Deus164 Posted June 12, 2018 Report Share Posted June 12, 2018 (edited) Καλημέρα εδώ και μερικούς μήνες οποτε το πιάσει όχι και πολύ συχνά δεν σηκώνει πάνω από 3κ rpm κάνει σαν να μπουκώνει ένα πράγμα Το αυτοκίνητο το κινώ καθημερινά και παρόλα αυτά το κάνει σπανια 1-2 φορες τον μηνα και όταν το κάνει αν σβήσω διακόπτη βγάλω κλειδί και βάλω στρωνει Το ελένξα με το διαγνωστικό αλλα δεν κρατούσε βλάβη το είχα πάει και στην αντιπροσωπεία και εκεί δεν βρήκαν κάτι Χθες το βραδυ το έκανε πάλι και με το που έφτασα σπίτι το μπριζωσα πριν το σβήσω και έβγαλε την παρακάτω βλάβη Να ετοιμάζομαι για πεταλούδα? ποσο πάει το μαλλί? να θέλει κανένα καθαρισμό? Όχι τίποτα άλλο ετοιμαζόμουν και για αντλία νερού γιατί έχει αρχίσει και σφυράει το μαγνητικο που και που ... Monday,11,June,2018,23:27:47:62939 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.0.0 Data version: 20130910 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Control Module Part Number: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032 Component and/or Version: MED17.5.1 G 9777 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: 1F4D05F7CE4807E68D9-804A 1 Fault Found: 004256 - Control Circuit for Intake Air Regulating Flap P10A0 - 000 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 4 Reset counter: 255 Mileage: 123144 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 23:09:44 Freeze Frame: RPM: 1714 /min Load: 80.0 % Speed: 36.0 km/h Temperature: 41.0°C Temperature: 30.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.970 V Readiness: 0000 0000 Edited June 12, 2018 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted June 15, 2018 Author Report Share Posted June 15, 2018 (edited) Μιας και άνοιξα το θέμα άλλαξα τελικά την πεταλούδα - κλαπέτο εναλλαγής τιμή περίπου 230 euro εκτος από την βλάβη που έβγαζε στο ηλεκτρικό κομμάτι η παλιά είχε και πιο πολύ τζόγο στον άξονα του κλαπετου όχι επικίνδυνα πολλά αλλα ήταν αισθητά περισσότερος με την ευκαιρία καθάρισα πρώτη φορα τη πεταλούδα και όλους τους σωλήνες και κολάρα εισαγωγής στις χαμηλές στροφές το αμάξι ξαναζωντάνεψε το νιώθω σαν να πήρε 30 άλογα ακούει πολύ πιο άμεσα στο γκάζι δεν ξέρω αν έχει να κάνει μονο με το κλαπέτο που άλλαξα η αν είναι και από τον καθαρισμό της πεταλούδας έχω και την εντύπωση ότι μειώθηκε αρκετά και η κατανάλωση Πεταλούδα μέσα έξω μετά από 120k Edited June 15, 2018 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 17, 2018 Report Share Posted June 17, 2018 Το κλαπετο ειναι, οταν δεν δουλευει σωστα χανεις στις χαμηλες και μεσαιεςΠεταλουδα στα τυπου μοτερ fsi δεν θελει καθαρισμα οπως στα παλια. Υπαρχει θεμα ανοιχτο με το προβλημα θα τα μεταφερω εκει. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...