georkouk Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Χαιρετώ την παρέα. Εδώ και 3 βδομάδες είναι στην κατοχή μου το νεο polo. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν για 1500km να μην ξεπερνάω τις 3000 στροφές/min Ισχύει κάτι τέτοιο ή μπούρδες είναι; Επίσης όταν θα ξεπεράσω τα 1500 km χρειάζεται να κάνω κάτι; πχ να το ανοίξω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 Φυσικα και ισχυει αυτο που σε ειπαν στην αντιπροσωπεια μεχρι ολα στον κινητηρα και σασμαν να παρουν τις σωστες διαστολες. Μετα τα 1500χλμ το πας λιγο πιο δυνατα μερα με τη μερα μεχρι μετα απο 5-6 μερες να το φτασεις στο κανονικο και οπως οδηγεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georkouk Posted June 14, 2018 Author Report Share Posted June 14, 2018 Μετά θέλει άνοιγμα ή δεν χρειάζεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 Τιποτα δεν θελει μετα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 (edited) Όπως επίσης μην κάνεις απότομες εκκίνησης. Το πρωί περίμενε λίγο πριν ξεκινάς αμέσως για να ανεβούν τα λάδια στην τουρμπίνα. Μην σβήνεις αμέσως το κινητήρα μετά από διαδρομή γιατί τα λάδια πρέπει να κατεβούν από την τουρμπίνα στο κάρτερ. Επίσης να φρενάρεις ήρεμα έτσι ώστε να πατήσουν σωστά τα φρένα. Τι αλλαγές ταχυτήτων να τις κάνεις γλυκά σαν αρχή. Τα πρώτα λάδια άλλαξε τα το πολύ στα 2.000χλμ. Να αλλάζεις (λάδια+φίλτρο) ποιο συχνά από ότι λέει η αντιπροσωπία. Δεν έχω μαγαζί σέρβις ούτε εμπορεύομαι λιπαντικά. Edited June 14, 2018 by tsikis007 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georkouk Posted June 14, 2018 Author Report Share Posted June 14, 2018 Αυτό για τα λάδια δε μου ειπαν τπτ αυτοι. Στο 1ο service ειπαν να παω που ειναι στον χρόνο ή στα 15.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 (edited) 3 hours ago , georkouk said: Αυτό για τα λάδια δε μου ειπαν τπτ αυτοι. Στο 1ο service ειπαν να παω που ειναι στον χρόνο ή στα 15.000 Επειδή είμαι της παλιάς σχολής σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που είχα τα πρώτα λάδια τα άλλαζα στα 1.000χλμ. Μετά άλλαζα στα 5.000χλμ. ή στον χρόνο λάδια+φίλτρο πάντα. Να ξέρεις ότι οι τούρμπο κινητήρες έχουν ιδιεταιρότητες. Π.χ. Το λάδι του κινητήρα λιπαίνει και την τουρμπίνα. Όπως θα γνωρίζεις η τουρμπίνα ανεβάζει πολύ μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα το λάδι να ''τηγανίζεται''. Η εταιρίες δίνουν πολλές χιλιάδες χλμ για σέρβις για να φαίνονται φθηνά στην συντήρηση τα αυτοκίνητα τους λόγο ανταγωνισμού της αγοράς. Το Α και το Ω για έναν κινητήρα κατά την γνώμη μου είναι η σωστή λίπανση του κινητήρα. Δεν έπαθε ποτέ κινητήρας ζημιά με φρέσκα-σωστά λάδια και φίλτρο λαδιού. Εσύ αποφασίζεις. Edited June 14, 2018 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 Τα πρώτα λάδια καλό είναι να αλλαχτουν στις 1500-2000χλμ γιατί όλο το γρεζι και τα φαγωματα από το στρώσιμο θα καταλήξουν στο λάδι δημιουργώντας ζημιά. Ως και tsi κινητήρας αλλαγή λαδιών μέχρι στις 6000χλμ μαζί με φίλτρο πάντα! Αν το πηγαίνεις στις 15.000χλμ που θέλει η αντιπροσωπεία να έχεις βαθειές τσέπες για τουρμπίνες και άλλα παραμασχαλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georkouk Posted June 14, 2018 Author Report Share Posted June 14, 2018 Στα αλλάζουν αν πας στην αντιπροσωπεία