Jump to content
olspookishmagus

VW Golf 5: Λαμπάκι βλάβης κινητήρα. Βλάβη ή κακή ποιότητα καυσίμων;

Recommended Posts

Γεια σας και πάλι.

 

Θα αναφερθώ σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω τις τελευταίες 'μέρες τώρα με το VW Golf 5 της οικογένειας μου.

Ενόσω είχα ξεκινήσει να πάω ένα ταξίδι στα μισά του ταξιδιού άρχισε να μου αναβοσβήνει αυτό το λαμπάκι:

Mfgck4T.png

 

Έκανα στην άκρη και έσβησα τη μηχανή και περίμενα λίγο. Αφότου το ξεκίνησα ξανά το λαμπάκι δεν άναψε πάλι παρά μόνο όταν η μηχανή άρχισε να δουλεύει πιο πολύ (μετά τα 90km/h) ή όταν ζορίζοταν στις ανηφόρες.

 

Στην ανάπαυλα αυτή διάβασα το βιβλίο και υπέθεσα ότι ενδεχομένως να οφείλεται σε κακή ποιότητα καυσίμου (βάζουμε πάντα _μόνο_ αμόλυβδη 100 οκτανίων). Για το ταξίδι αυτό υπήρχε βενζίνη μέσα από ανεφοδιασμό από πρατήριο από όπου βάζουμε συχνά και συμπλήρωσα κι εγώ βενζίνη από πρατήριο από το οποίο βάζουμε συχνότερα.

 

Στην επιστροφή τα πράγματα έδειχναν να κυλούν ομαλά μέχρι που βγήκα στην Εθνική Οδό όπου τα πράγματα γίνανε και λίγο επικίνδυνα. Όταν το αυτοκίνητο ξεπέρασε τα 110km/h άρχισε πάλι να αναβοσβήνει το λαμπάκι και μάλιστα σχεδόν αμέσως παρέμεινε σταθερά αναμένο. Κατόπιν μάλιστα, όσο κι αν κατέβαζα ταχύτητες δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι οπότε και προσπάθησα να έρθω όσο το δυνατόν ομαλότερα στην Λ.Ε.Α. και να δω τι μπορώ να κάνω. Έκανα το ίδιο που είχα κάνει και πριν μετά από περίπου 5 λεπτά ξαναξεκίνησα την μηχανή και ολοκλήρωσα το ταξίδι μου με το λαμπάκι να είναι μονίμως αναμένο προσέχωντας να μην οδηγώ πάνω από τα 110km/h (αλλά ούτε και κάτω από τα 80km/h).

 

Το αυτοκίνητο αυτήν την στιγμή βρίσκεται σε συνεργείο και περιμένω την διάγνωση.

 

Ποια είναι η γνώμη σας;

Έχει συμβεί σε κανέναν σας κάτι τέτοιο;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις, θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@olspookishmagus Καλησπέρα. Έτρεμε/ρέταρε το αυτοκίνητο όταν "δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι", όπως αναφέρεις; Από πολλαπλασιαστές μέχρι αισθητήρα λ μου κάνει.

 

edit: Ξέχασα! Μπορεί να είναι & ένας απλός καθαρισμός πεταλούδας.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Polakias TDI said:

@olspookishmagus Καλησπέρα. Έτρεμε/ρέταρε το αυτοκίνητο όταν "δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι", όπως αναφέρεις; Από πολλαπλασιαστές μέχρι αισθητήρα λ μου κάνει.

 

edit: Ξέχασα! Μπορεί να είναι & ένας απλός καθαρισμός πεταλούδας.

Ακριβώς αυτό το συναίσθημα.

Δεν ήθελα να πατήσω το γκάζι μέχρι τέρμα για να δω πως θα ανταποκρινόταν αλλά από όταν έβλεπα ότι δεν ανταποκρίνεται στις μικρές αλλαγές χρησιμοποιούσα την ήδη υπάρχουσα δύναμη του για να το φέρω σε στάση και να το σβήσω με ασφάλεια οποτεδήποτε αυτό συνέβαινε.

Είναι όπως το περιγράφεις, σαν να ρετάρει και να τρέμει. Καθώς επίσης κοιτάζοντας το στροφόμετρο σε αυτές τις καταστάσεις όταν συνέβαιναν, έβλεπα ότι το στροφόμετρο κάπως χόρευε μεταξύ 800-600 στροφών και οποτεδήποτε έκανε να πέσει λίγο παρακάτω σαν να έπαιρνε τα πάνω του και ανέβαινε για να ανέβει πάλι κάπου λίγο πιο πάνω από τις 800 και τούμπαλιν.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
30 λεπτά πριν , olspookishmagus said:

Ακριβώς αυτό το συναίσθημα.

