Jump to content
giorgios

Νέος 1,5 150 ps

Recommended Posts

Διαβάζω και μου είπανε απο την αντιπροσωπεία οτι ο 1,4 150 θα αλλαχτεί τέλος του χρόνου με τον νεο 1,5 που φοράει το t-roc.Θελω να παρω το r-line με τον 1,4 tsi με το 4 motion που δίνουν τωρα προσφορά αλλα μήπως θα κανω βλακεία και ειναι προτιμότερο να περιμένω το 1,5? Βέβαια δεν θα ειναι τετρακίνητο το ο νέος κινητήρας.

Ποια η άποψη σας εσεις που γνωρίζετε καλα τους κινητήρες?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα τον 1500αρι να πάρεις.

 

Και όχι το 1400αρι αν ήταν το 1400 με τα 122 CAXA κινητήρα τότε θα ήταν προτιμότερο.

 

Τα 1400 με 150 άλογα και πάνω βγάζουν πολλές ζημιές. 

Ό 1400 122hp έχει πολύ καλύτερη διαγωγή.

 

 

Αλλά πολύ καλύτερη περίπτωση είναι να πάρεις το1500αρι. 

Αλλιώς περιμένεις...

Link to comment
Share on other sites

Είχανε πολλά θέματα αν ρίξεις μια ματιά στα αντίστοιχα θέματα golf poloGti κτλ. 

 

Θα βρεις αναφορές για τις βλαδες που έχουν η 1400 από 150hp και επάνω.

 

Turbo πιστόνια βαλβίδες είναι γνωστά φαινόμενα. Για αυτόν τον κινητήρα 

 

Ό 1400αρις με τα 122hp ειναι άλλος κινητήρας ό οποίος έχεις δείξει πολύ καλύτερη διαγωγή.

 

Αν δεις τα TSI με 1400 και πάνω από 150hp όλη κοιτάνε να τα ξεφορτωθούν τα αμάξια αυτά. 

 

Αν το αμάξι που θέλεις βγαίνει με κινητήρα 122hp CAXA ΠΡΟΤΙΜΌΤΕΡΟ είναι να το πάρεις με αυτό το μοτέρ,  και αργώτερα μπορείς να του κάνεις μια βελτίωση της vw και να πάει στα 140 η 150hp.

 

Εγώ δεν θα το έπαιρνα θα προτιμούσα το 1500αρι.

 

Αλλά βέβαια η απόφαση είναι δική σου εσύ αποφασίζεις 

 

Φιλικά στα λέω αυτά μην παρεξηγηθώ :good:

 

 

Φίλος μου εχει την Octavia με το κινητήρα τον ίδιο που έχω και εγώ στο passat τον CAXA.

 

Tο αμάξι του έβγαινε από την skoda με βελτίωση στα 150hp το αγόρασε το 2010 από καινούργιο 

Αυτή την στιγμή έχει 160.000 χιλιόμετρα και μηχανικά μέχρι στιγμής δεν έβγαλε τίποτα.

 

Αν εξαιρέσεις όταν το πρώτο πήρε μετά την λήξη της εγγύησης του έβγαλε μια αντλία νερού και έναν σασμαν.

Αυτά τα δύο,  το οποίο ήταν γνωστό θέμα γιατί τα είχαν και άλλη ιδιοκτήτες.

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Ο παλιός 1.4 tsi 150hp δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που κυκλοφορεί τώρα. Όπως και ο 1.4 tsi 122 CAXA άρχισε να καταργείται από το τότε που βγήκε το golf 7! Είναι πολύ πιο αξιόπιστος και δεν έχει ακουστεί σχεδόν τίποτα για ζημιές.. ο κωδικός που φοράει τώρα είναι EA211.. είναι καθαρά αν θέλεις εσυ να περιμένεις μέχρι τέλη του έτους ή αν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο τώρα! Προσωπικά αυτό που με χαλάει και στους δυο κινητήρες είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, κατά τα αλλά είναι πολύ καλός κινητήρας. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Με ηρεμησες λιγο Θανο,ο λογος που θα ηθελα να το παρω τωρα ειναι η τετρακίνηση.Την δινουν μονο 100 ευρω επιπλεον.Και απ οσο γνωρίζω ο 1,5 δεν θα προσφερεται ως 4 motion.Επισης να σου αναφερω οτι ο τετρακινητος 1,4 δεν εχει το συστημα ACT μονο αυτος με μπροστινη κινηση.Και εγω το εβλεπα σαν μειονέκτημα.Γιατι σε χαλαει αυτο το συστημα?Οποτε να προχωρησω?Ο OMINUS με τρομαξε...αλλα δεν μπορει να μην εχουν επιδιόρθωθει ολα αυτα τα παλια προβλήματα ετσι δεν είναι?

Ευχαριστώ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν έχει το σύστημα αυτό προχώρα με κλειστά μάτια! Δεν ξέρω..δε μου γεμίζει το μάτι το ACT..πιστεύω ότι μακροχρόνια αυτό είναι που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον κινητήρα. Από θέμα αξιοπιστίας δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ACT ποιό είναι ρε παιδιά???

