Jump to content
angelucky

Λαμπακι Κινητηρα - Κωδικος Σφαλματος P2015

Recommended Posts

Καλησπέρα σε ολους και τη βοηθεια σας παρακαλω.Εχουμε και λεμε, μοντελο Passat 1.8 tsi ('08) εδω και ενα μηνα περιπου καταλαβαινα σαν να μην τουρμπιζει (δεν ξερω αν το λεω καλα) παντως ειχα την υποψια οτι δεν ανοιγε το τουρμπο και ενιωθα και μια ελλειψη δυναμης - ροπης. Επειδη κινουμαι περισσοτερο στη πολη δεν εδωσα σημασια. Ομως το τελευταιο Σαββατοκυριακο βγηκα εθνικη και ειπα να το ανοιξω λιγακι, ε...εκει νομιζω οτι το επιβεβαιωσα πλεον οτι το αμαξι δεν ανοιγε καθολου το τουρμπο σε οποιες στροφες και να ανεβοκατεβαζα σχεσεις στο αυτοκινητο. Η οποια υποψια μου επιβαιωθηκε το επομενο πρωι με αναμμενο λαμπακι κινητηρα. 

Στο διαγνωστικο που εβγαλε P2015 Κωδικο που ψαχνοντας ειδα οτι εχει να κανει με την πολλαπλη εισαγωγης και με το κλαπετο που ανοιγοκλεινει αναλογως. Ο μαστορο κας μου ειπε οτι εχει γινει μαλλον απο βενζινη εχει πιασει μακα στην εισαγωγη και με ενα καθαρισμα θα ειναι ολα οκ. Εχω 90000χλμ στο αμαξι και συνηθως δεν αλλαζω πολλα βενζιναδικα (απο ενα δυο συγκεκριμενα βαζω, οχι ομως 100αρα για να προλαβω καποιους).

Το ερωτημα μου ειναι αν εχει συμβει και σε καποιον αλλο και πως το αντιμετωπισε....

Με το καθαρισμο μονο και το λυσιμο της εισαγωγης θα λυθει το προβλημα?

Δε χρειαζεται μετα καποιου ειδους ρυθμιση το κλαπετο η απλως παιρνει ηλεκτρικο σημα απο τον αισθητηρα.

Απο ξενα φορουμ ειδα οτι προτεινουν κατευθειαν αλλαγη ολης της πολλαπλης εισαγωγης πανω στην οποια ειναι ηδη κουμπομενα αισθητηρας, κλαπετα κτλ

https://www.shopdap.com/vw-2-0-t-intake-manifold-06j133201bd.html

 

Εσεις τι προτεινετε? ποσο βγαινει το ανταλλακτικο?κωδικο μπορω να εχω?

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα δοκίμασε ποτενσιόμετρο αν το ξαναβγάλει ψάξε από ebay για εισαγωγή με ίδιο p/n

Ο καθαρισμός και το λύσιμο είναι αρκετά εργατικά οπότε σκέψου το καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2018 at 12:01 ΜΜ, nikdev said:

Πρώτα δοκίμασε ποτενσιόμετρο αν το ξαναβγάλει ψάξε από ebay για εισαγωγή με ίδιο p/n

Ο καθαρισμός και το λύσιμο είναι αρκετά εργατικά οπότε σκέψου το καλά.

@nikdev Το καθαρισμο και το λυσιμο μου το προτεινε μαστορας ....ποσο περιπου να υπολογιζω? 

για το ποτενσιομετρο εχεις μηπως κωδικο ανταλλακτικου και τιμη?

γενικοτερα ο ελεγχος σε μια τετοια βλαβη πως γινεται?

 

Link to comment
Share on other sites

Λύσιμο της πολλαπλής εισαγωγής και καθάρισμα - αλλαγή ποτενσιομέτρου.

Αν επιμείνει πας για πολλαπλή όπως σου έγραψα.

 

Το ποτενσιόμετρο είναι αυτό, αγορά με vin από αντιπροσωπεία/κατάστημα για το δικό σου μοτέρ.

 

  • 06J 998 386
  • 06J 907 386

5a63d072607ff_xl.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καθαρισμός της μάκας στην εισαγωγή (και στους αυλούς βαλβίδων εισαγωγής), είσαι στα 250€ σε ΣΟΒΑΡΟ συνεργείο και κάποιον που ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ. Τιμή τελική με όλα τα παρελκόμενα (φλάτζες, κλπ). τουλάχιστον τόσο βαράει η APR που στάνταρ κάνει σωστή δουλειά. Σε "μάστορα" ΔΕΝ θα το έκανα γιατί αν φύγουν κομματάκια μέσα σε καμία βαλβίδα, θα καταλήξουν στο θάλαμο καύσης, κάτι που δεν θα το ήθελες.

 

πολλαπλή εισαγωγής, είσαι στα 250 με 300 ευρώ. Σε αυτές συνήθως σπάει το πλαστικό που γυρνάει τα flaps. Βέβαια και καινούργια να πάρεις, αν έχεις μάκα, θα έχεις και στους αυλούς εισαγωγής της κεφαλής οπότε πάλι θέλεις καθάρισμα.