Δεν ήθελα να πατήσω το γκάζι μέχρι τέρμα για να δω πως θα ανταποκρινόταν αλλά από όταν έβλεπα ότι δεν ανταποκρίνεται στις μικρές αλλαγές χρησιμοποιούσα την ήδη υπάρχουσα δύναμη του για να το φέρω σε στάση και να το σβήσω με ασφάλεια οποτεδήποτε αυτό συνέβαινε.

Είναι όπως το περιγράφεις, σαν να ρετάρει και να τρέμει. Καθώς επίσης κοιτάζοντας το στροφόμετρο σε αυτές τις καταστάσεις όταν συνέβαιναν, έβλεπα ότι το στροφόμετρο κάπως χόρευε μεταξύ 800-600 στροφών και οποτεδήποτε έκανε να πέσει λίγο παρακάτω σαν να έπαιρνε τα πάνω του και ανέβαινε για να ανέβει πάλι κάπου λίγο πιο πάνω από τις 800 και τούμπαλιν.

 

Λογικά πολλαπλασιαστές (ειδικά αν δεν έχεις αλλάξει πρόσφατα ή ποτέ), αλλά θα δείξει σύντομα από αυτά που θα πει και το συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τα μέχρι στιγμής νεότερα δεν είναι ευοίωνα.

 

Στο συνεργείο έλεγξαν είπαν πολλαπλασιαστές, αισθητήρα λ και ότι είναι καλά.

 

Αποδίδουν το πρόβλημα στην κακή ποιότητα καυσίμου.
(Με πόσο κατάλοιπο να έχει μία «βενζίνη 100 οκτανίων» πια;)

 

Και μας έχουν αφήσει μέχρι στιγμής με τα εξής δεδομένα:
- να το πάρουμε και να ελπίσουμε μήπως το πρόβλημα ξεπεραστεί από μόνο του

- να αγοράσουμε καινούρια μηχανή

- να πουλήσουμε το αυτοκινήτο όπως είναι

 

Θα σας ενημερώσω αλλά μέχρι τότε ότι πρόταση ή ιδέα έχετε, ευπρόσδεκτη και επιθυμητή.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 hour ago , olspookishmagus said:

Λοιπόν, τα μέχρι στιγμής νεότερα δεν είναι ευοίωνα.

 

Στο συνεργείο έλεγξαν είπαν πολλαπλασιαστές, αισθητήρα λ και ότι είναι καλά.

 

Αποδίδουν το πρόβλημα στην κακή ποιότητα καυσίμου.
(Με πόσο κατάλοιπο να έχει μία «βενζίνη 100 οκτανίων» πια;)

 

Και μας έχουν αφήσει μέχρι στιγμής με τα εξής δεδομένα:
- να το πάρουμε και να ελπίσουμε μήπως το πρόβλημα ξεπεραστεί από μόνο του

- να αγοράσουμε καινούρια μηχανή

- να πουλήσουμε το αυτοκινήτο όπως είναι

 

Θα σας ενημερώσω αλλά μέχρι τότε ότι πρόταση ή ιδέα έχετε, ευπρόσδεκτη και επιθυμητή.

 

Αυτό που σου είπα με την πεταλούδα; Μου είχε τύχει, για αυτό και το ανέφερα.

Τι να πω, οι 3 επιλογές δε μου αρέσουν καθόλου... Το λέω γιατί πρέπει να το πω, τσέκαρε μήπως πρέπει να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη από άλλο συνεργείο αν δεν είσαι 100% σίγουρος για ό,τι σου λένε.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , olspookishmagus said:

Λοιπόν, τα μέχρι στιγμής νεότερα δεν είναι ευοίωνα.

 

Στο συνεργείο έλεγξαν είπαν πολλαπλασιαστές, αισθητήρα λ και ότι είναι καλά.

 

Αποδίδουν το πρόβλημα στην κακή ποιότητα καυσίμου.
(Με πόσο κατάλοιπο να έχει μία «βενζίνη 100 οκτανίων» πια;)

 

Και μας έχουν αφήσει μέχρι στιγμής με τα εξής δεδομένα:
- να το πάρουμε και να ελπίσουμε μήπως το πρόβλημα ξεπεραστεί από μόνο του

- να αγοράσουμε καινούρια μηχανή

- να πουλήσουμε το αυτοκινήτο όπως είναι

 

Θα σας ενημερώσω αλλά μέχρι τότε ότι πρόταση ή ιδέα έχετε, ευπρόσδεκτη και επιθυμητή.

 

θα σου δώσω μια άλλη επιλογή ελπίζω να βοηθήσει.