πιο νωρίς από σου λένε ή πρέπει να πάω αλλου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 46 λεπτά πριν , georkouk said: Στα αλλάζουν αν πας στην αντιπροσωπεία πιο νωρίς από σου λένε ή πρέπει να πάω αλλου; Είσαι ο πληρώνω και αποφασίζεις εσύ πως θα συντηρείται το αυτοκίνητο σου. Άλλωστε είναι μεγάλο το δίκτυο επίσημων συνεργείων της VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 On 13/6/2018 at 4:20 ΜΜ, georkouk said: Χαιρετώ την παρέα. Εδώ και 3 βδομάδες είναι στην κατοχή μου το νεο polo. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν για 1500km να μην ξεπερνάω τις 3000 στροφές/min Ισχύει κάτι τέτοιο ή μπούρδες είναι; Επίσης όταν θα ξεπεράσω τα 1500 km χρειάζεται να κάνω κάτι; πχ να το ανοίξω; Ισχύει αυτό που σου είπαν και δεν είναι μπούρδες Και εμενα το ίδιο μου είπαν το 2010 όταν αγόρασα το polo 6r 1.2tsi. Αλλά με μια μικρή διαφορά εμένα μου είπαν τότε για τα πρώτα 3000χλμ να μην ξεπερνώ της 3000 στροφές. Κάτι το οποίο ακολούθησα ευλαβικά και δεν είχα θέμα ποτέ. Και εννοείτε βέβαια χειμώνα καλοκαίρι ζέσταμα του κινητήρα και μετά ξεκίνημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spdrosin Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 Αυτό για τα πρώτα λάδια το ειχα ακουσει κι εγω, αλλα δεν το επιβεβαιωσα καπου/καπως κ μαλλον κακως δεν το εκανα. Κι εκανα πρωτο service (αλλαγες σε ολα) στα 15000. Ξενερωσα λιγο που το διαβασα τωρα. Στην αντιπροσωπεια καλα εμενα ουτε για στρωσιμο, ουτε για αναγεννησεις, ουτε για τιποτα δε μου ειπαν (και μαλιστα τους ρωτησα). Ευτυχως τα εψαξα/εμαθα μονος μου. Πλην των πρωτων λαδιων που συζηταμε εδω μ μου διεφυγε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 Δς χρειάζεται αλλαγή λαδιων στα 1000 η 2000χλμ.Δεν είστε στο 1980 που οι κινητήρες ήθελαν στρώσιμο και έβγαζαν γρέζι οπότε ήθελαν αλλαγή λαδιου στα πρώτα 1000χλμ. Σήμερα οι τεχνολογία έχει προχωρήσει και στη κατασκευή των κινητήρων και στα λάδια. Μια φορά το χρόνο θα τα αλλάξεις φίλε μου και αν θέλεις επειδή έχεις ένα ψυχολογικό μη τα αφήσεις στα 15000 άλλαξε τα στα 10000. Ούτε ζέσταμα χρειάζεται πριν ξεκινήσεις γιατί η φθορά της μηχανής είναι στα πρώτα λεπτά. Απλά ξεκινάς αμέσως όταν βάλεις μπρος και αλλάζεις ταχύτητες στις 2 με 2500 στροφές ώστε να έρθει πιο σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας και να ζεσταθουν και άλλα μέρη όπως το κιβωτιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 1 hour ago , takpanos said: Δς χρειάζεται αλλαγή λαδιων στα 1000 η 2000χλμ. Δεν είστε στο 1980 που οι κινητήρες ήθελαν στρώσιμο και έβγαζαν γρέζι οπότε ήθελαν αλλαγή λαδιου στα πρώτα 1000χλμ. Σήμερα οι τεχνολογία έχει προχωρήσει και στη κατασκευή των κινητήρων και στα λάδια. Μια φορά το χρόνο θα τα αλλάξεις φίλε μου και αν θέλεις επειδή έχεις ένα ψυχολογικό μη τα αφήσεις στα 15000 άλλαξε τα στα 10000. Ούτε ζέσταμα χρειάζεται πριν ξεκινήσεις γιατί η φθορά της μηχανής είναι στα πρώτα λεπτά. Απλά ξεκινάς αμέσως όταν βάλεις μπρος και αλλάζεις ταχύτητες στις 2 με 2500 στροφές ώστε να έρθει πιο σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας και να ζεσταθουν και άλλα μέρη όπως το κιβωτιο Έχεις μελετήσει ποτέ μέταλλα? Μήπως να τα χτυπάμε 5000 στροφές στο πρώτο λεπτό για να ζεσταθούν? Μήπως θες να ξεκανουμε και τις καδένες? Φυσικά και θέλει 20-30 δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβουν τα λάδια πάνω και να λαδωσουν γρανάζια, γλιστρες κτλ όπως και να μπουν στους αυλούς από μπιελες, στροφαλοφόρο, εκεντροφορους και άλλα πολλά. