Jump to content
OMINUS

WLTP κύκλος μετρήσεων.

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. 

 

Το seat leon cupra , γνωστό και ως cupra 300.

 

Έχασε πλέων 10 άλογα λόγο του WLTP.

 

Ένας νέος κύκλος μετρήσεων που θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλες της μάρκες αυτοκινήτων στην βιομηχανία.

 

Περισσότερα 

 

εδώ.

https://www.drive.gr/news/nea-montela/seat-leon-cupra-chanei-10-ps-logo-wltp

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους :hi:

 

Είδη με τον νέο κύκλο μετρήσεων, άρχισαν τα όργανα.

 

Και ζωντανό παράδειγμα μιας και βρήκα ποιό εύκολα, είναι τα εξής.

 

Ford Mondeo με τον 1500αρι κινητήρα τον Ecoboost αντί για 134gr CO2 που ήταν πριν , με τον WLTP είναι πλέον στα 150gr.

 

Και έτσι αυτόματα αυξάνονται και τα τέλη κυκλοφορίας το kuga πάει στα 433€ στα τέλη κυκλοφορίας. 

 

Επισεις Ford fiesta diesel με τους 120hp από 89gr8 CO2 πάει στα 107gr . Και έτσι από εκεί που δεν είχε τέλη κυκλοφορίας, τώρα έχει πλέων.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Απο 1/9/2018 θα ισχύ νεως τιμοκατάλογος σε ολες της εταιρίες.

Η οποίες θα είναι από εδώ και στο εξής με της μετρήσεις WLTP. 

 

ΠΛΈΩΝ όσοι θέλετε να πάρετε καινούργιο αμάξι,  θα είναι πλέων με αυξημένα τέλη κυκλοφορίας. Με ακόμα περισσότερα τέλη ταξινομησεις λόγο τον νέον τύπον.

Και τιμές λιανικής

 

Για αυτό προσοχή όσοι αγοράσατε αμάξι μέσα στο 2018 , από εκεί που δεν πληρώνεται τέλη κυκλοφορίας,  πλέων θα πληρώνετε. 

 

Και όση πληρώνετε θα έχετε αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας σας.

 

 

Τι είναι το WLTP 

https://www.volkswagen.gr/el/wltp.html

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , OMINUS said:

...

Για αυτό προσοχή όσοι αγοράσατε αμάξι μέσα στο 2018 , από εκεί που δεν πληρώνεται τέλη κυκλοφορίας,  πλέων θα πληρώνετε. 

 

Και όση πληρώνετε θα έχετε αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας σας.

Δηλαδή θα αλλάξουν οι άδειες κυκλοφορίας & θα αναγράφουν μεγαλύτερες τιμές g CO2 & μετά θα ενημερωθούν οι αντίστοιχες εφαρμογές ώστε να εκδίδουν είτε παραπάνω ποσά τελών κυκλοφορίας ή μη μηδενικά για κάποια αυτοκίνητα που δεν πλήρωναν;

Δεν πιστεύω πως αυτά γίνονται στην Ελλάδα. Όποιος πρόλαβε πρόλαβε.

Χαρακτηριστικο παράδειγμα το προηγούμενο VW Polo 1.4 TDI που κάποια στιγμή είχε 88g & οποιος πρόλαβε πρόλαβε & δεν πληρώνει τέλη, ενώ λίγο πριν αλλάξει μοντέλο είχε 94-100g αναλόγως την έκδοση, άρα πλήρωναν όλα τέλη, ανεξαρτήτως έκδοσης & κινητήρα.

Παντως σύντομα βλέπω να παίζουν ρόλο & εργοστασιακή αξία - ιπποδύναμη στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, άρα θέλοντας & μη θα πληρώνουν όλα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά ναι όποιος πρόλαβε ,πρόλαβε.

 

Πλέων όμως μοντέλα που δεν πλήρωναν θα πληρώνουν, και μοντέλα που πληρώνουν θα πληρώνουν παραπάνω.

 

Οπότε και μοντέλα που ήταν με πράσινο δακτύλιο , πλέον δεν θα είναι.

 

Αν Πχ ένα tiguan Rline 1400 πλήρωνε 150€ τέλη και ήταν με ρύπους 140gr8 co2.

Τώρα θα είναι σε όλα τα διπλά και σε τέλη και ρύπους.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Τέλος εποχής και για το GOLF GTI , λόγο του WLTP.

 

Πηγή εδώ.

 

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Telos-to-Golf-GTI_176322.asp

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Τέλος ο 1600TDI και ο 1400TDI. Από την skoda fabia και rapid. 

