Roberts Posted July 8, 2018 Report Share Posted July 8, 2018 Καλησπέρα σας συνφορουμίτες. Εχω ένα ταλαιπωρημένο golf 4 1.6 16v με 150.000+ χιλιόμετρα που με έχει υπηρετήσει πιστά εδώ και χρόνια. Τελευταία όμως ο θόρυβος της μηχανής φέρνει κάτι σε diesel μεταλλικός και οξύς ανάλογα με τις στροφές. Στις υψηλές στροφές ακούγεται καλύτερα. Έβγαλα το κάλυμα της μηχανής, έβαλα το κατσαβίδι πάνω στο καπάκι και στο αυτί μου και ξεκάθαρα έρχεται απο κάτω. Τσεκαρα έναν έναν τους πολλαπλασιαστές μήπως είμαι τυχερός και φταίνε αυτοί αλλα όχι τελικά... με αναμμένη τη μηχανή, τους έβγαζα ένα ένα, και πάντα η κατάσταση χειροτέρευε. Με το που βρώ δε ανηφόρα (όχι πάντα όμως) το golfaki δεν τραβάει καθόλου με το γκάζι στο πάτωμα και αναβοσβήνει το check engine... Στα φανάρια μόλις ζεσταθεί καλά και οδηγώ για ώρα υπάρχει ένα ελαφρό τρέμουλο. Στην ευθεία ας πούμε είναι οκ. Μόλις κρυώσει και το ξαναβάλω μπρος το check engine σταματά να αναβοσβήνει και μένει σταθερά αναμμένο ή και σβήνει! Επισης, μετά από 40 λεπτά με μια ώρα οδήγησης μόλις κάνω να παρκάρω, αναβοσβήνει το λαμπάκι του λαδιού και σταματά ο κινητήρας... Η στάθμη του λαδιού είναι σωστή. Δεν έχω δυστυχώς χρήματα για συνεργείο και είμαι απελπισμένος γιατί το χρειάζομαι (πηγαινοέρχομαι σε νοσοκομείο καθημερινά ) Υπάρχει κάτι έστω και δύσκολο που μπορώ να δοκιμάσω μόνος μου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 Δες σενα συνεργειο πιεση λαδιου και συμπιεση και θα μαθεις αμεσωςSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roberts Posted July 11, 2018 Author Report Share Posted July 11, 2018 Ευχαριστώ για τη συμβουλή φίλε Νίκο. Άλλαξα τη φούσκα λαδιών μόνος μου, πάλι αναβοσβήνει το check oil μόλις ζεσταθεί το golfaki. Αν γνωρίζεις πάνω κάτω, τι τιμές περίπου πρέπει να βγάλει το τεστ συμπίεσης; Γιατί στο συνεργείο έχω την αίσθηση πως ότι και να βγάλει η μέτρηση θα μάθω πως χρειάζομαι καταρχάς αλλαγή τρόμπας Μια λεπτομέρεια που παρέλειψα, το "πηγαδάκι" ας πούμε που προσθέτω λάδι, έχει μια μικρούλα διαρροή λαδιού στο λαιμό του. Εχει σημασία για την πίεση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 Πιεση θα παρεις με διαγνωστικο. Συμπιεση θα δεις 4 τιμες αν ειναι κοντα ειναι καλα, αν καποιος ειναι πεσμενος εχεις προβλημα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roberts Posted July 13, 2018 Author Report Share Posted July 13, 2018 Κατάλαβα... Θα επανέλθω μόλις τσεκάρω και τη συμπίεση. Το σ/κ που θα έχω χρόνο θα βγάλω και το κάρτερ μήπως βούλωσε τίποτα κανένας σωλήνας στην αντλία και τη βγάλω φθηνά γιατί η κατάσταση χειροτέρεψε ραγδαία. Πίεση στο 0 (υποθέτω) με το που το βάζω μπρος χωρίς βέβαια να το οδηγώ. Θα αλλάξω και τα λάδια αν βγεί οκ το τεστ πίεσης γιατί προηγουμένως είχα ένα θέμα με μικρή υπερθέρμανση λόγω διακόπτη βεντιλατέρ... Ευχαριστώ και πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisb Posted August 3, 2018 Report Share Posted August 3, 2018 αφού σε ενδιαφέρει να το επισκευάσεις μόνος σου λόγο χρημάτων ,θα έπρεπε πρώτα απο όλα να τσεκάρεις τα σφάλματα για τα οποία αναβοσβήνει το check και λαμπάκι του λαδιού με ένα διαγνωστικό (έστω και δανεικό αν και υπάρχουν φθηνά στην αγορά με 5-10 ευρώ που μπορείς να κάνεις και με το παραπάνω την δουλειά σου),για να ξέρεις περι τίνος πρόκειται και να μην ψάχνεις στα κουτουρου και στο τέλος τα αλλάξεις όλα χωρίς αποτέλεσμα...πάντως όταν αναβοσβήνει το check σε golf mk4 είναι σοβαρή βλάβη σε σχέση με όταν είναι μόνιμα ανοικτό,νομίζω το λέει και το βιβλιαράκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...