giorgios Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 Διαβάζω και μου είπανε απο την αντιπροσωπεία οτι ο 1,4 150 θα αλλαχτεί τέλος του χρόνου με τον νεο 1,5 που φοράει το t-roc.Θελω να παρω το r-line με τον 1,4 tsi με το 4 motion που δίνουν τωρα προσφορά αλλα μήπως θα κανω βλακεία και ειναι προτιμότερο να περιμένω το 1,5? Βέβαια δεν θα ειναι τετρακίνητο το ο νέος κινητήρας. Ποια η άποψη σας εσεις που γνωρίζετε καλα τους κινητήρες? Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 Καλύτερα τον 1500αρι να πάρεις. Και όχι το 1400αρι αν ήταν το 1400 με τα 122 CAXA κινητήρα τότε θα ήταν προτιμότερο. Τα 1400 με 150 άλογα και πάνω βγάζουν πολλές ζημιές. Ό 1400 122hp έχει πολύ καλύτερη διαγωγή. Αλλά πολύ καλύτερη περίπτωση είναι να πάρεις το1500αρι. Αλλιώς περιμένεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgios Posted May 27, 2018 Author Report Share Posted May 27, 2018 Όταν λες βγάζει πολλές ζημιές τι ακριβώς?Μπορεις να μου πεις πιο συγκεκριμένα? Ευχαριστω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 (edited) Είχανε πολλά θέματα αν ρίξεις μια ματιά στα αντίστοιχα θέματα golf poloGti κτλ. Θα βρεις αναφορές για τις βλαδες που έχουν η 1400 από 150hp και επάνω. Turbo πιστόνια βαλβίδες είναι γνωστά φαινόμενα. Για αυτόν τον κινητήρα Ό 1400αρις με τα 122hp ειναι άλλος κινητήρας ό οποίος έχεις δείξει πολύ καλύτερη διαγωγή. Αν δεις τα TSI με 1400 και πάνω από 150hp όλη κοιτάνε να τα ξεφορτωθούν τα αμάξια αυτά. Αν το αμάξι που θέλεις βγαίνει με κινητήρα 122hp CAXA ΠΡΟΤΙΜΌΤΕΡΟ είναι να το πάρεις με αυτό το μοτέρ, και αργώτερα μπορείς να του κάνεις μια βελτίωση της vw και να πάει στα 140 η 150hp. Εγώ δεν θα το έπαιρνα θα προτιμούσα το 1500αρι. Αλλά βέβαια η απόφαση είναι δική σου εσύ αποφασίζεις Φιλικά στα λέω αυτά μην παρεξηγηθώ Φίλος μου εχει την Octavia με το κινητήρα τον ίδιο που έχω και εγώ στο passat τον CAXA. Tο αμάξι του έβγαινε από την skoda με βελτίωση στα 150hp το αγόρασε το 2010 από καινούργιο Αυτή την στιγμή έχει 160.000 χιλιόμετρα και μηχανικά μέχρι στιγμής δεν έβγαλε τίποτα. Αν εξαιρέσεις όταν το πρώτο πήρε μετά την λήξη της εγγύησης του έβγαλε μια αντλία νερού και έναν σασμαν. Αυτά τα δύο, το οποίο ήταν γνωστό θέμα γιατί τα είχαν και άλλη ιδιοκτήτες. Edited May 27, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Θάνος Βόσσος Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Ο παλιός 1.4 tsi 150hp δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που κυκλοφορεί τώρα. Όπως και ο 1.4 tsi 122 CAXA άρχισε να καταργείται από το τότε που βγήκε το golf 7! Είναι πολύ πιο αξιόπιστος και δεν έχει ακουστεί σχεδόν τίποτα για ζημιές.. ο κωδικός που φοράει τώρα είναι EA211.. είναι καθαρά αν θέλεις εσυ να περιμένεις μέχρι τέλη του έτους ή αν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο τώρα! Προσωπικά αυτό που με χαλάει και στους δυο κινητήρες είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, κατά τα αλλά είναι πολύ καλός κινητήρας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgios Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Με ηρεμησες λιγο Θανο,ο λογος που θα ηθελα να το παρω τωρα ειναι η τετρακίνηση.Την δινουν μονο 100 ευρω επιπλεον.Και απ οσο γνωρίζω ο 1,5 δεν θα προσφερεται ως 4 motion.Επισης να σου αναφερω οτι ο τετρακινητος 1,4 δεν εχει το συστημα ACT μονο αυτος με μπροστινη κινηση.Και εγω το εβλεπα σαν μειονέκτημα.Γιατι σε χαλαει αυτο το συστημα?Οποτε να προχωρησω?Ο OMINUS με τρομαξε...αλλα δεν μπορει να μην εχουν επιδιόρθωθει ολα αυτα τα παλια προβλήματα ετσι δεν είναι? Ευχαριστώ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Θάνος Βόσσος Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Αφού δεν έχει το σύστημα αυτό προχώρα με κλειστά μάτια! Δεν ξέρω..δε μου γεμίζει το μάτι το ACT..