Jump to content
emminad

Αγορά polo 1.0 tsi

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,είμαι ο Μανώλης 27 χρονων από Σέρρες,ένα ορεινό χωριό γι την ακρίβεια,και είμαι προς αναζήτησή νέου αυτοκινήτου...Ήμουν(και είμαι ακόμα θεωρητικά)κατοχος ενός Leon 20vt 05’ το οποίο λόγω πολλωωωωων χιλιόμετρων ,40.000 περίπου ετησίως και με τέτοια τιμή που ανέβηκε η 100αρα,το παραχώρησα στον πατήρ και απέκτησα πέρυσι ένα Yaris d4d 09’ μεταχειρισμένο με 144.000.Αφου λοιπόν διενυσα σ ένα χρόνο σχεδόν 50.000 με το Yaris κι έχοντας αλλάξει και μηχανή γιατί μας βάρεσε μπιέλα(πάρε Yaris εγγύηση ο Ιάπωνας μου λέγανε),πηρα την απόφαση μα ξαναγυρίσω σε vw group κι άρχισα να γλυκοκοιταζω το polo 1.0tsi στην έκδοση beats με τα 95 αλογατα...Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής:

Από θέμα κινητήρα ο χιλιαρης έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα;;

Λέτε να έχει θέμα αν βαράω τόσα χιλιόμετρα ετησίως και να πάθουμε κανα κοκομπλοκο στην 3ετια,4ετια;

Ξέρω ότι αν είναι ένα αυτοκινητο να βγάλει ζημιά μπορεί να στην βγάλει κι από το 1ο χιλιόμετρο που λέει ο λόγος..Σε θέμα όμως χιλιομέτρων πολλών είναι αξιόπιστοι οι 1.0tsi??Η αλήθεια είναι ότι με τα όσα διαβάζω περί ντίζελ τρόμαξα λίγο,και επειδή κατεβαίνω και 3-4 φορές εβδομαδιαίως Θεσσαλονίκη είπα να στραφώ αποκλειστικά σε βενζινοκινητήρες

Υ.Γ. Συγχωρέστε με για το σεντόνι που έγραψα σαν πρώτο μου post!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
4 hours ago , emminad said:

 

Καλησπέρα παιδιά,είμαι ο Μανώλης 27 χρονων από Σέρρες,ένα ορεινό χωριό γι την ακρίβεια,και είμαι προς αναζήτησή νέου αυτοκινήτου...Ήμουν(και είμαι ακόμα θεωρητικά)κατοχος ενός Leon 20vt 05’ το οποίο λόγω πολλωωωωων χιλιόμετρων ,40.000 περίπου ετησίως και με τέτοια τιμή που ανέβηκε η 100αρα,το παραχώρησα στον πατήρ και απέκτησα πέρυσι ένα Yaris d4d 09’ μεταχειρισμένο με 144.000.Αφου λοιπόν διενυσα σ ένα χρόνο σχεδόν 50.000 με το Yaris κι έχοντας αλλάξει και μηχανή γιατί μας βάρεσε μπιέλα(πάρε Yaris εγγύηση ο Ιάπωνας μου λέγανε),πηρα την απόφαση μα ξαναγυρίσω σε vw group κι άρχισα να γλυκοκοιταζω το polo 1.0tsi στην έκδοση beats με τα 95 αλογατα...Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής:

Από θέμα κινητήρα ο χιλιαρης έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα;;

Λέτε να έχει θέμα αν βαράω τόσα χιλιόμετρα ετησίως και να πάθουμε κανα κοκομπλοκο στην 3ετια,4ετια;

Ξέρω ότι αν είναι ένα αυτοκινητο να βγάλει ζημιά μπορεί να στην βγάλει κι από το 1ο χιλιόμετρο που λέει ο λόγος..Σε θέμα όμως χιλιομέτρων πολλών είναι αξιόπιστοι οι 1.0tsi??Η αλήθεια είναι ότι με τα όσα διαβάζω περί ντίζελ τρόμαξα λίγο,και επειδή κατεβαίνω και 3-4 φορές εβδομαδιαίως Θεσσαλονίκη είπα να στραφώ αποκλειστικά σε βενζινοκινητήρες

Υ.Γ. Συγχωρέστε με για το σεντόνι που έγραψα σαν πρώτο μου post!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Γεια σου Μανώλη. Δεν ξέρω αν σε φόβισαν οι μπιέλες της ντιζελοκίνητης Toyota, πάντως με 30 & 40 & 50.000 χλμ. σε εθνικό δίκτυο ετησίως, σε βενζίνη δεν πας φίλε μου...

