DjVassel Posted May 27, 2018 Author Report Share Posted May 27, 2018 Καλημερα και παλι τελικα ενω το κυκλοφορησα καμια βδομαδα το αυτοκινητο, εκανα και χιλιομετρα εκτος πολης, ξαφνικα χθες εκει που οδηγουσα το αμαξι εκοψε και σαν να εχασε τη μιση ιπποδυναμη του. Επισης παρατηρω οτι για καποιο λογο στο καντραν μου προτεινει το βελακι να ανεβασω ταχυτητα πολυ νωρις, πριν πιασω αρκετες στροφες ή ταχυτητα. παλι πισω την τριτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 (edited) 38 λεπτά πριν , DjVassel said: Καλημερα και παλι τελικα ενω το κυκλοφορησα καμια βδομαδα το αυτοκινητο, εκανα και χιλιομετρα εκτος πολης, ξαφνικα χθες εκει που οδηγουσα το αμαξι εκοψε και σαν να εχασε τη μιση ιπποδυναμη του. Επισης παρατηρω οτι για καποιο λογο στο καντραν μου προτεινει το βελακι να ανεβασω ταχυτητα πολυ νωρις, πριν πιασω αρκετες στροφες ή ταχυτητα. παλι πισω την τριτη... Φτου γαμώτο... Και γενικό κοστούμι 620 & πάλι τα ίδια;; Το διάβασα & στενοχωρήθηκα. EGR, τρόμπα νερού, καταλύτη, τα κοίταξε όλα ο μηχανικός σου; "Μισή ιπποδύναμη" που αναφέρεις είναι πολύ, αλλιώς θα έλεγα μήπως φταίει και το καύσιμο. Μεταξύ μας, πήγαινε και σε κάποιο άλλο συνεργείο αν δε βγει άκρη με αυτό που πας τώρα, το 620 & πάλι τα ίδια θέματα μου δημιούργησε δυστυχώς αμφιβολίες. .... Ξέχασα: Καλημέρες & όλα θα διορθωθούν, μη χαλιέσαι. Edited May 27, 2018 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjVassel Posted May 27, 2018 Author Report Share Posted May 27, 2018 Καλα τωρα προφανως και θα το παω στον ιδιο γιατι πληρωσα την εργασια, θα το ξανατσεκαρει γιατι εχει και εγγυηση για τη δουλεια του. Ευτυχως σημαδεψαν και τα μπεκ οποτε αν εχουν θεμα θα τα παρουν πισω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 (edited) 2 hours ago , DjVassel said: Καλημερα και παλι τελικα ενω το κυκλοφορησα καμια βδομαδα το αυτοκινητο, εκανα και χιλιομετρα εκτος πολης, ξαφνικα χθες εκει που οδηγουσα το αμαξι εκοψε και σαν να εχασε τη μιση ιπποδυναμη του. Επισης παρατηρω οτι για καποιο λογο στο καντραν μου προτεινει το βελακι να ανεβασω ταχυτητα πολυ νωρις, πριν πιασω αρκετες στροφες ή ταχυτητα. παλι πισω την τριτη... Καλημέρα αν έχει πέσει η δύναμη του αμαξιού πολύ πιθανό να Πάς για βαλβίδα EGR. Τα ίδια και σε εμάς στο navara. Αν έχει διαγνωστικό και βγαίνει κωδικός P0404 η P0405. Η τέλος πάντων κάποιος τέτοιος κωδικός P0... κάτι , τότε πας για EGR. Edited May 27, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjVassel Posted May 27, 2018 Author Report Share Posted May 27, 2018 9 λεπτά πριν , OMINUS said: Καλημέρα αν έχει πέσει η δύναμη του αμαξιού πολύ πιθανό να Πάς για βαλβίδα EGR. Τα ίδια και σε εμάς στο navara. Αν έχει διαγνωστικό και βγαίνει κωδικός P0404 η P0405. Η τέλος πάντων κάποιος τέτοιος κωδικός P0... κάτι , τότε πας για EGR. Το οποιο να φανταστω ειναι επισης πανακριβο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 35 λεπτά πριν , DjVassel said: Το οποιο να φανταστω ειναι επισης πανακριβο; Εξαρτάται τη θα βάλεις εσύ??? Γνήσιο vw? Aftermarket vw? Η αν έχει για το group καμία κορεάτικη μάρκα και την πάρεις με 300€. Αλλιώς πας για μεταχειρισμένη EGR από 150-200€ και βλέπεις πόσο θα κρατήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 4 hours ago , OMINUS said: Εξαρτάται τη θα βάλεις εσύ??? Γνήσιο vw? Aftermarket vw? Η αν έχει για το group καμία κορεάτικη μάρκα και την πάρεις με 300€. Αλλιώς πας για μεταχειρισμένη EGR από 150-200€ και βλέπεις πόσο θα κρατήσει. ίσως να περνει και καθάρισμα άμα είναι εκεί το πρόβλημα.αλλιως άμα δεν έχει dpf πάνω το αμάξι την καταργείς μια και καλή.φυσικα χρειάζεται προγραμματισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 55 λεπτά πριν , vasilisrx8 said: ίσως να περνει και καθάρισμα άμα είναι εκεί το πρόβλημα.αλλιως άμα δεν έχει dpf πάνω το αμάξι την καταργείς μια και καλή.φυσικα χρειάζεται προγραμματισμό. Ας κάνει μια προσπάθεια με καθαρισμα πρώτα. Και αν όχι τότε βλέπει πως και τι. Εγώ προσωπικά έχω μια επιφύλαξη για την κατάργηση εντελώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 20 λεπτά πριν , OMINUS said: Ας κάνει μια προσπάθεια με καθαρισμα πρώτα. Και αν όχι τότε βλέπει πως και τι. Εγώ προσωπικά έχω μια επιφύλαξη για την κατάργηση εντελώς. άμα δεν έχει dpf τουλάχιστον με όσα λένε στα φόρουμ του εξωτερικού είναι ότι καλύτερο για την υγεία του αμαξιου.αμα είναι με dpf δεν το καταργεί για κανέναν λόγο.παντως οι egr που έχω δει στο YouTube ότι τις καθαρίζουν λειτουργούν κανονικά και πίστεψέ με αυτές που είχα δει ηταν όχι χαλια αλλά άμα τις έβλεπες δεν θα έμπαινες στην διαδικασία να την καθαρίσεις.τεσπα βλέπει και κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjVassel Posted June 1, 2018 Author Report Share Posted June 1, 2018 Τελικα μετα απο μια ρυθμιση στα beck δεν εβγαλε ξανα κωδικο βλαβης το διαγνωστικο. Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το νιωθω βαρυ. Πηρα και δευτηρη γνωμη απο αλλο συνεργειο φιλου, και μου ειπε να κανω χιλιομετρα εκτος πολης γιατι πιθανον να πηγε καυσιμο ακαυστο στο dpf και να θελει να γινει αναγεννηση. Αν εχουν καποιο θεμα τα beck, η αντλια η κατι αλλο στο συστημα τροφοδοσιας θα πρεπει να μου αναψει engine check. Απευθυνθηκα για παραπονα και στη VW, μιας και ενα παιδι στο συνεργειο που το πηγα ηταν για 11 χρονια στο service της VW, και μου ειπε οτι τα συγκεκριμενα μοντελα εβγαζαν φουλ βλαβες σε beck, αντλια, κτλ. Πληροφοριακα το αυθεντικο μπεκ απο την αντιπροσωπεια κοστιζει 698 ευρω εκαστο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...