θα σου πρότεινα αφού θεωρούν ότι είναι κακή ποιότητα βενζίνης κάνε τα εξής 

1. χύσε τη βενζίνη που έχεις βάλει ή κατανάλωσε τη με χαλαρούς ρυθμούς

2. άλλαξε φίλτρο βενζίνης να δεις εάν έχει μέσα λάσπες

3. Γέμισε το με 100 shell από εταιρικό πρατήριο και ρίξε καθαριστικό για τα μπεκ από την αντιπροσωπεία κωδικός G001770A2 (10€)

δεν νομίζω να στο ξανακάνει.

 

Καλό θα ήταν πάντως να μας πεις και τι κωδικό βλάβης είχε καταγράψει ο εγκέφαλος.

 

εάν στο ξανακάνει και θεωρείς ότι είναι από επικαθίσεις στις βαλβίδες τότε κάνε ένα carbon off (περίπου 60€) που θα βελτιώσει το πρόβλημα δεν θα το λύσει όμως

Link to comment
Share on other sites

θα σου δώσω μια άλλη επιλογή ελπίζω να βοηθήσει.
θα σου πρότεινα αφού θεωρούν ότι είναι κακή ποιότητα βενζίνης κάνε τα εξής 
1. χύσε τη βενζίνη που έχεις βάλει ή κατανάλωσε τη με χαλαρούς ρυθμούς
2. άλλαξε φίλτρο βενζίνης να δεις εάν έχει μέσα λάσπες
3. Γέμισε το με 100 shell από εταιρικό πρατήριο και ρίξε καθαριστικό για τα μπεκ από την αντιπροσωπεία κωδικός G001770A2 (10€)
δεν νομίζω να στο ξανακάνει.
 
Καλό θα ήταν πάντως να μας πεις και τι κωδικό βλάβης είχε καταγράψει ο εγκέφαλος.
 
εάν στο ξανακάνει και θεωρείς ότι είναι από επικαθίσεις στις βαλβίδες τότε κάνε ένα carbon off (περίπου 60€) που θα βελτιώσει το πρόβλημα δεν θα το λύσει όμως
Ειχα κατι αναλογο κανω περιγραφη παρακατω
Στο δρομο αφου εβαλα βενζινη απο ενα bp βενζινη μετα απο 30χλμ μου αναβοσβηνε το λαμπακι της μηχανης και μολις εφτασα στον προορισμο εμεινε μονιμα αναμμενο.Εκανα μετα 70χλμ ο κινητηρας στο ρελαντι ρεταριζε και δεν ανεβαζε στροφες οπως πριν δεν ειχε το πεταγμα του τουρμπο.Υποψιαστηκα νοθεφμενη βενζινη πηγα στην ΕΚΟ και εβαλα προσθετικο οκτανιων Αφου εκανα 30χλμ με την ιδια συμπεριφορα και το λαμπακι αναμενο ξαφνικα εδινε κανονικα και πηγαινε και λιγο καλύτερα απο οτι ηταν πριν στα καλα του. Ενιωθα τον κινητηρα ποιο δυνατο αλλα το λαμπακι δεν εσβησε.Δεν μπορουσα να σταματησω λογο δουλειας που ειχα αυριο το βαζω σε διαγνωστικο.Εσεις τι λέτε να ειναι πριν το βαλω καμια γνωμη;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , alexandros29 said:

Ειχα κατι αναλογο κανω περιγραφη παρακατω
Στο δρομο αφου εβαλα βενζινη απο ενα bp βενζινη μετα απο 30χλμ μου αναβοσβηνε το λαμπακι της μηχανης και μολις εφτασα στον προορισμο εμεινε μονιμα αναμμενο.Εκανα μετα 70χλμ ο κινητηρας στο ρελαντι ρεταριζε και δεν ανεβαζε στροφες οπως πριν δεν ειχε το πεταγμα του τουρμπο.Υποψιαστηκα νοθεφμενη βενζινη πηγα στην ΕΚΟ και εβαλα προσθετικο οκτανιων Αφου εκανα 30χλμ με την ιδια συμπεριφορα και το λαμπακι αναμενο ξαφνικα εδινε κανονικα και πηγαινε και λιγο καλύτερα απο οτι ηταν πριν στα καλα του. Ενιωθα τον κινητηρα ποιο δυνατο αλλα το λαμπακι δεν εσβησε.Δεν μπορουσα να σταματησω λογο δουλειας που ειχα αυριο το βαζω σε διαγνωστικο.Εσεις τι λέτε να ειναι πριν το βαλω καμια γνωμη;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

καταρχήν με λαμπάκι κινητήρα αναμένω συνέχεια εγώ δεν θα το κινούσα. αφού θα το πας συνεργείο πες μας τι βλάβη έβγαλε ο εγκέφαλος

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.