Jump to content
georkouk

Στρώσιμο polo 2018 1.0 TSI

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα.

 

Εδώ και 3 βδομάδες είναι στην κατοχή μου το νεο polo.

Από την αντιπροσωπεία μου είπαν για 1500km να μην ξεπερνάω τις 3000 στροφές/min

Ισχύει κάτι τέτοιο ή μπούρδες είναι;

Επίσης όταν θα ξεπεράσω τα 1500 km χρειάζεται να κάνω κάτι; πχ να το ανοίξω;

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και ισχυει αυτο που σε ειπαν στην αντιπροσωπεια μεχρι ολα στον κινητηρα και σασμαν να παρουν τις σωστες διαστολες. Μετα τα 1500χλμ το πας λιγο πιο δυνατα μερα με τη μερα μεχρι μετα απο 5-6 μερες να το φτασεις στο κανονικο και οπως οδηγεις.

Link to comment
Share on other sites

Όπως επίσης μην κάνεις απότομες εκκίνησης. Το πρωί περίμενε λίγο πριν ξεκινάς αμέσως για να ανεβούν τα λάδια στην τουρμπίνα.  Μην σβήνεις αμέσως το κινητήρα μετά από διαδρομή γιατί τα λάδια πρέπει να κατεβούν από την τουρμπίνα στο κάρτερ. Επίσης να φρενάρεις ήρεμα έτσι ώστε να πατήσουν σωστά τα φρένα. Τι αλλαγές ταχυτήτων να τις κάνεις γλυκά σαν αρχή. Τα πρώτα λάδια άλλαξε τα το πολύ στα 2.000χλμ. Να αλλάζεις (λάδια+φίλτρο) ποιο συχνά από ότι λέει η αντιπροσωπία.  Δεν έχω μαγαζί σέρβις ούτε εμπορεύομαι λιπαντικά.

Edited by tsikis007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό για τα λάδια δε μου ειπαν τπτ αυτοι.
Στο 1ο service ειπαν να παω που ειναι στον χρόνο ή στα 15.000

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , georkouk said:

Αυτό για τα λάδια δε μου ειπαν τπτ αυτοι.
Στο 1ο service ειπαν να παω που ειναι στον χρόνο ή στα 15.000

 

Επειδή είμαι της παλιάς σχολής σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που είχα τα πρώτα λάδια τα άλλαζα στα 1.000χλμ. 

Μετά άλλαζα στα 5.000χλμ. ή στον χρόνο λάδια+φίλτρο πάντα.

Να ξέρεις ότι οι τούρμπο κινητήρες έχουν ιδιεταιρότητες. Π.χ. Το λάδι του κινητήρα λιπαίνει και την τουρμπίνα. Όπως θα γνωρίζεις η τουρμπίνα ανεβάζει πολύ μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα το λάδι να ''τηγανίζεται''. Η εταιρίες δίνουν πολλές χιλιάδες χλμ για σέρβις για να φαίνονται φθηνά στην συντήρηση τα αυτοκίνητα τους λόγο ανταγωνισμού της αγοράς.

Το Α και το Ω για έναν κινητήρα κατά την γνώμη μου είναι η σωστή λίπανση του κινητήρα. Δεν έπαθε ποτέ κινητήρας ζημιά με φρέσκα-σωστά λάδια και φίλτρο λαδιού.

Εσύ αποφασίζεις.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Τα πρώτα λάδια καλό είναι να αλλαχτουν στις 1500-2000χλμ γιατί όλο το γρεζι και τα φαγωματα από το στρώσιμο θα καταλήξουν στο λάδι δημιουργώντας ζημιά. 

Ως και tsi κινητήρας αλλαγή λαδιών μέχρι στις 6000χλμ μαζί με φίλτρο πάντα! Αν το πηγαίνεις στις 15.000χλμ που θέλει η αντιπροσωπεία να έχεις βαθειές τσέπες για τουρμπίνες και άλλα παραμασχαλα.

Link to comment
Share on other sites

Στα αλλάζουν αν πας στην αντιπροσωπεία πιο νωρίς από σου λένε ή πρέπει να πάω αλλου;

Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , georkouk said:

Στα αλλάζουν αν πας στην αντιπροσωπεία πιο νωρίς από σου λένε ή πρέπει να πάω αλλου;

Είσαι ο πληρώνω και αποφασίζεις εσύ πως θα συντηρείται το αυτοκίνητο σου.