πιστεύω ότι μακροχρόνια αυτό είναι που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον κινητήρα. Από θέμα αξιοπιστίας δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Το ACT ποιό είναι ρε παιδιά??? Αυτό που κλείνει τους κυλίνδρους??? Η κάτι άλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 (edited) 1 hour ago , giorgios said: Ο OMINUS με τρομαξε...αλλα δεν μπορει να μην εχουν επιδιόρθωθει ολα αυτα τα παλια προβλήματα ετσι δεν είναι? Ευχαριστώ Καλά μπαμπούλας δεν είμαι φίλε μου. Φιλικά στα είπα, αν τα έχει με νέο 1400αρι δεν μπορώ να το γνωρίζω???, δεν ξέρω πότε άλλαξα ό κινητήρας αυτός που λέει ο φίλος Θάνος ποιό πάνω. Αν έχει βγει και δεν έχει πρόβλημα τότε ΟΚ πάω πάσο.. Ό κινητήρας ΕΑ211 ποτε βγήκε στην αγορά???? Edited May 28, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Καλησπέρα & από μένα. Ιδιαίτερη σημασία πλέον πρέπει να δίνουμε και σε αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία: GPF. Φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (βενζίνης). Για μένα, αυτά τα συστήματα που πλέον έχουν αρχίσει και τοποθετούνται σε πολλά νέα βενζινοκίνητα, θα προκαλέσουν χειρότερα προβλήματα από start-stop & ACT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgios Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 Εννοειται φιλε μου οτι κανουμε κουβεντα σε φιλικο πλαισιο!Απλα μου κοπηκαν τα φτερα λιγο με αυτα που ανεφερες.Οσο να ναι μια αγορα των +35000 τις μερες μας δεν ειναι και μικρη υποθεση.Ναι το ACT ειναι το σύστημα που απενεργοποιεί τους δυο κυλίνδρους οταν δεν χρειάζονται.Και παλι σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgios Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 5 λεπτά πριν , Polakias TDI said: Καλησπέρα & από μένα. Ιδιαίτερη σημασία πλέον πρέπει να δίνουμε και σε αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία: GPF. Φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (βενζίνης). Για μένα, αυτά τα συστήματα που πλέον έχουν αρχίσει και τοποθετούνται σε πολλά νέα βενζινοκίνητα, θα προκαλέσουν χειρότερα προβλήματα από start-stop & ACT. Ναι τα ειδα και εγω και δεν γνωριζα τι ακριβως ειναι το GPF .Εγω βεβαια ενδιαφερομαι για το τριτο απο το τελος το 1,4 TSI 150PS 4MOTION R-LINE το οποιο απο τι βλεπω δεν εχει ουτε ACT ουτε GPF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 (edited) Εγώ έχω άλλη λογική.πρωτα από όλα δεν τα βάζω στο ίδιο τσουβάλι όλα. Το 1.5αν το περιμενεις θα γίνεις το πειραματόζωο που θα μας λέει τις καινούργιες βλάβες γιατί εκείνο θα βγάλει ζημιές που θα βελτιωθούν στις μετέπειτα εκδοσεις.... Ένα μοντέλο στη δύση του πιστεύω ότι είναι ποιο μελετημένο. έχουν γίνει ήδη οι διορθωτικές κινησεις κ βελτιωσεις σε σημεία για το150ρι που ότι είχε να βγάλει σαν ζημιές όπως όλα τα μοτερ διορθώθηκε στις μετέπειτα εκδόσεις κ οσα αφορα το 4χ4...πας μια άμμο μια λάσπη και καταριέσαι την ώρα κ την στιγμη που τσιγγουνευτηκες την στιγμή που το πήρες μόνο μπροστινή. Εάν έχεις τα χρήματα μόνο 4χ4.αλλη ασφάλεια παρέχει το ένα και άλλη το άλλο...συν ότι για όλα τα 14ρια λεγανε αλλά παίζουν παρτίδες κ παρτίδες κ μοντελα. Εμάς δεν έχει κομπρεσσορα πρώτα από όλα.. Μονο τούρμπο. 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κ όχι μέσω ασφαλειας. Για να μην παίζεις με τα ψηλά γράμματα της ασφαλιστικής αν το καλύπτει η όχι κ νετα.όταν το προσέχεις σε προσέχει. Άμα είσαι σέρβις στη χάση κ την φέξη... για το υψος...να ξερεις τα 4χ4 ειναι ακομη ποιο ψηλα λιγακι απτα μπροστινη κινηση τιγκουαν λογω τετρακινησης και εκει κερδιζεις γιατι εισαι μια για αλλη με το μποντυκιτ του ρ... Πχ εμενα το ρλινε έφτασε στο φάρο του κάβου Μάλια χωρίς δρόμους το σαββατο... η Ελαφόνησο δίπλα στη θαλασσα μόνο τώρα το τριήμερο.με μπροστινή ακόμη εκεί θα ήταν.... Ποιο απομονωμένα πεθαίνεις... Παντού πας σαν 4χ4.