 

Για να σου κάνει "μάστορας" της σειράς καθαρισμό σε διαφορετική περίπτωση και να μην έχεις φόβο να γίνει καμία βλακεία, θα πρέπει να λύσει κεφαλή... όπου όμως το κόστος φεύγει στα ύψη!!

 

Χιλιομετρικά είσαι σε φάση που είναι πολύ λογικό να έχεις ΠΟΛΥ πράγμα, ειδικά αν οδηγείς μέσα στην πόλη κατά κύριο λόγο. Εγώ που είμαι στα 50000χλμ και ήδη το αισθάνομαι πεσμένο αισθητά και θα πάω να το κάνω καθαρισμό

Link to comment
Share on other sites

On 23/8/2018 at 11:04 ΜΜ, nikdev said:

Λύσιμο της πολλαπλής εισαγωγής και καθάρισμα - αλλαγή ποτενσιομέτρου.

Αν επιμείνει πας για πολλαπλή όπως σου έγραψα.

 

Το ποτενσιόμετρο είναι αυτό, αγορά με vin από αντιπροσωπεία/κατάστημα για το δικό σου μοτέρ.

 

  • 06J 998 386
  • 06J 907 386

5a63d072607ff_xl.jpg

Ευχαριστω για τις απαντησεις, σε αντιστοιχο thread εδω στο φορουμ καποιοι προτειναν σαν πρωτη αλλαγη για τη βλαβη να αλλαξω τη βαλβίδα κλαπέτων εισαγωγης. Τι λετε? Συμφωνειται?

On 24/8/2018 at 12:53 ΠΜ, yositosi said:

καθαρισμός της μάκας στην εισαγωγή (και στους αυλούς βαλβίδων εισαγωγής), είσαι στα 250€ σε ΣΟΒΑΡΟ συνεργείο και κάποιον που ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ. Τιμή τελική με όλα τα παρελκόμενα (φλάτζες, κλπ). τουλάχιστον τόσο βαράει η APR που στάνταρ κάνει σωστή δουλειά. Σε "μάστορα" ΔΕΝ θα το έκανα γιατί αν φύγουν κομματάκια μέσα σε καμία βαλβίδα, θα καταλήξουν στο θάλαμο καύσης, κάτι που δεν θα το ήθελες.

 

πολλαπλή εισαγωγής, είσαι στα 250 με 300 ευρώ. Σε αυτές συνήθως σπάει το πλαστικό που γυρνάει τα flaps. Βέβαια και καινούργια να πάρεις, αν έχεις μάκα, θα έχεις και στους αυλούς εισαγωγής της κεφαλής οπότε πάλι θέλεις καθάρισμα.

 

Για να σου κάνει "μάστορας" της σειράς καθαρισμό σε διαφορετική περίπτωση και να μην έχεις φόβο να γίνει καμία βλακεία, θα πρέπει να λύσει κεφαλή... όπου όμως το κόστος φεύγει στα ύψη!!

 

Χιλιομετρικά είσαι σε φάση που είναι πολύ λογικό να έχεις ΠΟΛΥ πράγμα, ειδικά αν οδηγείς μέσα στην πόλη κατά κύριο λόγο. Εγώ που είμαι στα 50000χλμ και ήδη το αισθάνομαι πεσμένο αισθητά και θα πάω να το κάνω καθαρισμό

χθες που πηγα παλι σε αλλο servive ο μαστορας εκει μου ειπε οτι ειναι κλασσικη βλαβη που βγαζουν ολα τα tsι και να παω απευθειας σε αλλαγη πολλαπλης.

 

Εχω τα εξης ερωτηματα, η πολλαπλης εχει πανω και το ποτενσιομετρο κουμπωμενο? επομενως μια αλλαγη πολλαπλης στην ουσια καλυπτει και τη περιπτωση ενος ελλατωματικου ποτενσιομετρου?

η μηπως το ποτενσιομετρο ειναι ξεχωριστο πανω στη πολλαπλη ?επομενως μπορει να αλλαξω πολλαπλη και το προβλημα να ειναι πιο απλο?

 

αυτο με το καθαρισμο, @yositosi πιστευεις οτι πρεπει να το κανω οπωσδηποτε? ακομη και αν αλλαξω πολλαπλη? ποια η γνωμη σου για αυτο που εγραψα παραπανω για αλλαγη της βαλβιδας κλαπετων εισαγωγης?

 

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ σε όλα τα TSi το καθάρισμα σε κάποια φάση μετά τα 50000χλμ είναι αναγκαίο. Ειδικά σε αμάξια όπου η κίνηση είναι κατά κύριο λόγο αστική, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. 

 

Από εκεί και πέρα, μην περιμένεις να σου κάνει κανείς μας "τηλε-διάγνωση"! Αν δεν λυθεί, όλα τα άλλα είναι στην κατηγορία του να'χαμε να λέγαμε φίλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.