Άλλωστε είναι μεγάλο το δίκτυο επίσημων συνεργείων της VW.

 

Link to comment
Share on other sites

On 13/6/2018 at 4:20 ΜΜ, georkouk said:

Χαιρετώ την παρέα.

 

Εδώ και 3 βδομάδες είναι στην κατοχή μου το νεο polo.

Από την αντιπροσωπεία μου είπαν για 1500km να μην ξεπερνάω τις 3000 στροφές/min

Ισχύει κάτι τέτοιο ή μπούρδες είναι;

Επίσης όταν θα ξεπεράσω τα 1500 km χρειάζεται να κάνω κάτι; πχ να το ανοίξω;

 

Ισχύει αυτό που σου είπαν και δεν είναι μπούρδες :thumbsu:

 

Και εμενα το ίδιο μου είπαν το 2010 όταν  αγόρασα το polo 6r 1.2tsi.

 

Αλλά με μια μικρή διαφορά εμένα μου είπαν τότε για τα πρώτα 3000χλμ να μην ξεπερνώ της 3000 στροφές.

 

Κάτι το οποίο ακολούθησα ευλαβικά και δεν είχα θέμα ποτέ.

Και εννοείτε βέβαια χειμώνα καλοκαίρι ζέσταμα του κινητήρα και μετά ξεκίνημα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για τα πρώτα λάδια το ειχα ακουσει κι εγω, αλλα δεν το επιβεβαιωσα καπου/καπως κ μαλλον κακως δεν το εκανα. Κι εκανα πρωτο service (αλλαγες σε ολα) στα 15000. Ξενερωσα λιγο που το διαβασα τωρα. Στην αντιπροσωπεια καλα εμενα ουτε για στρωσιμο, ουτε για αναγεννησεις, ουτε για τιποτα δε μου ειπαν (και μαλιστα τους ρωτησα). Ευτυχως τα εψαξα/εμαθα μονος μου. Πλην των πρωτων λαδιων που συζηταμε εδω μ μου διεφυγε.

Link to comment
Share on other sites

Δς χρειάζεται αλλαγή λαδιων στα 1000 η 2000χλμ.
Δεν είστε στο 1980 που οι κινητήρες ήθελαν στρώσιμο και έβγαζαν γρέζι οπότε ήθελαν αλλαγή λαδιου στα πρώτα 1000χλμ. Σήμερα οι τεχνολογία έχει προχωρήσει και στη κατασκευή των κινητήρων και στα λάδια.
Μια φορά το χρόνο θα τα αλλάξεις φίλε μου και αν θέλεις επειδή έχεις ένα ψυχολογικό μη τα αφήσεις στα 15000 άλλαξε τα στα 10000.
Ούτε ζέσταμα χρειάζεται πριν ξεκινήσεις γιατί η φθορά της μηχανής είναι στα πρώτα λεπτά. Απλά ξεκινάς αμέσως όταν βάλεις μπρος και αλλάζεις ταχύτητες στις 2 με 2500 στροφές ώστε να έρθει πιο σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας και να ζεσταθουν και άλλα μέρη όπως το κιβωτιο

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , takpanos said:

Δς χρειάζεται αλλαγή λαδιων στα 1000 η 2000χλμ.
Δεν είστε στο 1980 που οι κινητήρες ήθελαν στρώσιμο και έβγαζαν γρέζι οπότε ήθελαν αλλαγή λαδιου στα πρώτα 1000χλμ. Σήμερα οι τεχνολογία έχει προχωρήσει και στη κατασκευή των κινητήρων και στα λάδια.
Μια φορά το χρόνο θα τα αλλάξεις φίλε μου και αν θέλεις επειδή έχεις ένα ψυχολογικό μη τα αφήσεις στα 15000 άλλαξε τα στα 10000.
Ούτε ζέσταμα χρειάζεται πριν ξεκινήσεις γιατί η φθορά της μηχανής είναι στα πρώτα λεπτά. Απλά ξεκινάς αμέσως όταν βάλεις μπρος και αλλάζεις ταχύτητες στις 2 με 2500 στροφές ώστε να έρθει πιο σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας και να ζεσταθουν και άλλα μέρη όπως το κιβωτιο