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 Έχεις μελετήσει ποτέ μέταλλα? Μήπως να τα χτυπάμε 5000 στροφές στο πρώτο λεπτό για να ζεσταθούν? Μήπως θες να ξεκανουμε και τις καδένες? Φυσικά και θέλει 20-30 δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβουν τα λάδια πάνω και να λαδωσουν γρανάζια, γλιστρες κτλ όπως και να μπουν στους αυλούς από μπιελες, στροφαλοφόρο, εκεντροφορους και άλλα πολλά.Λες πράγματα που δεν είπα οπότε ξαναδιάβασε και θα καταλαβεις:1. Είπα πως ξεκινάς με 2-2500 στροφές ώστε να έρθει ομοιόμορφα το ζέσταμα παντου2. Μέχρι να βάλεις τη ζώνη σου έχει πάει το λάδι παντού. Εξάλλου όταν σβήνεις το προηγούμενο βράδυ το κινητήρα δε στεγνώνει από λάδι. Εχει παραμείνει πάνω στα μέταλλα Κατάλαβες τώρα η να το κάνω πιο λιανα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 Στο vw polo 6R 1.2TSI Θυμάμαι ότι το βιβλίο είχε μια παράγραφο για το στρώσιμο του μοτέρ. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά προσεχτικοί και θα δεις τι γράφει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spdrosin Posted June 16, 2018 Report Share Posted June 16, 2018 3 hours ago , OMINUS said: Στο vw polo 6R 1.2TSI Θυμάμαι ότι το βιβλίο είχε μια παράγραφο για το στρώσιμο του μοτέρ. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά προσεχτικοί και θα δεις τι γράφει. Ετσι ακριβως. Το αναφερει κ το παιδι που ανοιξε το θεμα στο πρωτο ποστ, αυτο λεει κ το δικο μου manual. Για την αλλαγη στα πρωτα 2000 εγω αγχωθηκα που δεν το κανα στο δικο μου, αλλα στα 15000 ολα μαζι. Ισχυει αυτο ή οχι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kormi Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 Καλησπέρα παιδιά έχω αγοράσει και εγώ το new polo του 18 tsi 1000ρι με τα 95hp Εμένα στην αντιπροσωπία μου είπαν, έως τα 1.500 χιλιόμετρα όχι πάνω από 3000 στροφές για στρώσιμο, να μην το αφήνω να ζεσταίνετε το αμάξι και αλλαγή στα λάδια στα 30.000 χιλιάδες χιλιόμετρα ή στα 2 χρόνια, όποιο φτάσει πρώτο, δεν είμαι μηχανικός, αλλά όντως ισχύει πρώτα λάδια 30.000 χιλιόμετρα ή 2 χρόνια? Τι λάδι δηλαδή έχουμε βάλει για να κρατάει τόσο? όντως? (έχω κάνει είδει 3.500 χιλιάδες χιλιόμετρα) θενκς προκαταβολικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 1 hour ago , kormi said: Καλησπέρα παιδιά έχω αγοράσει και εγώ το new polo του 18 tsi 1000ρι με τα 95hp Εμένα στην αντιπροσωπία μου είπαν, έως τα 1.500 χιλιόμετρα όχι πάνω από 3000 στροφές για στρώσιμο, να μην το αφήνω να ζεσταίνετε το αμάξι και αλλαγή στα λάδια στα 30.000 χιλιάδες χιλιόμετρα ή στα 2 χρόνια, όποιο φτάσει πρώτο, δεν είμαι μηχανικός, αλλά όντως ισχύει πρώτα λάδια 30.000 χιλιόμετρα ή 2 χρόνια? Τι λάδι δηλαδή έχουμε βάλει για να κρατάει τόσο? όντως? (έχω κάνει είδει 3.500 χιλιάδες χιλιόμετρα) θενκς προκαταβολικά Καλορίζικο, καλοτάξιδο, πάντα απροβλημάτιστο εύχομαι. Άλλοι θα σου απαντήσουν πως έπρεπε ήδη να έχεις αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 2000χλμ, άλλοι θα σου πουν πως καλό θα είναι να αλλάξεις στα 15000χλμ ή στο χρόνο. Στη δεύτερη κατηγορία είμαι