Βεβαίως, το αγορασμένο μεταχειρισμένο Yaris των 144.000 χλμ. έφτασε τα 190.000 χλμ. & παρέδωσε πνεύμα, οπότε μάλλον φοβάσαι να πας πάλι σε ένα μεταχειρισμένο VW Polo με το σχετικά δοκιμασμένο πλέον 1.4 TDI και λογικό το βρίσκω.

Υπό αυτό το πρίσμα, να μας ρωτήσεις για το αν ο νέος 1.6 TDI της VW βγάλει πρόβλημα, είναι πιο λογικό. Οι περισσότεροι θα σου απαντήσουν πως ο χρόνος θα δείξει.

Με τον TSI πάλι, θα βγάλεις χλμ. (για διάφορα προβληματάκια μπορείς να δεις τα σχετικά θέματα στο φόρουμ καθώς τα γραπτά μένουν), αλλά θα σου στοιχίσουν συνολικά +30-40%. Γιατί αυτά να μην τα ξοδέψεις κάπου αλλού;

Δεν ξέρω, διάβασα το μήνυμά σου & προσπάθησα να μπω στη θέση σου, οπότε αν παρεκτράπηκα λίγο με συγχωρείς, πάντα καλοπροαίρετα γράφω (& αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα).

Εννοείται πως ότι & αν πάρεις, TSI ή TDI, αν δεν κάνεις σωστή συντήρηση με το φορτίο που πρόκειται να έχουν & τα χιλιόμετρα που θα γράφουν, θα τα πάρεις στα χέρια & τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως το να παρεις βενζινη με 40.000χλμ τον χρονο ειναι αυτοκτονια,ακομα χειροτερα tsi.

 

Υ.Γ το πιο οικονομικο απο ολα,ειναι να ξαναπαρεις το leon και να το κανεις υγραεριο,κανω 50.000 τον χρονο με 20vt(300hp) και αεριο ;)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις..η Αλήθεια είναι ότι το diesel μοτέρ δεν το πολύ σκέφτηκα λόγω των όσων διαβάζω για πετρελαιοκινητήρες και σταδιακή διακοπή παραγωγής τους από εταιρίες αλλά μάλλον αξίζει να του ξαναριξω μια μάτια..Σίγουρα την οποια διαφορά προκύπτει στην τιμή θα την κάνω απόσβεση από τα καύσιμα ..Και όσον αφορά αυτο που μου είπες φίλε polakias tdi σχετικά με τα service θα συμφωνήσω απόλυτα!!Η σωστή συντήρηση είναι το πρώτο πράγμα που μου έμαθε ο πατέρας μου πριν κάτσω πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου και ως τώρα πορεύομαι έχοντας την σε πρώτη μοίρα..Όποτε συνοψίζοντας ας ρίξω και μια μάτια στον 1.6tdi!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Συμφωνώ εν μέρει με τον φίλο @Passatoukos, τα εργοστασιακά αυτοκίνητα CNG ή αυτά με εγκατεστημένο σύστημα LPG είναι αυτή τη στιγμή τα πιο οικονομικά από πλευράς καυσίμου (τα ηλεκτρικά δε τα θεωρώ αυτοκίνητα :lol:).

Ωστόσο: δεν παρέχεται ο συνδυασμός κατανάλωσης-αυτονομίας που αυτή τη στιγμή προσφέρει ένα πετρελαιοκίνητο από κανένα άλλο όχημα. Και αυτό το λέω γιατί αναφέρθηκε η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη που θα διανύει το αυτοκίνητο.

@emminad Ρίξε μια ματιά στον 1.6 TDI λοιπόν & εδώ είμαστε να το μιλήσουμε αν θες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.