Έχεις μελετήσει ποτέ μέταλλα? Μήπως να τα χτυπάμε 5000 στροφές στο πρώτο λεπτό για να ζεσταθούν? Μήπως θες να ξεκανουμε και τις καδένες? Φυσικά και θέλει 20-30 δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβουν τα λάδια πάνω και να λαδωσουν γρανάζια, γλιστρες κτλ όπως και να μπουν στους αυλούς από μπιελες, στροφαλοφόρο, εκεντροφορους και άλλα πολλά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites



Έχεις μελετήσει ποτέ μέταλλα? Μήπως να τα χτυπάμε 5000 στροφές στο πρώτο λεπτό για να ζεσταθούν? Μήπως θες να ξεκανουμε και τις καδένες? Φυσικά και θέλει 20-30 δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβουν τα λάδια πάνω και να λαδωσουν γρανάζια, γλιστρες κτλ όπως και να μπουν στους αυλούς από μπιελες, στροφαλοφόρο, εκεντροφορους και άλλα πολλά.


Λες πράγματα που δεν είπα οπότε ξαναδιάβασε και θα καταλαβεις:
1. Είπα πως ξεκινάς με 2-2500 στροφές ώστε να έρθει ομοιόμορφα το ζέσταμα παντου
2. Μέχρι να βάλεις τη ζώνη σου έχει πάει το λάδι παντού. Εξάλλου όταν σβήνεις το προηγούμενο βράδυ το κινητήρα δε στεγνώνει από λάδι. Εχει παραμείνει πάνω στα μέταλλα
Κατάλαβες τώρα η να το κάνω πιο λιανα?
Link to comment
Share on other sites

Στο vw polo 6R 1.2TSI 

 

Θυμάμαι ότι το βιβλίο είχε μια παράγραφο για το στρώσιμο του μοτέρ.

 

Αν θέλεις ρίξε μια ματιά προσεχτικοί και θα δεις τι γράφει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , OMINUS said:

Στο vw polo 6R 1.2TSI 

 

Θυμάμαι ότι το βιβλίο είχε μια παράγραφο για το στρώσιμο του μοτέρ.

 

Αν θέλεις ρίξε μια ματιά προσεχτικοί και θα δεις τι γράφει.

Ετσι ακριβως. Το αναφερει κ το παιδι που ανοιξε το θεμα στο πρωτο ποστ, αυτο λεει κ το δικο μου manual. 

Για την αλλαγη στα πρωτα 2000 εγω αγχωθηκα που δεν το κανα στο δικο μου, αλλα στα 15000 ολα μαζι. Ισχυει αυτο ή οχι;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

έχω αγοράσει και εγώ το new polo του 18 tsi 1000ρι με τα 95hp

Εμένα στην αντιπροσωπία μου είπαν, έως τα 1.500 χιλιόμετρα όχι πάνω από 3000 στροφές για στρώσιμο, να μην το αφήνω να ζεσταίνετε το αμάξι και αλλαγή στα λάδια στα 30.000 χιλιάδες χιλιόμετρα ή στα 2 χρόνια, όποιο φτάσει πρώτο, δεν είμαι μηχανικός, αλλά όντως ισχύει πρώτα λάδια 30.000 χιλιόμετρα ή 2 χρόνια? Τι λάδι δηλαδή έχουμε βάλει για να κρατάει τόσο? όντως?

(έχω κάνει είδει 3.500 χιλιάδες χιλιόμετρα) 

 

θενκς προκαταβολικά

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 hour ago , kormi said:

Καλησπέρα παιδιά

έχω αγοράσει και εγώ το new polo του 18 tsi 1000ρι με τα 95hp

Εμένα στην αντιπροσωπία μου είπαν, έως τα 1.500 χιλιόμετρα όχι πάνω από 3000 στροφές για στρώσιμο, να μην το αφήνω να ζεσταίνετε το αμάξι και αλλαγή στα λάδια στα 30.000 χιλιάδες χιλιόμετρα ή στα 2 χρόνια, όποιο φτάσει πρώτο, δεν είμαι μηχανικός, αλλά όντως ισχύει πρώτα λάδια 30.000 χιλιόμετρα ή 2 χρόνια? Τι λάδι δηλαδή έχουμε βάλει για να κρατάει τόσο? όντως?

