Jump to content
Green Dragon

Golf - Προβλήματα με το διακόπτη τιμονιού [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!

Όπως γράφω στον τίτλο, μερικές φορές το λαμάκι που προστατεύει την είσοδο της κλειδαριάς του τιμονιού δεν υποχωρεί και δεν μπορώ να βάλω το κλειδί!

 

Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είπαν ότι η κλειδαριά αποτελείται από δύο μέρη:

α. Τον αφαλό της μίζας που είναι εσωτερικά και

β. Το εξωτερικό κομμάτι που σχετίζεται με το immobilizer.

 

Σε πρώτη φάση - λένε - αλλάζουμε τον αφαλό της μίζας και διορθώνεται κατά 80% το πρόβλημα....κόστος 250 ευρώ...

 

Αν επιμένει παραγγέλνουμε από Γερμανία το εξωτερικό κομμάτι με κόστος 130 ευρώ και παραλαβή 10 εργάσιμες μέρες. 

Σύνολο 380!!!

 

Τι λέτε εσείς;;;

Ευχαριστώ 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά!
Όπως γράφω στον τίτλο, μερικές φορές το λαμάκι που προστατεύει την είσοδο της κλειδαριάς του τιμονιού δεν υποχωρεί και δεν μπορώ να βάλω το κλειδί!
 
Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είπαν ότι η κλειδαριά αποτελείται από δύο μέρη:
α. Τον αφαλό της μίζας που είναι εσωτερικά και
β. Το εξωτερικό κομμάτι που σχετίζεται με το immobilizer.
 
Σε πρώτη φάση - λένε - αλλάζουμε τον αφαλό της μίζας και διορθώνεται κατά 80% το πρόβλημα....κόστος 250 ευρώ...
 
Αν επιμένει παραγγέλνουμε από Γερμανία το εξωτερικό κομμάτι με κόστος 130 ευρώ και παραλαβή 10 εργάσιμες μέρες. 
Σύνολο 380!!!
 
Τι λέτε εσείς;;;
Ευχαριστώ 
Άλλαξε το αφαλό της μηχανής γιατί το πρόβλημα που δεν μπενη μέσα το κλειδί είναι από εκεί.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , electric doctor said:

Άλλαξε το αφαλό της μηχανής γιατί το πρόβλημα που δεν μπενη μέσα το κλειδί είναι από εκεί.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ο αφαλό της μίζας είναι η αιτία που το λαμάκι της κλειδαριάς μπλοκάρει μερικές φορές και δεν αφήνει το κλειδί να μπει μέσα;;;

Link to comment
Share on other sites

Ο αφαλό της μίζας είναι η αιτία που το λαμάκι της κλειδαριάς μπλοκάρει μερικές φορές και δεν αφήνει το κλειδί να μπει μέσα;;;
Ναι οαφαλοσ της μηχανής έχει ένα πλαστικό το οποίο εάν σπαση εσωτερικά δεν αφήνει το κλειδί να μπει μέσα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους σας!!!!

Εχω ενα golf mk4 1600 cc με κινητηρα 8val apf εκδοση.

Εχω ενα προβλημα στο διακοπτη εκκινησης,οταν βαζω το κλειδι να παρει μπροστα,αισθανομαι οτι γυρναει ποο δυσκολα απο οτι συνηθως,δηλαδη  καπου μαγκωνει και φυσικα περνει μπροστα ο κινητηρας.

Η ερωτηση μου ειναι αν υπαρχει καποιο ΄λιπαντικο για αυτο η κατι παρομοιο να επανελθει στην αρχικη του κατσταση.

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας

 

 

Edited by spiros6
Link to comment
Share on other sites

Σπρει γραφιτη! Ριξε στο κλειδι και βαλτο-βγαλτο πολλες φορες, βαλε στην κλειδαρια και γυρνα- κλεινε αρκετες φορες μεχρι να λιπανθει. Αλλιως wd40 στο κλειδι και μετα μεσα εξω. Ειχα το ιδιο προβλημα σε punto mk2, δεν γυρνουσε ευκολα καθολου. Του εριξα wd40 και τωρα γυρναει βουτυρο. Προσοχη μην το παρακανεις φυσικα!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω παρα πολυ θα το δοκιμασω και φυσικα θα επανελθω με αποτελεσματα...Ομως στη τρυπα που μπαινει το κελιδι να μη ριξω καθολου?Μονο στο κλειδι να το βαλω ακριβως οπως ειπες?

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχεις πρόβλημα στην ασφάλεια κλειδώματος του μύλου του διακόπτη αν βρω χρόνο θα σου βάλω και φωτό.