 

Λόγο WLTP

Ο όμιλος Volkswagen είναι μεταξύ των κατασκευαστών που πλήττονται χειρότερα από τους νέους κανονισμούς για τις ευρωπαϊκές εκπομπές ρύπων. Αυτό δεν επηρεάζει μόνο τους κινητήρες ντίζελ, αλλά και δεν εξεπλάγημεν που τα Rapid και Fabia χάνουν τους TDI τους.

Ένας ασφαλής τρόπος για να πάρεις χαμπάρι νωρίς ποια μοντέλα τίθενται εκτός νυμφώνος λόγω ρύπων ή/και ασύμφορης αναβάθμισής τους για να συμμορφωθούν με το νέο πρωτόκολλο WLTP, είναι να μπαίνεις κατά καιρούς στο διαμορφωτή της κάθε εταιρείας.

Το σουπερμίνι της Škoda αρχικά χρησιμοποιούσε το μικρότερο 3κύλινδρο μοτέρ 1.4 TDI, το οποίο όμως σταμάτησε στο facelifted Fabia. Ωστόσο, και το 1.6 TDI λείπει πλέον επίσης από τις επιλογές του configurator, ακόμα και στo μεγαλύτερo Rapid

 

Το 2017, το Rapid διατίθετο με το μοτέρ 1.4 TDI των 90 ίππων και το 1.6 TDI των 116 PS. Ακόμα και το 1.4 TSI φαίνεται ότι έχει σταματήσει, κάτι που όμως δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου ότι αντικαθίσταται από το νέο 1.5 TSI Evo.

Ο λόγος της διακοπής είναι ότι η αναβάθμιση σε ένα μικρό κινητήρα ντίζελ, προκειμένου αυτός να συμμορφωθεί κατά WLTP, είναι δυσανάλογα δαπανηρή. Κάτι που θα ερχόταν να επιβαρύνει την ήδη κατά τουλάχιστον 1.000 ευρώ ακριβότερη τιμή σε σχέση με το ομόλογο βενζινοκίνητο. Από την άλλη, η Škoda δεν χρειαζόταν διακαώς έναν οικονομικό ντίζελ, ειδικά όταν ο 1.0 TSI, οικονομοτεχνικά, καλύπτει και με το παραπάνω το κενό σε αυτόν τον τομέα.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορείς να αγοράσεις ένα Fabia TDI αν είσαι μεγάλος χιλιομετροφάγος. Ο όμιλος VW ήδη δαπανά εκατομμύρια για την αποθήκευση των αυτοκινήτων που δεν μπορεί ή δεν θα μπορέσει να πουλήσει. Ακόμη και ύστερα την 1η Σεπτεμβρίου, οπότε και θα ισχύσει ολοκληρωτικά το πρωτόκολλο WLTP, οι έμποροι θα εξακολουθήσουν να πουλάνε μοντέλα με μη συμμορφωμένο κινητήρα, με την προϋπόθεση ότι θα τα έχουν «πινακιδώσει». Και βέβαια, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα γι’ αυτά τα αυτοκίνητα στη διαπραγμάτευση τιμής. Δεν γνωρίζουμε την έκταση και τον όγκο που μπορεί αυτό να έχει στην Ελλάδα, αλλά σαφώς στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με το αντίστοιχο στοκ, μια τέτοια αγορά θα είναι ευκολότερη.

Να θυμίσουμε, ότι η premium θυγατρική του VW Group, η Audi, επίσης εξαίρεσε τα μοτέρ ντίζελ TDI από το πρόσφατο, νέας γενιάς A1. Κάτι που επιβεβαιώνει ότι η κατάργηση των ντίζελ κινητήρων μικρής χωρητικότητας αποτελεί στρατηγική επιλογή για το γερμανικό όμιλο. Από την άλλη, το νέο πρωτόκολλο που επιβάλλει και φίλτρο σωματιδίων στους βενζινοκινητήρες έχει οδηγήσει σε μικρή απώλεια της ισχύος τους, όπου στην τσεχική εταιρεία οδήγησε το Octavia RS να κατέβει από τα 230 άλογα παρόλο που είναι ενός χρόνου αυτοκίνητο.

 

 

 

https://www.drive.gr/news/terma-ta-skoda-fabia-kai-rapid-14-tdi-kai-16-tdi

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

εδω βαζω τους πινακες με τα μοντελα της VW τα οποια ειναι με της καινουργιες μετρισεις WLTP 

 

2082205747_vw1.thumb.jpg.ea3073ca223c88cde2c7d8fce43f904f.jpg

 

834155960_vw2.thumb.jpg.36c67a9ee04abc1945db8e22b3e2e799.jpg

 

1647455128_vw3.thumb.jpg.98a79a54ef69ae030af8dacc43af655e.jpg

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

αυτο το βιβλίο που βλέπετε έχει όλες της μάρκες και τα μοντέλα αυτοκινήτων 

 

και μπορείτε να το πάρετε από κάποια αντιπροσοποια vw  

Link to comment
Share on other sites

Για το Tiguan είδα ότι στο configurator του vw.de δεν το βγάζει πλέον για 1600 diesel.. Αυτό άμεσα σημαίνει ότι πάει για κατάργηση ο συγκεκριμένος κινητήρας στο Tiguan?? 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , nikolakis said:

Για το Tiguan είδα ότι στο configurator του vw.de δεν το βγάζει πλέον για 1600 diesel.. Αυτό άμεσα σημαίνει ότι πάει για κατάργηση ο συγκεκριμένος κινητήρας στο Tiguan?? 

