο φορουμ μηπως εγω τελικα ειμαι ο “περιεργος» της υποθεσης...

Edited by Andain 2020
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Νέος εδω οποτε αυτο που αναφέρω ισως είναι λίγο off topic. Κάτοχος VW Polo 1.0 TSI R line απο τους πρώτους μήνες τις αγοράς του ακουγόταν ένας θόρυβος στην καμπίνα σε κάθε μικρή ή μεγάλη ανωμαλία του δρόμου, μετά απο 3 επισκέψεις στην αντιπροσωπεια και μετα απο σχετική πίεση και βιντεο εν τέλει βρηκανε οτι ειναι ελαττωματική η κλειδαρια του πορτ μπαγκάζ. Ενδεικτικά, αγορά αυτοκινήτου 10/19 , πρωτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια για τον θορυβο 21/12, 2η 4/6  και εν τελει αλλάχθηκε σημερα 24/6. Μήπως τελικά η ποιοτητα κατασκευης της VW δεν ειναι εφάμιλλη του ονόματος της? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.