 

Αυτό που κλείνει τους κυλίνδρους??? 

 

Η κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , giorgios said:

Ο OMINUS με τρομαξε...αλλα δεν μπορει να μην εχουν επιδιόρθωθει ολα αυτα τα παλια προβλήματα ετσι δεν είναι?

Ευχαριστώ

 

Καλά μπαμπούλας δεν είμαι :wink: φίλε μου.

 

Φιλικά στα είπα, αν τα έχει με νέο 1400αρι δεν μπορώ να το γνωρίζω???, δεν ξέρω πότε άλλαξα ό κινητήρας αυτός  που λέει  ο φίλος Θάνος ποιό πάνω. 

 

Αν έχει βγει και δεν έχει πρόβλημα τότε ΟΚ πάω πάσο..

 

Ό κινητήρας  ΕΑ211 ποτε βγήκε στην αγορά????

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Καλησπέρα & από μένα. Ιδιαίτερη σημασία πλέον πρέπει να δίνουμε και σε αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία: GPF. Φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (βενζίνης).

Για μένα, αυτά τα συστήματα που πλέον έχουν αρχίσει και τοποθετούνται σε πολλά νέα βενζινοκίνητα, θα προκαλέσουν χειρότερα προβλήματα από start-stop & ACT.

216B6F9D-5171-4BCB-B762-4FAA353C28E1.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται φιλε μου οτι κανουμε κουβεντα σε φιλικο πλαισιο!Απλα μου κοπηκαν τα φτερα λιγο με αυτα που ανεφερες.Οσο να ναι μια αγορα των +35000 τις μερες μας δεν ειναι και μικρη υποθεση.Ναι το ACT ειναι το σύστημα που απενεργοποιεί τους δυο κυλίνδρους οταν δεν χρειάζονται.Και παλι σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Καλησπέρα & από μένα. Ιδιαίτερη σημασία πλέον πρέπει να δίνουμε και σε αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία: GPF. Φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (βενζίνης).

Για μένα, αυτά τα συστήματα που πλέον έχουν αρχίσει και τοποθετούνται σε πολλά νέα βενζινοκίνητα, θα προκαλέσουν χειρότερα προβλήματα από start-stop & ACT.

216B6F9D-5171-4BCB-B762-4FAA353C28E1.jpeg

Ναι τα ειδα και εγω και δεν γνωριζα τι ακριβως ειναι το GPF .Εγω βεβαια ενδιαφερομαι για το τριτο απο το τελος το 1,4 TSI 150PS 4MOTION R-LINE το οποιο απο τι βλεπω δεν εχει ουτε ACT  ουτε GPF.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω άλλη λογική.πρωτα από όλα δεν τα βάζω στο ίδιο τσουβάλι όλα.

Το 1.5αν το περιμενεις θα γίνεις το πειραματόζωο που θα μας λέει τις καινούργιες βλάβες γιατί εκείνο θα βγάλει ζημιές που θα βελτιωθούν στις μετέπειτα εκδοσεις....

 

Ένα μοντέλο στη δύση του πιστεύω ότι είναι ποιο μελετημένο. έχουν γίνει ήδη οι διορθωτικές κινησεις κ βελτιωσεις σε σημεία για το150ρι που ότι είχε να βγάλει σαν ζημιές όπως όλα τα μοτερ διορθώθηκε στις μετέπειτα εκδόσεις κ οσα αφορα το 4χ4...πας μια άμμο μια λάσπη και καταριέσαι την ώρα κ την στιγμη που τσιγγουνευτηκες την στιγμή που το πήρες μόνο μπροστινή. Εάν έχεις τα χρήματα μόνο 4χ4.αλλη ασφάλεια παρέχει το ένα και άλλη το άλλο...συν ότι για όλα τα 14ρια λεγανε αλλά παίζουν παρτίδες κ παρτίδες κ μοντελα. Εμάς δεν έχει κομπρεσσορα πρώτα από όλα.. Μονο τούρμπο. 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κ όχι μέσω ασφαλειας. Για να μην παίζεις με τα ψηλά γράμματα της ασφαλιστικής αν το καλύπτει η όχι κ νετα.όταν το προσέχεις σε προσέχει. Άμα είσαι σέρβις στη χάση κ την φέξη...

 

για το υψος...να ξερεις τα 4χ4 ειναι ακομη ποιο ψηλα λιγακι απτα μπροστινη κινηση τιγκουαν λογω τετρακινησης και εκει κερδιζεις γιατι εισαι μια για αλλη με το μποντυκιτ του ρ...