το μποντικιτ του Ρ δεν σε κολλάει πουθενά πάντως να ξέρεις, εκτός κ άμα πας σε ποιο απότομα τεραιν ακόμη που θα θες το off Road πακέτο.η επιλογή δική σου Edited May 28, 2018 by XIONOULIS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgios Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 Σε ευχαριστώ πολυ για την απαντηση σου!Εχω ηδη αποφασίσει κα θα παω μεσα στην εβδομάδα για παραγγελία.Κατι τελευταιο οσον αφορα την ανεση.Πως ειναι γιατι θα εχω μεσα οικογενεια.?Και επισης εχεις μηπως την πληρξ λιστα με ολα τα εξτρα και τις τιμες τους για το r-line? Σας ευχαριστώ και παλι όλους για την βοήθεια σας! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 19 λεπτά πριν , giorgios said: Εννοειται φιλε μου οτι κανουμε κουβεντα σε φιλικο πλαισιο!Απλα μου κοπηκαν τα φτερα λιγο με αυτα που ανεφερες.Οσο να ναι μια αγορα των +35000 τις μερες μας δεν ειναι και μικρη υποθεση.Ναι το ACT ειναι το σύστημα που απενεργοποιεί τους δυο κυλίνδρους οταν δεν χρειάζονται.Και παλι σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου Κοίτα έχεις δίκιο σε αυτό σχετικά με την αγορά. Τα 30.000€ δεν τα λες λίγα. Εγώ προσωπικά έχω καεί άσχημα πριν από λίγα χρόνια, Και εμένα το προηγούμενο αμάξι που είχα ήταν μια παρόμοια περίπτωση όπως το tiguan. Και εμένα έκανα 30.000€++ και το 2014 το πήρα 22.000€ σε super προσφορά γιατί άλλαζε μοντέλο. Έφτασα σε σημείο το αμάξι το 2017 να το ξεφορτωθώ γιατί μου έβγαλε την Παναγία να τρέχω κάθε μήνα στην αντιπροσωπία για ζημιές και ένα σωρό άλλα. Τότε όπως και εγώ και άλλη ιδιοκτήτες που είχαμε το ίδιο αμάξι το πήραμε με την προϋπόθεση ότι το αμάξι επειδή κυκλοφορούσε στην αγορά από το 2010 είπαμε ότι αυτά που είναι τελος 2014 θα εχουν λύσει τα όποια προβλήματα.... Έλα όμως που τελικά αποδείχτηκε τελείως ΠΑΤΑΓΏΔΗ ΑΠΟΤΥΧΊΑ το αμάξι. Ακόμα και τα εισαγόμενα που ήταν με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αποτι το δικό μου που ήταν καινούργιο εκείνα τέτοιες ζημιές δεν έβγαλαν ούτε για πλάκα!!! Και το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ότι το αμάξι ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΕ ΑΥΤΌ. Το αμάξι δεν είχε προδιαγραφές για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΉ ΑΓΟΡΆ. Το αμάξι ήταν κατασκευασμένο στην Ισπανία αλλά είχε προδιαγραφές για ανατολική Ασία και Ωκεανία...!!!! ΌΧΙ ΕΥΡΏΠΗ!! ΤΟ πούλησα το 2017 με 25.000χιλιόμετρα... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απογοητεύτηκα από μια αποτυχημένη αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgios Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 Τι αυτοκίνητο ηταν? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 1 ώρα πριν , giorgios said: Ναι τα ειδα και εγω και δεν γνωριζα τι ακριβως ειναι το GPF .Εγω βεβαια ενδιαφερομαι για το τριτο απο το τελος το 1,4 TSI 150PS 4MOTION R-LINE το οποιο απο τι βλεπω δεν εχει ουτε ACT ουτε GPF. Ρώτα το για καλό & για κακό. Οκ, δε θα σταματήσεις την αγορά αν έχει GPF, αλλά θα έχεις ακόμα ένα λόγο να το προσέχεις ως προς το θέμα συντήρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 (edited) On 28/5/2018 at 5:07 ΜΜ, giorgios said: Τι αυτοκίνητο ηταν? Δυστυχώς FORD CMAX MK2(2010-2014)1600 DIESEL Edited October 9, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 On 28/5/2018 at 5:14 ΜΜ, OMINUS said: Δυστυχώς FORD CMAX MK2 1600 αυτό είχα της φωτογραφιας Έχεις την passatαρα τώρα. Άσε τα "αμερικανικά" στο ζόρι τους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 (edited) .μεταφορα Edited June 7, 2018 by XIONOULIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 Ξέρει κανεις αν η VW πρόκειται να βγάλει σύντομα καμία υβριδική έκδοση για το Tiguan?Πάντως ο 1,4 160 εμένα μου έχει βγει πολύ αξιόπιστος, μην λέμε κ ότι θελουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...