Jump to content
DjVassel

Μπεκ Polo 1.2 tdi bluemotion

Recommended Posts

Καλημερα και παλι

 

τελικα ενω το κυκλοφορησα καμια βδομαδα το αυτοκινητο, εκανα και χιλιομετρα εκτος πολης, ξαφνικα χθες εκει που οδηγουσα το αμαξι εκοψε και σαν να εχασε τη μιση ιπποδυναμη του. Επισης παρατηρω οτι για καποιο λογο στο καντραν μου προτεινει το βελακι να ανεβασω ταχυτητα πολυ νωρις, πριν πιασω αρκετες στροφες ή ταχυτητα.

 

παλι πισω την τριτη... :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
38 λεπτά πριν , DjVassel said:

Καλημερα και παλι

 

τελικα ενω το κυκλοφορησα καμια βδομαδα το αυτοκινητο, εκανα και χιλιομετρα εκτος πολης, ξαφνικα χθες εκει που οδηγουσα το αμαξι εκοψε και σαν να εχασε τη μιση ιπποδυναμη του. Επισης παρατηρω οτι για καποιο λογο στο καντραν μου προτεινει το βελακι να ανεβασω ταχυτητα πολυ νωρις, πριν πιασω αρκετες στροφες ή ταχυτητα.

 

παλι πισω την τριτη... :(

Φτου γαμώτο... Και γενικό κοστούμι 620 & πάλι τα ίδια;; Το διάβασα & στενοχωρήθηκα.

EGR, τρόμπα νερού, καταλύτη, τα κοίταξε όλα ο μηχανικός σου; "Μισή ιπποδύναμη" που αναφέρεις είναι πολύ, αλλιώς θα έλεγα μήπως φταίει και το καύσιμο.

Μεταξύ μας, πήγαινε και σε κάποιο άλλο συνεργείο αν δε βγει άκρη με αυτό που πας τώρα, το 620 & πάλι τα ίδια θέματα μου δημιούργησε δυστυχώς αμφιβολίες.

 

.... Ξέχασα: Καλημέρες & όλα θα διορθωθούν, μη χαλιέσαι.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Καλα τωρα προφανως και θα το παω στον ιδιο γιατι πληρωσα την εργασια, θα το ξανατσεκαρει γιατι εχει και εγγυηση για τη δουλεια του. Ευτυχως σημαδεψαν και τα μπεκ οποτε αν εχουν θεμα θα τα παρουν πισω

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DjVassel said:

Καλημερα και παλι

 

τελικα ενω το κυκλοφορησα καμια βδομαδα το αυτοκινητο, εκανα και χιλιομετρα εκτος πολης, ξαφνικα χθες εκει που οδηγουσα το αμαξι εκοψε και σαν να εχασε τη μιση ιπποδυναμη του. Επισης παρατηρω οτι για καποιο λογο στο καντραν μου προτεινει το βελακι να ανεβασω ταχυτητα πολυ νωρις, πριν πιασω αρκετες στροφες ή ταχυτητα.

 

παλι πισω την τριτη... :(

Καλημέρα αν έχει πέσει η δύναμη του αμαξιού πολύ πιθανό να Πάς για βαλβίδα EGR. 

 Τα ίδια και σε εμάς στο navara. 

 

Αν έχει διαγνωστικό και βγαίνει κωδικός P0404 η P0405.

Η τέλος πάντων κάποιος τέτοιος κωδικός P0... κάτι , τότε πας για EGR.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , OMINUS said:

Καλημέρα αν έχει πέσει η δύναμη του αμαξιού πολύ πιθανό να Πάς για βαλβίδα EGR. 

 Τα ίδια και σε εμάς στο navara. 

 

Αν έχει διαγνωστικό και βγαίνει κωδικός P0404 η P0405.

Η τέλος πάντων κάποιος τέτοιος κωδικός P0... κάτι , τότε πας για EGR.

Το οποιο να φανταστω ειναι επισης πανακριβο;

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , DjVassel said:

Το οποιο να φανταστω ειναι επισης πανακριβο;

Εξαρτάται τη θα βάλεις εσύ??? 

Γνήσιο vw?

Aftermarket vw?

Η αν έχει για το group καμία κορεάτικη μάρκα και την πάρεις με 300€.

 

Αλλιώς πας για μεταχειρισμένη EGR από 150-200€ και βλέπεις πόσο θα κρατήσει. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , OMINUS said:

Εξαρτάται τη θα βάλεις εσύ??? 

Γνήσιο vw?

Aftermarket vw?

Η αν έχει για το group καμία κορεάτικη μάρκα και την πάρεις με 300€.

 

Αλλιώς πας για μεταχειρισμένη EGR από 150-200€ και βλέπεις πόσο θα κρατήσει. 

ίσως να περνει και καθάρισμα άμα είναι εκεί το πρόβλημα.αλλιως άμα δεν έχει dpf πάνω το αμάξι την καταργείς μια και καλή.φυσικα χρειάζεται προγραμματισμό.

Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν , vasilisrx8 said:

ίσως να περνει και καθάρισμα άμα είναι εκεί το πρόβλημα.αλλιως άμα δεν έχει dpf πάνω το αμάξι την καταργείς μια και καλή.φυσικα χρειάζεται προγραμματισμό.

Ας κάνει μια προσπάθεια με καθαρισμα πρώτα.

Και αν όχι τότε βλέπει πως και τι.

 

Εγώ προσωπικά έχω μια επιφύλαξη για την κατάργηση εντελώς.:unsure:

 

Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , OMINUS said:

Ας κάνει μια προσπάθεια με καθαρισμα πρώτα.

Και αν όχι τότε βλέπει πως και τι.

 

Εγώ προσωπικά έχω μια επιφύλαξη για την κατάργηση εντελώς.:unsure:

 

άμα δεν έχει dpf τουλάχιστον με όσα λένε στα φόρουμ του εξωτερικού είναι ότι καλύτερο για την υγεία του αμαξιου.αμα είναι με dpf δεν το καταργεί για κανέναν λόγο.παντως οι egr που έχω δει στο YouTube ότι τις καθαρίζουν λειτουργούν κανονικά και πίστεψέ με αυτές που είχα δει ηταν όχι χαλια αλλά άμα τις έβλεπες δεν θα έμπαινες  στην διαδικασία να την καθαρίσεις.τεσπα βλέπει και κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μετα απο μια ρυθμιση στα beck δεν εβγαλε ξανα κωδικο βλαβης το διαγνωστικο. Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το νιωθω βαρυ. Πηρα και δευτηρη γνωμη απο αλλο συνεργειο φιλου, και μου ειπε να κανω χιλιομετρα εκτος πολης γιατι πιθανον να πηγε καυσιμο ακαυστο στο dpf και να θελει να γινει αναγεννηση. Αν εχουν καποιο θεμα τα beck, η αντλια η κατι αλλο στο συστημα τροφοδοσιας θα πρεπει να μου αναψει engine check.

 

Απευθυνθηκα για παραπονα και στη VW, μιας και ενα παιδι στο συνεργειο που το πηγα ηταν για 11 χρονια στο service της VW, και μου ειπε οτι τα συγκεκριμενα μοντελα εβγαζαν φουλ βλαβες σε beck, αντλια, κτλ. Πληροφοριακα το αυθεντικο μπεκ απο την αντιπροσωπεια κοστιζει 698 ευρω εκαστο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.