Πχ εμενα το ρλινε έφτασε στο φάρο του κάβου Μάλια χωρίς δρόμους το σαββατο... η Ελαφόνησο δίπλα στη θαλασσα μόνο τώρα το τριήμερο.με μπροστινή ακόμη εκεί θα ήταν.... Ποιο απομονωμένα πεθαίνεις... Παντού πας σαν 4χ4.το μποντικιτ του Ρ δεν σε κολλάει πουθενά πάντως να ξέρεις, εκτός κ άμα πας σε ποιο απότομα τεραιν ακόμη που θα θες το off Road πακέτο.η επιλογή δική σου

Edited by XIONOULIS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολυ για την απαντηση σου!Εχω ηδη αποφασίσει κα θα παω μεσα στην εβδομάδα για παραγγελία.Κατι τελευταιο οσον αφορα την ανεση.Πως ειναι γιατι θα εχω μεσα οικογενεια.?Και επισης εχεις μηπως την πληρξ λιστα με ολα τα εξτρα και τις τιμες τους για το r-line? Σας ευχαριστώ και παλι όλους για την βοήθεια σας!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , giorgios said:

Εννοειται φιλε μου οτι κανουμε κουβεντα σε φιλικο πλαισιο!Απλα μου κοπηκαν τα φτερα λιγο με αυτα που ανεφερες.Οσο να ναι μια αγορα των +35000 τις μερες μας δεν ειναι και μικρη υποθεση.Ναι το ACT ειναι το σύστημα που απενεργοποιεί τους δυο κυλίνδρους οταν δεν χρειάζονται.Και παλι σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου

Κοίτα έχεις δίκιο σε αυτό σχετικά με την αγορά. 

Τα 30.000€ δεν τα λες λίγα.

 

Εγώ προσωπικά έχω καεί άσχημα πριν από λίγα χρόνια, 

Και εμένα το προηγούμενο αμάξι που είχα ήταν μια παρόμοια περίπτωση όπως το tiguan. 

 

Και εμένα έκανα 30.000€++ και το 2014 το πήρα 22.000€ σε super προσφορά γιατί άλλαζε μοντέλο.

 

Έφτασα σε σημείο το αμάξι το 2017 να το ξεφορτωθώ γιατί μου έβγαλε την Παναγία να τρέχω κάθε μήνα στην αντιπροσωπία για ζημιές και ένα σωρό άλλα.

 

Τότε όπως και εγώ και άλλη ιδιοκτήτες που είχαμε το ίδιο αμάξι το πήραμε με την προϋπόθεση ότι το αμάξι επειδή κυκλοφορούσε στην αγορά από το 2010 είπαμε ότι αυτά που είναι τελος 2014 θα εχουν λύσει τα όποια προβλήματα....

 

Έλα όμως που τελικά αποδείχτηκε τελείως ΠΑΤΑΓΏΔΗ ΑΠΟΤΥΧΊΑ το αμάξι.

 

Ακόμα και τα εισαγόμενα που ήταν με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αποτι το δικό μου που ήταν καινούργιο εκείνα τέτοιες ζημιές δεν έβγαλαν ούτε για πλάκα!!! 

 

Και το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ότι το αμάξι ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΕ ΑΥΤΌ.

 

Το αμάξι δεν είχε προδιαγραφές για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΉ ΑΓΟΡΆ.

Το αμάξι ήταν κατασκευασμένο στην Ισπανία αλλά είχε προδιαγραφές για ανατολική Ασία και Ωκεανία...!!!! 

 

ΌΧΙ ΕΥΡΏΠΗ!!

 

ΤΟ πούλησα το 2017 με 25.000χιλιόμετρα... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απογοητεύτηκα από μια αποτυχημένη αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , giorgios said:

Ναι τα ειδα και εγω και δεν γνωριζα τι ακριβως ειναι το GPF .Εγω βεβαια ενδιαφερομαι για το τριτο απο το τελος το 1,4 TSI 150PS 4MOTION R-LINE το οποιο απο τι βλεπω δεν εχει ουτε ACT  ουτε GPF.

Ρώτα το για καλό & για κακό. Οκ, δε θα σταματήσεις την αγορά αν έχει GPF, αλλά θα έχεις ακόμα ένα λόγο να το προσέχεις ως προς το θέμα συντήρηση.

Link to comment
Share on other sites

On 28/5/2018 at 5:07 ΜΜ, giorgios said:

Τι αυτοκίνητο ηταν?

Δυστυχώς FORD CMAX MK2(2010-2014)1600 DIESEL 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 28/5/2018 at 5:14 ΜΜ, OMINUS said:

Δυστυχώς FORD CMAX MK2 1600 αυτό είχα της φωτογραφιας 

 

107288_27.thumb.jpg.2780420417fe262e3a58e74f7557a3ec.jpg

 

 

 

Έχεις την passatαρα τώρα. Άσε τα "αμερικανικά" στο ζόρι τους.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανεις αν η VW πρόκειται να βγάλει σύντομα καμία υβριδική έκδοση για το Tiguan?

Πάντως ο 1,4 160 εμένα μου έχει βγει πολύ αξιόπιστος, μην λέμε κ ότι θελουμε...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.