Το τιμόνι κλειδώνει σωστά ?

Link to comment
Share on other sites

Ναι το τιμονι μια χαρα κλειδωνει και ξεκλειδωνει σωστα...Κανενα προβλημα ποτε...

Το προβλημα εντοπιζεται οτι ο διακοπτης ειναι λιγο σκληρος  οταν γυρναει να παρει μπροστα,δηλαδη αισθανομαι μια ποιο σκληρη διαδρομη οταν γυρναω το κλειδι...

Θα βαλω το σπρευ που ειπες ομως να δω τι θα παιξει...

 

Link to comment
Share on other sites

Oλα οκ με το σπρευ γραφιτη!!!!Δουλευει μια χαρα ο διακοπτης τελειος...

Αλλα προχθες μου χαλασαν οι ντιζες του κιβωτιου ταχυτητων.Ασε...Μπανει μονο τριτη και πεμτη...

Θα το παω μηχανικο μου ειπε 70 ευρω αν ειναι ολες,εκτος αν ειναι μια και παει λιγοτερο μου ειπε...

Θα ενημερωσω.....

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , GeorgeSmirlis said:

Χαιρομαι πολυ που βοηθησα!:thumbsup2:

Nαι και σ ευχαριστω παρα πολυ για αυτη τη βοηθεια ,γλυτωνουμε συνεργεια!!!!!

Αυτες τις μερες θα παω και για τις ντιζες να δω τι παιζει....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα έχω ένα golfaki 5 gt και αντιμετωπίζω τα εξής προβλήματα : 1)ενώ το κλειδί μπαίνει κανονικά στη μίζα δε γυρίζει

2)δε κλειδώνει το τιμόνι

Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Ευχαριστώ!

 

 

Edited by activious
merge
Link to comment
Share on other sites

Βάλε σπρέι γραφίτη μεσα στην τρύπα και χτύπησε το με το πίσω μέρος ενός κατσαβίδι για να πέσουν τα λαμακια μαζί κουνά και το τιμόνι να κλειδωσει

Link to comment
Share on other sites

Τώρα είμαι στη φάση που το τιμόνι είναι κλειδωμένο και δεν ξεκλειδώνει με τίποτα, επίσης το κλειδί απλά μπαίνει και δε γυρίζει ούτε λίγο... Καμία ιδέα;;:sad:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ,χτύπα, με ένα μικρό σφυράκι εκεί που μπαίνει το κλειδί ,βάλε σπρέι , κουνά και το κλειδωμένο τιμόνι και μετά το κλειδί και θα φτιάξει, προσπάθησε θα φτιάξει 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους, το πήγα σε κλειδαρά που ασχολείται και με κλειδαριές αυτοκινήτων immobilizer και διάφορα άλλα, έβγαλε όλη την κλειδαριά και την έφτιαξε.

Link to comment
Share on other sites

www.master-lock.gr αυτό είναι το μαγαζί ένα 80 άρι μου πήρε αλλά ο τύπος είναι πολύ δυνατός έβγαλε τα καπάκια μου έφτιαξε την κλειδαριά τα έβαλε πάλι στη θέση τους όλα, μέσα σε 20 λεπτά είχα ξεμπερδέψει .. Επίσης αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν ότι χειρίστηκε το αυτοκίνητο με προσοχή γιατί συνήθως είναι κατσαπλιάδες κοπανάνε τα πράγματα,σπάνε τίποτα ξέρεις χοντροκομμένη δουλειά ..

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση αυτή ή χαλάει το εσωτερικό (ο μύλος) η το περίβλημα.

Θα πρέπει να τα αντικαταστήσεις κάποια στιγμή ίσως στο ξαναβγάλει.

 

Πολλοί σπάνε εσωτερικά το κλείδωμα και δεν αλλάζουν τίποτα οπότε δουλεύει απλά χωρίς κλείδωμα.

Είναι μανούρα να βγει και να μπει αλλά θέλει γνώστη.

Όταν στα ξανάβαλε στη θέση τους σου άλλαξε τις βίδες ασφαλείας χωρίς κεφάλι με ίδιες εργοστασιακές? Είναι μιας χρήσης.

Link to comment
Share on other sites

Ομοιοπαθης σε golf vi...κόλλησε το κλειδί στη μίζα και δεν έβγαινε...ευτυχώς το έπαθα στο γκαράζ...βρήκα κλειδαρά που ήρθε και αντικατέστησε τον αφαλό επιτόπου...120€ το μαλλί 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.