Jump to content
Deus164

Golf 5 1.4 140 πρόβλημα στην επιτάχυνση

Recommended Posts

Καλημέρα εδώ και μερικούς μήνες οποτε το πιάσει όχι και πολύ συχνά δεν σηκώνει πάνω από 3κ rpm κάνει σαν να μπουκώνει ένα πράγμα

Το αυτοκίνητο το κινώ καθημερινά και παρόλα αυτά το κάνει σπανια  1-2 φορες τον μηνα και όταν το κάνει αν σβήσω διακόπτη βγάλω κλειδί και βάλω στρωνει

Το ελένξα με το διαγνωστικό αλλα δεν κρατούσε  βλάβη το είχα πάει και στην αντιπροσωπεία και εκεί δεν βρήκαν κάτι

Χθες το βραδυ το έκανε πάλι και με το που έφτασα  σπίτι το μπριζωσα πριν το σβήσω και έβγαλε την παρακάτω βλάβη

 

Να ετοιμάζομαι για πεταλούδα? ποσο πάει το μαλλί?  
να θέλει κανένα καθαρισμό?
Όχι τίποτα άλλο ετοιμαζόμουν και για αντλία νερού γιατί έχει αρχίσει και σφυράει το μαγνητικο που και που ...

 

 

Monday,11,June,2018,23:27:47:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

                Address 01: Engine       Labels: 03C-906-032-BLG.lbl
Control Module Part Number: 03C 906 032 E    HW: 03C 906 032
  Component and/or Version: MED17.5.1       G   9777
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 1F4D05F7CE4807E68D9-804A
1 Fault Found:

004256 - Control Circuit for Intake Air Regulating Flap
               P10A0 - 000 - Electrical Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 123144 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 23:09:44

             Freeze Frame:
                    RPM: 1714 /min
                    Load: 80.0 %
                    Speed: 36.0 km/h
                    Temperature: 41.0°C
                    Temperature: 30.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.970 V


Readiness: 0000 0000

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Μιας και άνοιξα το θέμα άλλαξα τελικά την πεταλούδα - κλαπέτο εναλλαγής τιμή περίπου 230 euro εκτος από την βλάβη που έβγαζε στο ηλεκτρικό κομμάτι η παλιά είχε και πιο πολύ τζόγο στον άξονα του κλαπετου όχι επικίνδυνα πολλά αλλα ήταν αισθητά περισσότερος

με την ευκαιρία καθάρισα πρώτη φορα τη πεταλούδα και όλους τους σωλήνες και κολάρα εισαγωγής

 

στις χαμηλές στροφές το αμάξι ξαναζωντάνεψε το νιώθω σαν να πήρε 30 άλογα ακούει πολύ πιο άμεσα στο γκάζι δεν ξέρω αν έχει να κάνει μονο με το κλαπέτο που άλλαξα η αν είναι και από τον καθαρισμό της πεταλούδας
έχω και την εντύπωση ότι μειώθηκε αρκετά και η κατανάλωση

 

Πεταλούδα μέσα έξω μετά από 120k

 

eqTfNSg.jpg

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Το κλαπετο ειναι, οταν δεν δουλευει σωστα χανεις στις χαμηλες και μεσαιες
Πεταλουδα στα τυπου μοτερ fsi δεν θελει καθαρισμα οπως στα παλια.

Υπαρχει θεμα ανοιχτο με το προβλημα θα τα μεταφερω εκει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.