Jump to content
dimos89

Golf 5 TSI - αντλια υψηλης πιεσης

Recommended Posts

καλησπερα παιδια! Εχω θεμα με το golf 5 1.4 TSI με τα 140 (ΒΜΥ). Το αμαξι πριν 5 μηνες μπηκε σε safe mode μετα απο 2 πατιναρισματα σε πορεια με 120χλμ. Με αφησε στον δρομο, πατουσα γραζι και εβαζα 1η αλλα ηταν νεκρο. Εσβησα - εβαλα μπρος και ολα καλα απο τοτε. Το αμαξι φοραει καποια πραγματα 1ου σταδιου (NGK κοκκινους πολλαπλασιαστες, μπουζι ψυκτικου τυπου αν το λεω καλα, ολοσωμη 63.5 με downpipe 70 χωρις καταλυτη, φιλτρο αερα και σκατρα ανοικτου.) Το προβλημα το παρουσιασε μετα απο το remap. Πηγα στο προγραμματιστη μου και το "εριξα" σε αποδοση απο φοβο. Το σφαλμα ελεγε"ανλια υψηλης πιεσης". Απο τοτε που επεσε σε αποδοση (νομιζω 1.1/1.2 πιεση το πολυ 180 αλογα ειναι ειναι τωρα) με 155.000 χιλιομετρα δεν μου ξαναεβγαλε τετοιο προβλημα αλλα ειναι κριμα να ειναι ετσι  μετα απο τοσα χρηματα και θελω να το ανεβασω παλι σε αποδοση. Η μαμα αντλια ενω λενε οτι ειναι οκ μεχρι 220 αλογα, επιμενουν οι προγραμματιστες για αντλια autotech. Η αληθεια ειναι οτι βρηκα μεσω ενος γνωστου με λιγα λεφτα (120 για καινουργια θα δωσω) αλλα λενε στα sites οτι ειναι για 2.0 μονο μοτερ. Θα ειναι οκ να μπει καπως με το δικο μου καβουκι ΒΜΥ; θελω ποτηρακι ή κατι αλλο; Οι προγραμματιστες και η ΕΤΕΑ μου λενε οτι μονο τα 2.0 FSI εχουν ποτηρακι και οτι τα 14αρια εχουν κατι σαν ρουλεμανακια, ισχυει αυτο; Οτι βοηθεια δεκτη!

Edited by dimos89
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει ηδη ανοιχτο θεμα σαυτα που ρωτας


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.