(έχω κάνει είδει 3.500 χιλιάδες χιλιόμετρα) 

 

θενκς προκαταβολικά

 

 

Καλορίζικο, καλοτάξιδο, πάντα απροβλημάτιστο εύχομαι. Άλλοι θα σου απαντήσουν πως έπρεπε ήδη να έχεις αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 2000χλμ, άλλοι θα σου πουν πως καλό θα είναι να αλλάξεις στα 15000χλμ ή στο χρόνο. Στη δεύτερη κατηγορία είμαι εγώ.

Θεωρητικά, υπάρχουν αυτά τα σύγχρονα συνθετικά λάδια που έχουν δημιουργηθεί για να αντέχουν 30000χλμ. Πχ ακόμα και στην Ducati πλέον τα service αλλαγής λαδιών τα κάνουν στα πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά ποιος ρισκάρει να τα αφήσει τόσα πολλά χλμ οέο; 

Σε κάθε περίπτωση, λόγω των συνθηκών της Ελλάδας (ζέστη, συχνή κίνηση εντός πόλης, κλπ) δεν ενδείκνυται η αλλαγή στις 30000χλμ, σε άλλη χώρα ίσως να σου έγραφα άλλα. Αυτό δεν το έβγαλα από την κοιλιά μου, με μηχανικούς της VW έχω μιλήσει. Τώρα για ποιο λόγο σου είπαν εσένα να τα αφήσεις τόσο πολύ, τι να πω...

Καλά, όταν φτάσει η περίοδος των 15000χλμ ή χρόνος και τους πάρεις τηλέφωνο, μπορεί να σου πουν άλλα τότε, χαχχαχαχαχα!

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , Polakias TDI said:

Καλορίζικο, καλοτάξιδο, πάντα απροβλημάτιστο εύχομαι. Άλλοι θα σου απαντήσουν πως έπρεπε ήδη να έχεις αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 2000χλμ, άλλοι θα σου πουν πως καλό θα είναι να αλλάξεις στα 15000χλμ ή στο χρόνο. Στη δεύτερη κατηγορία είμαι εγώ.

Θεωρητικά, υπάρχουν αυτά τα σύγχρονα συνθετικά λάδια που έχουν δημιουργηθεί για να αντέχουν 30000χλμ. Πχ ακόμα και στην Ducati πλέον τα service αλλαγής λαδιών τα κάνουν στα πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά ποιος ρισκάρει να τα αφήσει τόσα πολλά χλμ οέο; 

Σε κάθε περίπτωση, λόγω των συνθηκών της Ελλάδας (ζέστη, συχνή κίνηση εντός πόλης, κλπ) δεν ενδείκνυται η αλλαγή στις 30000χλμ, σε άλλη χώρα ίσως να σου έγραφα άλλα. Αυτό δεν το έβγαλα από την κοιλιά μου, με μηχανικούς της VW έχω μιλήσει. Τώρα για ποιο λόγο σου είπαν εσένα να τα αφήσεις τόσο πολύ, τι να πω...

Καλά, όταν φτάσει η περίοδος των 15000χλμ ή χρόνος και τους πάρεις τηλέφωνο, μπορεί να σου πουν άλλα τότε, χαχχαχαχαχα!

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, και μένα μου φαίνονται πολλά τα 30.000 χιλιόμετρα πρώτα λάδια, μην σου ότι και στα 5.000 χιλιόμετρα θα τους τηλεφωνήσω, θενκς

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι στους τούρμπο κινητήρες παθαίνει κοκομπολόκο διότι λιπαίνει και το τούρμπο. Το οποίο ανεβάζει πολύ μεγάλες θερμοκρασίες. Άλλαξε άμεσα τα λάδια και κάνε ποιο συχνές αλλαγές γιατί αν ακολουθήσεις τις οδηγίες που σου έδωσαν στο τέλος ο κινητήρας σου θα γίνει κουδουνιστρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Με την ευκαιρία της συζήτησης για τα λάδια θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : Γνωρίζετε εάν στο νέο polo υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (εννοώ δείχνοντας συγκεκριμένη θερμοκρασία) ;

 

Ευχαριστώ

Edited by Curunvir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.