Μπορεί ναι μπορεί και όχι 

 

Μην ψάχνεις με το site της vw γερμανιας. 

 

Πολλά μοντέλα λόγο WLTP μπορεί να τα εχουν διώξει για να φύγουν.

Για να έρθει ο επόμενος στόλος που θα είναι με τα νέα πρότυπα του WLTP.

 

Η ανγκελα μερκελ το έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της τα diesel της Γερμανίας, διώξτε τα σε άλλες χώρες , στα Βαλκάνια,  η σε τρίτο κοσμικές χώρες.

 

 

Εδώ σαν Ελλάδα έχουμε μαζέψει όλη την σαβούρα από μεταχειρισμένα diesel της Ευρώπης.

 

Να είναι καλά η Βουλγαρία που μας πλασάρει όλη την σαβούρα, και τα πηραγμενα οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Μπορεί ναι μπορεί και όχι 

 

Μην ψάχνεις με το site της vw γερμανιας. 

 

Πολλά μοντέλα λόγο WLTP μπορεί να τα εχουν διώξει για να φύγουν.

Για να έρθει ο επόμενος στόλος που θα είναι με τα νέα πρότυπα του WLTP.

 

Η ανγκελα μερκελ το έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις της τα diesel της Γερμανίας, διώξτε τα σε άλλες χώρες , στα Βαλκάνια,  η σε τρίτο κοσμικές χώρες.

 

 

Εδώ σαν Ελλάδα έχουμε μαζέψει όλη την σαβούρα από μεταχειρισμένα diesel της Ευρώπης.

 

Να είναι καλά η Βουλγαρία που μας πλασάρει όλη την σαβούρα, και τα πηραγμενα οχήματα.

Το ερώτημα μου έχει να κάνει με το τι θα περιλαμβάνει ο «επόμενος στόλος»;;

πχ θα υπάρχει κάποιος νέος 1.6 diesel κινητήρας ή όχι;;

Γιατί αν σταματήσει η παραγωγή του τότε δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα η αγορά ενός κινητήρα με «τέλος ζωής»..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikolakis said:

Το ερώτημα μου έχει να κάνει με το τι θα περιλαμβάνει ο «επόμενος στόλος»;;

πχ θα υπάρχει κάποιος νέος 1.6 diesel κινητήρας ή όχι;;

Γιατί αν σταματήσει η παραγωγή του τότε δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα η αγορά ενός κινητήρα με «τέλος ζωής»..

 

Και καλά κάνεις και το σκέφτεσαι ετσι :good:

 

κανείς δεν μπορει να ξέρει τι θα κάνει η vw με τους κινητήρες της??? 

 

Αυτη την στιγμή θα ήταν πολύ καλύτερο να μην μπει κανένας στην διαδικασια να αγοράσει diesel , τουλάχιστον μεχρι να ξεκαθαρίσει το τοπιο .? 

 

στα skoda ο 1600αρις έχει σταματήσει εδώ και  καιρώ , 

 

μπορει στο μέλλον να βάζει κινητήρες από τον όμιλο PSA.

 

αυτή την στιγμή η καλύτερη κινητήρες diesel ειναι του ομίλου PSA και renault στην αγορά, 

 

o όμιλος PSA δινει κινητήρες σε 

 

peugeot.

citroen

ford 

volvo

opel 

 

H RENAULT δινει κινητήρες

 

Nissan 

bmw 

mercedec 

mini copper 

renault 

 

 

και ο όμιλος fiat δινει κινητήρες

 

FIAT

ALFA ROMEO 

SUZUKI 

JEEP    

 

 

ο όμιλος VW έχει υποστεί την μεγαλύτερη ζημιά στο θεμα diesel !!! 

 

και με τα νέα μέτρα του WLTP την έχει πάρει η μπάλα δυστυχώς         

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Και καλά κάνεις και το σκέφτεσαι ετσι :good:

 

κανείς δεν μπορει να ξέρει τι θα κάνει η vw με τους κινητήρες της??? 

 

Αυτη την στιγμή θα ήταν πολύ καλύτερο να μην μπει κανένας στην διαδικασια να αγοράσει diesel , τουλάχιστον μεχρι να ξεκαθαρίσει το τοπιο .? 