εγώ. Θεωρητικά, υπάρχουν αυτά τα σύγχρονα συνθετικά λάδια που έχουν δημιουργηθεί για να αντέχουν 30000χλμ. Πχ ακόμα και στην Ducati πλέον τα service αλλαγής λαδιών τα κάνουν στα πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά ποιος ρισκάρει να τα αφήσει τόσα πολλά χλμ οέο; Σε κάθε περίπτωση, λόγω των συνθηκών της Ελλάδας (ζέστη, συχνή κίνηση εντός πόλης, κλπ) δεν ενδείκνυται η αλλαγή στις 30000χλμ, σε άλλη χώρα ίσως να σου έγραφα άλλα. Αυτό δεν το έβγαλα από την κοιλιά μου, με μηχανικούς της VW έχω μιλήσει. Τώρα για ποιο λόγο σου είπαν εσένα να τα αφήσεις τόσο πολύ, τι να πω... Καλά, όταν φτάσει η περίοδος των 15000χλμ ή χρόνος και τους πάρεις τηλέφωνο, μπορεί να σου πουν άλλα τότε, χαχχαχαχαχα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kormi Posted August 30, 2018 Report Share Posted August 30, 2018 21 hours ago , Polakias TDI said: Καλορίζικο, καλοτάξιδο, πάντα απροβλημάτιστο εύχομαι. Άλλοι θα σου απαντήσουν πως έπρεπε ήδη να έχεις αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 2000χλμ, άλλοι θα σου πουν πως καλό θα είναι να αλλάξεις στα 15000χλμ ή στο χρόνο. Στη δεύτερη κατηγορία είμαι εγώ. Θεωρητικά, υπάρχουν αυτά τα σύγχρονα συνθετικά λάδια που έχουν δημιουργηθεί για να αντέχουν 30000χλμ. Πχ ακόμα και στην Ducati πλέον τα service αλλαγής λαδιών τα κάνουν στα πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά ποιος ρισκάρει να τα αφήσει τόσα πολλά χλμ οέο; Σε κάθε περίπτωση, λόγω των συνθηκών της Ελλάδας (ζέστη, συχνή κίνηση εντός πόλης, κλπ) δεν ενδείκνυται η αλλαγή στις 30000χλμ, σε άλλη χώρα ίσως να σου έγραφα άλλα. Αυτό δεν το έβγαλα από την κοιλιά μου, με μηχανικούς της VW έχω μιλήσει. Τώρα για ποιο λόγο σου είπαν εσένα να τα αφήσεις τόσο πολύ, τι να πω... Καλά, όταν φτάσει η περίοδος των 15000χλμ ή χρόνος και τους πάρεις τηλέφωνο, μπορεί να σου πουν άλλα τότε, χαχχαχαχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, και μένα μου φαίνονται πολλά τα 30.000 χιλιόμετρα πρώτα λάδια, μην σου ότι και στα 5.000 χιλιόμετρα θα τους τηλεφωνήσω, θενκς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted August 30, 2018 Report Share Posted August 30, 2018 Το λάδι στους τούρμπο κινητήρες παθαίνει κοκομπολόκο διότι λιπαίνει και το τούρμπο. Το οποίο ανεβάζει πολύ μεγάλες θερμοκρασίες. Άλλαξε άμεσα τα λάδια και κάνε ποιο συχνές αλλαγές γιατί αν ακολουθήσεις τις οδηγίες που σου έδωσαν στο τέλος ο κινητήρας σου θα γίνει κουδουνιστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curunvir Posted November 24, 2018 Report Share Posted November 24, 2018 (edited) Καλησπέρα, Με την ευκαιρία της συζήτησης για τα λάδια θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : Γνωρίζετε εάν στο νέο polo υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (εννοώ δείχνοντας συγκεκριμένη θερμοκρασία) ; Ευχαριστώ Edited November 24, 2018 by Curunvir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis Ds Posted November 24, 2018 Report Share Posted November 24, 2018 Ναι υπάρχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosxania Posted November 25, 2018 Report Share Posted November 25, 2018 Και ποια είναι η νορμάλ θερμοκρασία λαδιού;πάνω από 94-95 δεν έχω δει και συνήθως είμαι κάτω από 90 ή στο 90-91. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...