 

στα skoda ο 1600αρις έχει σταματήσει εδώ και  καιρώ , 

 

μπορει στο μέλλον να βάζει κινητήρες από τον όμιλο PSA.

 

αυτή την στιγμή η καλύτερη κινητήρες diesel ειναι του ομίλου PSA και renault στην αγορά, 

 

o όμιλος PSA δινει κινητήρες σε 

 

peugeot.

citroen

ford 

volvo

opel 

 

H RENAULT δινει κινητήρες

 

Nissan 

bmw 

mercedec 

mini copper 

renault 

 

 

και ο όμιλος fiat δινει κινητήρες

 

FIAT

ALFA ROMEO 

SUZUKI 

JEEP    

 

 

ο όμιλος VW έχει υποστεί την μεγαλύτερη ζημιά στο θεμα diesel !!! 

 

και με τα νέα μέτρα του WLTP την έχει πάρει η μπάλα δυστυχώς         

Αυτό για τη Skoda δεν το ήξερα και με παραξένεψε γιατί πχ το Karoq ακόμη είναι διαθέσιμο με τον 1.6 diesel..

Για τους PSA και Renault είχα ακούσει καλά λόγια απλά προτιμώ να δώσω κάποια πραπάνω χρήματα και να πάρω Tiguan από το να πάρω Qashqai πχ  (λόγω diesel Πάντα..).. Αλλά φαίνεται ότι Tiguan με diesel πρέπει να αρχίσω να το ξεχνάω..:(

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εγω που εχω tiguan 1600 πρεπει να στενοχωριεμαι. Μιλαμε για ενα αξιοπιστο κινητηρα που εχει φορεθει σε πολλα οχηματα. Δε με νοιαζει αν ειναι στο τελος η στη μεση της ζωης του

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , nikolakis said:

Αυτό για τη Skoda δεν το ήξερα και με παραξένεψε γιατί πχ το Karoq ακόμη είναι διαθέσιμο με τον 1.6 diesel..

Για τους PSA και Renault είχα ακούσει καλά λόγια απλά προτιμώ να δώσω κάποια πραπάνω χρήματα και να πάρω Tiguan από το να πάρω Qashqai πχ  (λόγω diesel Πάντα..).. Αλλά φαίνεται ότι Tiguan με diesel πρέπει να αρχίσω να το ξεχνάω..:(

 

όπα λάθος δικό μου 1400αρι εννοούσα , sorry :aggressive: 

 

τα skoda με 1400αρι έχουν σταματήσει , για τον κινητήρα της PSA εχω μόνο θετικά να πω για το μοτέρ αυτο, αξιόπιστος και ούτε μια σταγόνα λάδι. 

το είχα στο ford που είχα αγοράσει το 2014. 

δυνατό μοτέρ, αλλα δυστυχώς με πρόδωσε η ποιότητα ford στο υπολιπο αμάξι....:growl:.

 

 

στην περίπτωση της VW έχει βγάλει πολύ άσχημο όνομα στους κινητήρες diesel , κατά την γνωμη μου την vw θα την έσωζε μόνο η περίπτωση να πάρει κινητήρες diesel από άλλη εταιρια. 

 

         

 

           

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

όπα λάθος δικό μου 1400αρι εννοούσα , sorry :aggressive: 

 

τα skoda με 1400αρι έχουν σταματήσει , για τον κινητήρα της PSA εχω μόνο θετικά να πω για το μοτέρ αυτο, αξιόπιστος και ούτε μια σταγόνα λάδι. 

το είχα στο ford που είχα αγοράσει το 2014. 

δυνατό μοτέρ, αλλα δυστυχώς με πρόδωσε η ποιότητα ford στο υπολιπο αμάξι....:growl:.

 

 

στην περίπτωση της VW έχει βγάλει πολύ άσχημο όνομα στους κινητήρες diesel , κατά την γνωμη μου την vw θα την έσωζε μόνο η περίπτωση να πάρει κινητήρες diesel από άλλη εταιρια. 

 

         

 

           

Για PSA μάλλον μόνο 3008 ίσως κάτι αξίζει και αυτό νομίζω ότι είναι λίγο υπερεκτιμημένο χρηματικά..

Για Renault κινητήρα ίσως μόνο το Qashqai (χρηματικά μιλώντας πάντα)...

Για το Tiguan σήμερα που ρώτησα στην αντιπροσωπεία, καινούριες παραγγελίες (όχι ήδη ταξινομημένα αυτοκίνητα) για 1.6 diesel θα ξεκινήσει η παραγωγή τους 
από 5η εβδομάδα του 2019...χωρίς ωστόσο να είναι γνωστό η ποσότητα των ρύπων που θα εκπέμπουν και άλλες λεπτομέρειες...

Edited by nikolakis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.